Percre pontos száguldás Szendrőn
Tikkasztó melegben harcoltak a bajnoki pontokért
2012-08-07
összefoglaló • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
798996842
Napi oldal:
53252
Jelenleg:
1020
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

percre_pontos_szaguldas_szendron_1

Augusztus első forró hétvégéjén a túrások Szendrő felé vették az irányt, hiszen itt került sor a Young & Partners Rali-Túra Bajnokság IV. futamának megrendezésére.

Összesen 81 kocsi (5 előfutó, 13 licences, 63 Rte-s) állt a rajthoz VII. Vectra-Line Szendrő Rallye-n, de közülük csak 57 autózta végig három körben a dobálós és technikás Edelény – Abod és a csiki-csukis Abod - Galvács gyorsokat. A versenyzők szerint azonban igazi rali pályán száguldhattak, hiszen kellően lobogós, tempós, dobálós, csiki-csukis utakat jelöltek ki a szervezők.

Vasárnap ezért nem csak a tikkasztó meleg volt embert próbáló, hanem a pályák is magasra állították a mércét feladták a leckét a versenyzők előtt. Már az első körben volt olyan, aki kezdés után már nem sokkal összetörte az autóját, mert árokba borult. Egy Subaru az utolsó előtti lassítónál felakadt egy gumin, de volt akit a technika ördöge tréfált meg és ezért kellett feladnia a versenyzést. A második körben két Ladának is kerék törése volt, egy Honda Civic pedig túl gyorsan közelítette meg az egyik lassítót, amelyet egy kissé összeromboltak, bár ez nem akadályozta meg őket a célbaérésben. Végül még azt is meg kell jegyezni – s erre eddig még nem sok példa volt - hogy a verseny pontosan követte az időtervet és csúszás sem történt a menetrendben. Így már az első autók fél kettőkor a Parc Fermében gyülekeztek.

percre_pontos_szaguldas_szendron_2
Vincze Márton - Szedő Csaba

Nagyon szoros küzdelmet láthattunk a Mitsubishik között, folyamatos adok-kapok zajlott az első öt helyezett között. Végül abszolút időket tekintve ismét a bajnokságot vezető Vincze – Szedő páros volt a leggyorsabb, ők 5 szakaszgyőzelmet is magukénak mondhatnak. 16 másodperccel lemaradva Velenczei Ádám és új navigátora, Csiki Attila állhattak fel a dobogó második fokára, akik egy korai rajt miatt némi időbüntetést kaptak. Az Ifj. Kiss – Varga duó annyira sietett a harmadik helyért, hogy az utolsó gyorson a cél előtt majdnem lerepültek az útról, de végül a szerencsésen sikerült épségben a célba gurulniuk és még a H4-es kategória legjobbjainak járó kupát is megnyerniük. A H4-es ezüstérmes, Domonkos – Horváth párosnak sem volt könnyű dolga, hiszen rögtön az első gyorsaságin kilyukadt a turbó cső, így némi hátrányra tettek szert, végül azonban sikerült jó idővel zárniuk a versenyt.

percre_pontos_szaguldas_szendron_3
Tajmel Tibor - Csendes Zsolt - H3

Ahogy az időeredmények is mutatják az első két gyorson Horváth Balázsék remekeltek a H3-ban, műszaki okok miatt azonban fel kellett adniuk a versenyzést. Így a legnagyobb kupát kalandok és hibázás nélkül teljesítő Tajmel – Csendes páros vehette át, akik ezzel a győzelemmel a bajnokságban a kategória vezető pozícióját is megszerezhették. A második helyet Schweizerék érdemelték ki, őket kisebb műszaki gondok is hátráltatták.

percre_pontos_szaguldas_szendron_4
Papp László - Papp Csaba - Volvo C30 - H2

A H2-es mezőny volt a legnépesebb, de több mint, a résztvevők fele nem tudta befejezni a versenyzést. A Papp testvérpár ismét magára talált, így 34,2 másodperces előnnyel elsőként végeztek, maguk mögé utasítva ezzel a Madarai – Haracska formációt.

percre_pontos_szaguldas_szendron_5
Ruszó Krisztián - Jobbágy Éva - Lada - H1

A H1-es kategóriában közel 1 perces fölénnyel szerezte meg a legjobbnak járó kupát a Ruszó – Jobbágy duó, akik továbbra is bajnokként vezetnek a kategóriában. Kedvenc szakaszuk a második gyors volt. Ők inkább a szűk, dobálós, csiki-csukis részeket preferálták. A dobogó második fokára a Szabó – Ignácz kettős állhatott fel.

percre_pontos_szaguldas_szendron_6
Hidegkúti Balázs - Kőhegyi József - Opel Astra N3

Az N3-ban szoros küzdelem alakult ki az első helyekért. Az első körben Kondelláék remekeltek, majd a második körre feljött a Hidegkúti – Kőhegyi páros, akik a szendrői versenyen legnagyobb kupát szerezték meg. Végül, de nem utolsó sorban másodikként a Kondella – Fülep formáció végzett, továbbra is vezetve a bajnokságot.

percre_pontos_szaguldas_szendron_7
Bartha Aurél - Pannuska Dávid - Honda Civic N2

Az N2-es géposztályban a legelőkelőbb helyen a Bartha - Pannuska páros végzett, ők az idén most először ültek a Honda Civic rali autóban. 33 másodperces hátránnyal másodikként ért a célba a Szepesi – Gondos formáció.

Az N1-ben sem volt óriási a versenyzői létszám, ennek ellenére fölénnyel tudott nyerni a bajnokságot is vezető, Aczél – Major páros, maga mögé utasítva a Romanovits - Ferenczi duót.

percre_pontos_szaguldas_szendron_9
Kolencsik Balázs - Groholy Zoltán - Peugeot 106 A3

A szendrői futamon ünnepelhette idei első A3-as kategória győzelmét Kolencsik – Groholy páros, hibátlanul teljesítve a pályákat, illetve véleményük szerint még gyorsabbak is lehettek volna, ha kevesebbet vannak a levegőben és többet az utakon. Az Ifj. Antalffy – Vas kettős csak másodikként ért most a célba, de a bajnokság vezetését ezzel is át tudták venni.

percre_pontos_szaguldas_szendron_10
Antal Zsolt - Böröczi Levente - Skoda Favorit A2

Az első helyért az A2-es kategóriában kellőképpen megdolgozott az Antal - Böröczi páros. Első körben körülbelül 15 másodperc előnyt szereztek, a harmadik gyorson azonban annyira siettek - levágva egy kanyart – defektet szereztek. Csak 4,7 másodperces lemaradással a Tajti – Halmosi duó szerezte meg az ezüstérmes helyet.

A  Rali-Túra Bajnokságnak közel sincs vége, hiszen augusztus 25-26-án az újdonságnak számító  Miskolc Ralival  folytatódik.

Ez a hír most jelenik meg 3667. alkalommal
Share |
Szendrő • rally túra
2012.08.04-05.
Young&Partners Rali-Túra Bajnokság 2012
VII. Vectra Line Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
08 09 10 11 121314
2025.11.21-25.

részletes infóink

2025.11.21-23.

részletes infóink

2025.11.22.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k