Oroszlány Rallye
Újra verseny lesz a legendás fehér aszfalton - előzetes infók
2015-08-12
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763631277
Napi oldal:
109758
Jelenleg:
1131
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
422. • 2015-03-18 20:17:57
MG73!
Pont az ellenkezője van, mert a 11/2015 RSB közlemény értelmében csak a MARB mezőny után rajtolhatnak a licencesek.

Vagyis:...-...-...-....-...- Trabant-Miki-Bandi-..-... helyeslek
421. • 2015-03-18 20:12:57
Hali!
casco81

Érdekesség. Matek.
eresbé 8fő (mnasz oldal) 6 igen született. Ma 3 rsb tag jelentette ki, hogy vagy nem szavazta meg, vagy nem is válaszolt az emailes szavazásra.:):) Ha ez igaz, és őszinték, akkor 8-3 az 5.
Van olyan eresbé tag aki szerint 9-en vannak. Biztos úgy számolt, mint a gyerekek mikor azt bizonyítják, hogy csak kilenc ujjuk van, a tíz helyet: egyem kettem, hármam, négyem, ötöm, hatom, hetem hétem, nyolcam, kilencem. :):)
Persze ha valakit érdekel és még Tag is, besétál, írat betekint, és megnézi az elektronikus szavazás méljeit. (csodát lát).

ernő
420. • 2015-03-18 19:26:47
Hadjad Ernő...:D Majd a licencesek előfutnak :D Miskolcon rögtön Miki,meg Bandi... kacsintok
419. • 2015-03-18 16:23:59
RSB Tagok:

Berényi Ákos
Barna György
Benrhardt János
Buna Zoltán
Csepela Tamás
Füred András
Koch Gábor
Rádli József

Az egyetértő rallyszakember Sporttanács tagok:
Kohári Zoltán
Varga Imre
Zettner Tamás ifj.

Köszönjük nekik!

Hol látható Sporttanácsi határozat?
418. • 2015-03-18 15:21:46
Nem vagyok MARB - os, ( még lehetek ) , de remélem, hogy a két RSB tag, aki nem szavazott igennel Barne György és Rádli József.
417. • 2015-03-18 12:34:59
Sziasztok MARBosok!

Ha van egy kis időtök olvassátok el a 11/2015 RSB közleményt!

meglepő és mulatságos:):)

A 11/2015 közlemény a 22/2015 elektr. eresbé határozatot tartalmazza! a HUSzONKETTEDIKET! Ha megnézitek az MNASZ oldalt ez az egyetlen egy határozat van publikálva! Ebből adódik, hogy az előtte lévő 21 nincs, mert a Tagok nem lettek tájékoztatva.
Az új Alapszabály és a régi is egyértelműen rendelkezik a megjelentetési kötelezettségről! (42/A§ 11 pont) Ez nincs betartva a szakágvezető által.


Mosolyogjunk:

11/2015 közleményből szó szerint idézve: "Az L1 és L2 kategória, kizárólag a mezőny MARB után rajtolhat." Mezőny MARB, ez az! Kicit beszél magyar, de iszmer mezőny MARB :):)

Nyócan vannak, ebből hatan igeneztek az alábbira:

Határozatból idézve:
"A rajtengedélyeknek feltétele az RSB MARB rajtengedély jóváhagyó munkabizottság jóváhagyása, mellyel kapcsolatosan a rajtlistát a rendezőnek a rendezvény megrendezése előtt legkésőbb 24 órával meg kell küldenie az az RSB számára."

Érted! a RAJTLISTÁT 24 órával előtte! Fogalmuk sincs a rallye alapvető szabályairól, pláne a MARB szabályokról! (rajtlista csak az 1. F.T. ülés után van, szokott lenni, addig nem is lehet, na jó ideiglenes:):))
max. egy nevezési listát kérhetnének 24 órával előtte. De, még ez is megkérdőjelezhető, hiszen van helyszíni nevezés is.
A verseny kezdete, az átvételek időpontja, szombat 12:00-től. A hivatalos rajtlista szombat esete 19:30-kor kerül kiadásra. Szakmai a csapat, kenik-vágják a versenyek csinyját-binját. Mind a HAT igenes elmehet a ……… (mi lesz még Egerben :):))

Még egy:

„A Déli-régió rendezője által nem hivatalosan kiírt és megjelentetett regionális Super 2WD és Super 4WD kategóriákat az RSB nem engedélyezi, és az illetékes bizottsága nem kíván rajtengedélyt kiadni.”

Nem engedélyezi a régiós kategóriákat. Ebben egy a bibi a kiírást már jóváhagyták, abban szerepel.

illetékes bizottsága nem kíván rajtengedélyt kiadni. Nincs határozat az illetékes bizottság létrehozásáról, de van illetékes elvtárs:):)

Szép szakmai döntések sorozata!

Szép napot!

ernő


416. • 2015-03-14 10:26:50
"...mit integetnek piros/sárga csíkos zászlóval?"

Tudom, hogy csak okoskodás, de:
a piros/sárga csíkos zászló pont azok közé tartozik, amelyikkel NEM szabad integetni(értsd lengetni) hanem kifeszített állatpotban kell bemutatni a versenyzőknek.
(hátha vizsga előtt álló kezdők is olvassák...)

2004 Bútor R. és Tóth V.?
Jó társaságban forogtál anno! kacsintok
415. • 2015-03-13 21:43:21

Egyáltalán nem biztos, hogy jobban értek hozzá! Az látszik biztosnak, hogy mondjuk, generációs okok miatt máshogy látunk dolgokat. Pl:

"Azt írtam hogy azt a néhány sport szabályt ami a sprintekre vonatkozik, felesleges vizgakötelessé tenni. kb két bekezdés, 3 mondatban el tudom mondani a-z. ( a technikai és rendezési szabályok nem tartoznak ide)."

Első hiba, hogy a rendezési és technikai szabályok nem tartoznak ide! Miért nem?

"Az igazi rally az más műfaj, komplex szabályok, van mit ismerni és van tétje is."

A nagyok az RVSZ-ből vizsgáznak. E dokumentum terjedelme 171 oldal. A MARB szabályok terjedelme 49 oldal. Nem gondolom, hogy három mondatban elmondható lenne. Terjedelme alapján "csak”"harmad annyira komplex, mint az RVSZ. Az más kérdés, hogy ez a szabályzat alkalmas-e vizsga alapnak?

"Látszólag nem vagy képben a jelenkori sprinttel, és úgy agitálsz vizsgakötelezettség mellett."

Sem a rallye-ban, sem a sprintben, a zászló jelzéseknek soha nem volt túl nagy jelentősége. Tök mindegy, hogy melyiket nem használják. Viszont szerintem, főleg biztonsági szempontok miatt lenne a zászlókban lehetőség.

Ha egy párost érdekel a rallye, akkor kell, hogy érdekelje őket a szabályzat is, ami alapján működik. Ha érdekli őket, akkor kötelezettségek nélkül is meg fogják ismerni. Ha megismerik, akkor tudni is fogják, ha pedig tudják, akkor nem lehet probléma vizsgázni belőle. (Az anyagi vonzatokat most hagyjuk.) Ha így van, akkor mi a probléma a vizsga előírásával? Ha nem így van, akkor meg miről beszélünk?
Hogy érthetőbb legyek:
Te, mint ótóversenyző, nézed a barátnőddel (aki sok különbséget nem tud tenni a F1 és a rallye között), a F1-et, Ha Te, csak a sárga, meg a piros zászlót ismered, mit mondasz arra a kérdésére, hogy most miért lengetik a kék zászlót, mikor az előbb csak tartották? Vagy mit integetnek a piros-sárga csíkos zászlóval? Elütheted a választ azzal, hogy Te csak sprintes vagy, de Ő azt fogja kérdezni magában, hogy milyen ótóversenyző vagy Te, ha még a F1-et sem érted? Na, többek közt ehhez is kell a szabályismeret. Nem a kivonatos, hanem a teljes.

"Költői kérdés:
Egy X évenkénti minimumvizsgától fogja ezt szerinted tudni bárki?"

Én 2004-ben vizsgáztam talán harmadszor, és biztosan utoljára. A vizsgán Bútor Robi, és Tóth Vili ültek mellettem. Szerinted Ők, 2004-ben(!) még mit nem tudtak, a rallye-ról, hogy vizsgázniuk kellett?

414. • 2015-03-13 11:10:00
Sehol nem írtam hogy nem kell ismerni a szabályokat. Kell ,és legyen is hangoztatva minden lehetséges fórumon, eligazításon, és dokumentumban.

Azt írtam hogy azt a néhány sport szabályt ami a sprintekre vonatkozik, felesleges vizgakötelessé tenni. kb két bekezdés, 3 mondatban el tudom ondani a-z. ( a technikai és rendezési szabályok nem tartoznak ide).

Költői kérdés:
Egy X évenkénti minimumvizsgától fogja ezt szerinted tudni bárki?
Mégis miből vizsgáztatnál úgy hogy annak legyen is értelme?

Látszólag nem vagy képben a jelenkori sprinttel, és úgy agitálsz vizsgakötelezettség mellett.
Az igazi rally az más műfaj, komplex szabályok, van mit ismerni és van tétje is. (na azért a minimumvizsgát ott is megcsinálja bárki, ha nem esőre akkor 2 perc mulva nekifutva mint tudjuk)
Nem vitatom hogy sokkal jobban értesz hozzá mint én.
413. • 2015-03-13 10:17:43
balli!
Talán Te is beülhetnél Statler és Waldorf közé a páholyba.
Kritizálsz, gúnyolódsz, és eközben a kedvelt sportod alapvető fogalmaival sem vagy tisztába. neszóljszám
412. • 2015-03-13 09:19:58
Mester!

Nem kiigazítás volt, csupán tájékoztatásnak szántam.
411. • 2015-03-13 08:00:21

"Megfogtátok a lényeget látom.
Minden tiszteletem a Tiétek, de tényleg ez a l'art pour art intellektuális maszturbálás a lényeg ?"

Tudod mit? -Ha szerinted egy sok ember által közösen játszott, sportnak nevezet, nem is veszélytelen valamiben, ahol még eredményt is hirdetnek, a résztvevőknek nem kell ismerniük a szabályokat, illetve azt a keveset elég, ha csak a kiírás tartalmazza (amit, mint tudjuk mindenki lelkiismeretesen, az utolsó betűig el is szokott olvasni helyeslek), akkor ez tényleg csak "intellektuális maszturbálás". Kár, hogy Te nem tudsz, nem akarsz, vagy csak egyszerűen nem vehetsz részt benne. sírok

410. • 2015-03-13 07:52:16

Köszönöm a kiigazítást, de ez talán a lényegen nem változtat.

409. • 2015-03-12 22:19:27
Hillmann,
Valóban közúti szakasz a magyarban megszokott terminus. Népi nevén ETAP (ami tök helytelen, nem is értik külföldiek mit etapolunk itt).
Dictus...,
Feltételezel valamit, én meg a sprint versenyeken évek ót használt és ismert konkrét két zászlóra gondoltam.

Megfogtátok a lényeget látom.
Minden tiszteletem a Tiétek, de tényleg ez a l'art pour art intellektuális maszturbálás a lényeg ?
408. • 2015-03-12 21:17:10
Az idei kiírásokban a vadkároknál a PTK-ra utalást érdemes lenne átírni a régi Ptk-ról az újra. forgatom a szemem király
407. • 2015-03-12 20:30:00
Mester!
A MARB versenyein a sárga és a piros zászló használata kötetelező, a célban a fehér/fekete kockás megengedett.
406. • 2015-03-12 19:59:48

A kétféle zászlót, gondolom a nemzeti színű rajt, és a kockás cél zászlóra értetted. Bár szerintem egyiket sem használják sprinten…
Viszont lehet(ne) jelezni zászlóval a csúszós pályát, a lassan haladó, műszaki hibás autót, piros zászlóval a futam rendkívüli végét, a műszaki hibás járművet (nem ugyan az, mint fent!) stb.
Lehetnének standard magatartási formák baleset esetére, és ha már központi a szervezés, akkor lehetne tudni az adminisztratív és biztonsági előírásokat ect. ect.

Persze ne a lehúzás legyen a cél. Ez OK!

405. • 2015-03-12 16:58:37
Bizonyára azért nincs a sprintversenyeken "közúti szekció", mert ilyen fogalom egyáltalán nem is létezik.

Sehol..... kacsintok
404. • 2015-03-12 16:31:29
Most mégis milyen minimumvizsgán rugózunk a sprintesek számára?
Mi az az óriási tudás ami hiányzik?

Van kétféle zászló, meg kell állni a stopban, a rajtban ott kell lenni beöltözve. Kb ennyi sportszabály van, ez el is hangzik minden verseny előtti eligazításon és benne van minden kiírásban.

Nincs percre menés, nincs közúti szekció, nincs parc fermé, csak jelképes menetlevél van ...

Ne legyen már mindehol egy önkéntes házmester.
403. • 2015-03-11 19:36:11
Gala!
Az utolsó sorod markánsan mutatja, hogy - bár egyről beszélünk- más felfogásban közelítjük meg.

"..egyenlőre minimumvizsga nekünk nem kell..."
Szerintem: egyenlőre Tőletek nem kérik a minimumvizsgát.

Mekkora különbség. forgatom a szemem
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k