h i r d e t é s
Összes oldal:
751972339
Napi oldal:
111766
Jelenleg:
1322
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
46th Barum Czech Rally Zlín
2016.08.27. – Csehország, Zlín
Ha pusztán a számszerű összegzését adnánk a Botka Rally Team szombati napjának a Barum Rally-, akkor valahogy így festene a lista. Egy defekt az elején és egy nagy pillanat a nap végén, amit szerencsésen megúsztak. A verseny már elúszott, de mennek tovább Botka Dávidék!
Nagy reményekkel vágtak nekik az első igazi versenynapnak Zlínben az ERC2 2015-ös bajnpkai. Tavaly is jól érezték itt magukat, a pályák idén is szenzációsak, az autó lett más alattuk, kihívás ezeken a pályákon, ilyen komoly mezőnyben menni az R5-ös DS3-mal.
„Sajnos hibáztam a mai első gyorsasági szakasz 1 kilométerében. Egy híd alatt kellett átmenni és nekimentem a vízelvezető ároknak. Nagyot szólt, azonnal defektet kaptunk. Egyből másfél perc hátránnyal kezdtük a napot. Innen próbáltunk felzárkózni.” – mondta a pilóta, amikor leszakadt lökhárítóval, felnin érkeztek meg a Slusovice-i gyors céljába.
Kellenek a versenykilométerek és Dávidnak tetszenek a pályák, mentek tovább és egyre jobb időket autóztak: „Nagyon élvezzük a versenyt! Hiába vagyunk ennyire hátul, nagyon jó érzés, hogy a középmezőnyhöz felzárkóztunk. Sajnos az eleje még egy másodpercre van kilométerenként. Ez korábban folyamatosan két másodperc fölött volt. Lassan vége a szezonnak, de nagyon remélem, hogy jövőre aszfalton is versenyképesek lehetünk majd.”
Aztán az utolsó előtti szakaszról mindketten azt mondták az esti szervizparkban: életük egyik nagy pillanatát élték át. „Hát ilyen még sosem történt meg velem, az biztos. Ilyen sebességgel még soha nem estem le az útról, úgy, hogy 10 másodpercig csak utasa voltam én is az autónak…” – mesélte izgatottan a pilóta. „150-es tempónál túlságosan levágtam egy kanyart, felütött az autó alja, lerepültünk keresztben az útról. Csak csúsztunk a füvön, ugyanolyan sebességgel, semmit sem lassulunk. Így keresztben átugrottunk egy keresztúton. Mindez legalább száz méteren keresztül. Az autó oldala volt az eleje… Óriási, giga, ultra szerencsénkre sehol sem akadt meg, nagy nehezen megállt, de utána a csúszós fűről alig tudtunk visszajutni az útra. Petinek egy oldallal kevesebb információt kellett beolvasnia, annyit jöttünk el attól a ponttól, ahol elhagytuk az utat.
Azt gondolom, hogy egy ilyet megúszni, hogy az autónak végül egy karcolása sem esett… Na, az óriási dolog, már győztünk! :)"
A reggeli másfél perc és az esti kaland két perce után már nincs mit számolgatni, de Dudu nagy kedvvel megy tovább. „Megpróbálom elfelejteni az esti kalandot, bár nehéz lesz. Igazából már teljesen mindegy, hogy hányadik helye érünk be… A pályák szenzációsak, az autó tökéletesen működik, a csapatban mindenki jól végzi a dolgát. Úgyhogy jöhet a vasárnap!
Csak én hibáztam szombaton, kétszer is. Van ez így! Senkit nem tudok leszúrni, én hibáztam!”

Ez a hír most jelenik meg 3419. alkalommal
Csehország, Zlín • külföldi rally
European Rally Championship 2016
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|