Kazár Mikivel a budapesti futamról nem tudunk beszélni... De beszélünk az előző, közös szlovák-magyar versenyről:
Szereted a kassai pályákat?
Nagyon szeretem őket. Igaz, némelyik más volt, mint tavaly, de ezek is nagyon jók voltak. Külön köszönetet mondunk Péter Szczeczinának, a verseny rendezőjének és csapatának, mert igazi rallypályák voltak.
A szlovák mezőnnyel együtt autózni milyen?
Ők jönnek Miskolcra, mi megyünk Kassára. Ez így tökéletesen bevált dolog. Az első tízben magyar páros végzett most...
A versenyen minden úgy alakult, ahogy elterveztétek?
Már belaktuk ezt az autót.
Volt egy rajt problémánk, ahogy már korábban is elmeséltem neked. Az óra elé beállt a bíró, nem értettük miért áll oda, próbáltunk szólni neki, elugrott, én az adrenalintól gyorsabban léptem fel a kuplungról... A rajtnak van egy procedúrája... Van amit 8 másodperccel a rajt előtt kell csinálni, van gomb, amit háromnál kell megnyomni... ebből nem tudtunk semmit megvalósítani... Emiatt lefulladtunk, ott hagytunk vagy tíz másodpercet. Aztán próbáltuk minden kanyarban visszahozni a hátrányt, egy poros féktávon kicsit túlcsúsztunk. Leállt az autó, újra kellett megint indítani... Több, mint 20 másodpercet bent hagytunk abban a gyorsaságiban.
Nem adtuk fel, végig nyerni akartunk. Az utolsó előtti gyorson már visszajöttünk 7 tizedre. Az utolsó gyorson annyian integettek, hogy menjünk lassabban a sok beesett autó miatt. Így is második időt mentünk. De hát ez olyan, mint egy boxmeccs: valakinek veszíteni kell. Nincs ezzel semmi gond.
A bajnokságban nagyon jól álltok... Amikor év elindultatok, vagy a miskolci futam után gondoltad, hogy így alakul az idei szezon?
Mi nagyon bíztunk benne!
Az a baj, hogy megint bevariáltunk... Nem elég, hogy egy új autóhoz kellett szoknunk, de közben még azt is megkavartuk. Idehoztunk egy olasz trágya autót, aztán Veszprémben megint újra kellett tanulnunk, hiszen a többiek Székesfehérváron már mentek 100 kilométert murván az autóikkal, nekünk megint akkor kellett először murváznunk az R5-össel.
Jól megvariáltuk...
És persze van ebben az egészben egy nagy adag szerencse is, de hát ugye annak van szerencséje, aki dolgozik érte!
Elmaradt Budapest, volt szó Porecről, duplaszorzós Mecsekről, beszélnek Waldviertelről... Neked az lenne a legjobb, ha most lenne vége a bajnokságnak... :)
Én szeretek versenyezni! Sokat versenyzek!
Van ugye licencem a MAMS-ba, a motorsport szövetségbe. Ott év elején van egy kiírás, attól nincs eltérés. Itt is volt kiírás, volt benne hat verseny. Én nem akarom, hogy vége legyen a bajnokságnak, mert nagyon szeretem a pécsi pályákat!
Beszéljünk a soron következő futamról. Többen mondták, csak pár pontot kell gyűjtenetek, ahhoz elég egy olcsóbb Mitsubishi is...
Év elején eldöntöttük, hogy Forddal versenyzünk idén. Volt egy hibás döntésünk a második futam előtt, de maradunk a pécsi futamon is a jól bevált autónál és az R5-ös Fiestával indulunk.
Sokan azt gondolják, hogy csak alibizni megyünk. Kassán sem ezt tettük!
Voltunk már bajnokok, van aki nagyon vágyik erre. Mi viszont a versenyzésre vágyunk és oda fogjuk tenni magunkat a pécsi versenyen is. Reméljük, sokan kilátogatnak majd. Köszönjük a csapatnak, hogy ismét a Mecseki pályákon versenyezhetünk. Jó verseny elé nézünk és nagyon nagy megtiszteltetés, hogy a Pécs város Önkormányzata igen nagy mellszélességgel a verseny mellé állt.