duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Kalapáccsal oda kell ütni, de kisimul
Miskolci dobogó után Eperjesen lakatos munka
2014-05-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
805355757
Napi oldal:
100626
Jelenleg:
1424
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_4

Miskolc előtt két ERC futamon indultatok, amik után úgy éreztem, el voltál kenődve, mintha nem kedvelted volna meg a kis Subarudat. Mesélnél erről?
Igen. Sajnos mindkét versenyről műszaki hiba miatt estünk ki, és ezért voltam egy kicsit szomorkás. Ezek után elgondolkoztunk az autóváltáson is, de végül maradt a Subaru, mely egyébként egy jó autó, és én nagyon szeretek vele versenyezni. 
 
Én is azt gondolom, hogy ez egy jó autó, melynek lelke van, és Miskolcon bebizonyította, hogy nem kell leírni.
Jó kocsi ez, csak az a baj, hogy évek óta olyanokkal versenyzünk, akik mindig egy lépessel előrébb vannak, és bármennyire szeretnénk nem tudjuk felvenni a versenyt például a Super2000-sek ellen. Minden kanyarban padlón kell mennünk...
 
Beszéljünk kicsit Miskolcról. Egy jót versenyeztetek; hagytad, hogy a többiek hibázzanak, Ti pedig a saját tempótokkal autóztatok egy jót, és látványra sem volt elhanyagolható. Ahol csak néztelek benneteket, ott látszott, hogy nagyon iparkodtok. 
Miskolc hazai versenyünk volt, a pályákat nagyon jól ismerem, még amikor jogsink sem volt, akkor is jöttünk-mentünk rajta, és télen, amikor van hó, akkor a hókocsikázás egyik szakasza. 

kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_5
A versenyen megpróbáltunk minél gyorsabban menni, bár a mályinkai gyorsaságin hiányzott nekem, hogy tavaly ezt váltóhiba miatt már kihagytam. A második körre elég sokat gyorsultunk, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy közben beesteledett, és még fékproblémával is küzdöttünk, mely nélkül valószínű jobban ott lehettünk volna az élbolyban a nap végén.  Ennyi sikerült :)
 
Azért nincs panaszra okotok, hiszen a végén elég jó helyen fejeztétek be a versenyt. 
Igen, nincs okunk keseregni. Bár a második napon azt gondoltam, hogy motorhibánk lesz. Össze-vissza mindenféle hülyeséget mutatott az olajnyomás mérő, de a szervizparkban kiderült, hogy csak meglazult a egy vezeték a jeladón. Vesztettünk egy kis időt, elénk kerültek páran, de a végén a Jó Isten lenézett ránk és vissza adott egy két dolgot és sikerült beérnünk harmadiknak.

kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_6
 
Ez a szlovák értékelésben mit jelentett? Ott a két nap két külön versenynek számított, ugye?
Az első napot mi nyertük, a második nap a lengyel Grzyb után másodiknak végeztünk. Egálban voltunk a verseny után a Szlovák Bajnokságban.
 
És jött az Eperjes Rallye. Mesélj, hogy sikerült?
Érdekes ez a szlovák bajnokság... Nincsenek nagyon sokan, de az elejében mindenki komoly technikákkal szerepel. A kis Béresék most szereztek egy Mini RRC-t, van pár S2000-es, Ondrejék is kemény csapatot állítanak ki. Gyorsan kell menni, hogy ott tudjál lenni az elejében. 
Sajnos a versenyen nem sokat mentünk, egy szerencsétlen dolog miatt nekicsúsztunk egy beton kerítésnek és nem tudtunk továbbmenni. Megsérült a hűtő.
Egy visszafordítóban, kettes sebességi fokozatban. Esett az eső, fényes volt az aszfalt, elrontottam.


Tóth István videója - a baleset 7:15-től
 
De mentek tovább?!
Persze, versenyzünk! Bükfürdőn nem megyünk. Nem is volt tervben, főleg, hogy most párat oda kell ütni kalapáccsal az autónak, hogy kisimuljanak a ráncai. Szerintem legközelebb Fehérváron megyünk majd. 
A belgák nagyon hívnak, tavaly indultunk az Ypres Rallye-n, de annak meg csak akkor lenne értelme, ha több ERC futamon is elindulunk.
Szívem szerint mennék én mindenhol, de sajnos nem csak ezen múlik.


kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_2
 
Ez a hír most jelenik meg 4049. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k