|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Ifj Tóth János hosszabb kihagyás után vágott neki újra az idei ORB szezonnak és hűen a Peugeot márkához, az R5-ös 208assal az év végi dobogón végeztek Szőke Tamással. A bajnoki díjkiosztó és karácsonyi készülődés között beszélgettünk Janikával: Az egész rallynak nagyon jó volt, hogy ifjabb Tóth János 2015-ben újra versenyautóba ült… Neked is ilyen jó volt ez? Abszolút! Nagyon örültem, hogy újra rajthoz tudtam állni és összeállt az évünk.
Volt rajtam egy nyomás, amit lehet, hogy én magam generáltam, de lehet, hogy ez nem is volt nagy baj. Jó volt újra versenyezni! Nagyon sokat tanultam idén is. Igaza az a mondás, hogy a jó pap is holtig tanul… hát még én :)
![]() Évelején, az első teszten azt mondtad, hogy sok idő kell majd, hogy megismerd, kitanuld ezt az R5-ös autót. Aztán a szezonban kétszer lettetek másodikak és kétszer nyertetek is. Megtanultad már ezt a kocsit?
Jó úton haladunk afelé, hogy megismerjem az autót. Sok versenykilométert megtettünk már vele, relatíve sokat tesztelhettük is. Előbb-utóbb ez be kell, hogy érjen. Azt nem mondom, hogy már száz százalékosan tudom vezetni az autót, de a pécsi futam előtti teszten itt volt Paulo Andreucci is. Mentem vele egy picit és egy kicsit megvilágosodtam. Egyértelművé vált számomra, hogy a vezetéstechnikám nem volt megfelelő ehhez a kategóriájú autóhoz. Ezen változtatnom kell.
Nyilván az autónak is vannak még gyenge pontjai, de úgy gondolom, ha együtt tudunk fejlődni 2016-ra, akkor még eredményesebb évünk is lehet.
![]() Nem hiszem, hogy szégyenkeznivalótok lenne!
Nemrég néztem egy, talán 1996-os összefoglalót, ahol hárman, Ranga Laci, Ferjáncz Attila és Te vívtatok az első helyért, a többiek percekre voltak mögöttetek. Most sokkal több a név, akivel versenyezni kell.
Ez így van. Mindenki nagyon motivált az első 4-5-ben. Mindenki nyerni szeretne, versenyt, gyorsasági szakaszokat. És ne felejtsük el, hogy az autók is kiegyenlítettebbek. Kisebbek a különbségek az autók között, mint korábban. Ahogy a gumik is hasonlóak. Ezek kellettek ahhoz, hogy ilyen küzdelmes legyen a bajnokság. Mindenki nagyon gyors! Persze ehhez az is hozzájárul, hogy Magyarországon minden pályát ismerünk, minden pályán végigmentünk már nagyon sokszor.
Visszatérve az elejére: az nem baj, hogy ilyen kiegyenlített a mezőny! Sokkal nagyobb értéke van egy-egy győzelemnek. Ez tök jó így! És a versenyeket is sokkal jobban lehet élvezni, szerintem mindenkinek. Amikor tizedmásodperceken múlik egy szakaszgyőzelem, ne adj Isten egy verseny, az nagy élmény. Én szeretek ilyen közegben versenyezni. Ez így nagyon jó! Maradjon ez így a jövőben is. Adja magát a kérdés: Ifj. Tóth János, Szőke Tamás és a Peugeot 208 T16 R5 szereplője lesz ennek az izgalmas bajnokságnak?
Szeretném és remélem is! Még semmi konkrétumot nem tudok ezzel kapcsolatban mondani, csak annyit, hogy nagyon sokat foglalkozunk vele, dolgozunk rajta. Semmi konkrétum sincs, de készülünk rá!
![]() Itt az év vége, két nap múlva karácsony. Mit kívánsz nekünk, Rallyongóknak?
Rallyval kapcsolatban egy nagyon jó Szilveszter Rallye-t kívánok, ahol hasonlóan szoros verseny legyen, mint a bajnokság futamain.
Úgy általában pedig mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok és nagyon boldog új évet!
Köszönjük szépen! Békés, boldog Ünnepet Neked és Családodnak és az egész Peugeot Hungária Total Rallye Team-nek!
Ez a hír most jelenik meg 3691. alkalommal
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |