Parasznyán is százan!
Itt a MARB Északi régiójának nevezési listája
2015-03-18
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763365419
Napi oldal:
102876
Jelenleg:
733
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
482. • 2015-09-01 12:59:23
A Rallyliven oda sem volt írva az átlagsebesség,gondolták így majd nem tűnik fel senkinek.
481. • 2015-08-31 23:12:58
Megen kicsurgott a sárga a pelusból, és pont appu fejére!
eresbé le.... sport tanács

29-30.-án volt az Oroszlány rallye. Egy a versenyt érintő RSB határozat (90/2015), az esemény után 08. 31.-én jelent meg hivatalosan az MNASZ oldalán. (nem volt végrehajtási, nem találtam a hivatalos oldalon, abban nem szerepelt:)). Ez is szabálytalan, de ettől sokkal nagyobb locs (fél deci sárga) az ST fejére, hogy a határozatban (már sokadszor) a végvári vitézek szabályt, arvsz-t módosítottak! Ezt csak a Sport Tanács tehetné.
Persze tehetik, mert engedik, meg nincs is elfogadott arvsz, azt olvadáskor visszapostázta javításra a legfelsőbb sportszakmai szerv. (nem nemi)

az újabb 2 deci sárga:

Egy többszörösen módosított, betarthatatlan, átgondolatlan, értelmetlen Sport Tanácsi határozat uccsó verziója így szól:

151/2015 Sporttanácsi határozat, 2015.07.02.
A Sporttanács a 115/2015. sz. határozattal módosítva hatályba lépett, 103/06 sz. határozatát az alábbiak szerint módosítja:
A Rallye2 versenyek tekintetében 2015. április 15-től nem tervezhető olyan gyorsasági szakasz, ahol
az elérhető átlagsebesség meghaladja a 120 km/h-t, valamint a MARB sorozatokban nem tervezhető
olyan gyorsasági szakasz, ahol az elérhető átlagsebesség meghaladja a 100 km/h-t.
Az adott gyorsasági szakaszt a versenyből AZONNAL TÖRÖLNI kell, amennyiben azon a Rallye2 verseny vagy a MARB VERSENY ABSZOLÚT ÉRTÉKELÉSÉBEN SZEREPLŐ VERSENYZŐK BÁRMELYIKE A FENT RÖGZÍTETT ÁTLAGSEBESSÉGEKET MEGHALADJA.
Fenti határozatot a Sporttanács 4 igen szavazattal elfogadta.

100 km/h MARBon! Ennyi. Nem több

oroszlányi verseny, rallylive.hu:

gy1 8km ifj. Fogarasi-Brettschneider 5 kat. 4:27,9 107,5 km/h!
gy3 8km Vörös – Vörös 4. kat. 4:15,5 112,72 km/h!
gy4 7,5km ifj. Fogarasi-Brettschneider 5 kat. 4:29,0 100,37 km/h!
gy5 8km ifj. Fogarasi-Brettschneider 5 kat. 4:25,7 108,4 km/h!

Ezeket a kilométerperórákat valaki szóvá tette, azonnal reagáltak:
Minden jó, mit ugatsz! A Duenen rossz kilométerek szerepeltek! 7400 méteresek voltak a gyorsaságik, úgy már jó minden, 100 alatt van.
Már megen ez hiteltelen (fővitéz minősítése) Duen! Hiteltelenül elírta!
Léptem fel rögtön a hiteles MNASZ oldalra! Na, mit találtam? A lezajlott 15 MARB BAJNOKI futam egy kiírását sem! :):):)
Még jó, hogy van a MARBosoknak ez a Duen srác! Nála megtaláltam az oroszlányi kiírást.
A kiírásban 7,4km-esként szerepelnek a gyorsaságik.

És most én röhögtem, de nagyon:

gy3 7,4 km Vörös – Vörös 4. kat. 4:15,5 104,26 km/h!
gy5 7,4km ifj. Fogarasi-Brettschneider 5. kat. 4:25,7 100,26 km/h!

Még így is több, mint 100 km/h :):)

Utólag már nem törölhető, mert azonnal kellett volna törölni a határozat szerint. :):)
Megérdemlik a sárgát, rendesen.

Végváriak elfoglaltak! Hónapok óta folynak a vizsgálat hegyek 64, 68, 70…… határozatok szerint.

De legalább van MARB bajnokság állása!
5-ös kategóriában olyan versenyző szerepel az ötödik helyen, akinek sem igazolványa sem licence sincs. :) Igaz, a 272 abszolútban felsorolt párosból, csak kb. 30-nak van igazolványa.


Jó úton haladtok!

ernő

479. • 2015-08-27 15:41:20
A linkben kicsit sok lett a http... kacsintok
478. • 2015-08-27 10:19:12
A MARB Déli Régió kisvas***i futamának hivatalos Facebook eseménye:
Art-Innova - A Legenda 2
477. • 2015-08-21 17:08:05
Bizonyára a Rendező az előírások szerint időben leadta a verseny biztonsági tervét a Szövetség felé. Elméletileg tehát tisztázott a lassítók száma és elhelyezkedése mind a két irányban. Vajon milyen meggondolásból tartja vissza ezt az információt a nyilvánosság elől? nemértem
476. • 2015-08-20 09:23:13
Értem én, hogy melegben nyúlik az aszfalt, hidegben meg összemegy. kacsintok
Konkrétan csak arra lennék kíváncsi, hogy hány lassítóval lesz megrendezve a gyors. Ez az infó még hiányzik a kiírásból, a lehetséges nevezőknek viszont nem mindegy.
475. • 2015-08-19 15:19:15
balli!
Manapság egyik napról a másikra, hirtelen hűl vagy melegszik a hőmérséklet. Ez olyan markáns változásokat hozhat akár a futott idő, akár a megtett távolság tekintetében, hogy nem győzöl majd csodálkozni.
Fogadok egy defektes pótkerékben, hogy a verseny végén, a "nahát, éppen szabályos" felkiáltással üdvözölheted a leggyorsabb km/óra átlagot. helyeslek
474. • 2015-08-19 13:46:40
afüredi - Oroszlány Rally

"Régen sok OB futamot rendeztek itt, utána az Ralitúra kedvelt színhelye volt, csakúgy, mint a Sprint futamoké. Most MARB verseny lesz, reméljük akár jövőre újra Rallye2 és Historic is legyen."

öö, izé, András csak szólok hogy alig két hónapja volt itt Rally2 verseny.

Mindenesetre egy pályarajzot is szívesen vennénk, hány lassító lesz, mert a rally2 az P14-et nem nézve is 118-as átlagot ment itt. Tempós pálya, a 100-as átlaghoz (hülye szabály) meg kell szórni lassítóval csúnyán.
473. • 2015-07-18 13:00:39
Mátra Rally 2015.
Valaki elmagyarázná egy kívülállónak, hogy az 1.számú Végrehajtási utasítás, 2.pontjában leírtakat, hogyan kell értelmezni? nemértem
472. • 2015-07-09 23:38:16
Valószínű Ő az új megmondó aki mindenhez ért lásd ceredi rendezése meg a korábbiak a "nélkülözhetetlen" hiszi magáról
471. • 2015-07-08 14:35:24
Fodor Krisztián RSB tag, neki nem kell betartani a határidőket, ugye kzsolti?

De itt a tervezett kiírás!
Versenykiírás

De a szabály ezt mondja:
"A versenykiírást a verseny adminisztratív átvételének napja előtt legalább 45 nappal (rallye esetében 60 nap) kell az MNASZ Titkárságára benyújtani a kiírás jóváhagyási díj egyidejű befizetésével, melynek összegét a mindenkor érvényes díjtáblázat tartalmaz."

A biztonsági tervet pedig:
(amiben kellene lenni útvonalnak is)
"A verseny rendezőjének a jelen dokumentum alapján elkészített biztonsági tervet a verseny adminisztratív átvételének napja előtt legalább 30 nappal az RSB-hez jóváhagyásra be kell nyújtania. Az MNASZ RSB-nek a beérkezést követő 5 napon belül, (legkésőbb a versenyt megelőző 25. napig) van lehetősége az esetleges elvégzendő módosításokról tájékoztatnia a rendezőt.
Amennyiben a szükséges dokumentumok határidőre történő benyújtása nem történik meg, az RSB vezetője intézkedhet a rendezvény naptárból történő törléséről, a rendezvényre vonatkozó hozzájárulás visszavonásáról."







470. • 2015-07-07 19:37:08
Sziasztok!
A jövő hétvégi Mátrai Marb csapatásról tud valaki valamit? Kiírás stb....?
469. • 2015-06-22 20:18:54
103/08
A Rallye 1 és Historic licenccel rendelkező versenyzők, az ORB kivételével rallye versenyeken csak értékelésen kívül, teszt jelleggel vehetnek részt. A rendezők a Rallye 1 és Historic licenccel rendelkező versenyzők vonatkozásában, a MARB rendezvények esetén, nem hozhatják nyilvánosságra az elért időeredményeket.
Fenti határozatot a Sporttanács 4 igen szavazattal elfogadta.
468. • 2015-06-22 13:22:44
Tisztelt tóth!
Még nem találkoztam az említett MNASz határozattal, de ha valóban létezik ilyen megkülönböztetés licences és licences között, akkor én kérek elnézést.

/ezek után gondolom az előfutókra is tudsz valami jogi csűrcsavart, ahogy a balli által említett átlagsebességre is/ kacsintok
467. • 2015-06-22 11:42:28
Átlagsebesség?

Tavaly ez a szakasz még 8,5 km volt, most csak 7,7. forgatom a szemem
Legyünk jóindulatúak számoljunk a 7,7-el. Az V-ös kategória nyertese 4,20 -on belül jött le
(voltak tőle sokkal gyorsabbak, de legyünk jóindulatúak azokat most ne nézzük):
több mint 106 km/h átlag.

"a MARB sorozatokban nem tervezhető olyan gyorsasági szakasz, ahol az elérhető átlagsebesség meghaladja a 100 km/h-t. Amennyiben bármely versenyjármű a fent leírt átlagsebességeket meghaladja, úgy az adott gyorsasági szakaszt a versenyből haladéktalanul törölni kell."

Namivan?
Minden szabály annyit ér amennyit betartanak belőle.
Ez semennyit.

Pedig a rendező megtett mindent.
9 és 10 db lassító volt irányonként. Nem a szabványos hanem 4 soros! Ez már a versenyzők szívatása, szlalom kategória. És még így sincs meg az átlag, nem vagyunk egy alpesi szerpentines ország na.
466. • 2015-06-22 11:01:02
T. Ortodox. A rendezőség helyesen járt el mivel az "MNASZ határozat" úgy szól, hogy csak a(z) R1 licencel rendelkező versenyzők időeredményét nem hozhatják nyilvánosságra semmilyen egyéb nem ORB futamon. kacsintok
465. • 2015-06-21 18:49:04
No kérem, nem véletlenül lettek -újra- a rallye bizottság tagjai, a kazári rendező és a versenyigazgató.
(ma is nyilvánosságra hozták az előfutók és a licencesek eredményeit)

Valamit nagyon tudnak. forgatom a szemem
464. • 2015-06-04 08:49:59
Balli!

Igen volt!
"Korrekt konzultációt" tartottunk Veletek! A tavalyi szezon alatt a hozzánk eljutott versenyzői észrevételeket, kéréseket, panaszokat megvitattuk, egyeztettük Veletek. Úgy gondolom
egy-két kérés kivételével mindenben a versenyzők véleményét építettük be a 2015. évi szabálytervezetbe. A konzultációk után leültünk az összes MARB-os rendezővel, közösen, mindenki beleegyezésével alakítottuk ki a szabályzatot. Közben az égből pottyant vitézek vették át a hatalmat, összekuszálták a szabályzat, jelentős részét.
Most az a szabály, hogy nincs szabály. :):)

A Sporttanács még nem fogadta el a visszadobott szabályzatot. :):)

üdv.
ernő
463. • 2015-06-03 17:02:03
"...az első 10 rajthoz állás alatt összegyűjtött pontok összessége adja a szerzett pontok számát."

Volt erről tavaly egy korrekt konzultáció. Ott voltak a versenyzők, rendezők, az MNASZ képviselői.
Megszavaztuk, hogy 8 futam számítson bele a bajnokságba.

A szabályzatba belekerült tíz. Megint nyer a pénz.
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k