Pécsi péntek, pécsi képek
Qmmer és DuEn képei az első napról
2013-11-08
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
584311373
Napi oldal:
49730
Jelenleg:
546
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a bajnokság végeredménye
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
674
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
542
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
475
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
472
5. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
378
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
372
7. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
358
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
347
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
323
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a 11. futam,
a RACC Rallyután
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
204
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
187
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
159
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
140
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
128
6. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
76
7. T. Katsuma
Toyota Yaris WRC
68
8. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
63
9. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
60
teljes táblázat
European Rally Championship
a 7. futam,
a Rally Hungary után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
191
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
135
3. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
121
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
95
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
87
6. Erik Cais
Ford Fiesta MkII R5
59
7. Nil Solans
SKODA Fabia R5 Evo
46
8. Yoann Bonato
Citroen C3 R5
46
9. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
44
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az 6.futam, Belgium után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
151
2. J.Kristoffersson
Audi S1
139
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
136
4. N. Grönholm
Hyundai i20
123
5. Szabó Krisztián
Hyundai i20
108
6. Kevin Abbring
Renault Megane RS
97
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
75
7. Enzo Ide
Audi S1
72
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
52
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
198
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
184
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
179
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
140
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
83
7. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
9.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5
58
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
68
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
61
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
5. Szőllősi Roland
BMW
52
6.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
7. Bartha Aurél
Honda Civic
49
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
47,5
9. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a 3.futam,
a Vértes Rallye után
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
103
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
43
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
31
7. Péter Pál
Honda Civic Type-R
27
8. Czékmány Norbert
Lada VFTS
24
9. Baksai László
Lada VFTS
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a 4.futam,
a Bakonya Rally után
1. Nagy Dávid
Lada 21053
116
2. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
116
3. Zákányi János
Lada 2107
69
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
65
5. Pallaghy Botond
Peugeot 205
64,5
6. Dénes Szabolcs
Lada 21013
51
7. Dugo
Volkswagen Golf
48,5
8. Spéder Bence
BMW E36
40,5
9. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
39,5
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
az 5.futam,
a Vértes Rallye után
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
70
2. Csukovics István
Lada 21013
31
3. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
4. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
5. Zsírpapa
Lada VFTS
20
6. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
16
7. Müller Roland
Lada 21011 Gr2
13
8. Mang Huba
SKODA Favorit
12
9. Komjáti Ákos
Lada 2105
10
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
az 6.futam,
a SlovakiaRing után
1. Kárai Tamás
Audi S1
135
2. Benyó Máté
Ford Focus
123
3. Luigi
Ford Fiesta
112
4. Vass Zoltán
Audi A1
100
5. Mózer Márk
Peugeot 208
79
6. Vass Csaba
Skoda Fabia
67
7. Koncseg Zoltán
Audi A1
67
8. Antal István
Mitsubishi Evo X
64
9. Harsányi Zoltán
Mitsubishi Lancer Evo X
62
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
738. • 2011-10-12 19:53:33
Sibera, ok, voltak túlzásaim veled kapcsolatban, amikért elnézést kérek. Az Asi dolgot is túléleztem, de azt hangoztattad, hogy gyenge a két és fél perces ideje az elejétől, az biztos. Azt tudom, hogy elkötelezett rally fan vagy, arról, ha nem tudsz versenyezni, meg valóban nem tehetsz, az ezzel kapcsolatos kifakadásom miatt sorry.
737. • 2011-10-12 19:47:29
sajnos megakadtam a " Asi 5. helyét Sibera nevetségesnek tartja"-nál, nem is olvasom tovább. Légyszíves ezt a mondatom keresd meg, és másold be.
Megint csak a rosszat kerested.
Turán. első körben nagyot villantott, senki sem írta gyenge, második körre mikor már-már a "nagyok" behangolták a futóművet, nem tudtunk hasonlítani, így csak egy kérdőjel maradt, de azt biztosan írtam, hogy látszik Fricin a km. és örültem, hogy kiemelkedett a Magyar mezőnyből.
ezt is keresd meg.
Arai-al meg teljesen felesleges példálózni, ahogy Pech-el is stb. Tudod mi a különbség2-4 tréning, vagy fejbőlmenés között? ..csak hogy egy példát írjak Magalhaes már ha jól írtam a Nevét. Nézz utána.
dictus magister nagyon jól leírja az itt zajló írásokról mi miért van, még bele is megyek, hogy elfogult vagyok, mert az, max az nem tetszett, hogy jobb lennék Loebnél, meg bármit megoldanék az autóban, mert ezt sosem hangoztatom, és mivel a költségvetésembe nem fér be hogy akár egy Favoritot is nyugodt szívvel összecsukjak egy sprinten, így ki sem próbálom mennyit tudnék kihozni magamból, sőt mivel ez sport, így már rég le is csúsztam arról, hogy úgy álljak neki, cél a győzelem! bohóckodás meg nem érdekel. Marad a nézés, amíg van hozzá kedvem, de nyugodt lehetsz, mert már egyre jobban nincs, és lassan csatlakozom az utolsó mohikánok közé, akik 20 vagy még több éve járnak, de már teljesen kiábrándultak, és a több százezer nézővel együtt kilépnek benzingőztől megfertőzött szurkolók közül. Remélem voltál a 90-es években rallyn és átélted akár autóban akár a pálya szélén mennyi néző volt. Jobb ami most van? Biztos, hogy nincs semmi probléma? Biztos vagy benne, hogy azért egyre kevesebb a néző, meg versenyző, mert van pár szókimondó fórumos, akik leírják a rosszat is?... vagy csak rosszat írnak, mert lehet előtte pont voltak külföldön rallyn és ott megteltek élménnyel? Tudod Nekem is csak addig tudták bemagyarázni, hogy pl. a Skoda egy rossz, gyenge autó, míg nem láttam külföldön gyárit, motorsportos szerelőkel! vagy a salgó ralikon
736. • 2011-10-12 16:20:22
Én úgy vagyok a magyar rallyval, mint a filmbeli magyar narancsal, kicsit kisebb, kicsit savanyúbb, de a miénk.
735. • 2011-10-12 16:15:59
A korábbi személyeskedő hangnem miatt egyébként én is elnézést kérek.
734. • 2011-10-12 16:12:00
Ok, valóban én személyeskedtem először, nem emlékeztem rá. Kedves, hogy rögtön skizofréniának titulálod, de mint mondtam, a te dolgod a választott hangnem.
Én a Turánnal kapcsolatos véleményedet rendkívül igazságtalannak tartom, de persze nem kell ebben kiegyeznünk. Aki gyorsan megy, az hibázik néha, ez benne van. Szerinted csak az autó miatt ment gyorsan addig is, szerintem meg a vb-n összeszedett rutin miatt. És szerintem figyelemreméltó volt az addigi teljesítménye. Az, hogy nincs róla egy jó szavatok sem, hogy IRC-n az elejében megy, amíg megy, szerintem szeletív hozzáállás. Azt írtad, Siberáék okfejtése cáfolhatatlan. Nos, én több cáfolatot írtam, Asi 5. helyét, ami IRC szinten szenzációs, Arai elverését. Sibera Asi 5. helyét nevetségesnek tartja, ami szerintem a vicc katetgóriája, nézzük meg, Arai mennyit kapott az elejétől. Nem az a baj, hogy felhívjátok a figyelmet a magyar rally viszásságaira, az erkölcsi fertőre, hanem az, ha csak erről írtok, a pozitív teljesítményeket szelektíve nem látva meg.
Mi valószínűleg más körökben forgunk, én a versenyzőtársaim, szurkolók között még egy olyan véleménnyel sem találkoztam, amely velük (veletek) értett volna egyet, sőt, mindenki fel van háborodva a hazai rallyt utáló hozzáálláson. Ettől még biztos létezik ez a nézet, és van, akinek tetszik, szó se róla. Lehet Turán eredményéről elmélkedni, hogy a célban van a vége, meg csak a kocsi volt jó, én nem így látom, illetve minimum annyi fenntartásom van, hogy egyikünk sem ült az autóban, nem tudjuk, mi történt, mekkora hiba volt, fatális pech-elemek is voltak-e benne, szerintem egyébként voltak.
Siberáék véleménye szerintem továbbra sem objektív, mert ha valaki egy N-es autóval 5. lesz, arra nem az az objektív válasz, hogy " azt hittem, csak két percet kap az első magyar, ehelyett kapott két és felet".
Az objektív hozzáállás mégiscsak az lenne, ha a negítív vélemények, jellemzők mellett a pozitívakra is odafigyelne valaki.
Cseh kérdés. Rendben van, hogy tisztább a bajnokságuk, csak ha valaki mindig azt hallja, hogy a szomszédnál kolbászból van a kerítés, és bezzeg a csehek, mindezt kárörvendő attitűddel, annak jó eséllyel egy idő után elege lesz az egészből.
Na mindegy, szerintem annyira másképp látjuk, hogy kár is folytatni, neked sok kupád van, így valószínűleg sosem hibázol, ezért Turánt is meg tudod ítélni ennek alapján (ezt nem személyeskedésből mondtam, csak enyhe malíciával), nekem nincsen annyi, úgyhogy akkor biztos én látom rosszul, amikor azt mondom, hogy együtt ment az IRC elejével (természetesen erről sem kell egy jó szót sem szólni, hiszen nem ért célba ugye), majd hibázott egyet, ami a nagy tempóban benne van, elég pechesen egyébként.
732. • 2011-10-12 13:20:30
Én részemről lájkolom ezt a hozzászólást!!! (Miért nincs itt ilyen?) nevetek
731. • 2011-10-12 10:26:09

Hol is kezdjem?
Zene füleimnek, mikor ezen az oldalon valaki személyeskedéstől mentes beszélgetést, tényszerű
eszmecserét szeretne folytatni. Én is ezt szeretném,
ebben egyetértünk, viszont számomra egy kicsit
skizofréniás állapotra (enyhébb esetben is amnéziára) utal,
ha Te hivatkozol velem szemben személyeskedésre.
De lássuk az előzményeket:

A 648, 668 és 669 hsz-ekben tárgyszerűen kifejtettem
véleményemet a Mecsek-Rallye-val kapcsolatban. Ezekre
több, erősen személyeskedő válasz is érkezett. Többek
között a tiéd, amit kis változtatásokkal az előző hsz-ben
idéztem (lehet, hogy nem ismertél rá?) Az eredeti, a 675sz-
ú kommentedben olvasható.
Figyelmedbe ajánlom még, a 660. 670. és 673sz-ú hsz-eket.
Ezekről persze Te nem tehetsz, de ha a személyeskedés
ellen kívánsz harcot indítani, amiben én támogatlak, akkor
egyenlő mércével mérj, és az ok-okozat kapcsolatot sem
feledd!

De a fentiek ellenére, ha úgy gondolod, hogy
személyeskedtem veled, és ne adj’ Isten megsértettelek,
akkor elöl járva a jó példával, elnézést kérek tőled.


A témánkra térve, még mindig a Mecsek-Rallye apropóján:

A rallye-t is, ahogy az élet más dolgait is, a szemlélők a
saját szempontjaik szerint súlyozzák. Van akinek ez, van
akinek az nem tetszik. Sibera és Joci, az én olvasatomban
megcsömörlöttek a „semmi sincs mögötte”
napszemüvegektől, a redbull-tól, a sztár allűröktől.
Meguntak egy lepusztult kuplerájt, és átmentek a szomszéd
házba, ahol normálisabban mennek a dolgok. Van tisztelet a
sport, a sort ág, az eredmény iránt, és a megélhetést, az
üzletet nem keverik össze a sporttal. Tudod hányan
gondolkodnak így a motorsportokról? –beleértve a F1 nevű
színházat is?
Nehezen tudják, tudjuk elfogadni, helyesebben nem
fogadjuk el, hogy a nulla eredményeket kommunikációval
akarják felturbózni. Én az utóbbi időben különleges
figyelmet fordítok az élversenyzők kommunikációjára.
Az a tapasztalatom, és véleményem, hogy kedvenceink
tisztára hülyére veszik a közönséget.
Olyan sajtóközleményeket adnak ki, ami mintha csak
hülyéknek szólna. Ebben élen jár Spici és Turán.

Kapcsolódva hozzád: Hogy mondhat olyat egy élversenyző,
és ennek nyomán, hogy mondhatsz Te is olyat, hogy egy
versenyen, ami 14 gyorsból áll, jó eredmény az, hogy
4 gyorson megyünk ahogy a csövön kifér, aztán az 5-en
berongyolunk a fák közé?
Sokadszor mondom, a versenynek a célban van vége! Ami
a cél előtt történik, az nem kerül bele az évkönyvekbe! Aki
ezt másként gondolja, annak fogalma sincs a sport
lényegéről.
Atlétikában 3000m-en elindulhat egy 100-as sprinter, aki az
első egy-két száz méteren alázza a mezőnyt, de a célban,
a végén más nyakába fogják akasztani az érmet.
Ha ez a sprinter a verseny után azt nyilatkozza, hogy „pedig
az elején milyen nagyon jó voltam”, akkor sokak szemében
sajnálatot fog kiváltani, és nevetségessé válik.
Normális világban! –teszem hozzá.

Bútor Robi interjúval kapcsolatban:
Robi bent van nálam az első háromban (Asi, Janika, Robi).
Ők azok, akik a versenypályán nem „üzletemberek”, hanem
sportolók, autóversenyzők. Így is nyilatkoznak. Ők nem a
kommunikációjukkal érik el a sikert, hanem a pályán tudnak
gyorsan meni, és ezt a verseny céljáig akarják tenni.
Az eredményességüket a célban mérik csak le, és tudják,
hogy aki nem éri el a célt, az csak az utolsók között lehet
(kommunikációval) király.
A kommunikációval kapcsolatban jó példaként Janikát
hozom fel, aki mindig kimérten, tárgyszerűen és őszintén
nyilatkozik. Lásd ezt

Ez a stílus Robira is igaz, még ha most, egy kis hiba is
csúszott ebbe. Amit Robi mondott az interjú végén, az
méltatlan hozzá, és szerintem nagyon kilóg a róla, sokak
által alkotott képből. Ő is nagyon jól tudja, és erről korábbi
nyilatkozatai meg is győztek, hogy a rallye-t nem szépségre
játszák, és nem pontozással dől el ki a jobb.
Az óra -a könyörtelen és pártatlan idő mérője- dönt!
Az eredmény szempontjából teljesen mindegy, hogy ki, hol,
és hányszor húzza meg a kéziféket! És szerintem Sibera és
Joci véleménye e pontnál válik könyörtelenné,
és cáfolhatatlanná.

Aki pedig még mindig kételkedik abban, hogy a kanyarok
levágását sportszerű körülmények között a gumi bóják is
meg tudják akadályozni, annak ajánlom figyelmébe
Sibera 730-as hsz-ában belinkelt videót, annak is a 2,02-nél
látható részét.

Csak bízni tudok abban, hogy számodra is tényszerű, és
személyeskedéstől mentes voltam.
Üdv.
730. • 2011-10-11 21:47:34
Volna, lehet, talán, ha, majdnem, helyett egy videó ...pici autó, pici teszt, pár F2 VB. futamgyőzelem. itt
729. • 2011-10-11 18:27:42
Dictus, nem tudom, mirt ugrottál annyira nekem, de lelked rajta.
Ami a tényeket illeti: Sibera kiszemezgette a verseny előtti elvárásokból a legszélsőségesebbeket, miszerint az abszolút első 3-4 magyar lesz. Ezt kb 1% gondolhatta komolyan, ő azóta is ezzel revolverez.
Ehhez képest: egyetlen méltató sort sem kapott tőle (a táborától), sem Frici teljesítménye a kieséséig (absz.3-5.-hely), sem Asi absz 5. helye (ehelyett azt sujkolta, hogy két és fél percet kapott a legjobb magyar, nem törődve azzal, hogy N-es autóról van szó, és ez az eredmény ahhoz képest szenzációs, és azzal sem, hogy Turán azért nagyságrendekkel kevesebbet kapott volna, ha végigér). Egy jó szava nem volt arról, hogy Arait 4-5 vagy öt magyar verte el, Asi gigantikus módon.
Szóval lehet a tényeket nézni innen is és onnan is, amit én állítottam, hogy kifejezetten ellenszenvvel és némi rosszindulattal és rosszmájúsággal nézi ezt az egészet.
A személyeskedéseidet inkább kihagyom, természetesen udvartartásom nincsen, legfeljebb nekem még van kedvem kinyitni a pofázmányomat, ha zavar valami.
Ajánlom figyelmedbe az itteni Bútor interjú utolsó pár bekezdését, amit erről az ellendrukkról ír, amit Siberáék testesítenek meg. Ő talán csak ért hozzá valamennyire...
Ha tovább személyeskedsz, akkor inkább hagyjuk az egészet, mert nekem érvek ütköztetéséről szól, nem ilyen hangnemről.
728. • 2011-10-11 18:01:04
Realista!

Siberával és Jocival kapcsolatban fogadd el egy klasszikus
jó tanácsát, ami ugyan nem nagy érték, mert sok van
belőle, de talán tanulságos számodra:

"Kár a szót pazarolni rá(juk), a figura(ák) Nagy tudású
elméleti autóversenyző(k), Loeböt is legyőzné(k), ha rajta
(tuk) múlna, és a lehetőségek adottak lennének.
Valószínűleg életében (tükben) nem ült(ek) még
versenyautóban."

Az ilyen, és ehhez hasonló, gyakran hangoztatott
okosságaid helyett elgondolkozhatnál, inkább
Sibera 725-sz-ú kommentjén, mert gondolkodás nélkül
nem fogod tudni megcáfolni. De tudod mit? Ne is
gondolkozz, mert reménytelen számodra (és vélemény
udvartartásod számára) a cáfolat lehetősége. Miért?
Azért mert Ők értenek hozzá, szeretik, és tényekkel
érvelnek! Te (Ti) meg csak beszélsz(tek) a semmibe!

A legnagyobb bajotok Siberával, és Jocival, hogy markáns,
határozott és nem cáfolható véleményük van, ami mellett
kiállnak, és hangoztatják (jól teszik!).

A csehekkel kapcsolatban: Ha leporolnád megrövidült
memóriádat, emlékezhetnél rá, hogy a rallye-ban, és más
technikai sportokban is messze az élen járnak, jártak
Közép- Európában, amióta világ a világ, emiatt e
tárgykörben például is szolgálhatnak. Ez lehet, hogy
téged zavar, de ettől ez még tény marad.
megdöbbent

Mielőtt ismét "elméleti" autóversenyzőnek minősítenél,
tekints a mellékelt képre. Nem a legyek hordták össze.
726. • 2011-10-08 19:44:11
"Komolyra fordítva inkább gondolkozz el azon-tudom, hogy nem fogsz-, hogy a totális szemellenzős, a hazai rallyt és versenyzőket utáló, és a cseheket minden kritika nélkül imádó hozzáállásodat olvasva még az élversenyzőink is kedvét is el tudid venni."
725. • 2011-10-07 17:28:01
jajj realista, Te annyira realista vagy.
Egyből kell írnod, hogy biztos belülről látom...mit? Mit kell belülről látnom? Azt már kívülről látni sem lehet, hogy nincs kilométer az emberekben, így esélyük sincs megverni az IRC éllovasait. Ehhez autóversenyzőnek kell lennem? Én nyilatkoztam, hogy nyerhetünk, vagy Én írtam szurkolóként, hogy nyerünk? Mit írtam a verseny előtt? a legjobb Magyar ha minden összejön kb.2 percet fog kapni! ...és mi lett? Én is alábecsültem az IRC menőit. Ti jöttök egyfolytában a Csehekkel! Írod a Kopeckyt.....miért ki nyert? akkor mit írjak? ki lett a századik?
Már reálisan gondolkodom....miért hogyan máshogy? irkáltam volna Pécs előtt, hogy már pedig Magyar fog nyerni?? akkor f***a gyerek lennék mi?
Nem vagyok egy világutazó, kevés vb-re IRC jutok ki, de ott sem azért vagyok, hogy jól berúgva hőbölögjek, hanem nézek...és LÁTOM a különbséget, és attól mert nem írom, hogy kevés kilométer kevés gumi, kevés pénz, rosszabb autó, még látom, meg hallom! ..mert ahhoz nem kell az autóban ülnöm, hogy lássam-halljam mennyi a különbség...
de köss csak bele ebbe is, viszont ajánlom, inkább menny ki vb-re menny ki IRC-re ...nézelődj...persze ne visszafordítóba keresd a különbséget mert ott nem fogod észrevenni
....és tudod mi a legszebb? akik itt nyálangzanak, azok a pálya szélén mocskosabb szájúak mint Én....
na nyomjátok.....
724. • 2011-10-07 12:02:34
realista! ott a pont

Azért azt vegyük számításba Bútornál, h ment kb 1000-1500 ssKm-t a peugeottal, és abból rengetegszer volt gondja.
723. • 2011-10-07 08:51:26
Ha a Bútor lenne a legjobb pilóta, akkor Ő nyerné a versenyeket. Nem tagadom, zúgóval, első kerekessel nem lehet megverni Őt, de 4x4 el már verhető, nem is nehezen. Tudom, kaki volt a wrc is , de ez a Pegó nem annyira kuka, így azért ezzel verni kellett volna pár embert, ha Ő a legjobb. Neki az első kerekest kellett volna végig vinni, és menni vb re mert itthon már nem volt motiváció.
722. • 2011-10-07 00:31:37
Benned az a legjobb, hogy ilyen "önbizalomhiányod" van. Egyetlen hibád a szerénységed lehet. Hiszen te még Bútornál is reálisabban látod. Végül is megvan minden alapod rá, rengeteget versenyeztél, képben vagy az élmezőnyt, a nemzetközi mezőnyt illetően, belülről látod, anyagilag, rutinban és minden szempontból, így természetesen jogos a kritikád.:P
Komolyra fordítva inkább gondolkozz el azon-tudom, hogy nem fogsz-, hogy a totális szemellenzős, a hazai rallyt és versenyzőket utáló, és a cseheket minden kritika nélkül imádó hozzáállásodat olvasva még az élversenyzőink is kedvét is el tudid venni.:( Bár tudom, hogy ez téged nem zavar, éljen Kopeczky.
721. • 2011-10-06 20:03:22
Ja Bútor megmondta... mit? ezt már lenyilatkozta verseny előtt is teljesen reálisan gondolkodva. Nem is nyilatkozott úgy hogy nem kell elájulni a mezőnytől, meg ha minden összejön, nyerhetünk is...ja károgók...azok a károgók akit itt győzelmet vártak!
"bezzeg a Kopecky" :D jah bezzeg... Ki nyert? biztos mitsuval nyertek, mert lobogósak a pályák!


a Skodás srácot meg remélem a Skoda Motorsport elintézi, hogy ne égesse tovább a márkát!
720. • 2011-10-04 18:51:17
Asi 18 hónap eltiltás
719. • 2011-10-04 01:53:11
En szemely szerint Burort tartom a legjobb pilotanak a magyar rallyban! ev elejen a nyakan ratettem volna hogy bajnok lessz! de majd jovore! " jo bor is soka forr" Hajra Butor , majd kinyomod meg a peugeot nak is a szemet, mint a citroenneK!
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2223 24 25 262728
2930 01 02 030405
0607 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
2021.12.03-06.

részletes infóink

2021.12.04-05.

részletes infóink

2021.12.11.

hivatalos honlap

2021.12.11-12.

részletes infóink

2021.12.27-29.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k