Janika szerint gyorsabb a S2000!
... de nem sokkal...
2010-02-05
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
784998118
Napi oldal:
93030
Jelenleg:
1528
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Ifj. Tóth János továbbra is az egyik legnépszerűbb pilóta és neve már-már összeforrott a Peugeot-val. Az előzetes hírek szerint idén is a 207 S2000-es autóval indul és ami még jobb hír: a magyar bajnokságban.


Hogyan álltok és lehet már tudni, hogy melyik csapat autójával indulsz?
A pénz nagy része megvan. Én személy szerint Tagai Tomi autójával mennék, de ez nem csak rajtam múlik. Amíg nincsenek aláírt támogatói szerződések, addig nem tudunk az autóról szerződést írni.

A terveink szerint szeretnénk mind a hét magyar bajnoki futamon indulni és ha marad pénzünk, akkor jó lenne elmenni újra a Barum Rally-ra. Nagyon szeretnék kimenni a cseh futamra, de félek, hogy erre kicsi az esélyünk.

A navigátor személye adott?
Tagai Robival tervezek. De még nem tudtunk konkrétumokat megbeszélni.

Remélem február végére ki fog ez az egész alakulni.

Amiről tudunk beszélni:
Neked mi a véleményed, a magyar pályákon is jobb egy S2000-es autó az N4-es turbós kocsiknál?
Ha mindenki a maximumot ki tudja hozni az autójából, akkor sem lesz ötnél több pilóta, aki harcolni tudna majd a bajnoki címért.

Nézz meg más országokat, ahol már N-es bajnokság van!
Csehországban is van 4-5 jó pilóta, mégis két ember harcolt az első helyért.

Visszatérve az eredeti kérdésedre: Vegyük azt, hogy van gy pilóta, aki ki tudja autózni  N4-es autóját és van egy másik pilóta, aki szintén kiautózza a maximumot a Super2000-es kocsijából, akkor egy kicsivel a Super2000-esnek kellene gyorsabbnak lennie, még a magyar pályákon is. Nem sokkal, de egy kicsivel gyorsabb kell, hogy legyen a S2000!

De nagyon sok múlik majd a pillanatnyi formán. És nagyon kis különbségek lesznek, kisebbek, mint amikor WRC-k is mentek a mezőnyben.  Viszont minden apró hiba helyezésekbe, pontokba fog kerülni.

És ennek ellenére mondod, hogy csak két három embernek lesz esélye a bajnoki címre?
Igen. Azt gondolom, hogy igen. Többen lesznek lőtávolon belül (nem is értem miért pont ilyen hasonlat jutott eszébe a vadásznak… - a szerk.). Ahogy mondtam: nézz meg más országokat is. Olaszországban is van hét-nyolc jó pilóta, mégis 2-3 emberről szól a bajnokság.

De például a Monte Carlo Rallye rajtja előtt több nevet is tudtunk volna mondani, aki odaérhetett volna…
Az IRC egészen más. Ott van 10 ember, 10 csapat akikre azt mondhatjuk, hogy képes rá. Ha megnézed a VB-t évek óta két emberről szól a történet. Nálunk is van 7-8 jó versenyző, de ahhoz, hogy megnyerj egy futamot, össze kell állni mindennek. És ez egyszerre 5 embernél sosem áll össze. Közel lesznek egymáshoz a versenyzők, jó versenyek lesznek. Ha valaki kap egy defektet, visszaesik 6-8 helyet.

Ismerlek már annyira, hogy most ha megkérdem, hogy szerinted kik lesznek azok akik a bajnoki címért fognak harcolni, nem fogsz neveket mondani…
Nem, valóban nem. De azért, mert nem tudhatom, fogalmam sincsen, hogy kik lesznek azok. Majd kiderül az első néhány verseny után.

Ugye még sokan nem is tudják, hogy melyik autó mellett döntsenek. Az N4-es autók olcsóbbak, mint a S2000-esek és meglehetősen gyors autók.

Egy kicsit lépéselőnyben vagy, hiszen már két csonka szezont mentél ezzel a szívómotoros méregzsákkal.
Szerencsém van, ha nem is sokat, de nagyon hasznos kilométereket tudtam gyűjteni a Peugeot 207 S2000-es autóval és nagyon kvalifikált pilóták ellen kellett versenyeznem, ami nagyon sokat jelent, ráadásul sokat mentünk idegen pályákon. Nagyon értékesnek tartom az elmúlt két évet, még ha csonka évek voltak, akkor is.

Megint nem tudtam belőled semmi konkrétumot kiszedni…
Mondanék, hidd el, de még tényleg nem tudok semmi biztosat. Álltunk már rosszabbul is ilyen időszakban és mégis mentünk…

Akkor legyen ez így idén is!
Találkozzunk a sajtótájékoztatótokon! :)

Ez a hír most jelenik meg 11480. alkalommal
címkék: Janika, Peugeot, 207, S2000
Share |
  
  
  
 
  
  
Rally TV - AutoGrill Klub
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k