h i r d e t é s
Összes oldal:
656446706
Napi oldal:
13533
Jelenleg:
1111
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Kasza Kristóf |
|
1276 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
1232 |
3. |
Molnár Alex |
|
1230 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1192 |
6. |
Budai Csaba |
|
1018 |
7. |
Martin Márkó |
|
1005 |
8. |
Juhász Ferenc |
|
984 |
9. |
Péntek Ádám |
|
916 |
1. |
Kalle Rovanpera |
|
200 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
167 |
3. |
Thierry Neuville |
|
134 |
4. |
Ott Tanak |
|
119 |
5. |
Sebastian Ogier |
|
99 |
6. |
Esapekka Lappi |
|
98 |
7. |
T. Katsuma |
|
66 |
8. |
Dani Sordo |
|
63 |
9. |
Teemu Suninen |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
163 |
2. |
Martin Seks |
|
113 |
3. |
Mads Ostberg |
|
80 |
4. |
Efrén Llarena |
|
80 |
5. |
M. Franceschi |
|
72 |
6. |
Yoann Bonato |
|
65 |
7. |
Simon Wagner |
|
64 |
8. |
Filip Mares |
|
63 |
9. |
Csomós Mixi |
|
49 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
130 |
2. |
Turán Frigyes |
|
89 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
65 |
4. |
Ranga Péter |
|
62 |
5. |
Német Gábor |
|
60 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
56 |
7. |
Tóth Tibor |
|
45 |
8. |
László Martin |
|
44 |
9. |
Csomós Miklós |
|
44 |
1. |
Bacsa Tamás |
|
74,5 |
2. |
Szilágyi Patrik |
|
62 |
3. |
Kovács Zoltán |
|
58 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
48,5 |
5. |
Helembai Zsolt |
|
45 |
6. |
Galgóczi Norbert |
|
41 |
7. |
Balla Tamás |
|
35 |
8. |
Matics Mihály |
|
34 |
9. |
Hevesi István |
|
34 |
1. |
Bertalan Márton |
|
45 |
2. |
Berta László |
|
40 |
3. |
Határ Attila |
|
23 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
19 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19 |
6. |
Németh 8V Péter |
|
19 |
7. |
Ifj.Kanyik Antal |
|
10 |
8. |
Trencsényi Vince |
|
9 |
9. |
Tóth-Gili Tamás |
|
5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
108 |
2. |
Zoltán Kevin |
|
99 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
85 |
4. |
Kocsis Imre |
|
80 |
5. |
Strider Zoltán |
|
76 |
6. |
Lakatos Tamás |
|
72 |
7. |
Szetei Norbert |
|
61 |
8. |
Baksai László |
|
55 |
9. |
Jóna Gábor |
|
40 |
1. |
Péter Pál |
|
93 |
2. |
Lenkey Ákos |
|
86 |
3. |
Tamás Gyula |
|
84 |
4. |
Békési Richárd |
|
79 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Takács István |
|
56 |
8. |
Borza Balázs |
|
53 |
9. |
Bíró Gergő |
|
41 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Velenczei Ádámék az abszolút második helyen álltak a 28. Székesfehérvár-Veszprém Rallye utolsó szakasza előtt. Minimális murvás tapasztalattal rendelkező szécsényi pilótát csak a korábbi világbajnok tudta megelőzni… A végén a dobogó harmadik helye jutott újra a Velenczei-Vánsza duónak, hiszen egy apró hiba miatt újra elajándékozták az ezüstös kupákat. Ádámék örültek a tempónak és annak, hogy folyamatosan tudtak gyorsulni. A bajnokság utolsó két futamán már nincs ok taktikázni: nyomni kell, amennyire csak tudják!
A verseny előtt tartott a murvától Velenczei Ádám, hiszen a legutolsó versenyen apává avanzsált pilóta eddig összesen három murvás versenyt teljesített korábban, különböző R5-ös versenyautóval. „A verseny előtt, ha valaki azt mondja, hogy harmadikak tudunk lenni a Veszprém Rallye-n, azt azonnal elfogadtam volna, tudva azt, hogy mennyi tapasztalatunk van és milyen balszerencsések voltunk korábban. Az utolsó gyors előtt másodikak voltunk, de sajnos egy sikános részen kiestünk a nyomból, átugrattunk egy buckán. Az autó háta felrepült, kapott az eleje is, és innentől már éreztük, hogy ez elment és már csak az volt a cél, hogy beérjünk.”
A rutintalanság ellenére meg volt a tempója a Velenczei-Vánsza duónak. „Nagyon jó verseny volt, csütörtöktől vasárnapig, a pályabejárástól az utolsó pillanatig élveztük a futamot! Az első két szakaszon még csak tapogatóztunk, aztán gyorsról-gyorsra jobban éreztem, hogyan is kell a murván gyorsan közlekedni. Legfőképpen a hegyesdi szakaszt tetszett. Nagyon fontos volt a navigáció, hiszen ez a szakasz teljesen új volt mindkettőnk számára. De ezt élveztük a legjobban.
Az utolsó előtti szakaszon defektet kaptunk, ezzel magunkra húztuk a mögöttünk érkezőket és a végén a hibám megint sok pontot jelentett az ellenfeleinknek… „
Az előző futamon, a Mecsek Rallye-n is hasonló történt a párossal. „Akkor egy lassítót hibáztunk az utolsó előtti szakaszon… Az első nap után az exvilágbajnok előtt vezettük a futamot, a verseny alatt öt szakaszon is mi voltunk a leggyorsabbak, de az utolsó előtti gyorsaságin 10 másodperc büntetést hoztunk össze egy lassítóval, ami akkor szintén a második helyünkbe került…”
Még két futam van hátra a bajnokságból, és egy hosszabb szünet után egészen októberig kell várni a következő versenyig. „Nagyon sajnáljuk, hogy elmarad az egyik kedvenc futamunk, a Vértes Rallye. A bajnoki ponttáblázatot nézve úgy tűnik, hátrafelé már nem nagyon kell figyelnünk, így az utolsó két versenyre az a célunk, hogy mindenképpen előrébb lépjünk, Ózdon megpróbálunk majd kockáztatni is, ha kell! Az látszik, a tempónk jó, ha nem adunk esélyt másoknak, akkor javíthatunk a helyezésünkön!”
A csapat partnerei:
Metalvision Kft., Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, AIR TRADING, Confidenza, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., EFTECH, FLOW FUEL, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, RAPID-BETON, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, ERDA SZOLG Kft., KatiTrans
Ez a hír most jelenik meg 1281. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2022
hírek • videók • fotóalbumok
|