Jövőre marad minden, vagy mégsem?
Vincze Feriék megnyerték a szezonzárót! Erről és a jövő évről beszélgettünk
2017-11-23
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785650661
Napi oldal:
124226
Jelenleg:
1808
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

jovore_marad_minden_vagy_megsem_3

A Vincze-Bazsó páros egész éves munkája a szezonzáróra érett futamgyőzelemmé. Első közös szezonjukban az év végi dobogó harmadik helyéről is beszélgettünk Ferivel:

Gratulálok az első bajnoki futamgyőzelmetekhez!
Melyik nehezebb? Elöl menni, vagy loholni mások után?
Jó a kérdésed! Igazából meg is lepett, hogy nem volt gond elöl menni és talán egyszerűbb is volt.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_5

Nem szeretek hátul menni és onnan gyorsítani. Főleg akkor nem, ha úgy érzem, már nem is nagyon tudnék gyorsulni, pedig mégis kellene. Most tudtunk elöl menni, az ötödik szakasztól már vezettük a versenyt és tudtam, ha úgy van, hogy egy kis előnyt ki tudunk autózni - amit sikerült is a sötétben - akkor egy kicsit vissza is tudunk venni a tempóból. Persze ennek meg az a hátránya, amit  már mindenki elmondott előttem, hogy ha nem a saját tempóját autózza az ember, akkor kicsit lanyhul a figyelem és könnyebb hibázni is. Szerencsére ez nem történt meg Egerben. Próbáltam maximálisan figyelni, attól függetlenül, hogy nem mentünk száz százalékon vasárnap. Sikerült, de még az utolsó rövid gyors előtt is izgultam. Már vezettünk, gondoltuk, ha nem hibázunk, akkor itt nem kaphatunk sokat, mégis izgultam. De amikor a célba értünk, akkor már tudtuk, hogy megvan.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_4

Igen, akkor találkoztunk is a beíróban, akkor is még azzal voltál elfoglalva, hogy át kell gurulni a céldobogón…
Nagyon boldogok voltunk ezzel az eredménnyel! Örülök, hogy ki tudtunk mozdulni az egész éves komfortzónánkból, a sok harmadik helyből… Persze a nagy riválisok nem voltak itt, de úgy érzem, hogy jó úton haladunk arra, hogy jövőre őket is meg tudjuk verni.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_6

A Vincze – Bazsó páros első szezonját futotta együtt és az első szezonját ezzel az R5-ös autóval.
Az abszolút harmadik helyen végezni egy olyan bajnokságban, ahol sok hasonlóan komoly autó között sok ügyes, tapasztalt, rutinos vagy éppen fiatal, feltörekvő pilóta van… azt hiszem erre joggal lehettek büszkék!
Voltak év közben elégedetlen időszakaink, de azt gondolom, van annyira maximalista a csapatunk, hogy ez így legyen, de ha mérlegeljük az évet, akkor igazából nem is tudom, hogy mit akarhattunk mi többet ettől. Nem lett volna fair, ha előrébb végzünk! Ezt érdemeltük meg idén.

2016-ban is harmadik tudtam lenni a Mitsubishivel, de idén sokkal több R5-ös autó jelent meg a bajnokságban, szerintem gyorsult is a mezőny. És ez a harmadik hely sokkal közelebb van az elejéhez, mint a 2016-os volt… Ott versenyről versenyre óriási lemaradásunk volt.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_2

A csapat is és én is elégedett vagyok az eredményünkkel.
Köszönöm a csapatnak, a fiúknak a munkát! Minden versenyen célba értünk! Persze, voltak kisebb-nagyobb gondjaink, de mindenkinek vannak/voltak. Ki nem estünk egyszer sem. Tudtuk hozni stabilan a harmadik helyet és a végére ez kellett, zárásra.
Remélem, hogy ez ad egy kis lendületet a jövő évre.

Látjuk már a 2018-as szezont?
Nagyjából igen! Ugyanez a felállás lesz. Mindenkinek az a terve, álma, hogy megpróbáljunk előrébb lépni.
Az autóval is barátkoztunk már, a csapat is összeszokott már. Mindenki tudja, ismeri a másik rigolyáit. Tudjuk, hogy mire kell odafigyelnünk és remélem, hogy úgy tudjuk elkezdeni az évet, hogy mindenünk összeáll. A beállításokkal is jóval előrébb járunk, mint tavaly. Az autót is jobban ismerjük.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_1

Könnyebb lesz már ezzel a megszerzett tapasztalattal versenyezni?
Persze! És persze biztos nem lesz könnyebb, mert a mezőny erős lesz, mindenki gyorsul, de magunkhoz képest könnyebb lesz.

Láthatunk még idén versenyezni?
Szilveszter Rallye-n mindenképp indulni szeretnék! A vándorserleget nem nagyon szeretném visszaadni. :) Tavaly nyertünk, itt van nálunk, jó lenne, ha maradna… :)
Szeretjük azt a versenyt, még akkor is, ha nem az a klasszikus rally. Egy év végi zárásnak tökéletes.
Igazából szlalom verseny, de én régen szlalomoztam, szeretem ezt is.
Nagyon sok induló van, nagyon sok néző. Nagyon jó a hangulata. Ott találkozunk!
 
Ez a hír most jelenik meg 4302. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k