Kanyarra termett
Bujdos Miki élvezte a Super2000-es autót a Budapest Rallye-n.
2013-11-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
798152419
Napi oldal:
69577
Jelenleg:
840
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

 A Taxi4 Budapest Rallye előtt beszélgettünk és akkor megállapítottam, hogy nem a legkönnyebb versenyen debütáltál a Skoda Fabia S2000-el... Azt gondolom nem sikerült rosszul a futamotok.
Próbáltunk jól teljesíteni és egy jót autózva kipróbálni ezt az autót.
Kicsit nehezebb volt beleszokni, mint gondoltam. Nagyon furcsa átállni a turbós autó után erre a vezetési stílusra. Teljesen máshogy kell vezetni, folyamatosan forgatni kell a motort, de nagyon tetszett, jól éreztük magunkat!

Maga a verseny is nagyon jó volt, reméljük jövőre is lesz Budapest Rallye!

A prológon már forgattad ahogy kell és másnap is jöttek azok az eredmények, amik elsőre elvárhatóak voltak.
Igen, úgy gondolom, hogy körülbelül ez volt az, amit így elsőre ki tudtunk hozni az autóból. Hiba nélkül sikerült végigmennünk, átlagos teljesítménnyel, úgy, hogy tapogatóztunk, néztük az autót, hogy mit lehet még állítani rajta.

kanyarra_termett_1

Az EuroRingen próbáltuk ki az autót, ahogy nem tudtunk futóművet állítani. Nem kérdés, hogy teljesen más a ringen körbe-körbe menni vele és más az erdőben, a fák között kell az egy nyomsávos úton gyorsan menni. Máshogy reagál az autó minden mozdulatra. Ehhez hozzá kell szokni. Állítottunk is a verseny alatt a futóművön is. A végére már alakult a dolog.

A kanyarokból lassabban jön el az autó, de hogyan viselkedik a kanyarokban és előtte a féktávokon?
A kanyarsebessége szenzációs. Sokkal sokkal gyorsabban lehet befordulni a kanyarokban, persze ezt el kell hinni és ehhez kell a versenykilométer az ilyen autóval.
Próbáltam Herczig Norbitól tanácsokat kérni, mondta, hogy neki is sok idő volt megszokni, legyek türelemmel.

Az autó jól működött?
Abszolút hibamentesen! Egy kis apró hiba hátráltatott minket: Lóci sisakjában elszakadt az egyik vezeték, így a második és a harmadik szakaszon nem volt kihangosításunk, így ott egy kis pantomim játékkal próbált segíteni. Az autóban olyan zaj van, ha üvöltözni próbált volna, akkor sem halottam volna semmit belőle. Ez egy igazi versenyautó!

kanyarra_termett_3

Ezek szerint tetszett, még így is?!
Hogyan tovább? Vissza a Mitsubishibe, vagy ez a vonal lesz az új irány?
Gondolkozunk, hogy esetleg váltsunk és egy ilyen autóval menjünk. A szívem ehhez húz jobban, be kell vallanom. De ehhez még kell gyűjteni tapasztalatot és anyagi hátteret.
És persze az is kérdéses, hogy jövőre mehetnek e tovább a WRC-k. Azért egy WRC az ilyen autónál sokkal gyorsabb. Nehéz egy ilyen autóval felvenni a versenyt egy WRC-vel...

 

Azt tudom, hogy kanyarerősségre írod az itinert.
Mennyire kellett S2000-re változtatni a pályafelírást?
Ennek az autónak 175 körül van a végsebessége. Egy Mitsu, vagy egy WRC messze efölött tud lobogni, sokszor ezzel az autóval el se kell venni a gázról a lábad egy 2-es, 3-as kanyarnál, elfordul végsebességen, míg a gyorsabb autóknál már el kell venni. Az ilyen kanyarokat el lehet, sőt el is kell vállalni az S2000-el, mert különben nem lehet vele jó időt elérni.

kanyarra_termett_2

A Mecsek Rallye-ra ezek alapján mivel neveztetek?
Sajnos a pécsi futamon nem fogunk tudni indulni. Legnagyobb sajnálatunkra egyéb elfoglaltságunk miatt kimarad, de már a nagyon várjuk a Mikulás Rallye-t, ahol újra murván versenyezhetünk.

 


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<

 

a csapat partnerei:

vannak_erc_tervek_is_5

vannak_erc_tervek_is_6

vannak_erc_tervek_is_7

vannak_erc_tervek_is_8

vannak_erc_tervek_is_9

vannak_erc_tervek_is_10

vannak_erc_tervek_is_11

vannak_erc_tervek_is_12

vannak_erc_tervek_is_13

vannak_erc_tervek_is_14

 

Ez a hír most jelenik meg 4040. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.15.

részletes infóink

2025.11.14-18.

részletes infóink

2025.11.14-15.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k