|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Augusztus első forró hétvégéjén a túrások Szendrő felé vették az irányt, hiszen itt került sor a Young & Partners Rali-Túra Bajnokság IV. futamának megrendezésére. ![]() Vincze Márton - Szedő Csaba Nagyon szoros küzdelmet láthattunk a Mitsubishik között, folyamatos adok-kapok zajlott az első öt helyezett között. Végül abszolút időket tekintve ismét a bajnokságot vezető Vincze – Szedő páros volt a leggyorsabb, ők 5 szakaszgyőzelmet is magukénak mondhatnak. 16 másodperccel lemaradva Velenczei Ádám és új navigátora, Csiki Attila állhattak fel a dobogó második fokára, akik egy korai rajt miatt némi időbüntetést kaptak. Az Ifj. Kiss – Varga duó annyira sietett a harmadik helyért, hogy az utolsó gyorson a cél előtt majdnem lerepültek az útról, de végül a szerencsésen sikerült épségben a célba gurulniuk és még a H4-es kategória legjobbjainak járó kupát is megnyerniük. A H4-es ezüstérmes, Domonkos – Horváth párosnak sem volt könnyű dolga, hiszen rögtön az első gyorsaságin kilyukadt a turbó cső, így némi hátrányra tettek szert, végül azonban sikerült jó idővel zárniuk a versenyt. ![]() Tajmel Tibor - Csendes Zsolt - H3 Ahogy az időeredmények is mutatják az első két gyorson Horváth Balázsék remekeltek a H3-ban, műszaki okok miatt azonban fel kellett adniuk a versenyzést. Így a legnagyobb kupát kalandok és hibázás nélkül teljesítő Tajmel – Csendes páros vehette át, akik ezzel a győzelemmel a bajnokságban a kategória vezető pozícióját is megszerezhették. A második helyet Schweizerék érdemelték ki, őket kisebb műszaki gondok is hátráltatták. ![]() Papp László - Papp Csaba - Volvo C30 - H2 A H2-es mezőny volt a legnépesebb, de több mint, a résztvevők fele nem tudta befejezni a versenyzést. A Papp testvérpár ismét magára talált, így 34,2 másodperces előnnyel elsőként végeztek, maguk mögé utasítva ezzel a Madarai – Haracska formációt. ![]() Ruszó Krisztián - Jobbágy Éva - Lada - H1 A H1-es kategóriában közel 1 perces fölénnyel szerezte meg a legjobbnak járó kupát a Ruszó – Jobbágy duó, akik továbbra is bajnokként vezetnek a kategóriában. Kedvenc szakaszuk a második gyors volt. Ők inkább a szűk, dobálós, csiki-csukis részeket preferálták. A dobogó második fokára a Szabó – Ignácz kettős állhatott fel. ![]() Hidegkúti Balázs - Kőhegyi József - Opel Astra N3 Az N3-ban szoros küzdelem alakult ki az első helyekért. Az első körben Kondelláék remekeltek, majd a második körre feljött a Hidegkúti – Kőhegyi páros, akik a szendrői versenyen legnagyobb kupát szerezték meg. Végül, de nem utolsó sorban másodikként a Kondella – Fülep formáció végzett, továbbra is vezetve a bajnokságot. ![]() Bartha Aurél - Pannuska Dávid - Honda Civic N2 Az N2-es géposztályban a legelőkelőbb helyen a Bartha - Pannuska páros végzett, ők az idén most először ültek a Honda Civic rali autóban. 33 másodperces hátránnyal másodikként ért a célba a Szepesi – Gondos formáció. Az N1-ben sem volt óriási a versenyzői létszám, ennek ellenére fölénnyel tudott nyerni a bajnokságot is vezető, Aczél – Major páros, maga mögé utasítva a Romanovits - Ferenczi duót. ![]() Kolencsik Balázs - Groholy Zoltán - Peugeot 106 A3 A szendrői futamon ünnepelhette idei első A3-as kategória győzelmét Kolencsik – Groholy páros, hibátlanul teljesítve a pályákat, illetve véleményük szerint még gyorsabbak is lehettek volna, ha kevesebbet vannak a levegőben és többet az utakon. Az Ifj. Antalffy – Vas kettős csak másodikként ért most a célba, de a bajnokság vezetését ezzel is át tudták venni. ![]() Antal Zsolt - Böröczi Levente - Skoda Favorit A2 Az első helyért az A2-es kategóriában kellőképpen megdolgozott az Antal - Böröczi páros. Első körben körülbelül 15 másodperc előnyt szereztek, a harmadik gyorson azonban annyira siettek - levágva egy kanyart – defektet szereztek. Csak 4,7 másodperces lemaradással a Tajti – Halmosi duó szerezte meg az ezüstérmes helyet. Ez a hír most jelenik meg 3614. alkalommal
![]() VII. Vectra Line Rallye • ajánló
2012-08-05
VII. Vectra Line Rallye • információ
2012-08-01
VII. Vectra Line Rallye • információ
2012-07-24
VII. Vectra Line Rallye • információ
2012-07-17
![]() 2012.08.04-05.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |