Janika szerint gyorsabb a S2000!
... de nem sokkal...
2010-02-05
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
795149061
Napi oldal:
39415
Jelenleg:
926
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Ifj. Tóth János továbbra is az egyik legnépszerűbb pilóta és neve már-már összeforrott a Peugeot-val. Az előzetes hírek szerint idén is a 207 S2000-es autóval indul és ami még jobb hír: a magyar bajnokságban.


Hogyan álltok és lehet már tudni, hogy melyik csapat autójával indulsz?
A pénz nagy része megvan. Én személy szerint Tagai Tomi autójával mennék, de ez nem csak rajtam múlik. Amíg nincsenek aláírt támogatói szerződések, addig nem tudunk az autóról szerződést írni.

A terveink szerint szeretnénk mind a hét magyar bajnoki futamon indulni és ha marad pénzünk, akkor jó lenne elmenni újra a Barum Rally-ra. Nagyon szeretnék kimenni a cseh futamra, de félek, hogy erre kicsi az esélyünk.

A navigátor személye adott?
Tagai Robival tervezek. De még nem tudtunk konkrétumokat megbeszélni.

Remélem február végére ki fog ez az egész alakulni.

Amiről tudunk beszélni:
Neked mi a véleményed, a magyar pályákon is jobb egy S2000-es autó az N4-es turbós kocsiknál?
Ha mindenki a maximumot ki tudja hozni az autójából, akkor sem lesz ötnél több pilóta, aki harcolni tudna majd a bajnoki címért.

Nézz meg más országokat, ahol már N-es bajnokság van!
Csehországban is van 4-5 jó pilóta, mégis két ember harcolt az első helyért.

Visszatérve az eredeti kérdésedre: Vegyük azt, hogy van gy pilóta, aki ki tudja autózni  N4-es autóját és van egy másik pilóta, aki szintén kiautózza a maximumot a Super2000-es kocsijából, akkor egy kicsivel a Super2000-esnek kellene gyorsabbnak lennie, még a magyar pályákon is. Nem sokkal, de egy kicsivel gyorsabb kell, hogy legyen a S2000!

De nagyon sok múlik majd a pillanatnyi formán. És nagyon kis különbségek lesznek, kisebbek, mint amikor WRC-k is mentek a mezőnyben.  Viszont minden apró hiba helyezésekbe, pontokba fog kerülni.

És ennek ellenére mondod, hogy csak két három embernek lesz esélye a bajnoki címre?
Igen. Azt gondolom, hogy igen. Többen lesznek lőtávolon belül (nem is értem miért pont ilyen hasonlat jutott eszébe a vadásznak… - a szerk.). Ahogy mondtam: nézz meg más országokat is. Olaszországban is van hét-nyolc jó pilóta, mégis 2-3 emberről szól a bajnokság.

De például a Monte Carlo Rallye rajtja előtt több nevet is tudtunk volna mondani, aki odaérhetett volna…
Az IRC egészen más. Ott van 10 ember, 10 csapat akikre azt mondhatjuk, hogy képes rá. Ha megnézed a VB-t évek óta két emberről szól a történet. Nálunk is van 7-8 jó versenyző, de ahhoz, hogy megnyerj egy futamot, össze kell állni mindennek. És ez egyszerre 5 embernél sosem áll össze. Közel lesznek egymáshoz a versenyzők, jó versenyek lesznek. Ha valaki kap egy defektet, visszaesik 6-8 helyet.

Ismerlek már annyira, hogy most ha megkérdem, hogy szerinted kik lesznek azok akik a bajnoki címért fognak harcolni, nem fogsz neveket mondani…
Nem, valóban nem. De azért, mert nem tudhatom, fogalmam sincsen, hogy kik lesznek azok. Majd kiderül az első néhány verseny után.

Ugye még sokan nem is tudják, hogy melyik autó mellett döntsenek. Az N4-es autók olcsóbbak, mint a S2000-esek és meglehetősen gyors autók.

Egy kicsit lépéselőnyben vagy, hiszen már két csonka szezont mentél ezzel a szívómotoros méregzsákkal.
Szerencsém van, ha nem is sokat, de nagyon hasznos kilométereket tudtam gyűjteni a Peugeot 207 S2000-es autóval és nagyon kvalifikált pilóták ellen kellett versenyeznem, ami nagyon sokat jelent, ráadásul sokat mentünk idegen pályákon. Nagyon értékesnek tartom az elmúlt két évet, még ha csonka évek voltak, akkor is.

Megint nem tudtam belőled semmi konkrétumot kiszedni…
Mondanék, hidd el, de még tényleg nem tudok semmi biztosat. Álltunk már rosszabbul is ilyen időszakban és mégis mentünk…

Akkor legyen ez így idén is!
Találkozzunk a sajtótájékoztatótokon! :)

Ez a hír most jelenik meg 11490. alkalommal
címkék: Janika, Peugeot, 207, S2000
Share |
  
  
  
 
  
  
Rally TV - AutoGrill Klub
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k