duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Nem szokott félmunkát végezni
Ollé Sasáék elestek Egerben, majd a motorjukat is megbontották
2015-04-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
805347394
Napi oldal:
92263
Jelenleg:
1696
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

nem_szokott_felmunkat_vegezni_5

Régen láttam olyan felszabadultan és élvezetből versenyezni embereket, mint tavaly Veszprémben az Ollé - Thoth kettőst. El kell ismernünk, hogy megállják helyüket az élmezőnyben, és ezt újra be is bizonyították az egri futamon.

Gyorsan és látványosan autóztatok az szezonnyitó versenyen.
Valóban nagyon igyekeztünk. Örülök, ha látványosnak is találtad, bár az igazat megvallva ezt éreztük is a nézők visszajelzéseiből, ami igazán jólesett. 
Komolyan vettük a felkészülést, a pályákat lelkiismeretesen feldolgoztuk, és a verseny előtti tesztet sem felejtettük el. A Waldviertelen történt fiaskó után, a szinte újjáépült autót versenykörülmények között szerettük volna kipróbálni, ezért indultunk az orfűi teszt rallyn, ahol a kezdeti tapogatózás után gyorsan megtaláltuk az összhangot a navigátorommal és az autóval egyaránt.


Mik a terveitek a 2015-ös szezonra?
Mivel a tavalyi esztendőben már sikerült egy murvás versenyt abszolútban megnyernünk, szeretnénk bebizonyítani magunknak, hogy aszfalton is tudunk gyorsan menni. Vannak erre utaló jelek, hiszen volt néhány szakaszgyőzelmünk, és az élbolyban autóztunk az elmúlt évben is. Két versenyen is álltunk az abszolút értékelés II. helyén, amit sikeresen elbuktunk. Ezt korrigálva, szeretnénk az idén a dobogón állni az év végi elszámoláskor.

Tudod, hogy meg kell kérdeznem: mi történt?
Hibáztunk! Nincs is ezen mit magyarázni. Azt gondolom, aki keresgeti a határokat, az néha át is lépi, még ha nem is büszke rá. Ahogy Zsolti szokta mondani - Aki harcol, az sebesül!


Az előző körben találtunk néhány pontot, ahol éreztük, hogy lassabbak vagyunk a kelleténél, ezért megbeszéltük, hogy teszünk rá még egy lapáttal. Tudtuk, hogy Miki sem adja olcsón a bőrét, Ő is igyekezni fog, de a 15 másodperc elég lesz a végéig.
Abban a kanyarban két lapáttal tettünk rá...
Aki ismer, azt tudja, hogy ilyenkor nem szoktam fél munkát végezni...

nem_szokott_felmunkat_vegezni_6

A rajtlistán láttam egy csillagot a nevetek mellett.
Igen. Végre talán elkezdődött valami, amiben bízunk, hogy egy fontos folyamat kezdete. Óvást nyújtottak be ellenünk. Az óvók vélelmei - és biztos forrásból való híreik - szerint az autónk jelentősen meghaladja a 2000 cm3-t.

A technikai bizottság részéről egy korrekt vizsgálati folyamat zajlott le, amiben a méréseket elvégezve megállapították, hogy a motorunk mindenben megfelel a homológlapon szereplő adatoknak. Kértük, hogy az autót kellő alapossággal kontrollálják a váltóra kiterjedően is, hogy elejét vegyük az esetleges további óvásoknak.

nem_szokott_felmunkat_vegezni_2 nem_szokott_felmunkat_vegezni_1

Reméljük, hogy egy gyári autó ilyen szintű vizsgálata után, a Technikai bizottság, hasonló figyelemmel fordul majd más gyári, illetve az itthon épített autók felé is, és ezzel kezdetét veszi egy tisztulási folyamat, amibe végre bátran belefogott valaki. Örülünk, hogy mi lehettünk ennek a változásnak az úttörői, reméljük sikerült minden kételyt eloszlatni, és ennek tükrében tudják értékelni a tavalyi, és az idei eredményeinket is.
 
Elkészül az autótok Miskolcra?
Bízunk benne hogy elkészül a sporteszköz, és felvehetjük a harcot az idővel. Szeretnénk ismét fölférni a dobogóra. Az autónk nagyon jó, fölkészülünk, Zsoltika a saját stílusában hajt-űz, nem enged egy tizedet sem bent hagynunk. Én is motivált vagyok, az egy mínuszunk már megvan, de igyekezni fogunk azt megígérhetem. Partnereink továbbra is mellettünk állnak, akiknek ezúton is köszönjük a közreműködést
Reméljük Miskolcon találkozunk!

 nem_szokott_felmunkat_vegezni_3

Ez a hír most jelenik meg 6500. alkalommal
Share |
2015-03-27
Eger • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k