Kanyarra termett
Bujdos Miki élvezte a Super2000-es autót a Budapest Rallye-n.
2013-11-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776274954
Napi oldal:
101991
Jelenleg:
1457
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 A Taxi4 Budapest Rallye előtt beszélgettünk és akkor megállapítottam, hogy nem a legkönnyebb versenyen debütáltál a Skoda Fabia S2000-el... Azt gondolom nem sikerült rosszul a futamotok.
Próbáltunk jól teljesíteni és egy jót autózva kipróbálni ezt az autót.
Kicsit nehezebb volt beleszokni, mint gondoltam. Nagyon furcsa átállni a turbós autó után erre a vezetési stílusra. Teljesen máshogy kell vezetni, folyamatosan forgatni kell a motort, de nagyon tetszett, jól éreztük magunkat!

Maga a verseny is nagyon jó volt, reméljük jövőre is lesz Budapest Rallye!

A prológon már forgattad ahogy kell és másnap is jöttek azok az eredmények, amik elsőre elvárhatóak voltak.
Igen, úgy gondolom, hogy körülbelül ez volt az, amit így elsőre ki tudtunk hozni az autóból. Hiba nélkül sikerült végigmennünk, átlagos teljesítménnyel, úgy, hogy tapogatóztunk, néztük az autót, hogy mit lehet még állítani rajta.

kanyarra_termett_1

Az EuroRingen próbáltuk ki az autót, ahogy nem tudtunk futóművet állítani. Nem kérdés, hogy teljesen más a ringen körbe-körbe menni vele és más az erdőben, a fák között kell az egy nyomsávos úton gyorsan menni. Máshogy reagál az autó minden mozdulatra. Ehhez hozzá kell szokni. Állítottunk is a verseny alatt a futóművön is. A végére már alakult a dolog.

A kanyarokból lassabban jön el az autó, de hogyan viselkedik a kanyarokban és előtte a féktávokon?
A kanyarsebessége szenzációs. Sokkal sokkal gyorsabban lehet befordulni a kanyarokban, persze ezt el kell hinni és ehhez kell a versenykilométer az ilyen autóval.
Próbáltam Herczig Norbitól tanácsokat kérni, mondta, hogy neki is sok idő volt megszokni, legyek türelemmel.

Az autó jól működött?
Abszolút hibamentesen! Egy kis apró hiba hátráltatott minket: Lóci sisakjában elszakadt az egyik vezeték, így a második és a harmadik szakaszon nem volt kihangosításunk, így ott egy kis pantomim játékkal próbált segíteni. Az autóban olyan zaj van, ha üvöltözni próbált volna, akkor sem halottam volna semmit belőle. Ez egy igazi versenyautó!

kanyarra_termett_3

Ezek szerint tetszett, még így is?!
Hogyan tovább? Vissza a Mitsubishibe, vagy ez a vonal lesz az új irány?
Gondolkozunk, hogy esetleg váltsunk és egy ilyen autóval menjünk. A szívem ehhez húz jobban, be kell vallanom. De ehhez még kell gyűjteni tapasztalatot és anyagi hátteret.
És persze az is kérdéses, hogy jövőre mehetnek e tovább a WRC-k. Azért egy WRC az ilyen autónál sokkal gyorsabb. Nehéz egy ilyen autóval felvenni a versenyt egy WRC-vel...

 

Azt tudom, hogy kanyarerősségre írod az itinert.
Mennyire kellett S2000-re változtatni a pályafelírást?
Ennek az autónak 175 körül van a végsebessége. Egy Mitsu, vagy egy WRC messze efölött tud lobogni, sokszor ezzel az autóval el se kell venni a gázról a lábad egy 2-es, 3-as kanyarnál, elfordul végsebességen, míg a gyorsabb autóknál már el kell venni. Az ilyen kanyarokat el lehet, sőt el is kell vállalni az S2000-el, mert különben nem lehet vele jó időt elérni.

kanyarra_termett_2

A Mecsek Rallye-ra ezek alapján mivel neveztetek?
Sajnos a pécsi futamon nem fogunk tudni indulni. Legnagyobb sajnálatunkra egyéb elfoglaltságunk miatt kimarad, de már a nagyon várjuk a Mikulás Rallye-t, ahol újra murván versenyezhetünk.

 


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<

 

a csapat partnerei:

vannak_erc_tervek_is_5

vannak_erc_tervek_is_6

vannak_erc_tervek_is_7

vannak_erc_tervek_is_8

vannak_erc_tervek_is_9

vannak_erc_tervek_is_10

vannak_erc_tervek_is_11

vannak_erc_tervek_is_12

vannak_erc_tervek_is_13

vannak_erc_tervek_is_14

 

Ez a hír most jelenik meg 3944. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k