h i r d e t é s
Összes oldal:
748879733
Napi oldal:
25418
Jelenleg:
1121
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Hatodik időt autóztak az első napon a 25. Rzeszow Rally-n Botka Dávidék. Pénteken három szakasz után megmérték az autót a technikai ellenőrök, és amikor már mindent kivetettek a DS3-ból, akkor két kilogrammal könnyebb volt a minimumsúlynál. Még engedték továbbmenni a párost, de végül kizárták őket.
A Botka Rally Team-nek nyugodtan indult az első versenynapja a lengyelországi Rzeszow városában. A versenyzőpáros kiegyensúlyozottan autózott a pályákon, az autó tökéletesen működött. „Jól kezdtük a pénteket.” - emlékszik vissza Botka Dávid . „Hatodik - nyolcadik időket autóztunk a futamon végig. Jó volt az autó, jó volt vele versenyezni. És végre tudtunk vele mi is úgy menni, ahogyan kell. Nem voltak messze a többiek sem.”
Három szakasz után az abszolút nyolcadik helyen - közel az élmezőnyhöz – álltak a srácok. „A szerviz előtt, a gyűjtőbe menet volt egy technikai ellenőrzés, ahol súlyt mértek az autónkon. Először 1236 kilogrammot mutatott a mérleg. Ez még a súlyhatár fölött van. Aztán kivetették a sisakokat, még mindig jó volt. Kivetették a navigátor táskát - amiben szerszámok is voltak, kivetették a telefonjainkat, a vizünket. Így is megmérték a kocsit és így már két kilóval az 1230 kilogrammos határérték alá kerültünk.
Azt azért tudni kell, hogy a kocsiról több minden is leszakadt az első három szakaszon, nem volt már tükrünk és az aljavédő is darabokban lógott. Valóban ki volt centizve az autó súlya és most ez sajnos így alakult. Ott nem mondtak semmit, mehettünk tovább.”
A szerviz után újra nekivágott a három szakaszos körnek a páros. „Az ötödik gyorsaságin elszakadt a generátor szíja. Töltés nélkül jöttünk le a gyorsaságiról. Mire ki tudtuk cserélni a szíjat, addigra már kikéstünk. Kiálltunk. Utólag pedig megtudtuk, hogy ki is zártak bennünket a súly miatt.”
A Felügyelő Testület döntése ellen fellebbezhetett volna a Botka Rally Team, de a pilóta szerint nem lett volna értelme. Dávid röviden kommentálta a döntést: „Nagyon sajnáljuk”
Egy nappal hamarabb hazaért a csapat Lengyelországból. Szomorúan, de nem elkeseredetten nyilatkozott végül a pilóta: „Megyünk tovább ezen az úton! Előre nézünk, a Barum Rally következik. Tavaly nagyon jól éreztük ott magunkat, élveztük az autózást, remélem most is így lesz.”
Augusztus végén rendezik meg a csehországi Zlínben az ERC sorozat következő futamát, a Barum Czech Rally-t, ahol a Botka Rally Team párosa is indul!
Ez a hír most jelenik meg 3277. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • fotóalbumok • fórumok
|