Range Rover a boncasztalon
Szervizlátogatás az AutoPalace M5-nél
2013-03-28
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776746062
Napi oldal:
83909
Jelenleg:
1030
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat
Autóépítés - CSINÁLD MAGAD
oldalanként | növekvő
összesen: 35 hozzászólás • 2 oldal
15. • 2011-05-11 00:36:13
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni Golf2-vel kapcsolatban!
Rugót keresek rallyra. Szeretném kicsit ültetni az autót, viszont erős rugók kellenek, mert murván(jó minőségű) is és aszfalton is szeretnék menni velük!
Ha van infótok, vagy ötletetek a témával kapcsolatban, mindent szívesen fogadok!
Üdvözlettel,
Shaper
14. • 2011-01-01 17:07:17
Sziasztok!
Segitség kellene! Vettem egy lancia y10 turbos gépet. Az elöző tulaja át barkácsolta az üzemanyag rendszert. Alapjárati mágnesszelepek kikötve, csövek ledugozva. Ezért melegen nehezen indul és baromi sokat eszik. Megpróbálnám gyári állapotra vissza kötni, csak nem tudom mit hova. Bármi segitség jól jönne...
13. • 2010-11-18 13:12:31
Imoka! Privát mail ment.... király
12. • 2010-11-17 20:24:27
Akkor jó munkát,miből készül a kocsi?Mi a donor?
11. • 2010-11-17 20:22:18
Huh!!! Köszönöm szépen !!!

majd rakok fel képet ha lekészül.. .
10. • 2010-11-17 20:20:21
Sőt a Hanich barátom golfjában is a szomszédja készítette aki kasznis.Úgyhogy menni fog az neked de,tudod fő a biztonság,spórolni kilókat nem ott kell.Bár ezt azt hiszem nem kell neked ecsetelni.
9. • 2010-11-17 20:12:56
Szia.Szerintem csinálhatod te is,az opelünkbe is sofőrom faterja csinálta.
8. • 2010-11-16 21:07:53
Sziasztok !

Segitséget szeretnék kérni !!! Amatőrben versenyautót épitenék! Érdekelne hogy a bukócsővet épithetem én is ha minősitett hegesztő a szakmám és bizonylatos anyagbol csinálom???

Előre is köszi
7. • 2010-10-23 17:41:19
Sziasztok!!

Azután szeretnék érdeklődni ,hogy mi a feltétele annak a pénzen kívűl hogy 1 autóból KIT-Car-t építsünk??? nemértem mosolygok Esetleg interneten hol lehet erről olvasni meg milyen motorral szerelhetőek ezek meg egyéb fontos információ róluk !! mosolygok
Előre is köszi a segítséget : )
6. • 2010-08-07 15:42:36
evu-236! Ha a hátsó féknyereg, egy oldalon 2X2 munkahengerrel van ellátva, akkor sima ügy, az egyik fékkört meghagyod az eredetinek, a másikra rákötöd a kézi olajcsövét. Természetesen az egymással szemben lévő (fémcsővel összekötött) munkahengerek, egynek minősülnek. Gáz, ha egykörös és/vagy csúszónyerges Akkor vásárlás következik. Legkönnyebben elérhető a Wartburg 2x2 körös /első/ féke. Bekötést lásd fennt nevetek (na persze vannak ettől technikailag komolyabb megoldások is, de az jó pénz, sok munka.....) helyeslek
5. • 2010-08-01 20:13:49
Sziasztok!

Gondolom nem lepődik meg senki,hogy segítséget szeretnék kérni tőletek.Van egy hidrós kézim,vmint adott egy astra gsi 2.0 8v.Hátul is tárcsafékes.A régi bowdenes kéziféket már kitakarítottam alóla.De nem tiszta számomra a bekötés menete.Ha valaki tudna segíteni annak biztos meghálálom ha felnövök.:)Miket kell még vennem hozzá,stb?
Aki tud segítsen...Köszönöm
4. • 2010-06-04 08:14:33
Tudom még ajánlani a Bilstein helyett a lindor gátlót, amely jóval olcsóbb és jó minőségű. www.lindor.hu . A keménységet te kéred, és teljes átalakításon esik át a gátló
(vastag szár, gázzal töltés, stb....) kb. 10.000 Ft/db áron. Szerintem megéri, nekem semmi problémám nincs vele versenykörülmények között sem. Építkezésben nagyon sokat tud segíteni, ha van hegesztő, lakatos, haverok, ill. szerszámod, hogy amiért nem muszály fizetni azért ne fizess. Erre szerintem figyelj oda.
Valamint ne ess abba a hibába, hogy "egyenlőre jó lesz az olcsóbb alkatrész, majd kicserélem" mert akkor dupla pénzbe és idődbe fog kerülni!
3. • 2010-05-26 20:29:30
Helló! Nem lesz olcsó, azt leszögezhetjük előre, de azért nem kell elkeseredni. Legyen egy szép, rohadás, törés mentes bódéd, utána a sorrend, futómű, fék, difi, váltó, motor, szerintem legalábbis ez a legjobb út, ha nincsen egyben legalább másfél millió körül. Váltó, difi ügyben Higanyt ajánlanám, futóműben pedig a Katona Gábort, van nála Bilstein és zöld szilent is, kezdetnek jó lesz az is, nem muszáj egyből fullos gépet csinálni, de a Bilstein és a Niva rugó minimum. Motorhoz ha cuccok kellenek, Havassy mestert ajánlanám, ritka korrekt és segítőkész ember. Sok segítséget találsz a zsiguli pont hu oldalon a fórumban, minden témában. Egy jól autózható, nem széria Lada nagyjából 800ezer Ft körül jön ki, érdemes mindennek nyolcszor utánanézni, nem elkapkodni a vételeket, néhol meglepően olcsón lehet cuccokat kapni. Sok sikert az építkezéshez, majd a sedréshez is király
2. • 2010-05-26 05:21:21
Kezdd a futóművel. Négy jó gátló (pl Katona féle Bilstein) 80 péz. Nem tudom hol szeretnél indulni, de a gumi szintén nem mellékes. Kemény szilentek se ártanak (bújd a hirdetőtáblát, nem egy vészes összeg), aztán jöhet a motor. Na ez már főleg szerelő kérdése, ide inkább nem írok összeget...
1. • 2010-05-25 21:43:18
Hello! Új vagyok itt, de szerintem a legjobb helyre fordultam kérdésemmel. Biztos sokan kérdezgették már, de én még is meg szeretném kérdeni, hogy egy amatőr verseny ladát kb mennyiből tudnék kihozni? Nem kell nagyon full-osnak lennie de azért ne legyen alap ésnemértem menjen is. Meg ha abban is tudnátok segíteni h miket vegyek bele az se lenne rossz. :)
Autóépítés - CSINÁLD MAGAD
oldalanként | növekvő
összesen: 35 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k