Nem szokott félmunkát végezni
Ollé Sasáék elestek Egerben, majd a motorjukat is megbontották
2015-04-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776155040
Napi oldal:
93339
Jelenleg:
1266
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

nem_szokott_felmunkat_vegezni_5

Régen láttam olyan felszabadultan és élvezetből versenyezni embereket, mint tavaly Veszprémben az Ollé - Thoth kettőst. El kell ismernünk, hogy megállják helyüket az élmezőnyben, és ezt újra be is bizonyították az egri futamon.

Gyorsan és látványosan autóztatok az szezonnyitó versenyen.
Valóban nagyon igyekeztünk. Örülök, ha látványosnak is találtad, bár az igazat megvallva ezt éreztük is a nézők visszajelzéseiből, ami igazán jólesett. 
Komolyan vettük a felkészülést, a pályákat lelkiismeretesen feldolgoztuk, és a verseny előtti tesztet sem felejtettük el. A Waldviertelen történt fiaskó után, a szinte újjáépült autót versenykörülmények között szerettük volna kipróbálni, ezért indultunk az orfűi teszt rallyn, ahol a kezdeti tapogatózás után gyorsan megtaláltuk az összhangot a navigátorommal és az autóval egyaránt.


Mik a terveitek a 2015-ös szezonra?
Mivel a tavalyi esztendőben már sikerült egy murvás versenyt abszolútban megnyernünk, szeretnénk bebizonyítani magunknak, hogy aszfalton is tudunk gyorsan menni. Vannak erre utaló jelek, hiszen volt néhány szakaszgyőzelmünk, és az élbolyban autóztunk az elmúlt évben is. Két versenyen is álltunk az abszolút értékelés II. helyén, amit sikeresen elbuktunk. Ezt korrigálva, szeretnénk az idén a dobogón állni az év végi elszámoláskor.

Tudod, hogy meg kell kérdeznem: mi történt?
Hibáztunk! Nincs is ezen mit magyarázni. Azt gondolom, aki keresgeti a határokat, az néha át is lépi, még ha nem is büszke rá. Ahogy Zsolti szokta mondani - Aki harcol, az sebesül!


Az előző körben találtunk néhány pontot, ahol éreztük, hogy lassabbak vagyunk a kelleténél, ezért megbeszéltük, hogy teszünk rá még egy lapáttal. Tudtuk, hogy Miki sem adja olcsón a bőrét, Ő is igyekezni fog, de a 15 másodperc elég lesz a végéig.
Abban a kanyarban két lapáttal tettünk rá...
Aki ismer, azt tudja, hogy ilyenkor nem szoktam fél munkát végezni...

nem_szokott_felmunkat_vegezni_6

A rajtlistán láttam egy csillagot a nevetek mellett.
Igen. Végre talán elkezdődött valami, amiben bízunk, hogy egy fontos folyamat kezdete. Óvást nyújtottak be ellenünk. Az óvók vélelmei - és biztos forrásból való híreik - szerint az autónk jelentősen meghaladja a 2000 cm3-t.

A technikai bizottság részéről egy korrekt vizsgálati folyamat zajlott le, amiben a méréseket elvégezve megállapították, hogy a motorunk mindenben megfelel a homológlapon szereplő adatoknak. Kértük, hogy az autót kellő alapossággal kontrollálják a váltóra kiterjedően is, hogy elejét vegyük az esetleges további óvásoknak.

nem_szokott_felmunkat_vegezni_2 nem_szokott_felmunkat_vegezni_1

Reméljük, hogy egy gyári autó ilyen szintű vizsgálata után, a Technikai bizottság, hasonló figyelemmel fordul majd más gyári, illetve az itthon épített autók felé is, és ezzel kezdetét veszi egy tisztulási folyamat, amibe végre bátran belefogott valaki. Örülünk, hogy mi lehettünk ennek a változásnak az úttörői, reméljük sikerült minden kételyt eloszlatni, és ennek tükrében tudják értékelni a tavalyi, és az idei eredményeinket is.
 
Elkészül az autótok Miskolcra?
Bízunk benne hogy elkészül a sporteszköz, és felvehetjük a harcot az idővel. Szeretnénk ismét fölférni a dobogóra. Az autónk nagyon jó, fölkészülünk, Zsoltika a saját stílusában hajt-űz, nem enged egy tizedet sem bent hagynunk. Én is motivált vagyok, az egy mínuszunk már megvan, de igyekezni fogunk azt megígérhetem. Partnereink továbbra is mellettünk állnak, akiknek ezúton is köszönjük a közreműködést
Reméljük Miskolcon találkozunk!

 nem_szokott_felmunkat_vegezni_3

Ez a hír most jelenik meg 6462. alkalommal
Share |
2015-03-27
Eger • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k