h i r d e t é s
Összes oldal:
749598639
Napi oldal:
82206
Jelenleg:
1611
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Velenczei Ádámék az abszolút második helyen álltak a 28. Székesfehérvár-Veszprém Rallye utolsó szakasza előtt. Minimális murvás tapasztalattal rendelkező szécsényi pilótát csak a korábbi világbajnok tudta megelőzni… A végén a dobogó harmadik helye jutott újra a Velenczei-Vánsza duónak, hiszen egy apró hiba miatt újra elajándékozták az ezüstös kupákat. Ádámék örültek a tempónak és annak, hogy folyamatosan tudtak gyorsulni. A bajnokság utolsó két futamán már nincs ok taktikázni: nyomni kell, amennyire csak tudják!
A verseny előtt tartott a murvától Velenczei Ádám, hiszen a legutolsó versenyen apává avanzsált pilóta eddig összesen három murvás versenyt teljesített korábban, különböző R5-ös versenyautóval. „A verseny előtt, ha valaki azt mondja, hogy harmadikak tudunk lenni a Veszprém Rallye-n, azt azonnal elfogadtam volna, tudva azt, hogy mennyi tapasztalatunk van és milyen balszerencsések voltunk korábban. Az utolsó gyors előtt másodikak voltunk, de sajnos egy sikános részen kiestünk a nyomból, átugrattunk egy buckán. Az autó háta felrepült, kapott az eleje is, és innentől már éreztük, hogy ez elment és már csak az volt a cél, hogy beérjünk.”
A rutintalanság ellenére meg volt a tempója a Velenczei-Vánsza duónak. „Nagyon jó verseny volt, csütörtöktől vasárnapig, a pályabejárástól az utolsó pillanatig élveztük a futamot! Az első két szakaszon még csak tapogatóztunk, aztán gyorsról-gyorsra jobban éreztem, hogyan is kell a murván gyorsan közlekedni. Legfőképpen a hegyesdi szakaszt tetszett. Nagyon fontos volt a navigáció, hiszen ez a szakasz teljesen új volt mindkettőnk számára. De ezt élveztük a legjobban.
Az utolsó előtti szakaszon defektet kaptunk, ezzel magunkra húztuk a mögöttünk érkezőket és a végén a hibám megint sok pontot jelentett az ellenfeleinknek… „
Az előző futamon, a Mecsek Rallye-n is hasonló történt a párossal. „Akkor egy lassítót hibáztunk az utolsó előtti szakaszon… Az első nap után az exvilágbajnok előtt vezettük a futamot, a verseny alatt öt szakaszon is mi voltunk a leggyorsabbak, de az utolsó előtti gyorsaságin 10 másodperc büntetést hoztunk össze egy lassítóval, ami akkor szintén a második helyünkbe került…”
Még két futam van hátra a bajnokságból, és egy hosszabb szünet után egészen októberig kell várni a következő versenyig. „Nagyon sajnáljuk, hogy elmarad az egyik kedvenc futamunk, a Vértes Rallye. A bajnoki ponttáblázatot nézve úgy tűnik, hátrafelé már nem nagyon kell figyelnünk, így az utolsó két versenyre az a célunk, hogy mindenképpen előrébb lépjünk, Ózdon megpróbálunk majd kockáztatni is, ha kell! Az látszik, a tempónk jó, ha nem adunk esélyt másoknak, akkor javíthatunk a helyezésünkön!”
A csapat partnerei:
Metalvision Kft., Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, AIR TRADING, Confidenza, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., EFTECH, FLOW FUEL, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, RAPID-BETON, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, ERDA SZOLG Kft., KatiTrans
Ez a hír most jelenik meg 1560. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2022
hírek • videók • fotóalbumok
|