h i r d e t é s
Összes oldal:
711657467
Napi oldal:
57063
Jelenleg:
5553
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
418 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
392 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
374 |
4. |
Tóth Richárd |
|
342 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
339 |
6. |
Gách Bence |
|
336 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
318 |
8. |
Petrovszki Máté |
|
318 |
9. |
Kozsuk Péter |
|
304 |
1. |
Thierry Neuville |
|
145 |
2. |
Ott Tanak |
|
137 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
117 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
101 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
65 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Bujdos Mikiék a Sanremo Rallye-n kategória második helyen végeztek. Valljuk be, ezt Te sem gondoltad volna…
Ez így van! De pályákról sem gondoltuk, hogy ilyen kemények lesznek. Voltak elképzeléseink, de ezek a gyorsasági szakaszok minden elképzelést felülmúlnak…
Volt olyan szakasz, olyan kanyar, ahonnan bármikor bázisugrást lehetett volna ugrani…
A pályabejárás első napja után leültünk és csak néztünk magunk elé…
Szakadékok, korlát és bármilyen védőfelszerelés nélkül. A legtöbbször a navigátor oldalán voltak a szakadékok, de talán jobb is, hogy én nem tudtam róluk minden esetben…
Lóci néha lenézett, de azt mondta, h nem szeretne leesni…
Ehhez hozzá lehetett szokni, gondoltuk majd itt lassan megyünk. De voltak olyan szűk részek is, ahol a Mitsubishi alig fért el. Arra vártam, hogy mikor kell hátramenetbe kapcsolni és rutinoznunk egyet, hogy a visszafordítóba beforduljunk. Éppen, hogy csak egy autó elfér.
Kettő felírásból kellett megoldanunk a pályabejárást. Nem volt egyszerű dolgunk, de Lóci hiba nélkül dolgozott ott is és a versenyen is tökéletesen navigált. Nagyon nagy része van a sikerben, csakúgy, mint a csapatnak, hiszen nekik is volt dolguk, de mindent jól megoldottak.
Első nap három szakaszt mentetek, amiből este egy hosszú gyorsaságit fűztek össze. Nagyon féltünk tőle, aztán belülről nagyon élveztük, nagyon jó volt, talán néhol még látványosan is mentünk, aztán megnéztük az időnket, nagyon büszkék nem voltunk rá :)
De a végeredményre azok lehettek, hiszen a kategória második hellyel egy rakás pontot szereztetek az IRC értékelésben.
Örülünk és annak is, hogy az autót karcmentesen hoztuk haza.
Komlót kihagytuk, de most a ciprusi futamon támadunk.
Kicsit utolsó pillanatban sikerült elintéznünk az indulást és kilogisztikázni a futamot.
Onnan jelentkezünk, köszönjük a szurkolást!
>> SMS hírek Bujdos Mikiéktől <<
a csapat partnerei:
Ez a hír most jelenik meg 3272. alkalommal
Intercontinental Rally Challenge 2012
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|