Robiék teljesítik amit vállaltak
Komlón biztosan Mitsubishi, utána még bármi is lehet...
2012-09-20
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
590067317
Napi oldal:
30257
Jelenleg:
570
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a bajnokság végeredménye
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
674
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
542
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
475
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
472
5. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
378
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
372
7. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
358
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
347
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
323
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
az 1. futam,
a Monte Carlo Rally után
1. Sebastian Loeb
Ford Puma Rally1
27
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
19
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
17
4. Craig Breen
Ford Puma Rally1
15
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
11
6. Gus Greensmith
Ford Puma Rally1
10
7.
A.Mikkelsen
SKODA Fabia R5 Evo
6
8. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
4
9. Elfyn Evans
Toyota Yaris GR Rally1
4
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
191
2. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
153
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
151
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
135
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
87
6. Erik Cais
Ford Fiesta MkII R5
59
7. Nil Solans
SKODA Fabia R5 Evo
50
8. Yoann Bonato
Citroen C3 R5
46
9. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
44
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az 6.futam, Belgium után
1. J.Kristoffersson
Audi S1
217
2. Timmy Hansen
Peugeot 208
217
3. N. Grönholm
Hyundai i20
197
4. Kevin Hansen
Peugeot 208
191
5. Szabó Krisztián
Hyundai i20
162
6. Enzo Ide
Audi S1
125
7. Kevin Abbring
Renault Megane RS
97
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
75
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
52
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
198
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
184
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
179
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
142
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
83
7. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
9.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5
58
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a bajnokság végeredménye
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
82
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
81
4. Szőllősi Roland
BMW
67
5.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
63
6. Bartha Aurél
Honda Civic
58
7. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo IX
55,5
8. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
9. Fenyvesi Gábor
Volkswagen Golf Kit-car
54
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
57
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
51
3.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
136
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
51
5. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
48
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
48
7. Üveges Sándor
Lada VFTS
42
8. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
9. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
159
2. Nagy Dávid
Lada 21053
123
3. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
91,5
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
87
5. Zákányi János
Lada 2107
80
6. Dugo
Volkswagen Golf
74,5
7. Pallaghy Botond
Peugeot 205
65
8. Békési Richárd
BMW 320
59
9. Takács István
BMW E36
58
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
90
2. Zsírpapa
Lada VFTS
36
3. Csukovics István
Lada 21013
33
4. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
5. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
28
6. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
7. Mang Huba
SKODA Favorit
22
8. Németh Balu
Lada 21074
16
9. Kreicsi Bálint
BMW 320
5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
165
2. Benyó Máté
Ford Focus
143
3. Luigi
Ford Fiesta
121
4. Vass Zoltán
Audi A1
121
5. Mózer Márk
Peugeot 208
92
6. Koncseg Zoltán
Audi A1
84
7. Vass Csaba
Skoda Fabia
76
8. Antal István
Mitsubishi Evo X
74
9. Harsányi Zoltán
Mitsubishi Lancer Evo X
72
teljes táblázat

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_1

Bútor Robiék az ötödik helyen fejezték be a kassai ORB futamot.

Végigértetek egy újabb versenyen, a célban mégsem voltál elégedett…
Ez így van. A szó szoros értelmében csak végig értünk ezen a versenyen.
A harmadik gyorsaságin eltört a jobb hátsó lengőkar és több, mint fél perccel hátrébb kerültünk emiatt. Az előző versenyek is tele voltak technikai gondokkal és most is a verseny elején történt egy olyan dolog, ami teljesen lehúzott, teljesen szétestem az újabb kudarctól. Hiába jött a szervizpark, hiába csinálták meg a fiúk az autót, onnantól kezdve nem tudtam úgy menni, ahogy szerettem volna! Úgy látszik, egyre nehezebben tudom feldolgozni, ha nem sikerül valami.
Ez persze biztosan az én gyengeségem, ezt el is ismerem. Az évek során túlságosan hozzászoktam ahhoz, hogy mindig száz százalékos autóval megyek és nem kell technikai problémákkal küzdenem.

Ez az év annyira negatívan működik, hogy nem tudok kellőképpen koncentrálni.
Ennek ellenére pont az eset utáni következő szakaszon tudtunk menni végre egy jó időt, pont a legnehezebb gyorsasági szakaszon, ami rossz minőségű volt, sok kanyarral és nem kellett túl sok helyen százötven fölött menni. Az én stílusomhoz ez a szakasz állt a legközelebb. Ez az egy volt, amit igazából élveztem is.

Volt egy-két olyan pálya, ami nagyon tempós volt, ott nem tudtam jól menni, ezeken összességében nem élveztem annyira a versenyzést, mint amennyire kellett volna és ez egyértelműen látszott a vezetésemen is. Görcsös voltam, semmi sem úgy sikerült, ahogy gondoltam.

Másnap a második gyorsaságin újra hengerfejes lett az autó. Onnantól kezdve 130-140 fokos vízzel, lekapcsolt ALS-el teljesítettük a napot.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_2

Végig küszködtük az egész versenyt. Amikor mentünk be a cél felé, akkor úgy gondoltam, hogy nem megyek többet ezzel az autóval.
Már talán az előző szervizparkban is így gondoltam, amikor mondták a fiúk, hogy ne menjek tovább, ne főzzem meg a motort. Mondtam nekik, hogy töltsék fel vízzel, megy ameddig megy, nem érdekel már. Ha már ennyit küzdöttünk, akkor nem fogok kiállni. Elviszem azt a pár pontot, ami jut, hátha eggyel előrébb lépünk a bajnokságban. Nem mintha bármit is számítana, de ennyivel tartozunk a támogatóknak, azoknak, akik bíznak bennünk, hogy igenis végigcsináljuk.

Nagyon elkeseredetten nyilatkoztál a célban. Remélem azóta aludtál rá párat…
Már napközben tudtam, hogy nem kell nekem ezzel az autóval mennem, nem az én világom. Nem is tudom már, hogy mit mondtam a célban… Azóta persze, aludtam párat.

Igazából már a kassai szerviz parkból kértünk árajánlatot Komlóra egy S2000-re.
Két verzió volt: az egyik a PH Sport Peugeot-ja, a másik a TRT szintén Peugeot-ja.
Úgy voltam vele, hogy próbálnék menni egy jóízűt, ezután a sok szenvedés után.
Így jöttünk el Kassáról, hogy OK, vége, Mitsubishi elad, megyünk Komlón egy Peugeot-val, ott megpróbálunk egy tényleg jót autózni.
A vezetési stílusomnak is sokkal jobban fekszik az S2000-es és hangulatában is sokkal versenyautóbb. Talán azt mondhatom, hogy a Mitsubishiből, egy percet sem élveztem még. Nyögvenyelős év volt ez az egész.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_5

Azt gondolom, hogy Imivel egy erős párost alkotunk, potenciális esélyesnek éreztem magunkat a bajnoki címre, de ez az autó megtréfált minket. A szervizcsapatot is, engem is,de talán még az Imit is! Nem találjuk egymást… Egy-két szakaszon úgy érzem, hogy lehet ez jó, de még mindig messze van attól, hogy úgy érezzem, hogy jól tudok vele menni.

És kaptatok jó ajánlatot S2000-es autóra?
Három napig tartott ez az eufória, hogy most már lesz egy jó kis autózás. Akkor megjött az ajánlat a PH Sporttól, amiben egy akkora szám volt leírva, ami alig fért rá a papírra.
Egy versenyen relációjában ez sajnos nem működik. Túl nagy lett volna a kockázat és ez ennyit nem ér.

Beszéltem Tagai Tomival, mi lenne, ha az Ő autójával mennénk, talán az az ár mégiscsak barátibb lehetett volna. De neki meg pont azon a hétvégén megy mind a három autója.

Tehát ez a tervünk is dugába dőlt.

Ráadásul a bajnokságban már nem tudunk előrébb lépni,csak hátrébb. Összességében akkora pénzkidobás lett volna ez a tervünk, hogy lefújtuk.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_4

Ennek fényében mi lesz Komlón?
Megyünk a Mitsubishivel. Teljesítjük amit vállaltunk, befejezzük ezzel az autóval ezt az évet.
Utána le kell ülnünk, az egész csapattal át kell értékelnünk az évet.
És nem csak arról kell beszélnünk, hogy megyünk e tovább a Mitsubishivel, hanem azt is, hogy megyünk e tovább egyáltalán!

Azt be kell látni, hogy óriási válságba került a magyar autósport, több szempontból is.
Válság van az indulók létszámában is és válság van a versenyzők versenyzéshez, a szabályokhoz és egymáshoz való hozzáállásában is. Ilyen ellenfelekkel (persze tisztelet a kivételnek), ilyen versenyeken, ilyen hozzáállással nem nagyon szeretném tovább folytatni.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_3

Tehát sokkal bonyolultabb döntést kell hoznunk annál, mint hogy eladom a Mitsubishit, vagy sem, és veszek-e egy olyan autót, ami hozzám közelebb áll. Ez már közel sem erről szól. Magamnak is kell egy döntést hoznom, hogy az egészre nincs e már szükségem, mert belefáradtam, kiégtem, vagy megöregedtem - mindegy, hogy hogy hívjuk ezt,vagy csak az itteni hangulat, az itteni légkör mondatja azt velem, hogy már nincs erre szükségem. Egyébként azt gondolom, hogy inkább ez az utóbbi…

Komlón akkor még megpróbálsz jó hangulatban autózni, vagy már inkább eleve összeszorított foggal állsz oda?
Az a cél, hogy menjünk egy jóízűt. Vezetéstechnikailag is és hangulatban is. Szeretnék egy normális évadzárót csinálni. Megpróbálunk lazán menni, elfelejteni ezt az egész évet és remélem, hogy végre sikerülni is fog!

a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_2


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_6

 korberepultek_butor_mitsubishijet_11

a_valtozasok_ideje_7

Ez a hír most jelenik meg 4511. alkalommal
Share |
2012.09.07-08.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Rally Kosice 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1718 19 20212223
242526 27 28 29 30
31 01 02 03 040506
07 08 09 10 111213
14 15 16 17 18 19 20
2022.01.20-23.

részletes infóink

2022.01.21-24.

részletes infóink

2022.01.25.

részletes infóink

2022.02.04-06.

részletes infóink

2022.02.05.

részletes infóink

2022.02.26.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k