Pénzes Zsoltot választották
41 jelölést kapott, míg a többiek összesen 8-at
2012-12-10
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
797807465
Napi oldal:
94276
Jelenleg:
1132
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
13. • 2010-09-01 16:07:20
Nincs értelme beszélni róla, aki szerint:
"A Rallye2 MCS megkezdte működését, a versenyeken érezhetően nőtt a nevezők száma"
az nem hiszem, hogy képben van :)

"A te idődben"??? Volt időm? És már el is múlt?
Basszus, erről is lemaradtam :)

Fizetés meg... Meggyszem a tortán.

MÁS, nem R2:
Sajnos ahogy azt többen jósoltuk, ennek a projektnek ebben a formában vége van. És akinek egy majdnem komplett szezon hallgatás után is van képe az ellenzék nyakába varrni a szemmel látható, és rohamos hanyatlást, az tényleg orvosi eset... Meg persze válság is van...

Ez kisebb részben tudatos, nagyobb részben tévedéseken és jó szándékon alapuló rongálás, ami folyik. Évek óta.


12. • 2010-09-01 15:48:48
Gyurma és mi a véleményed az új „Rallye2 MCS” eredményeiről?
Ugye nem azt akarják itt KO KO szájába adni, hogy eddig minden sz*r volt, de mostmár minden rendben van, emelkedik a létszám…stb.
Nem elhomályosítva a mostani munkacsoport érdemeit, de azt gondolom a te idődben jobban haladtak a dolgok.
Nemhogy nem támadták, a többször elvett fizetését is, valamilyen úton-módon odajátsszák neki.
11. • 2010-09-01 14:27:01
Elolvastam. Kár volt.

Jól mutatja az MNASZ jelenlegi helyzetét, hogy egy alszervezet nyíltan támadhatja a felettes szervét: vagyis az elnökséget.

Szegény Kokó, az utóbbi időben alig támadták, erre hagyja, hogy a neve alatt megjelentessenek egy ilyen anyagot, nem okos döntés :)

Kedvencem a második féléves terv, ami szerint módosítanák az E85 szabályozását! Szuper, ha lehet, akkor két versenynap között vezessék majd be az új szabályt!


10. • 2010-09-01 08:02:47
Szerintem a fennálló problémák között legalább jelzés értékkel szerepelni kellett volna, hogy a környezet- és természetvédelmi problémák miatt lassan nem lehet, majd versenyt rendezni. Nem tudom, hogy pl. a Bizottság tisztában van-e azzal, hogy ha 1 cm-en érint egy verseny védett területet (Natura 2000-et is!), akkor kapásból 300 ezer ft az eljárási díj, amit elutasítás esetén nem kap vissza a kérelmező! Ha csak bamba nyúlként, beletörődve elfogadja ezt a ralis társadalom, akkor nem sokára ki lesz találva, hogy ha egy versenyen többet is érint (ez pl. a Mecsek Rallye-n akár négy is lehet!), akkor majd annyiszor 300 ezret kell befizetni...
9. • 2010-08-31 16:43:07
Még egy gyöngyszem ebből a remek dolgozatból!!!

3. Sikerek, eredmények

Az újításoknak köszönhetően sokkal izgalmasabb lett a bajnokság és ez megnyilvánul a nézői látogatottságban is, a régi időket idéző tömeg élvezte .........


Az önfényezés és öntömjénezés magasiskolája

helyeslek
8. • 2010-08-31 15:15:45
Miről beszél ez?
Milyen nézőszám emelkedésről van szó?
Van bőr a képeden ilyet hazudni?
Az ígéretekből sem lett semmi!
Most újjabb hazugságok és ígéretek jönnek.
Mindezt havi 400.000.-ért!
Persze a versenyzők pénzéből.
Vicc az egész!
De ez a tagság megérdemli, mert senki nem veszi a fáradságot a változtatásra.

Szánalmas!
És az a legdurvább, hogy van képe ilyeneket leírni, és persze van olyan pincsi kutya aki ezt még kajálja is.
7. • 2010-08-31 15:12:28
És Uraim és Hölgyeim tudjátok, hogy ez a LEGDRÁGÁBB mondot az egészben?

Mindazonáltal határozott véleményünk, hogy az
Elnökség - az RSB határozott elutasító határozata ellenére - E85-öt engedélyező döntése (a szezonnyitó futam előtt pár nappal) nem volt helyes.

500.000 Ft -ért ez nem túl sok, lassan színt kell vallani Uraim.
6. • 2010-08-31 14:21:49
9. 2010. második féléves tervek, elképzelések

• Versenyrendezési rendszer további reformálása, kompakt, egy hétvégét felölelő versenyek rendezése

Ezek szerint ezidáig több hétvégés versenyek voltak???

• Az örvendetes nézőszám növekedés további fokozása, a nézők tájékoztatásának további javítása, és a szolgáltatás színvonalának növelése

Mi ??? hogy örvendetes nézőszám növekedés!? Milyen versenyre járnak ezek statisztikát készíteni nemértem


Ez az ember csak beszél és beszél és nem mond semmit vigyorgok
5. • 2010-08-31 13:39:42
IRONI az lehet iró R007????

helyeslek helyeslek helyeslek
4. • 2010-08-31 13:38:25
Ha már most jelent meg az értékelés, beleférhetett volna a legjobb nemzetközi eredmény WRC-ben (bár lehet IRONI ezt elfelejtette ) , lehetett volna benne szó a Generali, mint szponzor elkergetéséről, a murva bajnokság megcsonkításáról, az autót felborító biztonsági megfigyelőről, a szakágvezető E85 igen majd nem szavazatáról.
Tervekből pedig kihagyták, hogy valaki az RSB-ből átmenne a technikai bizottságba.
8-as számú közleményből kihagytak pár kérdést
pl. KI legyen 2011-ben az RSB vezetője
Kik legyenek az RSB tagjai , és főképp kik képviseljék a versenyzőket.
Mert ne felejtsük el, ennek az RSBnek lejár a mondátuma a közgyűlés kezdetekor, az idejükről pedig már ne is beszéljünk…
3. • 2010-08-31 12:21:25
Mennyi az átlagos nézőszám, az hogyan változott? (A "növekvő nézőszámok" így önmagukban ugyanis csak lózungok...)

Milyen a szakmai értékelése a WRC-mentesítésnek, új szabályoknak?

Miként alakult az elmúlt 10 évben az elrajtoló versenyzők száma R1-ben, R2-ben? (A fényképeket nézegetve meglehetősen csökkent...)A puszta számok szerint is jelentősen csökkent a licences versenyzők száma. Hol vannak a külföldiek, hol vannak a valódi nemzetközi versenyek? Nem is beszélve akár csak az európai élmezőny tagjairól? Ennek van valami oka, vagy bármilyen értékelése? (Nem a fennálló problémák fejezet konkrétumokat nélkülöző lózungjaira gondolok.)

Ez az értékelés csak pótcselekvés...
2. • 2010-08-31 12:02:56
Ajjaj, bátor vagy vigyorgok
1. • 2010-08-31 11:04:55
Kéretik a fórumot ésszel, kellő alázattal használni...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k