|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() A Krózser - Papp - Mitsubishi trió az abszolút negyedik helyen áll az Országos Rallye Bajnokság félidejében, miközben egy futammal a vége előtt vezetik a Murva Bajnokságot. Kassán beszélgettem az MHH Rally Team pilóájával: Menya, azt gondolom sok embert megleptetek az idei teljesítményetekkel. Tavaly WRC-vel mentetek, mégsem jöttek úgy az eredmények, mint 2014-ben. Egy régi fejlesztésű autóval mentünk tavalyi esztendőben. Mindig jól fel volt készítve, Béla bácsiéktól mindig jó állapotban kaptuk meg.
Mégsem volt egyszerű dolgunk amiatt, mert a futóműve, a lengéscsillapítói nehezebben állíthatóak voltak a számunkra. A Mecsek Rallye-n már az újabb Subaruval mehettünk, ami életem eddigi legnagyobb élménye volt, szenzációs volt, még úgy is, hogy 60-70 százalékot tudtunk az autóból kihozni, egyrészt a csapatnak is új volt az autó, abszolút nem ismerték és nekem is nagyon új volt. Egy komoly fegyver volt… A végén irreálisak voltak a körülmények, leszakadt az eső... Igen, jól emlékszel... Volt egy kis gondunk még előtte, az önindító meghibásodott, csoda, hogy el tudtunk indulni. Béla bácsiék kiszerelték a régiből és hozták. Szerintem ez az egy alkatrész lehetett kompatibilis a két autóban… :) Így tudtunk eleve elindulni.
![]() A verseny alatt is volt egy olajnyomás jeladó, ami rakoncátlankodott, pont a hosszú gyorson, ott veszítettünk időt, de a végén, az általad említett záporos gyorsaságin tudtunk egy jó időt autózni, szerencsénk volt és az abszolút második helyen fejeztük be a futamot. Aztán azóta ott vagytok, ahol szeretnéd magatokat látni.
Igen. Nyilván nem ez a maximum, amit ki lehet hozni ebből a helyzetből.
Nem azt mondom, hogy elégedetlen vagyok, de ha belegondolunk, hogy Miskolcon az utolsó gyorsasági felénél estünk ki azért, mert az emelő hibájából nem tudtam kicserélni a kereket… ez szerencsétlenség. Alapvetően a tabellán állhatnánk előrébb is, de nyilván az nagyon jó dolog, hogy versenyképesek vagyunk. És ha megnézzük az elmúlt versenyeket, minden talajon tudunk jókat autózni. Ez a rengeteg tesztnek és a maximálisan jól felkészült csapat munkájának az eredménye.
Veszprémi összefoglaló Vezetitek a murvabajnokságot. Az utolsó futam a Waldviertel Rallye. Indultok ott?
Már csak az a futam van hátra a Murva Bajnokságból. A terveink szerint megyünk, remélem így is lesz. Szeretnénk megnyerni ezt a murvás szezont. Nagyon jó dolognak tartom, hogy ezt külön is értékelik.
![]() Aszfalton is jól szalad a kocsi…
Legutóbb a Baranya Kupán álltatok rajthoz. Igen. Sajnos ott az első gyors után ki kellett állnom. Mégis hasznosnak értékelem, hiszen előtte egy napot teszteltünk, sokat tudtam menni az autóval. Korábban volt egy bordasérülésem, ez újult ki a teszt végén. Reméltem, hogy nem lesz gond a versenyen, de már az első gyorson beszúrt még a hátam is, úgy döntöttem, hogy ott kiállunk, ne legyen rosszabb. Azon voltam, hogy a Kassa Rally-ra százszázalékos legyek. Jártam kezelésre végig, reméljük, hogy nem lesz gond. Szerdán teszteltünk, nem éreztem semmit, szerintem rendben lesz.
![]() Most épp futásból jöttél vissza a kassai szállodába, már a pályabejárás után… Milyenek a pályák? Kell majd futnunk elöletek?
Ez kemény sztori lesz! Még nem indultam korábban ezen a futamon, nem ismerem a pályákat. Szerintem itt nagyon sokat számít az, hogy az ember már korábban járt ezeken az utakon. Nem feltétlenül ugyanazon a gyorsaságin, hanem ezek a pályák teljesen más jellegűek, mint az otthoniak.
![]() Próbáltam agyban felkészülni. A Barum Rallye-n mentem már hasonló pályákon. Meg nem lepődtünk, de a gyorsaságot befolyásolni fogja az, hogy itt még nem mentünk.
De nem fogjuk magunkat könnyen adni! :) Az autó jó, picit változtattunk, megint jobbnak érzem a korábbiakhoz képest. Nyilván én is jobban kezelem már. Remélem, hogy tudunk menni az elejében.
Ez a hír most jelenik meg 1806. alkalommal
![]() 2014.09.05-07.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |