Nem szokott félmunkát végezni
Ollé Sasáék elestek Egerben, majd a motorjukat is megbontották
2015-04-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
794855570
Napi oldal:
188375
Jelenleg:
1047
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

nem_szokott_felmunkat_vegezni_5

Régen láttam olyan felszabadultan és élvezetből versenyezni embereket, mint tavaly Veszprémben az Ollé - Thoth kettőst. El kell ismernünk, hogy megállják helyüket az élmezőnyben, és ezt újra be is bizonyították az egri futamon.

Gyorsan és látványosan autóztatok az szezonnyitó versenyen.
Valóban nagyon igyekeztünk. Örülök, ha látványosnak is találtad, bár az igazat megvallva ezt éreztük is a nézők visszajelzéseiből, ami igazán jólesett. 
Komolyan vettük a felkészülést, a pályákat lelkiismeretesen feldolgoztuk, és a verseny előtti tesztet sem felejtettük el. A Waldviertelen történt fiaskó után, a szinte újjáépült autót versenykörülmények között szerettük volna kipróbálni, ezért indultunk az orfűi teszt rallyn, ahol a kezdeti tapogatózás után gyorsan megtaláltuk az összhangot a navigátorommal és az autóval egyaránt.


Mik a terveitek a 2015-ös szezonra?
Mivel a tavalyi esztendőben már sikerült egy murvás versenyt abszolútban megnyernünk, szeretnénk bebizonyítani magunknak, hogy aszfalton is tudunk gyorsan menni. Vannak erre utaló jelek, hiszen volt néhány szakaszgyőzelmünk, és az élbolyban autóztunk az elmúlt évben is. Két versenyen is álltunk az abszolút értékelés II. helyén, amit sikeresen elbuktunk. Ezt korrigálva, szeretnénk az idén a dobogón állni az év végi elszámoláskor.

Tudod, hogy meg kell kérdeznem: mi történt?
Hibáztunk! Nincs is ezen mit magyarázni. Azt gondolom, aki keresgeti a határokat, az néha át is lépi, még ha nem is büszke rá. Ahogy Zsolti szokta mondani - Aki harcol, az sebesül!


Az előző körben találtunk néhány pontot, ahol éreztük, hogy lassabbak vagyunk a kelleténél, ezért megbeszéltük, hogy teszünk rá még egy lapáttal. Tudtuk, hogy Miki sem adja olcsón a bőrét, Ő is igyekezni fog, de a 15 másodperc elég lesz a végéig.
Abban a kanyarban két lapáttal tettünk rá...
Aki ismer, azt tudja, hogy ilyenkor nem szoktam fél munkát végezni...

nem_szokott_felmunkat_vegezni_6

A rajtlistán láttam egy csillagot a nevetek mellett.
Igen. Végre talán elkezdődött valami, amiben bízunk, hogy egy fontos folyamat kezdete. Óvást nyújtottak be ellenünk. Az óvók vélelmei - és biztos forrásból való híreik - szerint az autónk jelentősen meghaladja a 2000 cm3-t.

A technikai bizottság részéről egy korrekt vizsgálati folyamat zajlott le, amiben a méréseket elvégezve megállapították, hogy a motorunk mindenben megfelel a homológlapon szereplő adatoknak. Kértük, hogy az autót kellő alapossággal kontrollálják a váltóra kiterjedően is, hogy elejét vegyük az esetleges további óvásoknak.

nem_szokott_felmunkat_vegezni_2 nem_szokott_felmunkat_vegezni_1

Reméljük, hogy egy gyári autó ilyen szintű vizsgálata után, a Technikai bizottság, hasonló figyelemmel fordul majd más gyári, illetve az itthon épített autók felé is, és ezzel kezdetét veszi egy tisztulási folyamat, amibe végre bátran belefogott valaki. Örülünk, hogy mi lehettünk ennek a változásnak az úttörői, reméljük sikerült minden kételyt eloszlatni, és ennek tükrében tudják értékelni a tavalyi, és az idei eredményeinket is.
 
Elkészül az autótok Miskolcra?
Bízunk benne hogy elkészül a sporteszköz, és felvehetjük a harcot az idővel. Szeretnénk ismét fölférni a dobogóra. Az autónk nagyon jó, fölkészülünk, Zsoltika a saját stílusában hajt-űz, nem enged egy tizedet sem bent hagynunk. Én is motivált vagyok, az egy mínuszunk már megvan, de igyekezni fogunk azt megígérhetem. Partnereink továbbra is mellettünk állnak, akiknek ezúton is köszönjük a közreműködést
Reméljük Miskolcon találkozunk!

 nem_szokott_felmunkat_vegezni_3

Ez a hír most jelenik meg 6489. alkalommal
Share |
2015-03-27
Eger • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k