|
h i r d e t é s
Összes oldal:
801959513
Napi oldal:
195809
Jelenleg:
4432
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Velenczei Ádámék az abszolút második helyen álltak a 28. Székesfehérvár-Veszprém Rallye utolsó szakasza előtt. Minimális murvás tapasztalattal rendelkező szécsényi pilótát csak a korábbi világbajnok tudta megelőzni… A végén a dobogó harmadik helye jutott újra a Velenczei-Vánsza duónak, hiszen egy apró hiba miatt újra elajándékozták az ezüstös kupákat. Ádámék örültek a tempónak és annak, hogy folyamatosan tudtak gyorsulni. A bajnokság utolsó két futamán már nincs ok taktikázni: nyomni kell, amennyire csak tudják!
A verseny előtt tartott a murvától Velenczei Ádám, hiszen a legutolsó versenyen apává avanzsált pilóta eddig összesen három murvás versenyt teljesített korábban, különböző R5-ös versenyautóval. „A verseny előtt, ha valaki azt mondja, hogy harmadikak tudunk lenni a Veszprém Rallye-n, azt azonnal elfogadtam volna, tudva azt, hogy mennyi tapasztalatunk van és milyen balszerencsések voltunk korábban. Az utolsó gyors előtt másodikak voltunk, de sajnos egy sikános részen kiestünk a nyomból, átugrattunk egy buckán. Az autó háta felrepült, kapott az eleje is, és innentől már éreztük, hogy ez elment és már csak az volt a cél, hogy beérjünk.”
A rutintalanság ellenére meg volt a tempója a Velenczei-Vánsza duónak. „Nagyon jó verseny volt, csütörtöktől vasárnapig, a pályabejárástól az utolsó pillanatig élveztük a futamot! Az első két szakaszon még csak tapogatóztunk, aztán gyorsról-gyorsra jobban éreztem, hogyan is kell a murván gyorsan közlekedni. Legfőképpen a hegyesdi szakaszt tetszett. Nagyon fontos volt a navigáció, hiszen ez a szakasz teljesen új volt mindkettőnk számára. De ezt élveztük a legjobban.
Az utolsó előtti szakaszon defektet kaptunk, ezzel magunkra húztuk a mögöttünk érkezőket és a végén a hibám megint sok pontot jelentett az ellenfeleinknek… „
Az előző futamon, a Mecsek Rallye-n is hasonló történt a párossal. „Akkor egy lassítót hibáztunk az utolsó előtti szakaszon… Az első nap után az exvilágbajnok előtt vezettük a futamot, a verseny alatt öt szakaszon is mi voltunk a leggyorsabbak, de az utolsó előtti gyorsaságin 10 másodperc büntetést hoztunk össze egy lassítóval, ami akkor szintén a második helyünkbe került…”
Még két futam van hátra a bajnokságból, és egy hosszabb szünet után egészen októberig kell várni a következő versenyig. „Nagyon sajnáljuk, hogy elmarad az egyik kedvenc futamunk, a Vértes Rallye. A bajnoki ponttáblázatot nézve úgy tűnik, hátrafelé már nem nagyon kell figyelnünk, így az utolsó két versenyre az a célunk, hogy mindenképpen előrébb lépjünk, Ózdon megpróbálunk majd kockáztatni is, ha kell! Az látszik, a tempónk jó, ha nem adunk esélyt másoknak, akkor javíthatunk a helyezésünkön!”
A csapat partnerei:
Metalvision Kft., Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, AIR TRADING, Confidenza, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., EFTECH, FLOW FUEL, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, RAPID-BETON, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, ERDA SZOLG Kft., KatiTrans
Ez a hír most jelenik meg 1685. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2022
hírek • videók • fotóalbumok
|