duenShop.hu sátor a Rally Hungary szervizparkjában
Robiék teljesítik amit vállaltak
Komlón biztosan Mitsubishi, utána még bármi is lehet...
2012-09-20
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
683645947
Napi oldal:
129018
Jelenleg:
891
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_1

Bútor Robiék az ötödik helyen fejezték be a kassai ORB futamot.

Végigértetek egy újabb versenyen, a célban mégsem voltál elégedett…
Ez így van. A szó szoros értelmében csak végig értünk ezen a versenyen.
A harmadik gyorsaságin eltört a jobb hátsó lengőkar és több, mint fél perccel hátrébb kerültünk emiatt. Az előző versenyek is tele voltak technikai gondokkal és most is a verseny elején történt egy olyan dolog, ami teljesen lehúzott, teljesen szétestem az újabb kudarctól. Hiába jött a szervizpark, hiába csinálták meg a fiúk az autót, onnantól kezdve nem tudtam úgy menni, ahogy szerettem volna! Úgy látszik, egyre nehezebben tudom feldolgozni, ha nem sikerül valami.
Ez persze biztosan az én gyengeségem, ezt el is ismerem. Az évek során túlságosan hozzászoktam ahhoz, hogy mindig száz százalékos autóval megyek és nem kell technikai problémákkal küzdenem.

Ez az év annyira negatívan működik, hogy nem tudok kellőképpen koncentrálni.
Ennek ellenére pont az eset utáni következő szakaszon tudtunk menni végre egy jó időt, pont a legnehezebb gyorsasági szakaszon, ami rossz minőségű volt, sok kanyarral és nem kellett túl sok helyen százötven fölött menni. Az én stílusomhoz ez a szakasz állt a legközelebb. Ez az egy volt, amit igazából élveztem is.

Volt egy-két olyan pálya, ami nagyon tempós volt, ott nem tudtam jól menni, ezeken összességében nem élveztem annyira a versenyzést, mint amennyire kellett volna és ez egyértelműen látszott a vezetésemen is. Görcsös voltam, semmi sem úgy sikerült, ahogy gondoltam.

Másnap a második gyorsaságin újra hengerfejes lett az autó. Onnantól kezdve 130-140 fokos vízzel, lekapcsolt ALS-el teljesítettük a napot.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_2

Végig küszködtük az egész versenyt. Amikor mentünk be a cél felé, akkor úgy gondoltam, hogy nem megyek többet ezzel az autóval.
Már talán az előző szervizparkban is így gondoltam, amikor mondták a fiúk, hogy ne menjek tovább, ne főzzem meg a motort. Mondtam nekik, hogy töltsék fel vízzel, megy ameddig megy, nem érdekel már. Ha már ennyit küzdöttünk, akkor nem fogok kiállni. Elviszem azt a pár pontot, ami jut, hátha eggyel előrébb lépünk a bajnokságban. Nem mintha bármit is számítana, de ennyivel tartozunk a támogatóknak, azoknak, akik bíznak bennünk, hogy igenis végigcsináljuk.

Nagyon elkeseredetten nyilatkoztál a célban. Remélem azóta aludtál rá párat…
Már napközben tudtam, hogy nem kell nekem ezzel az autóval mennem, nem az én világom. Nem is tudom már, hogy mit mondtam a célban… Azóta persze, aludtam párat.

Igazából már a kassai szerviz parkból kértünk árajánlatot Komlóra egy S2000-re.
Két verzió volt: az egyik a PH Sport Peugeot-ja, a másik a TRT szintén Peugeot-ja.
Úgy voltam vele, hogy próbálnék menni egy jóízűt, ezután a sok szenvedés után.
Így jöttünk el Kassáról, hogy OK, vége, Mitsubishi elad, megyünk Komlón egy Peugeot-val, ott megpróbálunk egy tényleg jót autózni.
A vezetési stílusomnak is sokkal jobban fekszik az S2000-es és hangulatában is sokkal versenyautóbb. Talán azt mondhatom, hogy a Mitsubishiből, egy percet sem élveztem még. Nyögvenyelős év volt ez az egész.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_5

Azt gondolom, hogy Imivel egy erős párost alkotunk, potenciális esélyesnek éreztem magunkat a bajnoki címre, de ez az autó megtréfált minket. A szervizcsapatot is, engem is,de talán még az Imit is! Nem találjuk egymást… Egy-két szakaszon úgy érzem, hogy lehet ez jó, de még mindig messze van attól, hogy úgy érezzem, hogy jól tudok vele menni.

És kaptatok jó ajánlatot S2000-es autóra?
Három napig tartott ez az eufória, hogy most már lesz egy jó kis autózás. Akkor megjött az ajánlat a PH Sporttól, amiben egy akkora szám volt leírva, ami alig fért rá a papírra.
Egy versenyen relációjában ez sajnos nem működik. Túl nagy lett volna a kockázat és ez ennyit nem ér.

Beszéltem Tagai Tomival, mi lenne, ha az Ő autójával mennénk, talán az az ár mégiscsak barátibb lehetett volna. De neki meg pont azon a hétvégén megy mind a három autója.

Tehát ez a tervünk is dugába dőlt.

Ráadásul a bajnokságban már nem tudunk előrébb lépni,csak hátrébb. Összességében akkora pénzkidobás lett volna ez a tervünk, hogy lefújtuk.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_4

Ennek fényében mi lesz Komlón?
Megyünk a Mitsubishivel. Teljesítjük amit vállaltunk, befejezzük ezzel az autóval ezt az évet.
Utána le kell ülnünk, az egész csapattal át kell értékelnünk az évet.
És nem csak arról kell beszélnünk, hogy megyünk e tovább a Mitsubishivel, hanem azt is, hogy megyünk e tovább egyáltalán!

Azt be kell látni, hogy óriási válságba került a magyar autósport, több szempontból is.
Válság van az indulók létszámában is és válság van a versenyzők versenyzéshez, a szabályokhoz és egymáshoz való hozzáállásában is. Ilyen ellenfelekkel (persze tisztelet a kivételnek), ilyen versenyeken, ilyen hozzáállással nem nagyon szeretném tovább folytatni.

robiek_teljesitik_amit_vallaltak_3

Tehát sokkal bonyolultabb döntést kell hoznunk annál, mint hogy eladom a Mitsubishit, vagy sem, és veszek-e egy olyan autót, ami hozzám közelebb áll. Ez már közel sem erről szól. Magamnak is kell egy döntést hoznom, hogy az egészre nincs e már szükségem, mert belefáradtam, kiégtem, vagy megöregedtem - mindegy, hogy hogy hívjuk ezt,vagy csak az itteni hangulat, az itteni légkör mondatja azt velem, hogy már nincs erre szükségem. Egyébként azt gondolom, hogy inkább ez az utóbbi…

Komlón akkor még megpróbálsz jó hangulatban autózni, vagy már inkább eleve összeszorított foggal állsz oda?
Az a cél, hogy menjünk egy jóízűt. Vezetéstechnikailag is és hangulatban is. Szeretnék egy normális évadzárót csinálni. Megpróbálunk lazán menni, elfelejteni ezt az egész évet és remélem, hogy végre sikerülni is fog!

a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_2


solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_6

 korberepultek_butor_mitsubishijet_11

a_valtozasok_ideje_7

Ez a hír most jelenik meg 4808. alkalommal
Share |
2012.09.07-08.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Rally Kosice 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04 050607
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 0102030405
2024.04.12-14.

részletes infóink

2024.04.13-14.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k