h i r d e t é s
Összes oldal:
770073522
Napi oldal:
20913
Jelenleg:
1951
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
A Citroën Rally Team Hungary párosa, Mads Østberg és navigátora, Torstein Eriksen végig vezetve nyerte meg a Magyar Rally Bajnokság negyedik futamát, az 54. Mecsek Rallye-t. A norvég páros nagyon jól érezte magát pécsi megmérettetésen, ahol rég nem látott tömegek nézték meg a versenyautókat mind a szervizparkban, mind a pályák mellett. A Citroën C3 Rally2 hiba nélkül teljesítette a versenytávot, Madsék tízből nyolc szakaszt megnyertek, a verseny után mégis úgy nyilatkozott a WRC2 világbajnoka, hogy nagyon jó küzdelem volt, a magyar mezőny eleje a világbajnokságon is elöl versenyezne.
Forró időjárást ígértek a meteorológusok, és ez nem is volt másképp az 54. Mecsek Rallye-n, június utolsó hétvégéjén. A Historic Európa-bajnoki mezőnnyel kiegészült magyar bajnoki futam a klasszikus, aszfaltos pályáival várta az indulókat. Péntek este egy gyorsaságit kellett teljesíteni, hogy aztán a szombati kánikulában kilenc szakasz után kialakuljon a végső sorrend.
A Tagai Racing Technology csapata által felkészített Citroën C3 Rally2 versenyautójával Mads Østberg és Torstein Eriksen egy sikeres teszt után érkezett a futamra, ahol viharos idő fogadta a párosokat pénteken. A villámlások és a vakuk villogása mellett nehéz volt úton tartani az autót a csúszós pécsváradi nyitó szakaszon. A legjobb időt futotta a norvég duó.
Szombaton is végig dominálva versenyzett a Citroën Rally Team Hungary párosa, a vezetést egyszer sem átadva másnak. A pilóta minden gyorsasági szakasz végén mosolygott, és minden alkalommal elmondta, mennyire tetszenek neki ezek az igazi rallypályák, a technikás részektől a tempós, lobogós szakaszokig.
„Nem volt könnyű!” – mondta Mads a céldobogó előtt. „A magyar pilóták nagyon erős ellenfelek, biztos vagyok benne, hogy a világbajnokságon is jól helyt állnának. Jó küzdelmeket vívtunk, a legjobbat kellett kihoznunk magunkból a győzelemért.”
Amikor a futamról és a környezetről kérdezték, akkor is csak jókat tudott mondani a WRC2 regnáló bajnoka: „Nagyon szép város Pécs, mosolyognak az emberek. A gyorsaságik is igazán lenyűgöztek, technikás, jó vonalvezetésű szakaszok. Jó érzés volt ennyi néző előtt versenyezni. Köszönjük mindenkinek, aki itt volt és kilátogatott a versenyre!”
A magyar bajnokság következő futama a július közepén megrendezendő Székesfehérvár – Veszprém Rallye lesz, ahol nem tud indulni a Citroën Rally Team Hungary egysége: „Sajnos egy időben lesz a következő észt WRC2 futamunkkal, így augusztus végén a Vértes Rally lesz, amikor legközelebb újra Magyarországon versenyezhetünk.”
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., Tagai Racing Technology, PIRELLI,
Citroën Racing, Autószöv Gyöngyös
#C3Rally2Family #CRTH
Ez a hír most jelenik meg 1744. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2021
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok
|