Magyarok menni Monte Carlo
Kőváry B!arna nagy tervei
2011-11-14
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
628549216
Napi oldal:
77481
Jelenleg:
837
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
a bajnokság végeredménye
1. Martin Márkó
1509
2. Molnár Alex
1477
3. Péntek Ádám
1467
4. Budai Csaba
1455
5.
Fónagy Kristóf
1380
6. Martinák Balázs
1277
7. Gál Krisztián
1269
8. Ivony Bálint
1126
9. Teglovics Kornél
1120
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
255
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
205
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
193
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
134
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
122
6. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
97
7. Craig Breen
Ford Puma Rally1
84
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
59
9. Esapekka Lappi
Toyota Yaris GR Rally1
58
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
166
2. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
99
3. Yoann Bonato
SKODA Fabia R5 Evo
88
4. S. Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
79
5. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
70
6. S. Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
70
7. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
69
8. Ken Torn
Ford Fiesta Rally2
55
9. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
55
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
251,4
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
223,5
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
172,5
4. Német Gábor
Skoda Fabia R5
125,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
99,5
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
99,2
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
94,4
8.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
73,5
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
155
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
120,2
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
104,6
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
94,7
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
93,6
6. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
83,5
7. Szőllősi Roland
BMW
54
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
77
9.
Hevesi Norbert
BMW
73,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
84
2.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
54,9
3.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
49
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
34,5
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
20,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
136
2. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
125
3. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
120
4. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
85
5. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
70
6. Krehlik Nándor
Lada VFTS
67
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
58
8. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
9. Ruszkai Attila
Lada 2101
50,4
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Zákányi János
Lada 2105
229,6
2. Geng Bence
Honda Civic
163,6
3. Takács István
BMW E36
113,2
4. Bíró Gergő
Opel Astra
85
5. Géczi László
Lada 2107
74
6. Tejcsi
Lada VFTS
63
7. Jóna Gábor
Lada 2107
59
8. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
52,6
9. Békési Richárd
BMW 320
51,2
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Go Trabi Go!

Na, ki az, aki nem emlékszik legalább egy Kőváry-féle Trabantos borulásra? Barna versenyzői pályafutásáról könyv is készült, sőt, társszerzője volt a Die Trabi-Story könyvnek is. Azóta is folyamatosan színezgeti autós önéletrajzát, versenyzett már ezzel-azzal, megjárta Ázsia és Afrika rögös „útjait”, mely utóbbiról készült mozifilmet a héten megnézheted Badár Sanyi külön kis show műsorával fűszerezve. De hogy hogyan is jön most újra képbe a hírhedt Trabant? A megszokott módon, egy interjú keretében beszélgettem Kőváry Barnával, de azért Badár Sándor sem maradhatott ki!

magyarok_menni_monte_carlo_6

Már több alkalommal beszélgettünk a Budapest-Bamako Rallye-n készült filmetekről, mely még mindig megtekinthető moziban. Bevallom őszintén, hogy én eddig az összes vetítésről lemaradtam, így talán az első kérdésem az lenne, hogy mikor is mozizhatunk legközelebb?
Most csütörtökön, azaz november 17-én, este fél 8-kor az Uránia Filmszínházban. Érdekessége, hogy egy teljesen új műfaj, egy úgynevezett stand-up mozi, amit Badár Sanyival találtunk ki. A humorest keretében Badár előad egy háromnegyed órás stand-up műsort, ami az afrikai útifilmre van alapozva és annak egyféle előzetese, ill. a kimaradt részek ily módon történő előadása. Utána pedig jön grátiszként a 72 perces mozifilm, amit az afrikai túránk során forgattunk. Hiába mondja Badár, hogy ezt ő rendezte... nem! Ezt a sors rendezte! A felvételeket pedig Pataki Ádám operatőr barátunk rögzítette, így a legnagyobb érdem mindenképp az övé, hiszen nem kis feladat ezt a párost - egy ilyen 22 napos túrán - elviselni, úgy, hogy egy másodpercre sem csukhatja le az ember a szemét, mert Afrika minden egyes másodpercben más-más arcát mutatja! Mindent rögzíteni egy óriási kihívás egy operatőr számára, arról nem beszélve, hogy minden felszerelést folyamatosan el kell rejteni, hiszen 10 kilométerenként katonai/rendőrségi ellenőrző pontok vannak, ők meg ugye a kamerákat nem annyira szeretik.

A túránkról még el kell mondjam, hogy mi ugye a verseny kategóriában neveztünk - mert nem szarral gurítunk - tehát nem csak a túrázók között vettünk részt, akik arról felismerhetők, hogy a 7-es busszal mennek Bamakóig, hiszen 99 %-ban aszfalton vezet a pálya. A versenyútvonalon viszont a 99 % homok, dűne, murva, kősivatag, mauritán szahara a puffogó viperákkal és skorpiókkal. Többszörösen nehezített tényezőkkel kellett szembenéznünk tehát, de elkészült a film, ami a Filmszemlére nevezve lett, dokumentum film kategóriában. Komoly szóbeli dicséretet kapott, ill. pozitív kritikát a szakmán belül!

Nagy sikerrel vetítik, hiszen a pár héttel ezelőtti vetítésre sem lehetett már jegyet kapni napokkal korábban…
Hozzávetőlegesen ez most már a 20. vetítés lesz és szinte mindegyik teltházas volt eddig. Nem csupán fővárosunkban, de vidéki városokban és most már határon kívül is vetítésre került és hál'istennek tényleg nagyon komoly az érdeklődés iránta. Nem "road-movie"-nak mondanám, sokkal inkább kiemelném a szociológiai vonalát, hogy amikor a két magyar legény kiszabadul Európából, akkor egy másik kontinensen mivel is szembesül. Ez egy GPS-túra és mi persze egyetlen egy dolgot nem tudtunk kezelni: a GPS-t! Sanyi Afrikában kapcsolta be először, úgyhogy erről is lehetne ódákat zengeni... amikor ő vezetett – általában -  mindhárman aludtunk! :-)

Hogyan alakult a kapcsolatotok a bamakói futamot követően?
Badár Sanyi: Ez a verseny megalapozott két nagyon jó barátságot, ami nagyon fontos számomra! Mások úgy vélekedtek a verseny előtt, hogy a pszichológiai tényezők és a fizikális nehézségek miatt széthúzza az emberi kapcsolatokat egy ilyen jellegű verseny. Nekünk viszont sikerült ezt áthidalni, és nagyon jó cimborák lettünk, szorosabbra fűzte a kapcsolatunkat, mert szinte végig röhögtük, meg persze féltünk…

Barna: Érdekes volt ezt egyáltalán túlélni, de az ilyen hosszútávú túrákon két variáció van: vagy összebarátkozol azzal, akivel egy autóban csücsülsz, vagy soha többé nem szólsz hozzá. Mi szerencsére az első kategóriába kerültünk és egy - szinte - napi kapcsolatos barátság lett belőle, ami nagyon ritka egy ilyen szituációban.

magyarok_menni_monte_carlo_2

Mi a legfontosabb üzenete az afrikai túrátoknak, a filmnek?
Badár Sanyi: Olyanfajta emberi kapcsolatok alakultak ki az ott élő népekkel, emberekkel, amire előtte semmiképp nem számítottunk. Amikor nekivágtunk, azt hiszem, hogy nagyon sok félsz volt bennünk, tartottunk az idegen dolgoktól, de ahogy haladtunk előre - térben és időben - egyre jobban jött meg a bátorságunk ahhoz, hogy ezekkel az emberekkel természetes módon vegyük fel a kapcsolatot, hogy találkozzunk olyan gyerekekkel, akikkel nem is gondoltuk, hogy fogunk, mert el sem tudtuk hinni, hogy ilyen falvakba eljutunk. Nagyon megható emberi pillanatok voltak ezek! Ezeket nem lehet elfelejteni!

Barna: Az ősiséget tapasztaltuk meg Afrikában, ahol megszűnik a pénz jelentősége. Amikor átérsz Afrikába, akkor szembesülsz azzal, hogy ott te vagy a néger, és amit folyamatosan öntenek a fejedbe, hogy „márpedig Afrikában féljél, ott véged van! Ott megesznek, elásnak, kiásnak, újra megesznek!”, na ez a történet egyáltalán nem igaz! Csak éppen az európai ember úgy érkezik oda, hogy márpedig ott félnie kell! Hát mi is féltünk, konkrétan a túra feléig, amíg egyszer csak úgy nem döntöttünk, hogy márpedig mi most kiszállunk az autóból és bandázunk egy kis mauritán faluban, ahol a gyermekek 75 %-a már HIV-pozitívan születik, a maradék 25 % pedig ebolás. Na, amikor egy ilyen óriási lépést megtettél, onnantól nyílik ki Afrika igazán és ott jössz rá, hogy az a 6 liter víz, amivel te lehúzod a pisilés után a WC-t, az ott egy falunak egy hónapra elegendő. Nagyon komoly személyiségformáló hatása van egy ilyen túrának, és én nagyon sok embert elküldenék oda! Nem csak a magyar autósport résztvevői közül, hanem mondjuk néhány „segélyezős” területről is, hogy lássák, hogy milyen az, amikor nincs segély, nincs semmi remény, mégis boldogság és szeretet tükröződik a gyerekek, sőt a felnőttek tekintetéből is. Én is átéreztem azt, amit az orvosok, a humanitárius akciókban résztvevők képviselnek, hogy bizony-bizony, le kell menni újra Afrikába, mert Afrika visszahív! Van ott dolgunk, ebben biztos vagyok, mint ahogy abban is, hogy én is visszatérek még oda!

Afrika után térjünk vissza Európába és a jelenbe!
Mit jelent most számodra a 20-as és a 10-es szám?
Tóth Zsoltival beléptünk a húszasok táborába! 20 évvel ezelőtt kezdtük a versenyzést, mindketten Trabanttal, még ha nem is együtt. Nagyon durva, hogy már a 20. évfordulónál tartunk! A 10-es szám pedig nem más, minthogy pont ennyi éve hagytam abba a Trabizást, a sárga színű, Pirellisel a Budapest Rallye-n, és akkor jelent meg egy riportkönyv rólam, amit megpróbáltunk most újra fellelni, de már csak antikváriumban van belőle, valamint akkor voltunk első autóversenyzőként a Fábry Show-ban  Pintér Ricsivel. Úgy tűnik, hogy ez a „20-10” egy egész jópofa történet, és ezt szeretnénk mi jövőre - az év elején - egy elég nagy csattanóval megünnepelni!

Mire készültök?
Az elmúlt időszakban sok minden merült fel körülöttünk, mi tényleg megközelítettük ezt az autósportot a másik oldaláról is, volt itt Mecsek IRC kommentálás, forgattunk műsorokat, videókat, klippeket, vezettünk műsort, rendeztünk karitatív rendezvényeket, stb.. És mindeközben még mindig, folyamatosan jönnek a piszkálódások, szurkálódások, hiszen van olyan, aki a mai napig azt mondja, hogy mi csupán „hobby-ralisok” vagyunk, pedig a 2009-es bajnoki címünkért mi nagyon komolyan küzdöttünk! Zsolti említette, hogy van egy riportkönyv magyar olimpikonokkal, amiben leírják, milyen mentális fejlődés - felkészülés kell ahhoz, hogy valaki össze tudjon rakni fejben egy bajnoki címet, és azért ezeken az ösvényeken mi, saját magunk keltünk útra és úgy tűnik, jó irányba haladtunk.

Tehát akkor jöjjön mire is készülünk!
Trabanttal fogunk nekivágni a 101. Monte Carlo Rallye-nak. Leadtuk a nevezésünket a Historic kategóriában, és úgy néz ki, hogy elég jó eséllyel pályázunk, el is fogadják. Egész jó kis portfóliót állítottunk össze az elmúlt 20 évünkről, a Trabantos múltunkról – valamint a könyveinkkel megspékelve – adtuk le a prezentációt.

magyarok_menni_monte_carlo_3

Mennyi az esély, hogy valóban ott lesztek?
Szerintünk ott leszünk, hiszen a keleti blokkból régóta nem indult senki Trabanttal, csak 1992-ben egy francia páros! A lényeg, hogy mi a kis Trabantunkkal oda akarunk csapni a Monte Carlo Rallye-n. Természetesen ugyanúgy sárga színben, mint ahogyan 2002-ben abbahagytuk. A 2012-es évünk főleg erről szólna, hogy visszanyúlunk a gyökereinkhez! Nesze nektek testvéreink, nesze nektek H csoport! :-)

A terveink között szerepel még a 2012-es mecseki Historic, ill. az év végi Rallye Legend futamon való indulás San Marino-ban.

A fő csapásirány mindenképpen Monte Carlo, mert azért ez hiányzik a repertoárunkból és mi azon kevés társaság közé tartozunk, akiket a problémák, gondok nem szétválasztottak, hanem inkább egységesebbé tettek az elmúlt évek során.

magyarok_menni_monte_carlo_4

Minek köszönhető ez?
Nagyon nagy szerepe volt ebben a 2009-es bajnoki címünknek! A mai napig nem egy, nem két versenyző nem ismeri ezt el, azzal jönnek, hogy nem volt ellenfél, nem volt óriási kategóriánk. De itt arról szólt a történet, hogy átültünk egy olyan autóba, amiben egy folyamatos, felépített stratégia szerint elkezdtük nyerni a versenyeket, majd amikor beült mellém Zsolti, onnantól a gyorsasági szakaszok 95 %-át megnyertük. Az idei évi Mecsek IRC-n egyetlen egy olyan szakasz volt, amit mi össze tudtunk hasonlítani a korábbi időeredményünkkel, az Alsómocsolád-Mecsekpölöskét, ahol Albertini - a nagy IRC-s király, a macskazabáló olasz :-) - kapott tőlünk két másodpercet... De tegyük hozzá, Menya is megverte, így azért megjegyezhetjük, annyira azért nem gyengék a magyar legények!

Albertini egy jó mérce mindenképp! 2009 év végén pedig meg lett ez a bajnoki cím és az óriási katarzis, amiért küzdöttünk mind a ketten! Külön utakon jártunk ezt megelőzően Zsoltival, majd az élet úgy hozta, hogy egy autóba ülhettünk, és onnan kezdve jöttek az eredményeink rendesen, amit mi sem tükröz jobban, mint a megnyert gyorsasági szakaszok száma! Mindenki csinálta a dolgát, nem volt jópofáskodás, hülyéskedés. Koncentráció volt, iszonyatosan komoly mentális felkészülés, komoly tréning és az autó technikai felkészítésére is nagyon odafigyeltünk, ami egy magyarországi autó volt, tehát nem gyári, nem fél-gyári, hanem itthon készült utcaiból összerakott versenyautó! Mindenki jön ezzel-azzal, hogy a Kőváry így, a Kőváry úgy... ismerjük ezt, tudjuk jól, hogy megosztó személyiség vagyok... meg hogy Zsolti is ordibál a pilótájával, de úgy tűnik, hogy ez nekünk így, működött! Nagy érdekesség ez azért, mert én a navigálás feladatát 100 %-osan rábíztam Zsoltira. A mai napig ezt sokan nem tudják elfogadni, hogy én azt tudtam mondani, hogy „te írd fel a pályát, mert én nem értek hozzá!”.

A Trabantozás ebből a szempontból nem egy szakmai kihívás, viszont egy nagyon nagy geg a hazai autósport szempontjából, hogy mi igenis fel merjük vállalni, hogy visszaüljünk a régi autónkba, amivel kezdtük a pályafutásunkat. Mi meg merjük mutatni, hogy abba is vissza lehet ülni! Én évek óta hangoztatom, hogy „H csoportosok, üljünk vissza a Trabantokba, üljünk vissza a Zsigulikba, VFTS-ekbe, csináljuk meg a H csoportot újra, mert akkor lesz néző!” Mindenki Mitsubishizik... persze, nekem is meg kellett másznom ezt a dolgot, én is 15 éve vágytam arra, hogy egy komoly versenyautóval meglegyen a bajnoki címem. Meglett, köszönöm... de most akkor csináljunk valami mást! Ezt a fajta megjelenési formát, amit mi most felépítettünk, a platós Barkas-tól kezdve a trapéznadrágig, a nagy pajeszig és diszkó-gömbig, ezt a vonalat lehet értékesíteni a potenciális partnerek felé. Itt megint csak arról szól minden, hogy a magyar autósport tönkrement szinte teljesen. A partneri kapcsolat ma már nem csak annyi, hogy egy matricát ragasztunk az autóra, hanem mögé igenis különböző megjelenési tevékenységet kell prezentálni. Például a Bomba Energiaitalnak ez egy nagyon szimpatikus ötlet, hogy a 10 évvel ezelőtt sárga színben pompázó Trabantot újra „előhúzzuk” és újból megy majd, ráadásul egy nemzetközi futamon, itthon meg szintén szórakozunk vele egy komolyat. Ez egyáltalán nem ciki, egyáltalán nem tartom degradálónak, sőt, ennek van reklámértéke, mert ez nagyot fog durranni! Én is kíváncsian várom, hogy meg merem-e csinálni azt, amit anno! :-) Nem tudom, hogy a 20 évvel ezelőtti bátorságom mennyire fogyott el, illetve, hogy mi történik majd, amikor elindulunk hegynek felfelé 50 lóerővel, de a lejtőket várni fogjuk, az biztos.

Borulni tudsz még?
Nem tudom! :-) Komolyan… (habár a Cliót és az ISUZU-t is tetőre tudtam tenni.) Ez egy jó kihívás, de azért egy vadonatúj bukócsövet építünk az autóba, biztos, ami biztos! :-) Megmaradt az egész régi trabis társaság, Szentiványi Szabiéktól kezdve Szabó Gyurin át, Czene Zoliig, azok a trabantos fanok, akikkel a 2000-es év környékén együtt bandáztunk, akikkel akkor mi egy családot alkottunk.

Most mindenkinek felcsillant a szeme, mindenki azonnal belecsapott újra! Anno úgy hagytuk mi abba ezt az egészet, hogy már elfogytak az alkatrészek, most mégis előkerül egy-két láda a pincéből és van még "ezmegaz". Szerintem óriási dolog lesz ez, de bennem is óriási kérdőjel van, hogy vajon oda merem-e lógatni, ugyanúgy üveghangon, mint anno... De gyerekek! Mi legalább meg merjük próbálni és ebben ez a csattanó! Két évvel ezelőtt, amikor a dízel BMW-be ültünk be a Mecsek Rallye-n, akkor is mindenkinek nagy volt az arca, hogy így kéne ezzel menni, meg úgy kéne... De ott a lehetőség másoknak is, meg kell mutatni, hogy ki mit tud! Én, aki éveken keresztül elsőkerekes autóval versenyeztem, én ültem bele egyedül abba a hátsókerekes BMW-be, hogy megpróbáljuk átélni, hogy vajon milyen is az élmény?! –és azért az első nap végére, meglett egy kategória első idő... Mi legalább a lehető legtöbbféle dolgot kipróbáltuk! Ezért is mentem el anno a Clio Kupa irányába, ezért mentünk a Pumával (és lettünk bajnokok minden versenyt megnyerve), ezért mentünk Ázsiába a Daciával, ezért mentünk Afrikába az ISUZU-val, és most meg jön a Trabant... mert igenis tudjuk, hogy honnan indultunk el 20 évvel ezelőtt!!!

Ezek szerint akkor megvan még a Trabantod?
Az enyém egy barátomnál van restaurálási folyamatban, így mi most Szentiványi Szabi Trabantjával vágunk neki a nagy kalandnak! Szentiványi felajánlotta nekem a sajátját, ami már a bukócső-gyártó bácsinál van. A historicos papírokat a szövetség intézi, akik nagyon komolyan és segítőkészen állnak ehhez a dologhoz. A biztonsági előírásoknak megfelelően megépített autóval szeretnénk menni természetesen, nem csak külföldön, de itthon is, a vízbefecskendezés viszont B E N N E  L E S Z ! ! ! :-)

magyarok_menni_monte_carlo_5

Innentől kezdve teljes retró-vonalat próbálunk meg képviselni, úgyhogy ez lesz a jövő, ez lesz a csapásirány. Emellett megmaradt az ISUZU-val való együttműködésünk is természetesen, hiszen szeretnénk egy olyan defibrillátorral és elsősegély-nyújtó önkéntessel felvértezett ISUZU-t, melyet bárki számára rendelkezésre bocsáthatunk, annak érdekében, hogy a különféle rendezvényeken legyen életmentő készülék. Alapvetően ez a karitatív vonal Afrikán keresztül engem azért elég rendesen megcsapott, úgyhogy mindenképp szeretnénk ebbe az irányba is menni, mert például azóta tanítok is különböző iskolában a Vöröskereszt felkérésére és a fenntartható fejlődés (NFFT) nagykövete is lettem Zsédenyi Adriennel (Zsédával). A pályás BMW versenyautó is megvan, ami a gyorsasági szakágban való körözéseket lehetővé teszi... Ez tehát az a kis kupac, ami a jövő évünket illeti! :-)
Na, meg a műsorvezetések saját stílusban…

Aki pedig szeretné, annak az aláírását várjuk – Monte Carloban – a Trabi tetejére!

Ez a hír most jelenik meg 11143. alkalommal
Share |
World Rally Championship 2012
80e Rallye Automobile Monte Carlo 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
3031 01 02 03 0405
06 07 08 09101112
1314 15 16 17 18 19
20 21 22 23 242526
27 28 01 02 030405
2023.02.09-12.

részletes infóink

2023.02.10-13.

részletes infóink

2023.02.12.

részletes infóink

2023.02.25.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Országos Rally1 Bajnokság 2022
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k