Másodikak a bajnokságban Vincze Feriék
A szombathelyi csaták után beszélgettünk
2016-05-31
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763372216
Napi oldal:
109673
Jelenleg:
907
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A Vincze - Kuti páros a regnáló bajnok mögött a második helyen áll a bajnokságban három futam után. A születésnapos pilótával beszélgettünk a szombathelyi verseny után.

masodikak_a_bajnoksagban_vincze_feriek_2

thumb_masodikak_a_bajnoksagban_vincze_feriek_3Ez volt az első murvás versenyed, melyen végigmentetek és140 gyorsasági versenykilométert teljesítettetek. Hogy érezted, mennyit változtál, fejlődtél a futam alatt? 
Nagyon sokat fejlődtünk, és nagyon sokat számított ez a verseny. A teszten nem igazán találtam még a ritmust, úgy éreztem, hogy nagyon sok van még benne, főleg a féktávokban. Majd az első gyorson rosszul is gumiztunk, ami teljes mértékben a rutintalanságunknak köszönhető, és e miatt nagyon sok másodpercet vesztettünk. Ehhez hozzájön, hogy még bátortalan is voltam, így ott az első nagyon elúszott. 
Utána folyamatosan építgettük fel a dolgokat, majd már az első nap végén úgy éreztem, hogy az utolsó Farkas erdőn már egy viszonylag jó időt tudtunk szaladni. Az egész verseny alatt hátráltatott egy kicsit minket, hogy a negyedik sebességfokozatot, nem mindig vette be elsőre. Ezzel sok időt vesztettünk, mert sokszor a hosszú egyenesben, a kigyorsítás végén váltottam volna a negyediket, de nem vette be, és csak a harmadik-negyedik alkalomra sikerült, amivel több másodpercet is otthagytunk. 
De ettől független nagyon boldog voltam, hogy az élmezőnyben tudtam autózni az első nap végén. Bár Herczig Norbi és Hadik Andris nagyon elmentek, de a többiekkel fel tudtuk venni a tempót. 

masodikak_a_bajnoksagban_vincze_feriek_5

Másnap kicsit álmosan kezdtünk, a váltót sem sikerült orvosolnunk, ami az egész napon elkísért. De a végén, a powerstage-es eredménynek nagyon örültem, hiszen ott második időt tudtunk autózni, Herczig Norbitól is csak egy másodpercet kaptunk, pedig itt is volt két kisebb hibám is. 

Remélem, hogy Veszprémben tudjuk folytatni ezt a tendenciát, vagy akár még jobb eredményt is sikerül elérni.  

Azt gondolom, hogy egy nagyon izgalmas csatát vívtatok az Velenczei Ádámmal, a végén fél másodpercet tudtál neki adni, és még két (!) tized kellett volna ahhoz, hogy te legyél a negyedik. Ez a különbség nagyon kevés, és én biztos vagyok benne, hogy még nagyon sokat fogtok csatázni. Te hogy érezted ezt? 
Így van, ez a különbség ennyi versenykilométer alatt, annyira elenyésző, hogy ez szinte hihetetlen egy ilyen versenyen, ahol ennyire szoros a végeredménnyel zárul az összecsapás. Még a harmadik helyen végzett Balogh Jani is csak öt másodpercre volt, ami szintén nem mondható nagyon nagy különbségnek. 

masodikak_a_bajnoksagban_vincze_feriek_4

De remélem, hogy tudunk majd még jókat csatázni Ádámmal. Idén talán ez volt az első ilyen alkalom, hogy neki is jobban összejöttek a dolgok. Vagyis neki jól összeállt a verseny, mert nekem voltak apró hibáim, de ettől független nagyon örültem ennek a helyezésnek, és nem voltam csalódott a két tized miatt. A bajnokság szempontjából mindenképpen nagyon fontosak voltak ezek a pontok, amiket itt be tudtunk gyűjteni. 

Másodikak vagytok a bajnokságban. Azt gondolom, hogy talán a legmerészebb álmaidban sem gondoltad ezt, vagy ha igen, akkor jól érezted! 
A legmerészebb álmaiban lehet, hogy még gondoltam volna, de reális talajon állva, nem igazán reméltem ezt. Csoda, hogy egy R4-es Mitsubishivel ennyi R5-ös autó közé ide tudtam férkőzni. Természetesen ennek nagyon örülünk, és szeretnénk is megtartani ezt a helyet. De előre nem lehetne már lépni, hacsak Herczig Norbinak nem lesznek nagyon nagy gondjai, mert már rengeteg pontelőnye van. A többi versenyen is próbáljuk ezeket a jó helyezéseket hozni, és akkor év végére van egy szép eredményünk. 

masodikak_a_bajnoksagban_vincze_feriek_6

Következik a Veszprém Rallye, ami egy újabb olyan verseny, ahol még sosem voltál…
Így van, ez megint egy ismeretlen dolog lesz számunkra, mint majdnem az egész idei év. Szinte minden új volt eddig, kivétel az Eger Rallye, mert ott már korábban autóztam több pályán is. 

Ahogyan halottam, nagyon autógyilkosok a veszprémi szakaszok. Várpalotán tavaly tudtunk menni, a Székesfehérvár Rally keretein belül, de ott gyorsan defektet is kaptam a második kilométeren, így nem tudom, hogy ott mit tudnánk teljesíteni. Próbáljuk majd tartani a technikát, és minél gyorsabban menni. 

 
Ez a hír most jelenik meg 1770. alkalommal
Share |
Szombathely • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k