h i r d e t é s
Összes oldal:
611519196
Napi oldal:
26945
Jelenleg:
777
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Martin Márkó |
|
1150 |
2. |
Gál Krisztián |
|
951 |
3. |
Martinák Balázs |
|
929 |
4. |
Péntek Ádám |
|
882 |
5. |
Fónagy Kristóf |
|
839 |
6. |
Szücs Benedek |
|
820 |
7. |
Teglovics Kornél |
|
802 |
8. |
Markó Zoltán |
|
757 |
9. |
Hugyecz Attila |
|
718 |
1. |
Kalle Rovanpera |
|
198 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Thierry Neuville |
|
103 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
94 |
5. |
T. Katsuma |
|
81 |
6. |
Craig Breen |
|
64 |
7. |
Esapekka Lappi |
|
42 |
8. |
Sebastian Loeb |
|
35 |
9. |
Sebastian Ogier |
|
34 |
1. |
Efrén Llarena |
|
137 |
2. |
Simone Tempestini |
|
79 |
3. |
Nil Solans |
|
70 |
4. |
J. Pardo Siota |
|
69 |
5. |
Alberto Battistolli |
|
57 |
6. |
S. Campedelli |
|
55 |
7. |
Ken Torn |
|
55 |
8. |
Yoann Bonato |
|
54 |
9. |
Armindo Araujo |
|
45 |
1. |
Mads Østberg |
|
165,4 |
2. |
Vincze Ferenc |
|
164,5 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
149,5 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
79,7 |
6. |
Turán Frigyes |
|
73,6 |
7. |
Klausz Kristóf |
|
64,1 |
8. |
Trencsényi J. |
|
56,9 |
9. |
Bodolai László |
|
54 |
1. |
Foczkó Ákos |
|
119 |
2. |
Galgóczi Norbert |
|
105,2 |
3. |
Bertalan Marci |
|
104,6 |
4. |
Friedmann Zsolt |
|
83,5 |
5. |
Karsai Zsolt |
|
60,6 |
6. |
Veréb Zoltán |
|
54 |
7. |
Helembai Zsolt |
|
50,2 |
8. |
Rongits Attila |
|
42 |
9. |
Határ Attila |
|
39,6 |
1. |
Hangodi Bendegúz |
|
48 |
2. |
Berta László |
|
43 |
3. |
Trencsényi Vince |
|
38,4 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
18 |
5. |
Vida Péter |
|
11,8 |
6. |
Csoma András |
|
5 |
7. |
Viszló Csaba |
|
5 |
1. |
Kocsis Imre |
|
77 |
2. |
Fekete Gyula |
|
70 |
3. |
Ifj.Fogarasi Attila |
|
64 |
4. |
Spindler Jenö |
|
55 |
5. |
Zsebe Gábor |
|
43 |
6. |
Strider Zoltán |
|
34 |
7. |
Ruszkai Attila |
|
37,4 |
8. |
Krehlik Nándor |
|
33 |
9. |
Tellér Antal |
|
31 |
1. |
Zákányi János |
|
96,6 |
2. |
Geng Bence |
|
72,6 |
3. |
Takács István |
|
61,2 |
4. |
Békési Richárd |
|
51,2 |
5. |
Fábián Lóránt |
|
37,6 |
6. |
Spéder Bence |
|
30,0 |
7. |
Bíró Gergő |
|
29,0 |
8. |
Géczi László |
|
24,0 |
9. |
Téczely Tamás |
|
22,8 |
1. |
Kárai Tamás |
|
74 |
2. |
Benyó Máté |
|
59 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
59 |
4. |
Antal István |
|
50 |
5. |
Vass Csaba |
|
25 |
6. |
Z. Staniszewski |
|
24 |
7. |
Vass Zoltán |
|
19 |
8. |
Ales Fucik |
|
15 |
9. |
Ifj.Kiss László |
|
13 |
|
Velenczei Ádámék az abszolút második helyen álltak a 28. Székesfehérvár-Veszprém Rallye utolsó szakasza előtt. Minimális murvás tapasztalattal rendelkező szécsényi pilótát csak a korábbi világbajnok tudta megelőzni… A végén a dobogó harmadik helye jutott újra a Velenczei-Vánsza duónak, hiszen egy apró hiba miatt újra elajándékozták az ezüstös kupákat. Ádámék örültek a tempónak és annak, hogy folyamatosan tudtak gyorsulni. A bajnokság utolsó két futamán már nincs ok taktikázni: nyomni kell, amennyire csak tudják!
A verseny előtt tartott a murvától Velenczei Ádám, hiszen a legutolsó versenyen apává avanzsált pilóta eddig összesen három murvás versenyt teljesített korábban, különböző R5-ös versenyautóval. „A verseny előtt, ha valaki azt mondja, hogy harmadikak tudunk lenni a Veszprém Rallye-n, azt azonnal elfogadtam volna, tudva azt, hogy mennyi tapasztalatunk van és milyen balszerencsések voltunk korábban. Az utolsó gyors előtt másodikak voltunk, de sajnos egy sikános részen kiestünk a nyomból, átugrattunk egy buckán. Az autó háta felrepült, kapott az eleje is, és innentől már éreztük, hogy ez elment és már csak az volt a cél, hogy beérjünk.”
A rutintalanság ellenére meg volt a tempója a Velenczei-Vánsza duónak. „Nagyon jó verseny volt, csütörtöktől vasárnapig, a pályabejárástól az utolsó pillanatig élveztük a futamot! Az első két szakaszon még csak tapogatóztunk, aztán gyorsról-gyorsra jobban éreztem, hogyan is kell a murván gyorsan közlekedni. Legfőképpen a hegyesdi szakaszt tetszett. Nagyon fontos volt a navigáció, hiszen ez a szakasz teljesen új volt mindkettőnk számára. De ezt élveztük a legjobban.
Az utolsó előtti szakaszon defektet kaptunk, ezzel magunkra húztuk a mögöttünk érkezőket és a végén a hibám megint sok pontot jelentett az ellenfeleinknek… „
Az előző futamon, a Mecsek Rallye-n is hasonló történt a párossal. „Akkor egy lassítót hibáztunk az utolsó előtti szakaszon… Az első nap után az exvilágbajnok előtt vezettük a futamot, a verseny alatt öt szakaszon is mi voltunk a leggyorsabbak, de az utolsó előtti gyorsaságin 10 másodperc büntetést hoztunk össze egy lassítóval, ami akkor szintén a második helyünkbe került…”
Még két futam van hátra a bajnokságból, és egy hosszabb szünet után egészen októberig kell várni a következő versenyig. „Nagyon sajnáljuk, hogy elmarad az egyik kedvenc futamunk, a Vértes Rallye. A bajnoki ponttáblázatot nézve úgy tűnik, hátrafelé már nem nagyon kell figyelnünk, így az utolsó két versenyre az a célunk, hogy mindenképpen előrébb lépjünk, Ózdon megpróbálunk majd kockáztatni is, ha kell! Az látszik, a tempónk jó, ha nem adunk esélyt másoknak, akkor javíthatunk a helyezésünkön!”
A csapat partnerei:
Metalvision Kft., Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, AIR TRADING, Confidenza, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., EFTECH, FLOW FUEL, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, RAPID-BETON, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, ERDA SZOLG Kft., KatiTrans
Ez a hír most jelenik meg 828. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2022
hírek • videók • fotóalbumok
|