Nem hagyjuk el a süllyedő hajót!
Matics Misi az első versenyről és az idei tervekről beszélt
2012-03-14
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
772874500
Napi oldal:
6943
Jelenleg:
773
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

kalandok_es_gyorsulas_9


Nem mondhatnánk, hogy Matics Misi túl nagy hangsúlyt szokott fektetni a versenyek előtti tesztelésekre, most viszont ők is rajthoz álltak – tesztelési szándékkal – az orfűi futamon. Ismét beigazolódott, hogy a jó versenyzéshez erre is szükség van, de nem csak erről beszélgettem Misivel, hanem az idei évi terveiről is.

nem_hagyjuk_el_a_sullyedo_hajot_1

Orfűn versenyeztél a hétvégén, milyen volt?
Olyan orfűs! Eső nélkül most sem úsztuk meg, de ez már megszokott dolog, és a változatos időjárási körülmények és kisebb csúszások ellenére is egy jó kis verseny volt, pörgősen lezajlott! Tavaly Mikulás Rallye óta nem ültem az autóban, így természetesen a tesztelési szándék vezérelt, és jó volt végre már mozogni. Az autón kisebb hibák előjöttek, de szerencsére ez most itt történt, és nem az Eger Rallye-n, ahol akár a versenyünkbe is kerülhetett volna. Látszott, hogy régóta nem versenyeztünk, az elején, mint a vakok úgy közlekedünk ilyenkor, a végére viszont már tudtunk gyorsan menni.

nem_hagyjuk_el_a_sullyedo_hajot_2

Milyennek értékeled az orfűi eredményeteket?
Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs, hogy hol végeztünk! :-) Nem is nagyon nézegettük az időeredményeket, ha igazi versenynek szántuk volna ezt, már az első két gyorson elbuktuk volna, hiszen a hajtáspumpánk nem működött, én meg rögtön a gumira fogtam, azt hittem, azzal van a probléma... vagy velem. Majd a műszerfalon villogó kis lámpa bebizonyította, hogy nem velünk van a gond, miután levettük az adatokat, egyértelműen látszott, hogy a hajtáspumpa nem működik. Kicseréltük, és utána az elejéhez képest már 1-2 másodpercen belül tudtunk menni.

Eger előtt milyen feladatok várnak még rád?
Nem is tudom, hogy milyen, de az biztos, hogy sok, nagyon sok! Az autó most össze lett rázva, szerencsére ezen a hajtáspumpa problémán kívül más gond nem volt vele, most majd újra be lesz állítva, és átnézve még egyszer... A verseny előtt még egy rövidebb tesztet szeretnénk, hogy újra megmozgassuk magunkat.

Milyen Eger Rallye-ra számítasz?
Top versenyre nem számítunk, látva az előzményeket, de azért bízunk benne, hogy pörgősen, rendben le fog zajlani, mindenféle probléma nélkül.

nem_hagyjuk_el_a_sullyedo_hajot_3

Vannak már hírek, de te milyen mezőnyt vársz?
Hűűűűű.... nem is tudom. Szerintem az élmezőny képviselői most sem fognak hiányozni, de véleményem szerint nagyon kevés nevező várható sajnos.

Idei évi célok?
Év végi eredményt nagyon nem kell néznünk, mert valószínűleg nem fogunk minden hazai futamon indulni. Az előzetes tervünk az volt, hogy egyáltalán nem is indulunk a magyar bajnokságban, de most, hogy ilyen rossz helyzetben van ez az egész sportág, nem akartunk olyanok lenni, mint a rossz hajóskapitány, aki az elsők közt hagyja ott a süllyedő hajót. Nem futunk el! Egerben szeretnénk menni, mint ahogyan a Mecsek IRC-n is... és talán most úgy néz ki, hogy az aradi verseny lesz az, ahol biztosan nem leszünk ott, ezen tavaly sem mentünk. Barum IRC-n biztosan akarunk menni, Ausztriában néztünk még ki pár futamot és Olaszországban is szeretnénk szétnézni, hogy arrafelé mi a helyzet, hogyan működnek a dolgok.

hat_most_igy_adta_ki_6

csapat támogatói

 

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter

  kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15
Ez a hír most jelenik meg 4344. alkalommal
Share |
2012.03.10-11.
TR Consult Rallye Sprint Bajnokság 2012
A123 - Grepton Kupa
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k