Kalapáccsal oda kell ütni, de kisimul
Miskolci dobogó után Eperjesen lakatos munka
2014-05-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763301159
Napi oldal:
38616
Jelenleg:
779
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_4

Miskolc előtt két ERC futamon indultatok, amik után úgy éreztem, el voltál kenődve, mintha nem kedvelted volna meg a kis Subarudat. Mesélnél erről?
Igen. Sajnos mindkét versenyről műszaki hiba miatt estünk ki, és ezért voltam egy kicsit szomorkás. Ezek után elgondolkoztunk az autóváltáson is, de végül maradt a Subaru, mely egyébként egy jó autó, és én nagyon szeretek vele versenyezni. 
 
Én is azt gondolom, hogy ez egy jó autó, melynek lelke van, és Miskolcon bebizonyította, hogy nem kell leírni.
Jó kocsi ez, csak az a baj, hogy évek óta olyanokkal versenyzünk, akik mindig egy lépessel előrébb vannak, és bármennyire szeretnénk nem tudjuk felvenni a versenyt például a Super2000-sek ellen. Minden kanyarban padlón kell mennünk...
 
Beszéljünk kicsit Miskolcról. Egy jót versenyeztetek; hagytad, hogy a többiek hibázzanak, Ti pedig a saját tempótokkal autóztatok egy jót, és látványra sem volt elhanyagolható. Ahol csak néztelek benneteket, ott látszott, hogy nagyon iparkodtok. 
Miskolc hazai versenyünk volt, a pályákat nagyon jól ismerem, még amikor jogsink sem volt, akkor is jöttünk-mentünk rajta, és télen, amikor van hó, akkor a hókocsikázás egyik szakasza. 

kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_5
A versenyen megpróbáltunk minél gyorsabban menni, bár a mályinkai gyorsaságin hiányzott nekem, hogy tavaly ezt váltóhiba miatt már kihagytam. A második körre elég sokat gyorsultunk, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy közben beesteledett, és még fékproblémával is küzdöttünk, mely nélkül valószínű jobban ott lehettünk volna az élbolyban a nap végén.  Ennyi sikerült :)
 
Azért nincs panaszra okotok, hiszen a végén elég jó helyen fejeztétek be a versenyt. 
Igen, nincs okunk keseregni. Bár a második napon azt gondoltam, hogy motorhibánk lesz. Össze-vissza mindenféle hülyeséget mutatott az olajnyomás mérő, de a szervizparkban kiderült, hogy csak meglazult a egy vezeték a jeladón. Vesztettünk egy kis időt, elénk kerültek páran, de a végén a Jó Isten lenézett ránk és vissza adott egy két dolgot és sikerült beérnünk harmadiknak.

kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_6
 
Ez a szlovák értékelésben mit jelentett? Ott a két nap két külön versenynek számított, ugye?
Az első napot mi nyertük, a második nap a lengyel Grzyb után másodiknak végeztünk. Egálban voltunk a verseny után a Szlovák Bajnokságban.
 
És jött az Eperjes Rallye. Mesélj, hogy sikerült?
Érdekes ez a szlovák bajnokság... Nincsenek nagyon sokan, de az elejében mindenki komoly technikákkal szerepel. A kis Béresék most szereztek egy Mini RRC-t, van pár S2000-es, Ondrejék is kemény csapatot állítanak ki. Gyorsan kell menni, hogy ott tudjál lenni az elejében. 
Sajnos a versenyen nem sokat mentünk, egy szerencsétlen dolog miatt nekicsúsztunk egy beton kerítésnek és nem tudtunk továbbmenni. Megsérült a hűtő.
Egy visszafordítóban, kettes sebességi fokozatban. Esett az eső, fényes volt az aszfalt, elrontottam.


Tóth István videója - a baleset 7:15-től
 
De mentek tovább?!
Persze, versenyzünk! Bükfürdőn nem megyünk. Nem is volt tervben, főleg, hogy most párat oda kell ütni kalapáccsal az autónak, hogy kisimuljanak a ráncai. Szerintem legközelebb Fehérváron megyünk majd. 
A belgák nagyon hívnak, tavaly indultunk az Ypres Rallye-n, de annak meg csak akkor lenne értelme, ha több ERC futamon is elindulunk.
Szívem szerint mennék én mindenhol, de sajnos nem csak ezen múlik.


kalapaccsal_oda_kell_utni_de_kisimul_2
 
Ez a hír most jelenik meg 3939. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k