Kedves blg!
"Az aradi felügyekõkkel és a szövetség vezetõivel az esti felügyelõtestületi ülésen ordítozott és fenyegetõzött a vizsgált pilóta Kazár és csapatfõnöke.
állításod NEM igaz, HAZUGSÁG! Mivel mindenki az IGAZSÁGRA kíváncsi, a történtek ismeretében senkinek sem használnak az igaztalan állítások, csúsztatások, pletykák!
A Felügyelõ Testületi ülésen állításoddal ellentétben nem volt bent a csapatvezetõ, így nem ordítozhatott. Kazár Miki és Ramón voltak bent. Nem ordítoztak és nem fenyegetõztek!
Mivel én ott voltam az esti FT ülésen így részese voltam a meghallgatásnak, felesleges párhuzamot vonni a Duduval, mert szó sem volt kiabálásról és fenyegetésrõl.
Tény és való kicsit vehemensebben próbálta védeni az igazát, de ebben az esetben az érthetõ.
Gyerekek. Ezek addig nem takarodnak el a megfelelõ helyre, amíg csak 1 induló is lesz az ORB-n. Pökhendi, bugris inkompetens, dilettáns társaság, de egyre inkább rá kell döbbennem és elnézést a versenyzõktõl, mert mint sokaknak, nekem is nagyon fontos a rally és néhány embert leszámítva nincs bajom velük, de kezdenek õk a legnagyobb ...sszá válni. Csak azért mert ezt hagyják. Össze lehet vetni az aradi és miskolci RTE nevezési listát. Nincs itt semmilyen válság. Illetve van. Az MNASZ-ben.
Azt még mindig nem tudom, hogy ki ez a kzsolt? Miért és kinek olyan fontos, hogy itt garázdálkodjon, és miért nem látja be, hogy semmi köze ehhez az egészhez. Én biztos vagyok benne, hogy az élet más területén is tudná kamatoztatni a "tudását", azt amit itt nyilvánvalóan nem tud.
Egy román versenyzõ autóján "Várunk vissza Spici" felirat volt, ami rendkívül emberi és szívhez szóló gesztus.
Itt az összes autón lehetne ilyen felirat, Gergõ, Turi, Benik, Janika, Kiss Feri, Tagai nevével.
Tegye fel a kezét, aki a videón elsõre látja Herczigék autóját úgy, hogy Kazár leírta, hogy hol kell keresni. Na, ennyire látták õk is hogy kiestek ha látták volna, 2 szó elhangzott volna róla a belsõn...
Katona Zsolt meg... mindegy, földön fekvõbe nem rugunk bele :)
Az aradi felügyekõkkel és a szövetség vezetõivel az esti felügyelõtestületi ülésen ordítozott és fenyegetõzött a vizsgált pilóta Kazár és csapatfõnöke.
Tavaly Botka dudut a bükfürdõi felügyelõi ülésen történt kis ajtócsapkodás és káromkodás miatt fél évre licenc elvételével büntették.
Na kiváncsiak leszünk Számos Miki következetességére, vagy megint lesznek egyenlõbbek az MNASZ bizottságánál
Ma ezt a levelet kaptam - Olvasgatva a duen fórumi hozászólásaidat, meg kell állapitsam,
orvosi esetnek tûnsz........ Katona Zsolt küldõ névvel. Engedd meg kedves Zsolt és engedjétek meg kedves fórumozók, hogy itt reagáljak a nekem címzett üzenetre. Megjegyzem, így legyen a fórumon véleménye valakinek az esettel (vagy ügy ami sosem lesz ügy) kapcsolatosan. Összefoglalnám röviden én is nemtetszésemet. Elqrtátok a magyar rallyt nem is akár hogyan, nagyon. Elüldöztétek azokat a versenyzõket akik miatt több ezren jártak versenyekre. A Dunlop meg az energiaital gyerek a p...csában nem volt és fõleg az élbolyban nem míg volt Turi Tomi, Janika, Szabó Gergõ és még sorolhatnám. Maradt egyetlen egy ember a régiek közül a Bútor Robi aki nem a kiskapukat meg a sumákolást keresi egy egy versenyen, hanem tisztességesen küzd és fõleg nem szívatná a sporttársát. Még rövidebben összefoglalva, most eszed, eszitek meg amit fõztetek.
Nem is tudom eldönteni, hogy a mondás miszerint a hazug embert hamarabb utolérik mint a sánta kutyát erre az esetre igaz - e. Azonban tény, hogy sem Kazár sem pedig Delocour nem érdemel meg egyetlen pontot sem, mivel amennyit a Dudu szerencsétlenkedett a lesántult paripával és ez alatt az idõ alatt nem érték be, nem egy volt VB menõre és nem egy ORB bajnok aspiránsra vall. Egyébként nem lehet a rajt elõtt megbeszélni olyan dolgot, dolgokat amelyek a jövõben fognak megtörténni, mivel a rally alapjaiban improvizációra épûl az esélyek latolgatása a helyes (vagy helytelen) megoldás kitalálása talán egy egyszerûbbnek tûnõ feladat. Csak az improvizáció akkor problémás ha két különbözõ dolog van felírva az "itinerre" (szellem nézõk - önindító) mert egyébként egy jobb 5 sem lehet bal 5 és a kettõ között sincs igazság.
Miért csinálta volna ezt Kazár Miki szándékosan? Ez a kérdés foglakoztat mindnekit. Én mondok egy variációt, ami nem biztos, hogy igaz, de az is lehetne:
Szimpatikus, szerény versenyzõnk a száguldós gyorsasági szakaszok utám úgy érezte, hogy van esélye megverni a francia VB menõt. Ha õ akár rögtön, akár késöbb továbbmegy idõt veszít, míg az ellenfele lehet, hogy zavar nélkül le tud menni a gyorson. Õ viszont megállapított idõt kap, ami lehet korrekt is, de - gondolom így gondolkozott hõsünk - lehet hátrány is. Jelen esetben valószínüleg Delocour idejét kapta volna, de nem bízott ebben. Arra gondolt, hogy neki mégiscsak az a legjobb, ha Delocour is, vagy az egész mezõny átlagolt idõt kap. Ezért ott maradt az út közepén, hogy a franciának is meg kelljen állnia. Ez egy teória, de mivel az egész eseményrõl csak gyengén szavahihetõ emberek, nem minden érdek nélkül alakított, torzított információi állnak rendelkezésünkre, akár igaz is lehet. Ahogy az elbeszélések szerint történt, az szerintem ennél valószínütlenebb. Sportszerûségrõl meg Magyarországon már régóta csak az FIA Sporkód beszél.
Gondolom akkor a "nyeretlen kétéves" francia fényképén megtudod jelölni azt a helyet ahonnan a kerék nélküli, hasán csúszó autó az önindítójával félre állt! Ha már a nézõk arébb tették és eltüntek verzió elhalványodott.
Az élet egyéb más területein az a dolgom, hogy belekössek lehetõség szerint, mondatba, szóba, számba, betübe, vesszõbe, utánna, sokszor elszégyellem maga.
"de az egyik jobb5-ös kanyarban teljesen leblokkolt az autó, megállt a hátsó diffi rajta. Keresztben álltunk az úton, a kanyarban, az autó pedig nem mozdult." majd önindítóval félre állt. Hát persze, hány éves vagy.
Sandokan, szerintem életszerû amit Botka nyilatkozott. Ahhoz amire Te célzol, már a rajt elõtt össze kellett beszélniük, erre meg aztán végképp semmi okuk nem volt. Ráadásul még nem volt tudható, hogy technikai problémájuk lesz. A szituációban folyó beszélgetés viszont kevés volt egy összeesküvésre. Szerintem most nincs igazd.
Érdekes volt a szitu. Elõször úgy megállt az autó mint a beton mozdítani sem elõre sem pedig hátra nem lehetett. Laikus erre azt gondolná beállt (besült) a motor, aztán csak nem, mert önindítóval "odébb játszotta", el az út közepérõl. Figyelembe véve az autók egymás utáni rajtoltatási idejét, no meg a defektes gumival eltöltött lassú kínszenvedéses idõt, valamint a hajtáslánc totális kapitulációjának és az önindítóval való játszogatás köztes idejét Pestiesen és Dohány utcaiasan is szólva valami nem kóser. Dudunak vagy a Balász showban, vagy egy autótologató versenyen a helye ahol ha tolni kell egy autót nem esik le a gyûrû az újjáról.