|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Kovács Anti Istovics Gergővel az oldalán sok erős autóval ment már. A P csoportos autók után egy igazi, izzig vérig modern versenyautóról szól a 2015-ös évük...
Úgy hallottam, hogy valami izgalmas dolgok történnek felétek… Mondhatjuk :)
A héten megyünk és elhozzuk a JM Engineering egyik Ford Fiesta R5-ös autóját.
A múlt év tapasztalatai alapján azt gondoljuk, hogy ez az irány a helyes…
Gondok voltak az előző években a kategóriákkal, sokszor nem tudtuk, hogy az autónk épp melyik P csoportba felel meg. Lehetett volna opció egy R4-es autó, de azzal is ezek ellen az R5-ösök ellen nagyon nehéz felvenni a ritmust. A három verseny, amit ezzel az autóval mehettünk tavaly egyértelművé tette, hogy gyorsan lehet ezzel az autóval menni.
Persze nem tagadom, üzleti célja is van ennek a lépésnek, ha van aki szívesebben menne vele, mint én, akkor természetesen az élvez prioritást.
![]() Hol fogtok menni az autóval.
A tervek szerint a teljes magyar bajnokságot szeretnénk autózni. Nagy kihívás, komoly a mezőny. Az évet megpróbáljuk rendesen felépíteni. Kicsit kifordulunk önmagunkból, megpróbálunk nem csak látványosan, de gyorsan is menni, persze úgy, hogy a ránk jellemző jókedv, kacagás is megmaradjon.
Mentél aszfalton és murván is az R5-össel, előtte pedig nagyon erős P csoportos szörnyetegekkel…
Mi a különbség?
A negatívum az egyértelműen a motorerő. Jóval gyengébb, mint bármilyen Mitsubishi.
A futómű és a műszaki megoldásai miatt ez az autó az egyik legfrissebb fejlesztésekkel bíró járgány. A WRC-t kitiltott országokban biztosan ez a legjobb választás. A kanyarsebessége felfoghatatlan. Ha valaki ezzel akar gyorsan menni, akkor a kanyarokat kell nagyon elvállalnia. Természetesen ebben még nagyon sok tapasztalatra lesz szükségünk, sokat kell tanulnunk az autót.
Ami még meglepő volt számunkra, hogy az üzemeltetés költsége sem hatalmas, például egy Mitsubishihez képest. Ha már belelapátolja az ember azt az óriási mennyiségű pénzt, ami a megvételéhez kell, akkor talán olcsóbban lehet vele versenyezni, mint egy Mitsubishivel.
![]() Ez az autó, amit láthattam Lettországban, ugye?
4 autójuk van, a kasztni az, amit Lukyanuk kicsit mezmozgatott Liepäján, a motor, váltó, difik teljesen felújítottak. Új autóra nagyon sokat kell várni. Sokat húztuk az időt, amíg a font árfolyama az egekig szökött. Ha novemberben vettük volna meg, akkor egy Mitsubishi árát spórolhattuk volna.
Csütörtökön megyünk érte, lesz még pár napunk, hogy kicsit átnézzük, megismerjük…
Orfű?
Nem hiszem. Eleve nem nagyon szeretem ilyenkor, mert valami, vagy hó, vagy eső, de mindig esik… De különben sem lennénk kész. Egy hosszabb tesztet tervezünk a verseny hetében. Ad abszurdum még az is lehet, hogy kipróbáljuk Orfűn. Sok papírmunka lesz még vele.
Nyilván amikor elhozzuk, ott még kipróbáljuk, lesz egy 50 kilométeres teszt, megmutatják a beállításokat.
![]() Marad Gergő és a Maricsek Team? Minden a változatlan!
Ebben a nem igazán könnyű gazdasági helyzetben, a rallymentes időszakban egy óriási meccset vív mindenki, hogy összerakja a versenyszezonját. Nekünk ez úgy sikerült, hogy január végén már tudtuk, hogy itthon fogunk menni.
Nekem van még ez a fétisem, hogy szeretek Horvátországban is versenyezni, oda is elmegyünk 2-3 verseny erejéig.
Gratulálok az új autóhoz és sok sikert kívánunk!
Köszönjük szépen!
Ez a hír most jelenik meg 3887. alkalommal
![]() 2015.03.27-29.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.02.13-16.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.15.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.15-16.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.22.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |