h i r d e t é s
Összes oldal:
764693061
Napi oldal:
35175
Jelenleg:
1213
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
N.Gryazin |
|
34 |
2. |
Yoann Bonato |
|
26 |
3. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
4. |
Jose Suarez |
|
22 |
5. |
Miko Marczyk |
|
20 |
6. |
Pepe López |
|
15 |
7. |
M.Johansson |
|
13 |
8. |
Mads Ostberg |
|
11 |
9. |
Stefan Lefebvre |
|
9 |
1. |
Turán Frigyes |
|
35 |
2. |
Tóth Tibor |
|
25 |
3. |
Bodolai László |
|
24 |
4. |
Trencsényi V. |
|
21 |
5. |
Német Gábor |
|
19 |
6. |
Trencsényi V. |
|
17 |
7. |
Ollé Sasa |
|
13 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
11 |
9. |
Ifj.Fogarasi A. |
|
9 |
1. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
2. |
Hinger Dávid |
|
28 |
3. |
Kronome Ákos |
|
23 |
4. |
Molnár Attila |
|
20 |
5. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
6. |
Petróczy Péter |
|
16 |
7. |
Hulmann Gábor |
|
15 |
1. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
2. |
Viszló Csaba |
|
10 |
3. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
4. |
Tellér Antal |
|
5 |
5. |
Hibján József |
|
0 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Velenczei Ádámék az abszolút második helyen álltak a 28. Székesfehérvár-Veszprém Rallye utolsó szakasza előtt. Minimális murvás tapasztalattal rendelkező szécsényi pilótát csak a korábbi világbajnok tudta megelőzni… A végén a dobogó harmadik helye jutott újra a Velenczei-Vánsza duónak, hiszen egy apró hiba miatt újra elajándékozták az ezüstös kupákat. Ádámék örültek a tempónak és annak, hogy folyamatosan tudtak gyorsulni. A bajnokság utolsó két futamán már nincs ok taktikázni: nyomni kell, amennyire csak tudják!
A verseny előtt tartott a murvától Velenczei Ádám, hiszen a legutolsó versenyen apává avanzsált pilóta eddig összesen három murvás versenyt teljesített korábban, különböző R5-ös versenyautóval. „A verseny előtt, ha valaki azt mondja, hogy harmadikak tudunk lenni a Veszprém Rallye-n, azt azonnal elfogadtam volna, tudva azt, hogy mennyi tapasztalatunk van és milyen balszerencsések voltunk korábban. Az utolsó gyors előtt másodikak voltunk, de sajnos egy sikános részen kiestünk a nyomból, átugrattunk egy buckán. Az autó háta felrepült, kapott az eleje is, és innentől már éreztük, hogy ez elment és már csak az volt a cél, hogy beérjünk.”
A rutintalanság ellenére meg volt a tempója a Velenczei-Vánsza duónak. „Nagyon jó verseny volt, csütörtöktől vasárnapig, a pályabejárástól az utolsó pillanatig élveztük a futamot! Az első két szakaszon még csak tapogatóztunk, aztán gyorsról-gyorsra jobban éreztem, hogyan is kell a murván gyorsan közlekedni. Legfőképpen a hegyesdi szakaszt tetszett. Nagyon fontos volt a navigáció, hiszen ez a szakasz teljesen új volt mindkettőnk számára. De ezt élveztük a legjobban.
Az utolsó előtti szakaszon defektet kaptunk, ezzel magunkra húztuk a mögöttünk érkezőket és a végén a hibám megint sok pontot jelentett az ellenfeleinknek… „
Az előző futamon, a Mecsek Rallye-n is hasonló történt a párossal. „Akkor egy lassítót hibáztunk az utolsó előtti szakaszon… Az első nap után az exvilágbajnok előtt vezettük a futamot, a verseny alatt öt szakaszon is mi voltunk a leggyorsabbak, de az utolsó előtti gyorsaságin 10 másodperc büntetést hoztunk össze egy lassítóval, ami akkor szintén a második helyünkbe került…”
Még két futam van hátra a bajnokságból, és egy hosszabb szünet után egészen októberig kell várni a következő versenyig. „Nagyon sajnáljuk, hogy elmarad az egyik kedvenc futamunk, a Vértes Rallye. A bajnoki ponttáblázatot nézve úgy tűnik, hátrafelé már nem nagyon kell figyelnünk, így az utolsó két versenyre az a célunk, hogy mindenképpen előrébb lépjünk, Ózdon megpróbálunk majd kockáztatni is, ha kell! Az látszik, a tempónk jó, ha nem adunk esélyt másoknak, akkor javíthatunk a helyezésünkön!”
A csapat partnerei:
Metalvision Kft., Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, AIR TRADING, Confidenza, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., EFTECH, FLOW FUEL, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, RAPID-BETON, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, ERDA SZOLG Kft., KatiTrans
Ez a hír most jelenik meg 1616. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2022
hírek • videók • fotóalbumok
|