h i r d e t é s
Összes oldal:
748147799
Napi oldal:
38274
Jelenleg:
1351
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Nem mondhatnánk, hogy Matics Misi túl nagy hangsúlyt szokott fektetni a versenyek előtti tesztelésekre, most viszont ők is rajthoz álltak – tesztelési szándékkal – az orfűi futamon. Ismét beigazolódott, hogy a jó versenyzéshez erre is szükség van, de nem csak erről beszélgettem Misivel, hanem az idei évi terveiről is.
Orfűn versenyeztél a hétvégén, milyen volt?
Olyan orfűs! Eső nélkül most sem úsztuk meg, de ez már megszokott dolog, és a változatos időjárási körülmények és kisebb csúszások ellenére is egy jó kis verseny volt, pörgősen lezajlott! Tavaly Mikulás Rallye óta nem ültem az autóban, így természetesen a tesztelési szándék vezérelt, és jó volt végre már mozogni. Az autón kisebb hibák előjöttek, de szerencsére ez most itt történt, és nem az Eger Rallye-n, ahol akár a versenyünkbe is kerülhetett volna. Látszott, hogy régóta nem versenyeztünk, az elején, mint a vakok úgy közlekedünk ilyenkor, a végére viszont már tudtunk gyorsan menni.
Milyennek értékeled az orfűi eredményeteket?
Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs, hogy hol végeztünk! :-) Nem is nagyon nézegettük az időeredményeket, ha igazi versenynek szántuk volna ezt, már az első két gyorson elbuktuk volna, hiszen a hajtáspumpánk nem működött, én meg rögtön a gumira fogtam, azt hittem, azzal van a probléma... vagy velem. Majd a műszerfalon villogó kis lámpa bebizonyította, hogy nem velünk van a gond, miután levettük az adatokat, egyértelműen látszott, hogy a hajtáspumpa nem működik. Kicseréltük, és utána az elejéhez képest már 1-2 másodpercen belül tudtunk menni.
Eger előtt milyen feladatok várnak még rád?
Nem is tudom, hogy milyen, de az biztos, hogy sok, nagyon sok! Az autó most össze lett rázva, szerencsére ezen a hajtáspumpa problémán kívül más gond nem volt vele, most majd újra be lesz állítva, és átnézve még egyszer... A verseny előtt még egy rövidebb tesztet szeretnénk, hogy újra megmozgassuk magunkat.
Milyen Eger Rallye-ra számítasz?
Top versenyre nem számítunk, látva az előzményeket, de azért bízunk benne, hogy pörgősen, rendben le fog zajlani, mindenféle probléma nélkül.
Vannak már hírek, de te milyen mezőnyt vársz?
Hűűűűű.... nem is tudom. Szerintem az élmezőny képviselői most sem fognak hiányozni, de véleményem szerint nagyon kevés nevező várható sajnos.
Idei évi célok?
Év végi eredményt nagyon nem kell néznünk, mert valószínűleg nem fogunk minden hazai futamon indulni. Az előzetes tervünk az volt, hogy egyáltalán nem is indulunk a magyar bajnokságban, de most, hogy ilyen rossz helyzetben van ez az egész sportág, nem akartunk olyanok lenni, mint a rossz hajóskapitány, aki az elsők közt hagyja ott a süllyedő hajót. Nem futunk el! Egerben szeretnénk menni, mint ahogyan a Mecsek IRC-n is... és talán most úgy néz ki, hogy az aradi verseny lesz az, ahol biztosan nem leszünk ott, ezen tavaly sem mentünk. Barum IRC-n biztosan akarunk menni, Ausztriában néztünk még ki pár futamot és Olaszországban is szeretnénk szétnézni, hogy arrafelé mi a helyzet, hogyan működnek a dolgok.
csapat támogatói
Ez a hír most jelenik meg 4305. alkalommal
TR Consult Rallye Sprint Bajnokság 2012
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|