Lámpák beállítva
Esti teszt az esti autózásokhoz. Pár kép a hivatalos bemelegítésről
2014-10-16
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763435275
Napi oldal:
46125
Jelenleg:
900
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
578. • 2011-09-13 14:04:27
Ennyi. Végre egy versenyzö is megmondja, hogy egy nagy szervezetlenség volt az egész. Végülis ha ugy nézzük, ezzel a versenyzöket és a nézöket is veszélybe sodorták.

Legalább akkor egy bemondó autó lett volna, aki a futamok elött megmondja a parasztnak, hogy maradjon a helyén az IRC után stb stb.

Ergo, Jelen István urnak a szakállánál fogva kellene a fejét az asztalba verni!
577. • 2011-09-13 13:47:40
Megy itt szépen a Mecsek Rallye fikázása. Lehet hogy én vagyok a béna de valaki linkeljen már be egy San Remo rallye honlapot ahol térképek nev.lista van. Jövő hétvégén lesz. Én nem találok semmit
576. • 2011-09-13 12:24:21
ez is egy vélemény, biztos Ő is háttal ül a lovon. itt
575. • 2011-09-13 12:22:44
Duen. kíváncsi lennék a véleményedre... kacsintok
574. • 2011-09-13 12:18:35
Azt hiszem semmi olyat és úgy nem írtam, amivel bárkit is megbánthatnék, így téged sem. A véleményemet írtam le, gondolom azt szabad. Nem értünk egyet a témában, ez látszik, nem akarlak meggyőzni, anniyi van, hogy másképp látom a dolgokat. 6 év ATB-zés és 12 év navigálás után (amiben volt VB, EB, Zóna és mindenféle futam) engedtessék meg nekem, hogy véleményem legyen.
573. • 2011-09-13 12:11:54
Érdekesség:
mennyit számít a hazai pálya számokban mérve.
IRC 2wd: Barum Rally

1 Albertini S. / Scattolin S.
Renault Clio R3 02:29:34.6

13 Krózser M. / Papp György
Citroën DS3 R3T +00:03:31.1

Mecsek Rally:
Albertini Stefano Scattolin Simone Renault Clio R3
02:10:14.7
Krózser Menyhért Papp György Citroen DS3 R3T
+19.1

Barum mindkettejüknek új volt.
572. • 2011-09-13 11:31:03
Korántsem biztos, hogy a versenyzőknek és a rendezőknek ellentétesek az érdekeik. A padka védelme a versenyzők szempontjából is fontos, de nem mindegy hogy egy gumi van kitéve, vagy egy többmázsás farönk, ami rögtön letépi a komplett futóművet. Van aki érti hogy miről beszélek (Blackhill) és van aki el sem olvassa a kommentet, csak hülyeségeket írogat!

JJ, úgy kezdtem, hogy a rallye igenis kő, szikla, sár, víz, minden amit akarsz, pont ettől rallye a rallye, de ebbe a szándékosan odavonszolt farönkök véleményem szerint nem férnek bele. Kár hogy nem látod a különbséget. Fölösleges hungaroringezni, véletlenül sem erről beszélek! Mondjuk azért húsz év endurózás után furcsa lenne, ha erdő, fa sár, szikla zavarna.
Egyébként teljesen normális ez a fórum, és azt gondolom, én is teljesen normálisan mondtam el a véleményemet, amivel nyilván nem kell egyetérteni. Éppen ezért nem teljesen értem a stílusodat, de a Te dolgod!
571. • 2011-09-13 11:23:06
Kigyulladt vasárnap. Az eset élőben volt közvetítve.
570. • 2011-09-13 11:07:42
Duen, itt mi történt?
569. • 2011-09-13 11:00:28
Akkor nem sportbírót mondok, hanem biztonsági embert! És mivel mindenki, így a szervezők is tudják/tudták, hogy sok nézö lesz, és hogy általában milyenek a nézök, ezért szerintem igazán készülhettek volna erre. Ha kell, a tripla mennyiségü biztonsági emberrel. És mint mondták, nem a hét elején kellett volna embereket keresni. Valamint 1-2 tréning is elfért volna nekik. Valamint legalább egy síp a pályabíróknak is, hogy figyelmeztessék a népet. Illetve általában mikor a futam elött eljön az ellenőrző autó, ök is meg szoktak állni, és figyelmeztetni, valamint terelni a tömeget.

Én szerintem ez lenne a minimum egy IRC futam rendezésekor! Bőven volt idejük tervezni és szervezni az egészet! Elég szomorú, hogy ennyire futotta nekik. Sajnos ha ezt az FIA látta, valamint sok panasz is érkezett emiatt, akkor nem biztos, hogy lesz a közeljövőben lehetőségünk egy ilyen rendezvényre.
568. • 2011-09-13 10:36:37
Orfűn a körgyorson kb 50 bíró dolgozott. A bírók száma is véges, és valóban, nem kell mindenhova sportbíró. Mert a bírónak alapvetően nem a nézők terelése, hanem a versenyzők figyelése a dolga. A bíró nyomkövetési jegyzőkönyvet vezet, figyeli az általa belátható útszakaszt, hogy a versenyt ne zavarja meg semmi. Sajnos az utóbbi időben a nézők viselkedésével több gond van, mint ami még elfogadható lenne... sírok
567. • 2011-09-13 10:25:08
Kellett volna sportbíró is, meg biztonsági ember is. És igenis 200méterenként minimum, mert akkor biztos hogy nem lettek volna problémák a nézökkel, amire ugye a legtöbb panasz érkezett. Egy ilyen rendezvényen szerintem ez lenne az elvárható és kötelező!
565. • 2011-09-13 08:20:27
Mikor fogjátok már fel hogy ez nem hegyiverseny hanem rallye. Miért kéne 200 m-ként két sportbíró? Nem sportbíróból volt kevés hanem a kritikus helyeken biztonsági emberekből. De ha vennéd a fáradságot és visszaolvasnál 8 hozzászólásnál többet akkor nem irkálnál itt hülyeségeket...
564. • 2011-09-13 08:10:56
Sibera!

Látom értesz hozzá, gyere csináld helyettem!
Szerencsére mindenki tudja, hogy miért vettem ki egy-egy gyorsot, igaz engem még - szó szerint - soha, senki nem kérdezett meg.
563. • 2011-09-13 07:49:54
Sziasztok! Az előzőekből reagálnék néhány dologra.

500.- Ft-os parkolás a vásártéren:
Valóban az lett meghirdetve, hogy ingyenes lesz a parkolás, csak közben a vásártér vezetősége önjáró lett, és elkezdtek kaszálni... bizonytalan

Beesések miatt etap:
Először is botrány, hogy azok hullanak be, akik évek óta itt mennek, és pontosan tudják, milyen állapotban szokott lenni az a forduló. Másrészről nyolcan estek be, ettől öt bent maradt, muszáj volt rendet tenni a fordulóban (autók eltakarítása, aszfalt letisztítása) ehhez pedig idő kellett, nem is kevés. Nem csúszhatott az időtervhez képest semmi. Ezen felül ugye a további anyagi károkat és esetleges sérüléseket is el kívánta kerülni a rendező.

Alsómocsolád etap:
az IRC pilóták nem voltak hajlandóak berajtolni a nézők miatt. Azt gondolom, ezzel nem lehet vitatkozni.

Barna:
Nem felelt meg a a rendezvény rangjához a műsora. Több emberrel beszéltem telefonon, személyesen, és volt aki a Rally Rádiót kapcsolta le, van aki a célceremóniát hagyta ott miatta.

Biztonságiak:
A rendező leszerződik egy céggel, aki a komplett biztonsági szolgálatot intézi. A biztonságiakat nem a rendező állítja a pálya szélére! Természetesen a hétvégi történéseket a rendező is látta, és meg fogja tenni a szükséges lépéseket.

Rönkök, lassítók:
Az FIA konkrétan festett vascölöpöket akart padkavédelemnek, kerítéssel elszeparált nézősereget, és traktorgumikat vagy vízzel teli hordókat lassítónak. Ezzel szemben a versenyző totálisan mást szeretne. E között a kettő között kell lavírozni a rendezőnek úgy, hogy az FIA elfogadja, a versenyző meg elrajtoljon.

Azt hiszem ennyi. nevetek
562. • 2011-09-13 00:57:24
Akkor ordibáld neki! Acropolis rallyn sem veszik ki a nagyobb koveket meg sziklákat, fel kell írni be kell mondani és oda kell figyelni!!! Nem akarnám az anyagi kárt sem finanszírozni, de ott a Frici hibázott..
561. • 2011-09-13 00:33:35
Ha az Asi nem lett volna, akkor bizony égtünk volna! Büszkének kéne lennünk arra, h egy ilyen autóval ilyen eredményt ért el! Őstehetség! Lehet mondani itt bármit...
560. • 2011-09-12 22:45:26
Érdekes hogy WRC-vel nem lehet megverni az S2000 eseket??

Ismét egy "városi" legenda.
Ha jól tudom megint miszlikre szedték ASI kocsiját, és itt valóban pártatlan IRC-s szakmai stáb volt, ők miért nem találtak hibát ASI autójában. N és WRC között nagy a különbség, hogy hogy nem találták meg a tutit?
559. • 2011-09-12 22:38:18
Ezt olvastam: "..... És amikor Arai azt mondja kényszeredett mosollyal az arcán, hogy a szervizesei mértek gyorsulást a rajtban, és asi autójához csak annyit fűztek hozzá, hogy world rally car... És ugye ezt egy aránylag pártatlan szemlélő mondta, nem közülünk valaki, aki ismeri a teljes hátteret. "
Na vajon kiről lehet szó???
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k