h i r d e t é s
Összes oldal:
606125426
Napi oldal:
13033
Jelenleg:
894
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Martin Márkó |
|
774 |
2. |
Gál Krisztián |
|
651 |
3. |
Martinák Balázs |
|
631 |
4. |
Suborits Péter |
|
590 |
5. |
Szücs Benedek |
|
590 |
6. |
Nagy Máté |
|
546 |
7. |
Liktor Balázs |
|
536 |
8. |
Ivony Bálint |
|
518 |
9. |
Teglovics Kornél |
|
517 |
1. |
TMC Rallysport |
|
2905 |
2. |
Car-Go! Virtual RT |
|
2598 |
3. |
ARTEP HWR |
|
2515 |
4. |
helyi-sport.hu RT |
|
2507 |
5. |
BORÍTSATOK VISSZA |
|
2486 |
6. |
Pörge Mörge M |
|
2347 |
7. |
Car-Go! RT |
|
2297 |
8. |
ARTEP Racing |
|
2206 |
9. |
RTE Akadémia |
|
2156 |
1. |
Kalle Rovanpera |
|
120 |
2. |
Thierry Neuville |
|
65 |
3. |
Ott Tanak |
|
62 |
4. |
Craig Breen |
|
52 |
5. |
T. Katsuma |
|
47 |
6. |
Elfyn Ewans |
|
39 |
7. |
Dani Sordo |
|
34 |
8. |
Sebastian Loeb |
|
27 |
9. |
Gus Greensmith |
|
26 |
1. |
Efrén Llarena |
|
89 |
2. |
Nil Solans |
|
65 |
3. |
Simone Tempestini |
|
55 |
4. |
Armindo Araujo |
|
45 |
5. |
J. Pardo Siota |
|
44 |
6. |
Alberto Battistolli |
|
40 |
7. |
Simone Campedelli |
|
31 |
8. |
Miko Marczyk |
|
30 |
7. |
Bruno Magalhaes |
|
30 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
121 |
2. |
Velenczei Ádám |
|
118 |
3. |
Mads Østberg |
|
114,4 |
4. |
Turán Frigyes |
|
73,6 |
5. |
Német Gábor |
|
72 |
6. |
Tóth Tibor |
|
57,2 |
4. |
Bodolai László |
|
54 |
8. |
Klausz Kristóf |
|
35,6 |
9. |
Trencsényi József |
|
29,6 |
1. |
Foczkó Ákos |
|
80 |
2. |
Galgóczi Norbert |
|
76,4 |
3. |
Bertalan Marci |
|
62,6 |
4. |
Határ Attila |
|
39,6 |
5. |
Karsai Zsolt |
|
37,8 |
6. |
Helembai Zsolt |
|
37 |
7. |
Friedmann Zsolt |
|
34 |
8. |
Veréb Zoltán |
|
33,6 |
9. |
Szőllősi Roland |
|
25,4 |
1. |
Hangodi Bendegúz |
|
48 |
2. |
Trencsényi Vince |
|
26,4 |
3. |
Berta László |
|
25 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
18 |
5. |
Vida Péter |
|
11,8 |
6. |
Csoma András |
|
5 |
7. |
Viszló Csaba |
|
5 |
1. |
Spindler Jenö |
|
55 |
2. |
Ifj.Fogarasi Attila |
|
51 |
3. |
Fekete Gyula |
|
46 |
4. |
Zsebe Gábor |
|
43 |
5. |
Strider Zoltán |
|
34 |
6. |
Goller Ákos |
|
23 |
7. |
Baksai László |
|
19 |
8. |
Kocsis Imre |
|
18 |
9. |
Géringer Zoltán |
|
17 |
1. |
Zákányi János |
|
96,6 |
2. |
Geng Bence |
|
72,6 |
3. |
Takács István |
|
61,2 |
4. |
Békési Richárd |
|
51,2 |
5. |
Fábián Lóránt |
|
37,6 |
6. |
Spéder Bence |
|
30,0 |
7. |
Bíró Gergő |
|
29,0 |
8. |
Géczi László |
|
24,0 |
9. |
Téczely Tamás |
|
22,8 |
1. |
Kárai Tamás |
|
74 |
2. |
Benyó Máté |
|
59 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
59 |
4. |
Antal István |
|
50 |
5. |
Vass Csaba |
|
25 |
6. |
Z. Staniszewski |
|
24 |
7. |
Vass Zoltán |
|
19 |
8. |
Ales Fucik |
|
15 |
9. |
Ifj.Kiss László |
|
13 |
|
Bár a tavalyi évkezdés nem volt túl fényes számukra, az év végi eredménnyel végül mégis mindenki elégedett lehetett. A WRC-projekt az idei évben sem folytatódik, valami más mellett tette le a voksát Bujdos Miki, akivel az idei évi tervekről, célokról beszélgettem.
Mi lesz veled az idei esztendőben?
Ugyanúgy az S kategóriában folytatjuk a versenyzést, mint a tavalyi évben is, mivel nagyon megtetszett az a kategória, jó ott a légkör. Ráadásul, úgy érezzük, hogy az N csoportos szereplés még egy kicsit sok lenne nekünk, így még egy évet eltöltünk itt hátul. A tavalyi évben nem volt valami szerencsés a WRC-projektünk, viszont a Mitsubishi bevált, így most is ezzel fogunk menni.
Ki lesz a navigátorod?
DuEn-el kezdesz idén is és majd jól megijeszted?
Nem hiszem, hogy Endi megijedt volna! :) Jól éreztük magunkat, de sajnos a duenhu sokkal több idejét leköti, ezért szállt ki a jobb1ből.
Év elején úgy volt, hogy Csontival fogok menni, akivel mentem a múlt évben is, de ő most nem ért rá, így Balázs Gergely fogja diktálni az itinert, akivel már autóztunk együtt, két évvel ezelőtt a Szilveszter Rallye-n. Most vele próbáljuk jó hangulatban és eredményesen teljesíteni majd ezt az egri nyitó futamot.
Gondolom, nézted már a kiírást? Hogy tetszenek a pályák?
Még csak nagyjából nézegettem, nem volt rá időm, hogy jobban belemélyedjek, de a versenyzőtársakkal már beszélgettünk róla, és szerintük most is vegyes lesz. Rosszabb minőségűek is lesznek, de persze igazi tempós pályán is versenyzünk majd. Igazából azt mondhatom, hogy szinte mindegy, hogy milyenek a pályák, csak eredményesen tudjunk végigmenni rajtuk és egyébként is, ahhoz kell alkalmazkodni, amit kijelölnek.

Hogyan készültök?
Az eredeti terv az volt, hogy hétvégén megyünk tesztelni, de mivel el kell utaznom, így tolódik ez a program számunkra. Mindenképp fogunk tesztelni valahol egyet, hiszen a Mikulás Rallye óta nem ültem versenyautóban, és nem szeretnék így kezdeni egy ORB futamon.
Kisebb versenyen ezek szerint nem indultok már a bajnoki nyitány előtt?
Nem tudunk, mert nem nagyon van időnk rá, de ha esetleg a jövő hétvégén lesz valami sprintverseny-féle, akkor azon megyünk. Tesztelni mindenképp fogunk, így ha versenyen nem is, akkor valahol megyünk kb. 50 km-t, így beszéltük meg Borsi Gergővel is, hiszen most az ő csapatában, az ő autójával versenyzünk az idei évben.
Milyen lesz az S csoport az idén?
Úgy látom, hogy elég népes lesz, a nevezési listán most 11 nagyautót látok ebben a csoportban, úgyhogy biztosan izgalmas lesz. Vannak közte régi nevek, régi barátok, így a jó hangulat is garantált lesz, ami szintén nagyon sokat számít.

A jelenlegi lista alapján ki lesz a legnagyobb ellenfél?
Nem ismerek mindenkit a listáról, így azokról tudok mondani bármit is, akikkel tavaly már meccseltünk, azaz például Budavári és Boroznakiék lehetnek a nagy ellenfelek, de valószínűleg a többiek is komoly autókkal és komoly tudással fognak rajthoz állni, így mindenkit komoly ellenfélnek tekintünk.
Teljes évad?
Igen, és bár elsősorban a magyar versenyekre koncentrálunk, remélem, hogy mellette egy-két külföldi futamon is sikerül elindulnunk.
Milyen jellegű külföldi futamon?
Elsősorban murvára szeretnék menni, de ha nem, akkor valami más futamon a környező országokban.
IRC, VB, stb.?
A világbajnokság sok lenne nekünk, de egy jó IRC-t szívesen kipróbálnék!

Mit vársz az idei évtől?
Mivel kevesebb verseny van, mint a korábbi években, így biztos, hogy sokkal jobban kell koncentrálni, nem lehet hibázni. Más versenyzőtársak is mondták már, hogy akár egy defekttel el lehet veszíteni a bajnokságot. Nagyon oda kell figyelni, megpróbálunk egyenletes teljesítményt nyújtani. A tavalyi S3 és S4 kategóriát összevonták, de azért szeretnénk itt az első háromban végezni. Reméljük, hogy összejön hozzá minden, az autó is így akarja majd, és akkor sikerülni fog! A tavalyi év kicsit zaklatottabb és nehezebb kezdése után is kitartottak mellettünk a szponzoraink, amit egy kategória bajnoki címmel meg is tudtunk hálálni nekik. Szerencsére megmaradtak a tavalyi szponzoraink, sőt, bővültek is. Reméljük, hogy idén is kitudjuk szolgálni őket, és idén is bajnokok tudunk lenni!

csapat támogatói:








Ez a hír most jelenik meg 5234. alkalommal
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|