RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Robiék teljesítik amit vállaltak
Komlón biztosan Mitsubishi, utána még bármi is lehet...
2012-09-20
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
711652451
Napi oldal:
52047
Jelenleg:
5617
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_1

Bútor Robiék az ötödik helyen fejezték be a kassai ORB futamot.

Végigértetek egy újabb versenyen, a célban mégsem voltál elégedett…
Ez így van. A szó szoros értelmében csak végig értünk ezen a versenyen.
A harmadik gyorsaságin eltört a jobb hátsó lengőkar és több, mint fél perccel hátrébb kerültünk emiatt. Az előző versenyek is tele voltak technikai gondokkal és most is a verseny elején történt egy olyan dolog, ami teljesen lehúzott, teljesen szétestem az újabb kudarctól. Hiába jött a szervizpark, hiába csinálták meg a fiúk az autót, onnantól kezdve nem tudtam úgy menni, ahogy szerettem volna! Úgy látszik, egyre nehezebben tudom feldolgozni, ha nem sikerül valami.
Ez persze biztosan az én gyengeségem, ezt el is ismerem. Az évek során túlságosan hozzászoktam ahhoz, hogy mindig száz százalékos autóval megyek és nem kell technikai problémákkal küzdenem.

Ez az év annyira negatívan működik, hogy nem tudok kellőképpen koncentrálni.
Ennek ellenére pont az eset utáni következő szakaszon tudtunk menni végre egy jó időt, pont a legnehezebb gyorsasági szakaszon, ami rossz minőségű volt, sok kanyarral és nem kellett túl sok helyen százötven fölött menni. Az én stílusomhoz ez a szakasz állt a legközelebb. Ez az egy volt, amit igazából élveztem is.

Volt egy-két olyan pálya, ami nagyon tempós volt, ott nem tudtam jól menni, ezeken összességében nem élveztem annyira a versenyzést, mint amennyire kellett volna és ez egyértelműen látszott a vezetésemen is. Görcsös voltam, semmi sem úgy sikerült, ahogy gondoltam.

Másnap a második gyorsaságin újra hengerfejes lett az autó. Onnantól kezdve 130-140 fokos vízzel, lekapcsolt ALS-el teljesítettük a napot.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_2

Végig küszködtük az egész versenyt. Amikor mentünk be a cél felé, akkor úgy gondoltam, hogy nem megyek többet ezzel az autóval.
Már talán az előző szervizparkban is így gondoltam, amikor mondták a fiúk, hogy ne menjek tovább, ne főzzem meg a motort. Mondtam nekik, hogy töltsék fel vízzel, megy ameddig megy, nem érdekel már. Ha már ennyit küzdöttünk, akkor nem fogok kiállni. Elviszem azt a pár pontot, ami jut, hátha eggyel előrébb lépünk a bajnokságban. Nem mintha bármit is számítana, de ennyivel tartozunk a támogatóknak, azoknak, akik bíznak bennünk, hogy igenis végigcsináljuk.

Nagyon elkeseredetten nyilatkoztál a célban. Remélem azóta aludtál rá párat…
Már napközben tudtam, hogy nem kell nekem ezzel az autóval mennem, nem az én világom. Nem is tudom már, hogy mit mondtam a célban… Azóta persze, aludtam párat.

Igazából már a kassai szerviz parkból kértünk árajánlatot Komlóra egy S2000-re.
Két verzió volt: az egyik a PH Sport Peugeot-ja, a másik a TRT szintén Peugeot-ja.
Úgy voltam vele, hogy próbálnék menni egy jóízűt, ezután a sok szenvedés után.
Így jöttünk el Kassáról, hogy OK, vége, Mitsubishi elad, megyünk Komlón egy Peugeot-val, ott megpróbálunk egy tényleg jót autózni.
A vezetési stílusomnak is sokkal jobban fekszik az S2000-es és hangulatában is sokkal versenyautóbb. Talán azt mondhatom, hogy a Mitsubishiből, egy percet sem élveztem még. Nyögvenyelős év volt ez az egész.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_5

Azt gondolom, hogy Imivel egy erős párost alkotunk, potenciális esélyesnek éreztem magunkat a bajnoki címre, de ez az autó megtréfált minket. A szervizcsapatot is, engem is,de talán még az Imit is! Nem találjuk egymást… Egy-két szakaszon úgy érzem, hogy lehet ez jó, de még mindig messze van attól, hogy úgy érezzem, hogy jól tudok vele menni.

És kaptatok jó ajánlatot S2000-es autóra?
Három napig tartott ez az eufória, hogy most már lesz egy jó kis autózás. Akkor megjött az ajánlat a PH Sporttól, amiben egy akkora szám volt leírva, ami alig fért rá a papírra.
Egy versenyen relációjában ez sajnos nem működik. Túl nagy lett volna a kockázat és ez ennyit nem ér.

Beszéltem Tagai Tomival, mi lenne, ha az Ő autójával mennénk, talán az az ár mégiscsak barátibb lehetett volna. De neki meg pont azon a hétvégén megy mind a három autója.

Tehát ez a tervünk is dugába dőlt.

Ráadásul a bajnokságban már nem tudunk előrébb lépni,csak hátrébb. Összességében akkora pénzkidobás lett volna ez a tervünk, hogy lefújtuk.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_4

Ennek fényében mi lesz Komlón?
Megyünk a Mitsubishivel. Teljesítjük amit vállaltunk, befejezzük ezzel az autóval ezt az évet.
Utána le kell ülnünk, az egész csapattal át kell értékelnünk az évet.
És nem csak arról kell beszélnünk, hogy megyünk e tovább a Mitsubishivel, hanem azt is, hogy megyünk e tovább egyáltalán!

Azt be kell látni, hogy óriási válságba került a magyar autósport, több szempontból is.
Válság van az indulók létszámában is és válság van a versenyzők versenyzéshez, a szabályokhoz és egymáshoz való hozzáállásában is. Ilyen ellenfelekkel (persze tisztelet a kivételnek), ilyen versenyeken, ilyen hozzáállással nem nagyon szeretném tovább folytatni.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_3

Tehát sokkal bonyolultabb döntést kell hoznunk annál, mint hogy eladom a Mitsubishit, vagy sem, és veszek-e egy olyan autót, ami hozzám közelebb áll. Ez már közel sem erről szól. Magamnak is kell egy döntést hoznom, hogy az egészre nincs e már szükségem, mert belefáradtam, kiégtem, vagy megöregedtem - mindegy, hogy hogy hívjuk ezt,vagy csak az itteni hangulat, az itteni légkör mondatja azt velem, hogy már nincs erre szükségem. Egyébként azt gondolom, hogy inkább ez az utóbbi…

Komlón akkor még megpróbálsz jó hangulatban autózni, vagy már inkább eleve összeszorított foggal állsz oda?
Az a cél, hogy menjünk egy jóízűt. Vezetéstechnikailag is és hangulatban is. Szeretnék egy normális évadzárót csinálni. Megpróbálunk lazán menni, elfelejteni ezt az egész évet és remélem, hogy végre sikerülni is fog!

a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_2


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_6

 korberepultek_butor_mitsubishijet_11

a_valtozasok_ideje_7

Ez a hír most jelenik meg 4847. alkalommal
Share |
2012.09.07-08.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Rally Kosice 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k