Kanyarra termett
Bujdos Miki élvezte a Super2000-es autót a Budapest Rallye-n.
2013-11-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763301026
Napi oldal:
38483
Jelenleg:
794
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 A Taxi4 Budapest Rallye előtt beszélgettünk és akkor megállapítottam, hogy nem a legkönnyebb versenyen debütáltál a Skoda Fabia S2000-el... Azt gondolom nem sikerült rosszul a futamotok.
Próbáltunk jól teljesíteni és egy jót autózva kipróbálni ezt az autót.
Kicsit nehezebb volt beleszokni, mint gondoltam. Nagyon furcsa átállni a turbós autó után erre a vezetési stílusra. Teljesen máshogy kell vezetni, folyamatosan forgatni kell a motort, de nagyon tetszett, jól éreztük magunkat!

Maga a verseny is nagyon jó volt, reméljük jövőre is lesz Budapest Rallye!

A prológon már forgattad ahogy kell és másnap is jöttek azok az eredmények, amik elsőre elvárhatóak voltak.
Igen, úgy gondolom, hogy körülbelül ez volt az, amit így elsőre ki tudtunk hozni az autóból. Hiba nélkül sikerült végigmennünk, átlagos teljesítménnyel, úgy, hogy tapogatóztunk, néztük az autót, hogy mit lehet még állítani rajta.

kanyarra_termett_1

Az EuroRingen próbáltuk ki az autót, ahogy nem tudtunk futóművet állítani. Nem kérdés, hogy teljesen más a ringen körbe-körbe menni vele és más az erdőben, a fák között kell az egy nyomsávos úton gyorsan menni. Máshogy reagál az autó minden mozdulatra. Ehhez hozzá kell szokni. Állítottunk is a verseny alatt a futóművön is. A végére már alakult a dolog.

A kanyarokból lassabban jön el az autó, de hogyan viselkedik a kanyarokban és előtte a féktávokon?
A kanyarsebessége szenzációs. Sokkal sokkal gyorsabban lehet befordulni a kanyarokban, persze ezt el kell hinni és ehhez kell a versenykilométer az ilyen autóval.
Próbáltam Herczig Norbitól tanácsokat kérni, mondta, hogy neki is sok idő volt megszokni, legyek türelemmel.

Az autó jól működött?
Abszolút hibamentesen! Egy kis apró hiba hátráltatott minket: Lóci sisakjában elszakadt az egyik vezeték, így a második és a harmadik szakaszon nem volt kihangosításunk, így ott egy kis pantomim játékkal próbált segíteni. Az autóban olyan zaj van, ha üvöltözni próbált volna, akkor sem halottam volna semmit belőle. Ez egy igazi versenyautó!

kanyarra_termett_3

Ezek szerint tetszett, még így is?!
Hogyan tovább? Vissza a Mitsubishibe, vagy ez a vonal lesz az új irány?
Gondolkozunk, hogy esetleg váltsunk és egy ilyen autóval menjünk. A szívem ehhez húz jobban, be kell vallanom. De ehhez még kell gyűjteni tapasztalatot és anyagi hátteret.
És persze az is kérdéses, hogy jövőre mehetnek e tovább a WRC-k. Azért egy WRC az ilyen autónál sokkal gyorsabb. Nehéz egy ilyen autóval felvenni a versenyt egy WRC-vel...

 

Azt tudom, hogy kanyarerősségre írod az itinert.
Mennyire kellett S2000-re változtatni a pályafelírást?
Ennek az autónak 175 körül van a végsebessége. Egy Mitsu, vagy egy WRC messze efölött tud lobogni, sokszor ezzel az autóval el se kell venni a gázról a lábad egy 2-es, 3-as kanyarnál, elfordul végsebességen, míg a gyorsabb autóknál már el kell venni. Az ilyen kanyarokat el lehet, sőt el is kell vállalni az S2000-el, mert különben nem lehet vele jó időt elérni.

kanyarra_termett_2

A Mecsek Rallye-ra ezek alapján mivel neveztetek?
Sajnos a pécsi futamon nem fogunk tudni indulni. Legnagyobb sajnálatunkra egyéb elfoglaltságunk miatt kimarad, de már a nagyon várjuk a Mikulás Rallye-t, ahol újra murván versenyezhetünk.

 


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<

 

a csapat partnerei:

vannak_erc_tervek_is_5

vannak_erc_tervek_is_6

vannak_erc_tervek_is_7

vannak_erc_tervek_is_8

vannak_erc_tervek_is_9

vannak_erc_tervek_is_10

vannak_erc_tervek_is_11

vannak_erc_tervek_is_12

vannak_erc_tervek_is_13

vannak_erc_tervek_is_14

 

Ez a hír most jelenik meg 3887. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k