LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Nem szokott félmunkát végezni
Ollé Sasáék elestek Egerben, majd a motorjukat is megbontották
2015-04-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770131874
Napi oldal:
79265
Jelenleg:
1302
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

nem_szokott_felmunkat_vegezni_5

Régen láttam olyan felszabadultan és élvezetből versenyezni embereket, mint tavaly Veszprémben az Ollé - Thoth kettőst. El kell ismernünk, hogy megállják helyüket az élmezőnyben, és ezt újra be is bizonyították az egri futamon.

Gyorsan és látványosan autóztatok az szezonnyitó versenyen.
Valóban nagyon igyekeztünk. Örülök, ha látványosnak is találtad, bár az igazat megvallva ezt éreztük is a nézők visszajelzéseiből, ami igazán jólesett. 
Komolyan vettük a felkészülést, a pályákat lelkiismeretesen feldolgoztuk, és a verseny előtti tesztet sem felejtettük el. A Waldviertelen történt fiaskó után, a szinte újjáépült autót versenykörülmények között szerettük volna kipróbálni, ezért indultunk az orfűi teszt rallyn, ahol a kezdeti tapogatózás után gyorsan megtaláltuk az összhangot a navigátorommal és az autóval egyaránt.


Mik a terveitek a 2015-ös szezonra?
Mivel a tavalyi esztendőben már sikerült egy murvás versenyt abszolútban megnyernünk, szeretnénk bebizonyítani magunknak, hogy aszfalton is tudunk gyorsan menni. Vannak erre utaló jelek, hiszen volt néhány szakaszgyőzelmünk, és az élbolyban autóztunk az elmúlt évben is. Két versenyen is álltunk az abszolút értékelés II. helyén, amit sikeresen elbuktunk. Ezt korrigálva, szeretnénk az idén a dobogón állni az év végi elszámoláskor.

Tudod, hogy meg kell kérdeznem: mi történt?
Hibáztunk! Nincs is ezen mit magyarázni. Azt gondolom, aki keresgeti a határokat, az néha át is lépi, még ha nem is büszke rá. Ahogy Zsolti szokta mondani - Aki harcol, az sebesül!


Az előző körben találtunk néhány pontot, ahol éreztük, hogy lassabbak vagyunk a kelleténél, ezért megbeszéltük, hogy teszünk rá még egy lapáttal. Tudtuk, hogy Miki sem adja olcsón a bőrét, Ő is igyekezni fog, de a 15 másodperc elég lesz a végéig.
Abban a kanyarban két lapáttal tettünk rá...
Aki ismer, azt tudja, hogy ilyenkor nem szoktam fél munkát végezni...

nem_szokott_felmunkat_vegezni_6

A rajtlistán láttam egy csillagot a nevetek mellett.
Igen. Végre talán elkezdődött valami, amiben bízunk, hogy egy fontos folyamat kezdete. Óvást nyújtottak be ellenünk. Az óvók vélelmei - és biztos forrásból való híreik - szerint az autónk jelentősen meghaladja a 2000 cm3-t.

A technikai bizottság részéről egy korrekt vizsgálati folyamat zajlott le, amiben a méréseket elvégezve megállapították, hogy a motorunk mindenben megfelel a homológlapon szereplő adatoknak. Kértük, hogy az autót kellő alapossággal kontrollálják a váltóra kiterjedően is, hogy elejét vegyük az esetleges további óvásoknak.

nem_szokott_felmunkat_vegezni_2 nem_szokott_felmunkat_vegezni_1

Reméljük, hogy egy gyári autó ilyen szintű vizsgálata után, a Technikai bizottság, hasonló figyelemmel fordul majd más gyári, illetve az itthon épített autók felé is, és ezzel kezdetét veszi egy tisztulási folyamat, amibe végre bátran belefogott valaki. Örülünk, hogy mi lehettünk ennek a változásnak az úttörői, reméljük sikerült minden kételyt eloszlatni, és ennek tükrében tudják értékelni a tavalyi, és az idei eredményeinket is.
 
Elkészül az autótok Miskolcra?
Bízunk benne hogy elkészül a sporteszköz, és felvehetjük a harcot az idővel. Szeretnénk ismét fölférni a dobogóra. Az autónk nagyon jó, fölkészülünk, Zsoltika a saját stílusában hajt-űz, nem enged egy tizedet sem bent hagynunk. Én is motivált vagyok, az egy mínuszunk már megvan, de igyekezni fogunk azt megígérhetem. Partnereink továbbra is mellettünk állnak, akiknek ezúton is köszönjük a közreműködést
Reméljük Miskolcon találkozunk!

 nem_szokott_felmunkat_vegezni_3

Ez a hír most jelenik meg 6449. alkalommal
Share |
2015-03-27
Eger • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k