
Bujdos Miki most is nagyon pozitívan néz az idei év elé, nagy terveket szövöget, és már meg is kezdték a felkészülést arra az évre, ahol egyelőre még a versenynaptár sem jelent meg…
Mikiék már aszfalton teszteltek az új autóval.
S csoport helyett valami mást választottatok az idei évre...
Igen, úgy néz ki, hogy az idei évben nagyot merünk álmodni, és az N csoportban indulunk. Az autó egy teljesen új Mitsubishi lesz, erre teszteltünk a tegnapi nap folyamán. Eddig még nem mentünk vele, a teszten sikerült először kipróbálni. A várakozásoknak megfelelően jó lett, jók az új alkatrészek, elég erősnek érzem a kocsit. A futóművön kell még kicsit állítgatni, de most úgy érezzük, hogy tényleg jó az autó és harcba tudunk szállni majd a többiekkel.

Mennyire gyorsan szoktad meg az új autót?
A homológ dolgok miatt kellett ennek N-esnek lenni, egyébként nem sokban különbözik a régi autóktól, amikkel eddig mentem. Teljesen új váltó került bele, ezt nagyon könnyű volt megszokni, nagyon tetszett. Az autó beállításain is változtattunk, a motoron, hajtáson, próbáltuk hozzám hangolni.
Hol fogsz vele versenyezni? :-)
Ez még kérdés! Mindenki nagy sajnálatára elmarad az Eger Rallye... mi még aszfaltra teszteltünk most, de nem tudjuk, hogy hogyan lesz a folytatás. Reméljük, hogy a héten (vagy legkésőbb a jövő héten) eldől, hogy lesz-e egyáltalán magyar bajnokság, de mi nagyon reméljük, hogy lesz, mi szeretnénk itthon versenyezni. Amennyiben mégsem így alakul, kacsintgatunk külföldi versenyek felé, mert versenyezni mindenképp szeretnék, ha már itt az új autó.

Még nagyon fehér...
Igen, de csak a teszten volt fehér. Próbáltunk új ruhát tervezni rá, ha már belül is megújult. Mindenkit szeretettel várunk a Tuning Show-n, ahol már az új design pompázik majd az autón!
Milyen lesz szerinted az idei bajnokság, a mezőny?
Reméljük, hogy a gyenge kezdés után egy erős bajnokság következik, és jó versenyek lesznek. Úgy látom, hogy a rendezések körül van óriási keveredés, nincs elég anyagi forrás, hogy megfelelő minőségű versenyeket rendezzenek... a minőségből pedig nem nagyon akarnak engedni. Szeretnénk versenyezni, és reméljük, hogy a támogatóink sem vesztik lendületüket ettől a kis akadálytól, hogy ilyen nehezen jönnek össze a dolgok. Reméljük, hogy a rendezők - a szövetséggel karöltve - találnak olyan megoldást, ami mindenkinek megfelelő lesz... Eddig a rallye volt a vezető autósport hazánkban, most szerintem leghátul kullogunk. :-( Én úgy látom, hogy a nézői arány még mindig nem csökkent vészesen, hiszen egy bajnoki futam még mindig nagy tömeget mozgat meg. Bízzunk benne, hogy a támogatók is látják ebben a fantáziát, és jó rendezvények születhetnek!
Bár még nagyon kérdéses, hogy hol és mikor lesz verseny, de a jelenlegi állás szerint a murvás futamot aszfalt követi majd, és utána újra murva...
Szerintem óriási jelentősége nincs ennek, hogy hol ilyen talajú, hol olyan, hiszen verseny után úgyis szétszednénk az autót, most az, hogy másik futómű kerül bele, nem hiszem, hogy óriási megterhelés lenne a csapatoknak. Persze, jobb lenne, ha három ilyen, majd három olyan lenne, kevesebb munka, de szerintem most nem ezen múlik! Csak legyen bajnokság! A murvás futamoknak egyébként nagyon örülök, inkább azt szeretem, mindig is azt hangoztattam, hogy az a rallye sava-borsa! Aszfalton pedig szintén gyorsnak kell lenni...

Sok a kérdőjel az idei évet illetően, szerinted mennyire leszel gyors a mezőnyben?
Nagyon örülnék egy év végi dobogós helyezésnek! Mindenképp az a cél, hogy ott legyünk az elejében, próbálunk gyorsulni, és most úgy látom, hogy ez a futóműben rejlik, azt kell eltalálnunk.
Nem kérdezem meg, hogy melyik verseny lesz a következő.... de esetleg újabb teszt még várható?
Az sem kizárt, hogy valami - nem bajnoki - futamon is rajthoz állunk, de szerintem inkább tesztelés lesz. Megpróbálunk a murvára is jó beállítást találni, és hátha a Bükfürdő Rallye lesz a következő! :-)
Végezetül?
Köszönet a támogatóinknak, az újaknak és a régieknek is! Megpróbálunk olyan bajnokságban szerepelni, ami mindenkinek megfelelő lesz!
A csapat támogatói








