Másnaposok
Matics Miskáék keveset aludtak Miskolcon
2013-05-30
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763299659
Napi oldal:
37116
Jelenleg:
605
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

kalandok_es_gyorsulas_9

Nem túl jól jött ki a lépés ezúttal a Matics - Viczena párosnak, hiszen míg Egerben a második helyén zártak, Miskolcon mindössze a 6. helyre tudták behozni a Mitsubishit a 3. kategóriában. Miskával beszélgettem a versenyről, és hogy vajon mi miatt csúsztak ennyire hátra.

masnaposok_2

Véget ért a Miskolc Rallye, mesélj!
Van mit! Nagyon-nagyon jó pályákon versenyezhettünk, ezért köszönet annak, aki ezt elintézte! Az időrend összerakásával viszont voltak… hogy is mondjam… némi problémák. Nem tudom, hogy aki ezt összeállította, az végiggondolta-e hogyan zajlott nekünk ez a verseny?! Nekem még nehezítette az is a dolgomat, hogy a verseny előtt történt egy dolog, nem igazán tudtam mostanában pihenni, de a verseny előtti pénteken a pályabejárás is jól elhúzódott az éjszakába. Csináltak egy adminisztratív átvételt csütörtökön, ami nagyon szép és jó, de hamar kiderült, hogy semmit sem ér! A matricákat nem kaptuk meg, és az extrémbiztosítás megkötése miatt is fel kellett kelnünk szombaton, kora reggel. Eredetileg azt terveztük, hogy hú de jó lesz, pihenünk délig, de ehhez képest ismét 3-4 órát sikerült aludni. Nagyon-nagyon nyűgös is voltam aznap, majd ráadásként még bedobtak egy versenyzői eligazítást - természetesen fél 12-re -, ahol megkaptuk a menetleveleket. A délutáni programunkat szerintem nem kell mondanom (rajtceremónia, prológ, stb.), de még ekkor is úgy voltunk vele, hogy majd a népkerti kocsikázás után pihenünk egy kicsit. Gondolhatod, hogy a szervizparkban mennyire lehetett!

masnaposok_3

Majd nekivágtatok az éjszakának…
Az első gyorsaságin olyan szinten voltam fáradt, hogy a szemem alig bírtam nyitva tartani. Majd kidühöngtem magam, aztán nem volt probléma, ahogy mentünk, úgy tértem magamhoz. A második körben már jobb idő tudtunk menni, bár a miskolci pilótákhoz képest nullát, mert azt talán mondanom sem kell, hogy ők percre elmentek tőlünk… de ez várható is volt. A harmadik körben pedig sajnos elesett Bútor Robi, pont előttünk, így ott meg is kellett állnunk… aztán leballagtunk onnét. Az utolsó gyors előtt álltunk egy kicsit, de ezt nagyon nem kellett volna, mert akkor ott mindannyian leeresztettünk. A navigátorom addigra tikkadt ki, szegény már a jobb kanyar helyet balokat mondott, a szigorú helyett tempókat, ott már úgy voltam vele, hogy megyek amit látok, csak érjünk már célba.

masnaposok_6

Sikerült vasárnapra pihenned valamennyit?
Túl sokat megint nem, már úgy ráálltam a négyórás alvásra. Hozzáteszem, ha én nem alszok 8-9 órát, akkor olyan vagyok, mint aki másnapos. A szállásunk is elég messze volt, világosban értünk célba… lefeküdtünk, sikerült pár órát aludni, majd kezdődött a második nap, amiről azt gondoltam, majd az pörgősen fog menni. A futam előtt még az első naptól tartottam, hogy majd ott lesznek hatalmas csúszások, rumlik, és az ózdi pályáknak még örültem is, hiszen itt mentünk tavaly az egyik túraversenyen. Úgy is rugaszkodtam neki, hogy tök mindegy mennyi az előttem lévők előnye, megpróbálom őket megfogni. Na, itt nem megfogtuk, hanem lecsúsztunk a béka feneke alá. Az első kör előtt leömlött az eső, és ugye én megfogadtam, többé nem nyúlok mellé, fel az intermédia, mert hát itt folyik mindenhol a víz. Kimentünk a gyűjtőbe, arról volt szó, hogy 1-7 perc közötti időtartamot fog igénybe venni, onnét 10-15 perc a pálya, mondom nincs az az isten, hogy ennyi idő alatt felszáradjon, még ha el is áll az eső. A gyűjtőből nem 1-7 perc lett, hanem sokkal több, gyakorlatilag már a szervizpark is csontra felszáradt, mire kimentünk a gyűjtőből. Természetesen a gyorsasági szakasz is hasonlóan nézett ki, gyakorlatilag porzott. Ott álltunk az intermédiával, és aki bevállalta a slicket, azok ismét jól jártak. Nem is lett volna még ez sem gond, Sziklaiékat sikerült megelőznünk, Trencsényiék ledefekteltek, a második helyen álltunk. 
Majd megint leszakadt az eső, maradt az intermédia, gondoltam nem nyúlhatok mellé még egyszer. Mentünk a gyorsaságira és fülig ért a szánk, mert ömlött az eső, Rongits Attiláék előttünk a slickekkel… Még akkor is azt mondtam, hogy ez így megfogható (ha továbbra is ömlik az eső).  Természetesen az egész mezőny ott állt a rajtban, nagyon-nagyon sokáig, elállt az eső, a víz lefolyt, és az első gyors még úgy ahogy nedves volt, a második vége már porszáraz. 
Elrajtoltunk a királdi körön, majd másfél kilométer múlva első defektünk volt, amit nem is értek, hogyan szedtük össze (nem csaptam oda semminek, nem csináltam semmit). Innét kezdve már csak az volt a célunk, hogy végig tudjunk vánszorogni, a futóművünk ne szakadjon ki, mert olyanokat szólt, meg zörgött, hogy rossz volt hallgatni. Itt már nem is volt kérdés, hogy semmi esélyünk nem maradt, visszacsúsztunk a hatodik helyre.

masnaposok_1

Szeretnék elnézést kérni azoktól, akiket ezen a szakaszon feltartottam, de teljesen be volt párásodva a szélvédő, a tükröt elverte a defekt, már nem nagyon láttam, hogy ki jön, ki nem jön…

Nem ezt vártuk tőled! Azt hittem arról beszélgetünk legfeljebb, hogy Rongits Attila megint elvert! :-)
Mi sem ehhez vagyunk szokva, de én még csak nem is arról szerettem volna beszélgetni! :-) De való igaz, hogy Rongits nagyon magára talált, nagyon jól megy mostanában!

Hosszú szünet következik…
Hála istennek! Nekem ez most nagyon kell! Bízom benne, hogy ennél rosszabb már nem lehet a folytatás! Innét már csak felfelé ívelhetünk, mert ha még ennél is van lejjebb, akkor már nem tudom…

Mivel töltöd a szünetet?
Mindenképp munkával, de valószínűleg az időmbe most bele fog férni, hogy egy kis murvatesztet is beiktassunk. Nem akarok megint úgy odaállni a rajtba, hogy nem mentünk egy centit sem a kocsival, de tesztversenyt nem tervezünk, versenyre annyira én most nem szeretnék gondolni… egy darabig.

masnaposok_4

Végezetül? Esetleg valami jó kis kaland, ami veled meg szokott esni?
Kaland volt az egész! Még most sem tudtam magam kifújni. Köszönet a csapatnak, és a támogatóinknak, hogy ezúttal is ott tudtunk lenni a versenyen, nagyon bízom benne, hogy a következőn már olyan eredményt tudunk produkálni, amivel mindenki elégedett lesz!

a csapat partnerei:

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter 

kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15

fussunk_neki_2

 

Ez a hír most jelenik meg 4471. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
19. MojitoLemon Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k