|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Lencse Zolival és navigátorával, Hofbauer Tamással beszélgettünk a lábatlani Sprint futam után és a Mikulás Rallye előtt: Újra Ladáztatok... Pilisvörösváron keveset tudtunk menni műszaki hibák miatt, itt volt megint a környékünkön egy verseny, gondoltuk próbáljuk meg újra. Most már Tomi is be tudott ülni, megérezte, hogy milyen ez.
Kiküszöböltük a legutóbbi versenyen felmerült hibákat, kibírta végig. Nagyon tetszett, jó móka volt.
Nagyon gyors a bajnai szakasz, biztos, hogy utaztatok végsebességen... A kocsi mennyit visz ki? (ahogy Miskolc mellett hallottam... :) )
Nincs benne kilométer óra, biztos megy 160-170-et, de érzésre legalább olyannak tűnik, mintha a Mitsuval mennénk leszabályozáson... :)
Hibátlanul mentünk, nem az eredményre, de végül a másodikok lettünk a kategóriába, csak Rongitsék előztek meg minket. Nagyon jó hétvége volt.
El is döntöttük, hogy ha tudunk, akkor a közeli Sprinteken el is indulunk a Ladával. Nagy élmény versenyezni vele és minden megtett kilométer hasznos, mindegy, hogy milyen versenyautó.
A Mikulás Rallye nevezési listáján egy új autó, számotokra mindenképp új autó szerepel a Ti sorotokban.
Örömautózásra készülünk a Peugeot 208 T16 R5-ös autóval!
Semmilyen elvárás nincs sem magunk irányában, sem a partnereinktől és ennek megfelelően tényleg csak élvezni szeretnénk ezt a hétvégét.
Ki akarjuk próbálni milyen is egy ilyen gyári versenyautó.
Szétültetek! De ezt már Tomitól (Hofbauer Tamás) kérdezem...
Én is versenyezni fogok, egy Ignissel és a másik, a kormányos oldalon ülök majd :)
Az egészben Zoli keze volt benne, amit ezúton is köszönök. Kipróbálom milyen a másik oldalon ülni. Eredetileg egy Evo VI-os volt a tervben, de azt az autót sajnos Lábatlanon összetörték, így maradt a B terv, de talán nem is baj. Jó lesz ez így, jó móka.
A navigátoromon nem fog múlni, csapatvezetőnk, Földesi Csaba vállalta, hogy be mer mellém ülni. Megyünk ahogy a csövön kifér...
Nem sajnálod, hogy nem ülhetsz az R5-ben versenykörülmények között? Ültél már ilyen autóban?
Nagyon sajnálom, de remélem a teszten majd lesz lehetőségem bent ülni.
Remélem lesz még, amikor kipróbálhatom élesben is.
Zoli, Te ültél már az autóban?
Majd csak pénteken, a verseny előtt fogok tudni beülni és ha jól fogjuk magunkat érezni benne, akkor talán a Szilveszteri verseny is ebben az autóban fog érni minket.
Visszatérve a Mikulás Rallye-ra: milyen élményeitek vannak a korábbi futamokról?
Kedvenc versenyünk, hiszen itt mentem először Mitsubishivel 2010-ben. Itt kezdődött ez az egész rallyzás. Szöges gumival, hóban... :)
Minden évben indulunk, jól érezzük magunkat ezeken a veszprémi szakaszokon.
Jó kis buliverseny ez.
Ez a hír most jelenik meg 4032. alkalommal
2014.12.06-07.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.12.06-10.
részletes infóink 2024.12.06-08.
részletes infóink 2024.12.27-29.
részletes infóink 2024.12.27-28.
részletes infóink 2025.01.03-05.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |