LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Kalapáccsal oda kell ütni, de kisimul
Miskolci dobogó után Eperjesen lakatos munka
2014-05-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770147951
Napi oldal:
95342
Jelenleg:
951
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_4

Miskolc előtt két ERC futamon indultatok, amik után úgy éreztem, el voltál kenődve, mintha nem kedvelted volna meg a kis Subarudat. Mesélnél erről?
Igen. Sajnos mindkét versenyről műszaki hiba miatt estünk ki, és ezért voltam egy kicsit szomorkás. Ezek után elgondolkoztunk az autóváltáson is, de végül maradt a Subaru, mely egyébként egy jó autó, és én nagyon szeretek vele versenyezni. 
 
Én is azt gondolom, hogy ez egy jó autó, melynek lelke van, és Miskolcon bebizonyította, hogy nem kell leírni.
Jó kocsi ez, csak az a baj, hogy évek óta olyanokkal versenyzünk, akik mindig egy lépessel előrébb vannak, és bármennyire szeretnénk nem tudjuk felvenni a versenyt például a Super2000-sek ellen. Minden kanyarban padlón kell mennünk...
 
Beszéljünk kicsit Miskolcról. Egy jót versenyeztetek; hagytad, hogy a többiek hibázzanak, Ti pedig a saját tempótokkal autóztatok egy jót, és látványra sem volt elhanyagolható. Ahol csak néztelek benneteket, ott látszott, hogy nagyon iparkodtok. 
Miskolc hazai versenyünk volt, a pályákat nagyon jól ismerem, még amikor jogsink sem volt, akkor is jöttünk-mentünk rajta, és télen, amikor van hó, akkor a hókocsikázás egyik szakasza. 

kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_5
A versenyen megpróbáltunk minél gyorsabban menni, bár a mályinkai gyorsaságin hiányzott nekem, hogy tavaly ezt váltóhiba miatt már kihagytam. A második körre elég sokat gyorsultunk, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy közben beesteledett, és még fékproblémával is küzdöttünk, mely nélkül valószínű jobban ott lehettünk volna az élbolyban a nap végén.  Ennyi sikerült :)
 
Azért nincs panaszra okotok, hiszen a végén elég jó helyen fejeztétek be a versenyt. 
Igen, nincs okunk keseregni. Bár a második napon azt gondoltam, hogy motorhibánk lesz. Össze-vissza mindenféle hülyeséget mutatott az olajnyomás mérő, de a szervizparkban kiderült, hogy csak meglazult a egy vezeték a jeladón. Vesztettünk egy kis időt, elénk kerültek páran, de a végén a Jó Isten lenézett ránk és vissza adott egy két dolgot és sikerült beérnünk harmadiknak.

kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_6
 
Ez a szlovák értékelésben mit jelentett? Ott a két nap két külön versenynek számított, ugye?
Az első napot mi nyertük, a második nap a lengyel Grzyb után másodiknak végeztünk. Egálban voltunk a verseny után a Szlovák Bajnokságban.
 
És jött az Eperjes Rallye. Mesélj, hogy sikerült?
Érdekes ez a szlovák bajnokság... Nincsenek nagyon sokan, de az elejében mindenki komoly technikákkal szerepel. A kis Béresék most szereztek egy Mini RRC-t, van pár S2000-es, Ondrejék is kemény csapatot állítanak ki. Gyorsan kell menni, hogy ott tudjál lenni az elejében. 
Sajnos a versenyen nem sokat mentünk, egy szerencsétlen dolog miatt nekicsúsztunk egy beton kerítésnek és nem tudtunk továbbmenni. Megsérült a hűtő.
Egy visszafordítóban, kettes sebességi fokozatban. Esett az eső, fényes volt az aszfalt, elrontottam.


Tóth István videója - a baleset 7:15-től
 
De mentek tovább?!
Persze, versenyzünk! Bükfürdőn nem megyünk. Nem is volt tervben, főleg, hogy most párat oda kell ütni kalapáccsal az autónak, hogy kisimuljanak a ráncai. Szerintem legközelebb Fehérváron megyünk majd. 
A belgák nagyon hívnak, tavaly indultunk az Ypres Rallye-n, de annak meg csak akkor lenne értelme, ha több ERC futamon is elindulunk.
Szívem szerint mennék én mindenhol, de sajnos nem csak ezen múlik.


kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_2
 
Ez a hír most jelenik meg 3958. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k