LADARACING FESZT - 2025.06.28-29. - Black Star Speedway Visonta
Mikulás Rallye - teljes az albumunk
Több, mint 1000 veszprémi képet töltöttünk fel! Köszönjük don, Etele, Photo_csn
2017-12-14
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
772033337
Napi oldal:
46227
Jelenleg:
1281
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat
Mikulás Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 413 hozzászólás • 21 oldal
153. • 2010-12-06 22:28:26
Valamit félreértettél rolle. Nem azt kértem, hogy valaki mesélje el, miben más a nyári és a szöges? (egyszer már asszem voltam gyorskocsiversenyen) A kérdésem arra utalt, hogy az eredményekben nem láttam nyomát annak, ki ment szögessel? Sz. jelű kategóriát kerestem....
152. • 2010-12-06 21:01:33
Hillman!!!
Nem tudsz különbséget tenni szemre a szöges meg a "nyári" gumik között?? helyeslek vigyorgok
151. • 2010-12-06 20:37:08
Robcsi!
Az a gond pajti, hogy csak utólag derül ki, hogy az esemény hitvány volt. Természetesen ha előre tudnánk (bár most már egyre inkább sejthető) akkor menne a gránát megnézni a szüttyögést.
150. • 2010-12-06 19:24:48
Barátom, ez igen okos megjegyzés volt!!....egyébként, valóban, már néha kezdek elgondolkodni azon, hogy tényleg érdemes-e sok kilómétereket autózni azért, hogy olyan tempójú "versenyzőket" nézzünk, akik kicsit óvatosabban mennek, mint amikor valaki utcai autóval siet valahová. Sajnos egyre többször futottunk bele ilyen versenybe. Személy szerint én is csalódtam az idei Miku rallyban, 0 volt egy 2002-2005.-környékihez képest.
149. • 2010-12-06 19:03:38
Ha valakinek nem tetszik nem kötelező kiállni a pálya szélére.
148. • 2010-12-06 18:59:46
Sziasztok!

Elkészült a versenyről a videó!!!

Videó

Remélem tetszeni fog! bizonytalan
147. • 2010-12-06 18:38:39
Sólyon voltunk. Matyiéknak gratula a megforgásért!!! Nagyon meglátszott a gumik közti különbség..szontyoli Páhiék szépen jöttek ott is. Az eleje is..azán vége....szontyoli
146. • 2010-12-06 18:31:20
Sziasztok,
Hát igen ,ettől a versenytől vártunk sztem a legtöbbet .Itt a hó amit már oly régóta hiányoltunk ,és lesz egy év végi bulizós autózás,ami helyett inkább elég lájtos versenyzést kaptunk .
Maga a verseny hangulata se a régi, a pálya szélén állva is mást tapasztalok ,mint pl. 2006-ban vagy 2008-as évben.
Ennek a versenynek az lenne a lényege ,hogy mindenki felszabadultan menjen nem pedig eredménycentrikusan,de hát kinek mi :D.
A versenyről készült képeimet itt megnézhetitek :
SupremeFoto
145. • 2010-12-06 18:21:16
Hellosztok, mi Királyszentistvánon voltunk, mezőny eleje télleg elég gyenge volt, pár kivétellel, Benik 2. gyorson egész szépen közlekedett:) Ladás srácoktól azért kaptunk egy kis showt:) és kiemelt gratula Páhiéknak a corolla-val, és Zsíros Gabinak a wrc-vel miattuk megérte fagyoskodni:) Vigánton volt valaki? téll olyan szörnyű volt?
144. • 2010-12-06 17:46:58
A kiírás szerint külön kategóriában értékelik, aki szögessel indúlt. Az eredménylistában, sehol semmi utalást nem látok, hogy valaki is használt volna ilyet nemértem A tudósítások viszont arról szólnak hogy DEEE(by Boborján). Valaki mesélje már el, hogyis van ez??? forgatom a szemem
143. • 2010-12-06 17:46:37
Nekem se tetszett én Szentkirályszabadjánál voltam és ott emelkedő is alig volt és csak öblögették neki a gázt meg fékeztek tisztelet a kivételnek
Benik Balázs idejét néztem nem roszak ahoz képest hogy 2év után most ült autoba remélem jövöre teljes évet megy rallyba és ö lesz a bajnok
Hajrá Benik No Benik No Rally
142. • 2010-12-06 17:09:20
ITT
141. • 2010-12-06 17:07:44
Sziasztok!
Pár kép a hétvégéről:
[url=http://stamas.hu]-> ITT
140. • 2010-12-06 16:51:37
Üdv mindenkinek !
A véleményem az egészről annyi, hogy AMENNYIEN várták a rallyt + a havas versenyt - majd most a nézőknek autózunk, felszabadultan, örömmel - ahhoz képest ( tisztelet a kivételnel ) mindenki nyugdíjasan közlekedett a pályán.
Én + akik Sólynál voltunk majdnem sírva fakadtunk !
Egy nagy nulla volt !
... dombon fölfelé fékezni ? Aki fél, hogy bibis lesz a paripálya az mi a bánatnak idul el egy ilyen versenyen ?
Ja, és ha itt nem tudtak élni az EVÓKKAL akkor hol ???
nemértem nemértem nemértem
139. • 2010-12-06 16:50:08
Borzalom hogy milyen gyenge volt ez a verseny! Szép lett volna ha ezért belépőt is szedtek volna! eddig az volt a baj hogy nincs hó!? Most van és nincs szöges gumi amivel versenyezni is lehetett volna???? Bútor Róbertünk erre azt mondta személyesen hogy "akkor nem kell versenyre jönni"!!!!???? Ha nem megyünk akkor kinek fog reklámozni,mire fog neki adni pénzt a szponzor?? Gyenge az egész mezőny orb-n is,csak menőzésből nem kell autóversenyezni? Az IRC futamunk biztos nagyon jó lesz,a többiről inkább ne beszéljünk! HAJRÁ ASI!!!!!!!!!!!!!!!
138. • 2010-12-06 15:52:09
Tuning! Egy kis souvenir! Ez a kép még akkor készült Stiller Zoliról, amikor a miskolci AFIT-nál versenyzett (na az sem tegnap volt....) vigyorgok
137. • 2010-12-06 15:06:56
Feltétlen! Osztom a véleményed. király Kellene az a kiesős/feljutós rendszer. De hol az a vezetőség, aki ezt felvállalja? Aki odacsap az asztalra! Mert ehhez komoly bátorság kell, mert a "krém" biztosan nem venné jó néven.
Mindenesetre tenni kell valamit, mert ez így nem mehet tovább hosszú ideig.
Ha jól emlékszem, négy éve Stiller Zolival (biztosan emlékszel rá) beszélgetett édesapám telefonon Eger Rallye után. Valamikor együtt versenyeztek a Gyöngyösi Volánnál. Zoli bá' azt mondta, hogy 20 éve nem volt kint versenyen, de hogy ez után nem fog menni az is biztos.Ő úgy fogalmazott, hogy "ezeket az utcai autós megmajmolja". Azt hiszem ez mindent elmond. kacsintok
136. • 2010-12-06 14:58:47
Tudom Tuning! Láttam, (20-30 éve) és most is látom... király
Igen, elhiszem, mert én is .....dolgozomsírok
Már korábban is írtam, nekem is leginkább a lépcsőfokok hiányoznak. Az legalább, egy bizonyos rostaként működött anno. Ahogyan a régi kiesős rendszer is működhetne... kacsintok
135. • 2010-12-06 14:42:59
Nézd... Nagyon sokan azzal jönnek, hogy régen (20-30 éve) is voltak fakezűek. Erre én azt mondom, hogy na igen, de akkor azok a fakezűek a kategória mondjuk 20%-át képviselték 10% "agyvérzés" és 70% "milyen ügyes" mellett. Meg próbálkoztak. De ezek a maiak nem próbálkoznak semmit. Illetve de: próbálkoznak olyan lassan menni, hogy ne legyen rizikó. Azok meg próbálkoztak olyan gyorsan menni, hogy lehetőleg ne legyen kaland. Ha volt, akkor meg tőlük telhetően megoldották. Aztán gyerünk tovább. Kinyomták a szemét az autóknak. Most sokszor olyan, mintha le sem taposnák rendesen a vasakat... Sportbíróként dolgozom, látom a mezőnyt. És hidd el, tényleg siralmas.
A másik, hogy nincsenek lépcsőfokok! Nincs az, hogy elkezdesz N-es Ladával menni, aztán szépen kitapasztalod, a a hátsó- és elsőkerék-hajtás rejtelmeit, aztán szépen beülsz egy nagy autóba. Hipp-hopp 300 lovas autókban ülnek az emberek úgy, hogy nem tudnak lendületből autózni, mert nem tanulták meg (így nincs bátorságuk sem), egy ilyen gépszörnnyel meg nem mernek rendesen menni, mert mi lesz, ha... Inkább elcsordogálnak.
Én nem azt várom, hogy mindenki 90%-os driftszögekkel, atom keresztben hulljon be mindenhova. De siessen! Tudja, hogyan kell megközelíteni és tempósanelhagyni egy kanyart! Egy N-es Swift-tel is el lehet úgy jönni, hogy széttéped a fizikakönyveket, és porrá őrlöd a talpaddal a műbőr kalapodat, mert nem érted, hogy miként van még mindig az úton az autó. De ehhez bátran, bízva magunkban, ismerve az autónk képességeit, és gyorsan kell autózni.
Elnézést, hogy bő lére eresztettem. vigyorgok
134. • 2010-12-06 14:35:00
Szerintem nem kellene közös verseny az amatőrőknek és a profiknak. Ez esetben ugyanis elindúl a hasonlítgatás, amit előbb-utóbb értelemszerűen követ a magyarázkodás. Anyagiak, technikai háttér, rutin, stb. Innen már csak egy lépcsőfok a fikázás, a támadás és az ellenségeskedés. szontyoli Talán buta példát mondok, de egy NB1-es focicsapat nem nevez be az xy. kistérségi labdarúgó tornára, vagy Erdei Zsolt, nem áll ki egy krahácsi területi bajnok ellen vigyorgok még ha korban és súlyban megfelelő is lenne. Nincs róla statisztika, de ki tudja, hány fiatal srácnak vehette el a kedvét az, amikor szembesült a ténnyel,: sose lesz olyan autóm, annyi gumim akkora hátterem! Persze, hogy most is jól elvertek.... bizonytalan

Jah' és maximálisan osztom Shiguliman véleményét a rendező hozzáállásáról.
Mikulás Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 413 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2025.06.27-29.

részletes infóink

2025.06.26-29.

részletes infóink

2025.06.27-07.01.

részletes infóink

2025.07.04-07.

részletes infóink

2025.07.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k