LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Janika szerint gyorsabb a S2000!
... de nem sokkal...
2010-02-05
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
770232470
Napi oldal:
11150
Jelenleg:
849
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Ifj. Tóth János továbbra is az egyik legnépszerűbb pilóta és neve már-már összeforrott a Peugeot-val. Az előzetes hírek szerint idén is a 207 S2000-es autóval indul és ami még jobb hír: a magyar bajnokságban.


Hogyan álltok és lehet már tudni, hogy melyik csapat autójával indulsz?
A pénz nagy része megvan. Én személy szerint Tagai Tomi autójával mennék, de ez nem csak rajtam múlik. Amíg nincsenek aláírt támogatói szerződések, addig nem tudunk az autóról szerződést írni.

A terveink szerint szeretnénk mind a hét magyar bajnoki futamon indulni és ha marad pénzünk, akkor jó lenne elmenni újra a Barum Rally-ra. Nagyon szeretnék kimenni a cseh futamra, de félek, hogy erre kicsi az esélyünk.

A navigátor személye adott?
Tagai Robival tervezek. De még nem tudtunk konkrétumokat megbeszélni.

Remélem február végére ki fog ez az egész alakulni.

Amiről tudunk beszélni:
Neked mi a véleményed, a magyar pályákon is jobb egy S2000-es autó az N4-es turbós kocsiknál?
Ha mindenki a maximumot ki tudja hozni az autójából, akkor sem lesz ötnél több pilóta, aki harcolni tudna majd a bajnoki címért.

Nézz meg más országokat, ahol már N-es bajnokság van!
Csehországban is van 4-5 jó pilóta, mégis két ember harcolt az első helyért.

Visszatérve az eredeti kérdésedre: Vegyük azt, hogy van gy pilóta, aki ki tudja autózni  N4-es autóját és van egy másik pilóta, aki szintén kiautózza a maximumot a Super2000-es kocsijából, akkor egy kicsivel a Super2000-esnek kellene gyorsabbnak lennie, még a magyar pályákon is. Nem sokkal, de egy kicsivel gyorsabb kell, hogy legyen a S2000!

De nagyon sok múlik majd a pillanatnyi formán. És nagyon kis különbségek lesznek, kisebbek, mint amikor WRC-k is mentek a mezőnyben.  Viszont minden apró hiba helyezésekbe, pontokba fog kerülni.

És ennek ellenére mondod, hogy csak két három embernek lesz esélye a bajnoki címre?
Igen. Azt gondolom, hogy igen. Többen lesznek lőtávolon belül (nem is értem miért pont ilyen hasonlat jutott eszébe a vadásznak… - a szerk.). Ahogy mondtam: nézz meg más országokat is. Olaszországban is van hét-nyolc jó pilóta, mégis 2-3 emberről szól a bajnokság.

De például a Monte Carlo Rallye rajtja előtt több nevet is tudtunk volna mondani, aki odaérhetett volna…
Az IRC egészen más. Ott van 10 ember, 10 csapat akikre azt mondhatjuk, hogy képes rá. Ha megnézed a VB-t évek óta két emberről szól a történet. Nálunk is van 7-8 jó versenyző, de ahhoz, hogy megnyerj egy futamot, össze kell állni mindennek. És ez egyszerre 5 embernél sosem áll össze. Közel lesznek egymáshoz a versenyzők, jó versenyek lesznek. Ha valaki kap egy defektet, visszaesik 6-8 helyet.

Ismerlek már annyira, hogy most ha megkérdem, hogy szerinted kik lesznek azok akik a bajnoki címért fognak harcolni, nem fogsz neveket mondani…
Nem, valóban nem. De azért, mert nem tudhatom, fogalmam sincsen, hogy kik lesznek azok. Majd kiderül az első néhány verseny után.

Ugye még sokan nem is tudják, hogy melyik autó mellett döntsenek. Az N4-es autók olcsóbbak, mint a S2000-esek és meglehetősen gyors autók.

Egy kicsit lépéselőnyben vagy, hiszen már két csonka szezont mentél ezzel a szívómotoros méregzsákkal.
Szerencsém van, ha nem is sokat, de nagyon hasznos kilométereket tudtam gyűjteni a Peugeot 207 S2000-es autóval és nagyon kvalifikált pilóták ellen kellett versenyeznem, ami nagyon sokat jelent, ráadásul sokat mentünk idegen pályákon. Nagyon értékesnek tartom az elmúlt két évet, még ha csonka évek voltak, akkor is.

Megint nem tudtam belőled semmi konkrétumot kiszedni…
Mondanék, hidd el, de még tényleg nem tudok semmi biztosat. Álltunk már rosszabbul is ilyen időszakban és mégis mentünk…

Akkor legyen ez így idén is!
Találkozzunk a sajtótájékoztatótokon! :)

Ez a hír most jelenik meg 11457. alkalommal
címkék: Janika, Peugeot, 207, S2000
Share |
  
  
  
 
  
  
Rally TV - AutoGrill Klub
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k