Kanyarra termett
Bujdos Miki élvezte a Super2000-es autót a Budapest Rallye-n.
2013-11-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
794591504
Napi oldal:
247058
Jelenleg:
1032
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 A Taxi4 Budapest Rallye előtt beszélgettünk és akkor megállapítottam, hogy nem a legkönnyebb versenyen debütáltál a Skoda Fabia S2000-el... Azt gondolom nem sikerült rosszul a futamotok.
Próbáltunk jól teljesíteni és egy jót autózva kipróbálni ezt az autót.
Kicsit nehezebb volt beleszokni, mint gondoltam. Nagyon furcsa átállni a turbós autó után erre a vezetési stílusra. Teljesen máshogy kell vezetni, folyamatosan forgatni kell a motort, de nagyon tetszett, jól éreztük magunkat!

Maga a verseny is nagyon jó volt, reméljük jövőre is lesz Budapest Rallye!

A prológon már forgattad ahogy kell és másnap is jöttek azok az eredmények, amik elsőre elvárhatóak voltak.
Igen, úgy gondolom, hogy körülbelül ez volt az, amit így elsőre ki tudtunk hozni az autóból. Hiba nélkül sikerült végigmennünk, átlagos teljesítménnyel, úgy, hogy tapogatóztunk, néztük az autót, hogy mit lehet még állítani rajta.

kanyarra_termett_1

Az EuroRingen próbáltuk ki az autót, ahogy nem tudtunk futóművet állítani. Nem kérdés, hogy teljesen más a ringen körbe-körbe menni vele és más az erdőben, a fák között kell az egy nyomsávos úton gyorsan menni. Máshogy reagál az autó minden mozdulatra. Ehhez hozzá kell szokni. Állítottunk is a verseny alatt a futóművön is. A végére már alakult a dolog.

A kanyarokból lassabban jön el az autó, de hogyan viselkedik a kanyarokban és előtte a féktávokon?
A kanyarsebessége szenzációs. Sokkal sokkal gyorsabban lehet befordulni a kanyarokban, persze ezt el kell hinni és ehhez kell a versenykilométer az ilyen autóval.
Próbáltam Herczig Norbitól tanácsokat kérni, mondta, hogy neki is sok idő volt megszokni, legyek türelemmel.

Az autó jól működött?
Abszolút hibamentesen! Egy kis apró hiba hátráltatott minket: Lóci sisakjában elszakadt az egyik vezeték, így a második és a harmadik szakaszon nem volt kihangosításunk, így ott egy kis pantomim játékkal próbált segíteni. Az autóban olyan zaj van, ha üvöltözni próbált volna, akkor sem halottam volna semmit belőle. Ez egy igazi versenyautó!

kanyarra_termett_3

Ezek szerint tetszett, még így is?!
Hogyan tovább? Vissza a Mitsubishibe, vagy ez a vonal lesz az új irány?
Gondolkozunk, hogy esetleg váltsunk és egy ilyen autóval menjünk. A szívem ehhez húz jobban, be kell vallanom. De ehhez még kell gyűjteni tapasztalatot és anyagi hátteret.
És persze az is kérdéses, hogy jövőre mehetnek e tovább a WRC-k. Azért egy WRC az ilyen autónál sokkal gyorsabb. Nehéz egy ilyen autóval felvenni a versenyt egy WRC-vel...

 

Azt tudom, hogy kanyarerősségre írod az itinert.
Mennyire kellett S2000-re változtatni a pályafelírást?
Ennek az autónak 175 körül van a végsebessége. Egy Mitsu, vagy egy WRC messze efölött tud lobogni, sokszor ezzel az autóval el se kell venni a gázról a lábad egy 2-es, 3-as kanyarnál, elfordul végsebességen, míg a gyorsabb autóknál már el kell venni. Az ilyen kanyarokat el lehet, sőt el is kell vállalni az S2000-el, mert különben nem lehet vele jó időt elérni.

kanyarra_termett_2

A Mecsek Rallye-ra ezek alapján mivel neveztetek?
Sajnos a pécsi futamon nem fogunk tudni indulni. Legnagyobb sajnálatunkra egyéb elfoglaltságunk miatt kimarad, de már a nagyon várjuk a Mikulás Rallye-t, ahol újra murván versenyezhetünk.

 


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<

 

a csapat partnerei:

vannak_erc_tervek_is_5

vannak_erc_tervek_is_6

vannak_erc_tervek_is_7

vannak_erc_tervek_is_8

vannak_erc_tervek_is_9

vannak_erc_tervek_is_10

vannak_erc_tervek_is_11

vannak_erc_tervek_is_12

vannak_erc_tervek_is_13

vannak_erc_tervek_is_14

 

Ez a hír most jelenik meg 4035. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k