h i r d e t é s
Összes oldal:
772704592
Napi oldal:
68315
Jelenleg:
738
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
81 |
2. |
Mads Ostberg |
|
65 |
3. |
Roope Korhonen |
|
60 |
4. |
Isak Reiersen |
|
60 |
5. |
Andrea Mabellini |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
46 |
7. |
Mile Johansson |
|
41 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|

Bujdos Mikiék idén már indultak egy olasz IRC futamon. A san marino-i verseny jól sikerült a pilótának, a poros futamon kategória második helyezéssel jöttek haza. Most újra Olaszország a cél, az aszfaltos San Remo Rally
Jól sikerült a legutóbbi IRC futamod, szeretted.
Az murva volt, sok kanyarral, de mégiscsak murva.
Igen, nagyon jól éreztem magam azon a futamon. Szeretnék jövőre is indulni ott, hiszen tényleg jó volt. Mennénk más murvás versenyen is majd, de most ez volt a legközelebbi verseny és ez aszfaltos. Megpróbálunk itt is menni egy jóízűt.
Nézted a mezőnyt? Vannak elvárások magatokkal szemben?
Voltak akik azt tanácsolták, hogy ne induljunk ezen a futamon, mert az R-es kétkerekesek bucira vernek majd. És a helyi menőknek is sokkal jobban arra kanyarodik az aszfalt, mint majd nekünk fog. Mi úgy gondoljuk, hogy szerencsét próbálunk.
Elvárásaink nincsenek és nagy reményeink sem. Sosem voltam még ezen a versenyen, még csak nézőként sem. Néhány belső felvételt találtunk az interneten, amikből kiderül, hogy nagyon szűk pályák várnak ránk.
Persze nagyon jó lenne hasonló eredményt elérni, mint San Marinoban, de azt gondolom, hogy jó lesz a céldobogót meglátni.
Egy héttel a futam után lesz a komlói magyar ORB szezonzáró. Ezek szerint azt dobtad?
Ha minden jól sikerül, akkor még lesz rá energiánk! Feladtuk a nevezést a Baranya Kupára. Ha minden rendben lesz az olasz futamon, akkor megpróbálunk indulni itthon is.

A következő héten Waldviertel Rally… Arról vannak emlékeid… :)
Igen, igen, igen! :) Ott Boroznaki Tibivel szoktunk jókat autózni… Talán Ő indul is. Szerintem az már kimarad nekünk, de ha tudunk, kimegyünk szurkolni a barátainknak.
Gondolkozunk a ciprusi futamon is, de annak nagyon nehéz a logisztikáját intézni, pedig jó kis murvás verseny lehet az is, ráadásul dupla pontokat osztanak érte.
Ki fog navigálni most?
Milcsevics Lóci ül majd mellettem, vele mentem a Veszprém Rally-n is.
Az autó adott?
Persze. A saját Mitsubishinkkel megyünk a 3-as kategóriában. Biztos, hogy nem a legkedvezőbb pálya lesz ez a san marino-i futam neki, de megpróbálunk vele jól menni.
Szerintem az éjszakai 44 kilométeres gyorsasági szakasz lesz a nagy vízválasztó. Ez a szakasz van felosztva az első napon három részre, néhány száz méteres átkötő etapokkal, utána éjszaka nekivágunk egyben a gyorsaságinak. Remélem nem üli majd meg a gyomrunkat.
Szurkolni fogunk itthonról!
a csapat partnerei:








Ez a hír most jelenik meg 3659. alkalommal
Intercontinental Rally Challenge 2012
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|