Majdnem 150 páros Miskolcon!
Egy híján 150 páros adta le a nevezését a miskolci futamra
2016-04-20
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
798597875
Napi oldal:
18486
Jelenleg:
1150
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat
Miskolciak fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 705 hozzászólás • 36 oldal
365. • 2011-05-01 11:09:46
Elnézést Kárász a 2. körre gondoltam és bocsánatot kérek, hogy nem álltam meg az egyenesben....Könnyű lezárni a területeket, hogy ne kelljen rendező meg ne kelljen szalagozni ígyis csökkentve a rendező költségét, de ezt én nem tudom elfogadni.Ha kimegyek egy gyorsra szeretnék látni is valamit.Tudom, sok ellenvéleményt kapok, de akkor is így gondolom.
Robiék nagyon letöveztek egy jobbos kanyart és kifordította a jobb első kereket.Így sajnos kiálltak.
364. • 2011-05-01 10:56:38
Ember itt nem csak a Botka versenyét tetted tönkre, hanem azokét is akik 1 kör etap-ot néztek, köztük mi is.
363. • 2011-05-01 10:50:13
Köszi a képet... Igen, én vagyok a zöld pulóveres srác, és meg annyit, hogy ha azt hiszed hogy káromkodsz akkor azzal nagyobb ember vagy akkor megérdemelted volna, hogy te legyél a helyünkbe...

Botka Dávidnak pedig sajnáljuk ezt a versenyt, de többek közt te Atyesz voltál az aki ordibált, hogy menjen tovább... kacsintok
362. • 2011-05-01 10:34:35
Robiékkal mi történt????
361. • 2011-05-01 10:23:31
Segítségeteket szeretném kérni:
A második körben (SS9) a fónyi rajt utáni első jobbos kanyar belső ívén álltam. Mivel úgy nézett ki, hogy esni fog az eső, vittem az ernyőmet is (ha viszem, sosem esik) és jól otthagytam a bokorba támasztva.
Ha valaki megtalálta, örömmel venném, ha jelentkezne e-mailben.
Tudom, csak egy ernyő, de számomra nagyon hasznos, ezzel fotózok 10 éve... Fekete, extra nagy méretű Oakley ernyő karbon nyéllel. Sajnos már nem lehet kapni...
Köszönöm a segítségeteket!
360. • 2011-05-01 09:37:05
Itt a két ^°+"gyerek,(a honda mögött) akiket Botka tanított repülni.
Sajnos az anyukájuk nevét nem tudjuk, pedig sokan emlegettük.
Köszönjük mégegyszer, hogy 5 órát állt a verseny, és kimaradt egy szakasz!
359. • 2011-05-01 03:28:43
Szerintem a 2. körre gondolt ott Szemerén. Mi Erdőbényén voltunk, de szerintem többet se megyünk oda. Az első 10 kocsi még úgy ahogy tempóval ment, persze nagyon tőre, szinte már bent a bokorban. A vége fele azt hittük a sok kihordás miatt, hogy talán lesz valami látvány, de vagy a tempó hiányzott, vagy előjött a bokros szitu. Sajnos már nem az a technika van mint 5 éve, illetve már a pilóták sem a régik.
358. • 2011-04-30 23:45:17
Ahol voltatok az nézők elől elzárt terület volt. Ennek is köze lehetett ahoz hogy kevés ember volt. A nézők szép lassan hozzászoktak hogy ne menjenek az elzárt területekre(ami itt elég sok volt) hanem válasszanak "legálisan" látogatható helyet.
Bocs hogy kijavítalak, de amit te 2. gyorsként emlegetsz az valójában a 6. volt.
357. • 2011-04-30 23:24:12
Sziasztok.Mi a Kányi elág- Szemerét választottuk.A rajt előtt 20 perccel nem engedtek minket be a pályára és az illetékes személy azzal próbált meggyőzni, hogy rendőr van a pályán és visszazavar aztán át akart küldeni minket a dombon keresztül Szemerére.Mások megették ezt de mi nem úgyhogy kikerültük és begyalogoltunk a gyorsra.Elszomorító a helyzet.Nagyon kevés autó volt.2. körre begyalogoltunk kb a gyors 1/3-ig és 20 nézőnél nem volt több(civilek,kamerások,rendezők).Elkezdődött a 2. gyors és Bútorék sajnos előttünk estek ki, majd beszélgettünk velük egy jó darabig és mondta, hogy Botkáék elütöttek valaki(ke)t. Aztán etap lett a második gyors.Összességében azt kell mondani, hogy nagy a baj az OB-vel.Nagyon nagy. sírok Rendezőségben, autók létszámában, nézők létszámában....Van aki nem így látja? bizonytalan
356. • 2011-04-30 23:10:47
Versenyzőknek pörgős program. Nézőknek már nem annyira(5 óránként egy kör). Az elejében végig szoros csata kis különbségekkel a szakaszokon(bár ez köszönhető a rövid szakaszoknak is). De a folyamatos jó teljesítménynek köszönhetően Asi jól elporolta a mezőnyt. A prológon mutatott produkciója pedig a drifteseket is überelte. Mellesleg az ideje is jó volt.

Viszont a Suzukis csaj csapat nagyon lassú. Nem tudom mit keresnek az első osztályban, még egy sprint versenyen is az utolsók lennének.
355. • 2011-04-30 23:01:54
Nem akartam és nem akarok vitát kelteni, de a magyar rally színvonala egyre gyengébb, lehet miskolc a rally fellegvára, de az azért elgondolkoztató hogy több évek óta rallyra járó borsod megyei ismerős nem ment ki ma egyik szakaszra.
+Ha 40 micut kell végignézni és mindig ugyanaz a sorrend abba én nem látok semmi izgalmat.

Annyit akartam irni hogy nekem jobban bejött most a ringi esemény a rally közvetítés helyett.
Azon állításomat mellet kiállok hogy a ringen egy nagyobb súlyú autosport esemény volt látható, így érthető hogy arról volt közvetítés.

Részemről téma lezárva.
354. • 2011-04-30 22:22:27
T.atiwrc! Te biztos, hogy végiggondoltad a hozzászólásodat? Egyáltalán megnézted a fórum főcimét???
353. • 2011-04-30 22:13:55
én zsujtai elágban voltam, de ott is volt látnivaló.
Itt estek be Német Lackóék, 3-at pördült a kockalada :(
352. • 2011-04-30 21:28:11
Én cseppet sem bántam hogy nem miskolcra és környékére mentek most ki.

De máshogy kellene hozzá állni szerintem meg felfogni a dolgot. A rallyrádió az nem egy rádióadó hanem egy egész hétvégés műsor a gtg studio rádiállomás jóvoltábol.

A mai naptól már a támogató gsf nevét mondták be a rádióba is, nem rallyrádióztak.

Viszont szerintem olyat kaptam amit már rég éreztem az általam is sokat szídott egyre elnéptelenedő gyorsasági obból, verseny, mivel kijutni nem sok lehetőségem van és csak az összefoglalokat lehetett látni, majdhogynem az összes csatornán a Tempo produkcio adását.

Kint voltak 3 kamerával, plusz voltak belső kamerák is. Bekeverve Lantos András helyi kommentálásával.

Aki látta az tudja miről beszélek, ha azt mondom Vizin Tamás lotusos versenye. Ennyi előzés az elmult 5 évbe nem volt pl f1es futamon mint amit ők műveltek az első helyért.

Ezt egy összefoglaló nem adja vissza cseppet sem, akkor nem szoritol hogy verje már el a magyar a gyengébb technikával, a cseh meg osztrák versenytársait, de így nagyon jó izgalmas volt.


Hogy visszatérjek a témához. Miskolc rally, simán lehetett volna azt is közvetíteni valószinűleg pl a prologot webkamerával, de szerintem a rendező nem engedélyezte volna nekik. Valahol tavaly vagy tavaly elött is volt probléma hogy a rendező nem engedélyezte az adott rallyn a rallyrádiót.

Az igazat megvallva, főleg eger után, amit végig hallgattam a rallyrádióban, igazábol semmi kedvem nem lett volna hallgatni Az infok nagy része ha akadozva is megtalálható a neten. Az meg hogy hallgassam hogy a mezőny nagy része mindig csak erre meg arra fogja az idejét és képtelenek azt mondani hogy ennyi volt, nemtudtam többet, azt meg már unom. Mert értem én hogy elsőre nem lehet megtalálni a beállításokat, de hogy még az utolso körben is ilyenekre panaszkodjanak....

A pálya mellet(ha vannak e ott nézők még) biztos jó a rallyrádió ha be lehet fogni, de szerintem itt más is van a háttérbe. Ha nagyon akartál volna meg lehetett volna osztani a társaságot, a netes m3u csak valami szerverről játszott számokat( csak a flashen lehetett nézni/hallgatni a ringi eseményeket), ott szolhatott volna a rallyrádio de valami miatt ezt nem tették meg. Még annyit hogy elég sok szakasz volt miskolcon és lehet teljes stábbal se tudtak volna ott lenni minden szakasz végén. Valamint az egy egynapos rendezvény kb 100 körüli létszámmal.

A Hungaroringen meg több ország bajnoki futama, zóna futam, endurance hosszutávu futam, lotus kelet europai kupa indulása, lotus ladies cup beindulása, én ugy gondolom média szempontbol jóval rangosabb esemény volt.
351. • 2011-04-30 21:17:22
Nagy gondban van Balázs Öcsi csapata így a közönségkedvenc segítségeteket kéri.

A Miskolc rally mai napján elveszett az encsi szervízparkban a csapat tankoló pumpája. Kéri a csapat a becsületes megtalálót, hogy jelentkezzen az alábbi elérhetőségen.

Telefon: +36/70-333-1921
Mail: zscenter@net-racing.hu

A becsületes megtaláló értékes nyereményben részesül!
Köszönjük a segítséget!
350. • 2011-04-30 21:14:37
Üdv!!! Köszia tippeket,vgül Fonyba mentünk!!Szerintem nagyon jó kis helyet fogtunk ki... Nagyon kevesellem a Ladákat,azt hittem több lesz... szontyoli Na,mindegy,majd Rallye Túrán Ózdon....
349. • 2011-04-30 20:57:17
Hát szomorú sajnos, emiatt én se akasztanék rá kötelet vagy spanifert. Ráadásul ma amikor a bömöst szedtük ki, beesésnél leesett az ajtaja, állítólag a sofőr úgy bazmegolt a nézőknek, hogy mi a fenéért nem teszik vissza az ajtót a helyére addig minek tolják ki őket, amikor meg viss***akták őket az útra, semmi intés hogy kössz vagy valami, Bütösiék legalább intettek egyet, illetve mivel nem jutottak messzire mert kitört a kerék amikor húzták lefele őket ismét csak megköszönték a segítséget, szerintem azért egy kézlendítés a minimum lenne, de úgy látszik egyeseknél már ez is luxus.... bizonytalan
348. • 2011-04-30 20:31:57
"Jobbat" mondok: 2008 Eger Rally-n nemtudom már hogy Homola C2-esét, vagy Bíró Peti Ignis-ét akarták kivenni a nézők, de az biztos hogy az egyik szurkoló mutatóujjának az első ujjperce bánta az esetet bizonytalan És teljesen egyetértek abban, hogy a versenyzők néha túlságosan is gyorsan akarnak továbbmenni, és sokszor nem figyelik hogy mi merre hány méter...Hány spanifer bánta már azt hogy a versenyzőt kiszedték, az meg dugott egy 1-est és viszlát :D De még ez a jobbik eset ha a spanit viszik el, mintsem inkább egy nézőt...
347. • 2011-04-30 20:30:28
A Hungaroringen van a rallyrádió, már az sem a rallyé?!!!
bitu
346. • 2011-04-30 20:25:04
Ha a kis királyfi nem lenne, akkor most írhatnák, hogy igen, mi is meg tudjuk verni az N-t...de van kiskirályfi, és a S2000-ek szereplése így gyengécske...
Spicinek megint megkotlott!? komoly csapat :S
Miskolciak fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 705 hozzászólás • 36 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.15.

részletes infóink

2025.11.14-18.

részletes infóink

2025.11.14-15.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k