|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Augusztus első forró hétvégéjén a túrások Szendrő felé vették az irányt, hiszen itt került sor a Young & Partners Rali-Túra Bajnokság IV. futamának megrendezésére. ![]() Vincze Márton - Szedő Csaba Nagyon szoros küzdelmet láthattunk a Mitsubishik között, folyamatos adok-kapok zajlott az első öt helyezett között. Végül abszolút időket tekintve ismét a bajnokságot vezető Vincze – Szedő páros volt a leggyorsabb, ők 5 szakaszgyőzelmet is magukénak mondhatnak. 16 másodperccel lemaradva Velenczei Ádám és új navigátora, Csiki Attila állhattak fel a dobogó második fokára, akik egy korai rajt miatt némi időbüntetést kaptak. Az Ifj. Kiss – Varga duó annyira sietett a harmadik helyért, hogy az utolsó gyorson a cél előtt majdnem lerepültek az útról, de végül a szerencsésen sikerült épségben a célba gurulniuk és még a H4-es kategória legjobbjainak járó kupát is megnyerniük. A H4-es ezüstérmes, Domonkos – Horváth párosnak sem volt könnyű dolga, hiszen rögtön az első gyorsaságin kilyukadt a turbó cső, így némi hátrányra tettek szert, végül azonban sikerült jó idővel zárniuk a versenyt. ![]() Tajmel Tibor - Csendes Zsolt - H3 Ahogy az időeredmények is mutatják az első két gyorson Horváth Balázsék remekeltek a H3-ban, műszaki okok miatt azonban fel kellett adniuk a versenyzést. Így a legnagyobb kupát kalandok és hibázás nélkül teljesítő Tajmel – Csendes páros vehette át, akik ezzel a győzelemmel a bajnokságban a kategória vezető pozícióját is megszerezhették. A második helyet Schweizerék érdemelték ki, őket kisebb műszaki gondok is hátráltatták. ![]() Papp László - Papp Csaba - Volvo C30 - H2 A H2-es mezőny volt a legnépesebb, de több mint, a résztvevők fele nem tudta befejezni a versenyzést. A Papp testvérpár ismét magára talált, így 34,2 másodperces előnnyel elsőként végeztek, maguk mögé utasítva ezzel a Madarai – Haracska formációt. ![]() Ruszó Krisztián - Jobbágy Éva - Lada - H1 A H1-es kategóriában közel 1 perces fölénnyel szerezte meg a legjobbnak járó kupát a Ruszó – Jobbágy duó, akik továbbra is bajnokként vezetnek a kategóriában. Kedvenc szakaszuk a második gyors volt. Ők inkább a szűk, dobálós, csiki-csukis részeket preferálták. A dobogó második fokára a Szabó – Ignácz kettős állhatott fel. ![]() Hidegkúti Balázs - Kőhegyi József - Opel Astra N3 Az N3-ban szoros küzdelem alakult ki az első helyekért. Az első körben Kondelláék remekeltek, majd a második körre feljött a Hidegkúti – Kőhegyi páros, akik a szendrői versenyen legnagyobb kupát szerezték meg. Végül, de nem utolsó sorban másodikként a Kondella – Fülep formáció végzett, továbbra is vezetve a bajnokságot. ![]() Bartha Aurél - Pannuska Dávid - Honda Civic N2 Az N2-es géposztályban a legelőkelőbb helyen a Bartha - Pannuska páros végzett, ők az idén most először ültek a Honda Civic rali autóban. 33 másodperces hátránnyal másodikként ért a célba a Szepesi – Gondos formáció. Az N1-ben sem volt óriási a versenyzői létszám, ennek ellenére fölénnyel tudott nyerni a bajnokságot is vezető, Aczél – Major páros, maga mögé utasítva a Romanovits - Ferenczi duót. ![]() Kolencsik Balázs - Groholy Zoltán - Peugeot 106 A3 A szendrői futamon ünnepelhette idei első A3-as kategória győzelmét Kolencsik – Groholy páros, hibátlanul teljesítve a pályákat, illetve véleményük szerint még gyorsabbak is lehettek volna, ha kevesebbet vannak a levegőben és többet az utakon. Az Ifj. Antalffy – Vas kettős csak másodikként ért most a célba, de a bajnokság vezetését ezzel is át tudták venni. ![]() Antal Zsolt - Böröczi Levente - Skoda Favorit A2 Az első helyért az A2-es kategóriában kellőképpen megdolgozott az Antal - Böröczi páros. Első körben körülbelül 15 másodperc előnyt szereztek, a harmadik gyorson azonban annyira siettek - levágva egy kanyart – defektet szereztek. Csak 4,7 másodperces lemaradással a Tajti – Halmosi duó szerezte meg az ezüstérmes helyet. Ez a hír most jelenik meg 3624. alkalommal
![]() VII. Vectra Line Rallye • ajánló
2012-08-05
VII. Vectra Line Rallye • információ
2012-08-01
VII. Vectra Line Rallye • információ
2012-07-24
VII. Vectra Line Rallye • információ
2012-07-17
![]() 2012.08.04-05.
![]() |