Jövőre marad minden, vagy mégsem?
Vincze Feriék megnyerték a szezonzárót! Erről és a jövő évről beszélgettünk
2017-11-23
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763322511
Napi oldal:
59968
Jelenleg:
968
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

jovore_marad_minden_vagy_megsem_3

A Vincze-Bazsó páros egész éves munkája a szezonzáróra érett futamgyőzelemmé. Első közös szezonjukban az év végi dobogó harmadik helyéről is beszélgettünk Ferivel:

Gratulálok az első bajnoki futamgyőzelmetekhez!
Melyik nehezebb? Elöl menni, vagy loholni mások után?
Jó a kérdésed! Igazából meg is lepett, hogy nem volt gond elöl menni és talán egyszerűbb is volt.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_5

Nem szeretek hátul menni és onnan gyorsítani. Főleg akkor nem, ha úgy érzem, már nem is nagyon tudnék gyorsulni, pedig mégis kellene. Most tudtunk elöl menni, az ötödik szakasztól már vezettük a versenyt és tudtam, ha úgy van, hogy egy kis előnyt ki tudunk autózni - amit sikerült is a sötétben - akkor egy kicsit vissza is tudunk venni a tempóból. Persze ennek meg az a hátránya, amit  már mindenki elmondott előttem, hogy ha nem a saját tempóját autózza az ember, akkor kicsit lanyhul a figyelem és könnyebb hibázni is. Szerencsére ez nem történt meg Egerben. Próbáltam maximálisan figyelni, attól függetlenül, hogy nem mentünk száz százalékon vasárnap. Sikerült, de még az utolsó rövid gyors előtt is izgultam. Már vezettünk, gondoltuk, ha nem hibázunk, akkor itt nem kaphatunk sokat, mégis izgultam. De amikor a célba értünk, akkor már tudtuk, hogy megvan.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_4

Igen, akkor találkoztunk is a beíróban, akkor is még azzal voltál elfoglalva, hogy át kell gurulni a céldobogón…
Nagyon boldogok voltunk ezzel az eredménnyel! Örülök, hogy ki tudtunk mozdulni az egész éves komfortzónánkból, a sok harmadik helyből… Persze a nagy riválisok nem voltak itt, de úgy érzem, hogy jó úton haladunk arra, hogy jövőre őket is meg tudjuk verni.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_6

A Vincze – Bazsó páros első szezonját futotta együtt és az első szezonját ezzel az R5-ös autóval.
Az abszolút harmadik helyen végezni egy olyan bajnokságban, ahol sok hasonlóan komoly autó között sok ügyes, tapasztalt, rutinos vagy éppen fiatal, feltörekvő pilóta van… azt hiszem erre joggal lehettek büszkék!
Voltak év közben elégedetlen időszakaink, de azt gondolom, van annyira maximalista a csapatunk, hogy ez így legyen, de ha mérlegeljük az évet, akkor igazából nem is tudom, hogy mit akarhattunk mi többet ettől. Nem lett volna fair, ha előrébb végzünk! Ezt érdemeltük meg idén.

2016-ban is harmadik tudtam lenni a Mitsubishivel, de idén sokkal több R5-ös autó jelent meg a bajnokságban, szerintem gyorsult is a mezőny. És ez a harmadik hely sokkal közelebb van az elejéhez, mint a 2016-os volt… Ott versenyről versenyre óriási lemaradásunk volt.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_2

A csapat is és én is elégedett vagyok az eredményünkkel.
Köszönöm a csapatnak, a fiúknak a munkát! Minden versenyen célba értünk! Persze, voltak kisebb-nagyobb gondjaink, de mindenkinek vannak/voltak. Ki nem estünk egyszer sem. Tudtuk hozni stabilan a harmadik helyet és a végére ez kellett, zárásra.
Remélem, hogy ez ad egy kis lendületet a jövő évre.

Látjuk már a 2018-as szezont?
Nagyjából igen! Ugyanez a felállás lesz. Mindenkinek az a terve, álma, hogy megpróbáljunk előrébb lépni.
Az autóval is barátkoztunk már, a csapat is összeszokott már. Mindenki tudja, ismeri a másik rigolyáit. Tudjuk, hogy mire kell odafigyelnünk és remélem, hogy úgy tudjuk elkezdeni az évet, hogy mindenünk összeáll. A beállításokkal is jóval előrébb járunk, mint tavaly. Az autót is jobban ismerjük.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_1

Könnyebb lesz már ezzel a megszerzett tapasztalattal versenyezni?
Persze! És persze biztos nem lesz könnyebb, mert a mezőny erős lesz, mindenki gyorsul, de magunkhoz képest könnyebb lesz.

Láthatunk még idén versenyezni?
Szilveszter Rallye-n mindenképp indulni szeretnék! A vándorserleget nem nagyon szeretném visszaadni. :) Tavaly nyertünk, itt van nálunk, jó lenne, ha maradna… :)
Szeretjük azt a versenyt, még akkor is, ha nem az a klasszikus rally. Egy év végi zárásnak tökéletes.
Igazából szlalom verseny, de én régen szlalomoztam, szeretem ezt is.
Nagyon sok induló van, nagyon sok néző. Nagyon jó a hangulata. Ott találkozunk!
 
Ez a hír most jelenik meg 4234. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k