|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Botka Dudu hívott fel és az Eger Rallye után történt eseményekről és azok következményeiről beszélt, két jegyzőkönyv mellett: Sokak nevében beadtál egy óvást még az egri verseny előtt.
Igen. A futam előtt leplombáltak egy motort. Szerettük volna, hogy még ott a verseny helyszínén feltárják, hogy hány köbcentis a motor. A felügyelők hibájából, vagy szándékos akaratából ezt az autót az ellenőrzés előtt hazaengedték. Szegeden bontották meg, igazából nem is az autót, hanem egy különálló motort kaptak a technikai ellenőrök. Ez lett bemutatva, ezt vizsgálták meg.
Ennek a motornak ellenőrizték le a lökettérfogatát, ami a szabályoknak megfelelő volt.
A technikai bizottság jegyzőkönyve szerint valószínűsíthető, hogy nem azt a motort kapták meg ellenőrzésre, amellyel pár nappal korábban versenyeztek. Ezt leírták, odaadták a verseny Felügyelő Testületének, akik egy hónapos komoly, megfeszített munka után egy háromsoros indoklást írtak, miszerint elutasították az óvást, mert a technikai bizottság a megvizsgált alkatrészt szabályosnak találta…
Nem vették figyelembe azt, miszerint több pontban is kitért a Technikai Bizottság arra, hogy az a több helyen is korrodált alkatrészeket tartalmazó motor nem lehetett azonos azzal, ami napokkal azelőtt versenykörülmények között működött.
Saját jogon eldöntötték, hogy minden rendben volt, csak azért, hogy lerázzák magukról ezt a problémát és másoknak tönkretegyék a versenyét, a tiszta versenyzésbe vetett hitét.
Azt nagyon fontos kiemelni, hogy ez régen nem arról szól, hogy jó volt a motor, vagy sem. Ez a része már teljesen nem érdekel engem! Sokkal nagyobb gondnak látom, hogy ezek a felügyelők ott ülnek a helyükön, megkeserítve a versenyzők életét. Alkalmatlanok a munkájukra!
Ha a következő versenyek bármelyikén ott lesznek tisztségviselőként és ezután a döntésük után még képesek tisztséget betölteni az Autósport Szövetségben, akkor nem vagyunk többet hajlandóak ebben a bajnokságban elindulni és vissza adjuk a magyar licenszünket. Nem akarjuk, hogy ilyen emberek befolyásoljanak egy-egy versenyt és ilyen emberek tegyék tönkre a versenyzést.
A jegyzőkönyvben konkrétan le van írva, hogy ez a motor, amit megvizsgáltak nem lehetett az, amivel pár napja versenyeztek. Azzal, hogy nem vették figyelembe a Technikai Bizottság véleményét, így az ő munkájukat is ledegradálták. Nem volt értelme, hogy lemenjenek Szegedre és lemérjék a motort, a Felügyelők a körasztaluk mellett eldöntötték, hogy mit akarnak és az lett a döntés.
Ugye nem gondolja senki, hogy a kaució, vagy az elúszott óvási díj miatt háborgok?! Tíz éve nem volt Magyarországon óvás, de ezek után szerintem száz évig nem is lesz, ha így lehet eldönteni egy ilyen helyzetet.
Először a Technikai Bizottságot hibáztattam, hogy nem tudták jól elvégezni a mérést, de rá kellett jönnöm a jegyzőkönyv ismeretében, hogy őket is semmibe veszik, nem tudnak mit csinálni. Igazából nincs is szükség technikai ellenőrzésre, úgyis az fog dönteni, aki ott ül a körasztal mellett. Ezek az erre alkalmatlan emberek felülbírálják a szakemberek jegyzőkönyvét.
Etikai vizsgálatot fogok indítani a Felügyelő Testület tagjai ellen.
Ez a hír most jelenik meg 7820. alkalommal
![]() 2015.03.27-29.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |