h i r d e t é s
Összes oldal:
770065102
Napi oldal:
12493
Jelenleg:
1360
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|

Bujdos Mikiék a Sanremo Rallye-n kategória második helyen végeztek. Valljuk be, ezt Te sem gondoltad volna…
Ez így van! De pályákról sem gondoltuk, hogy ilyen kemények lesznek. Voltak elképzeléseink, de ezek a gyorsasági szakaszok minden elképzelést felülmúlnak…
Volt olyan szakasz, olyan kanyar, ahonnan bármikor bázisugrást lehetett volna ugrani…
A pályabejárás első napja után leültünk és csak néztünk magunk elé…
Szakadékok, korlát és bármilyen védőfelszerelés nélkül. A legtöbbször a navigátor oldalán voltak a szakadékok, de talán jobb is, hogy én nem tudtam róluk minden esetben…
Lóci néha lenézett, de azt mondta, h nem szeretne leesni…
Ehhez hozzá lehetett szokni, gondoltuk majd itt lassan megyünk. De voltak olyan szűk részek is, ahol a Mitsubishi alig fért el. Arra vártam, hogy mikor kell hátramenetbe kapcsolni és rutinoznunk egyet, hogy a visszafordítóba beforduljunk. Éppen, hogy csak egy autó elfér.

Kettő felírásból kellett megoldanunk a pályabejárást. Nem volt egyszerű dolgunk, de Lóci hiba nélkül dolgozott ott is és a versenyen is tökéletesen navigált. Nagyon nagy része van a sikerben, csakúgy, mint a csapatnak, hiszen nekik is volt dolguk, de mindent jól megoldottak.
Első nap három szakaszt mentetek, amiből este egy hosszú gyorsaságit fűztek össze. Nagyon féltünk tőle, aztán belülről nagyon élveztük, nagyon jó volt, talán néhol még látványosan is mentünk, aztán megnéztük az időnket, nagyon büszkék nem voltunk rá :)
De a végeredményre azok lehettek, hiszen a kategória második hellyel egy rakás pontot szereztetek az IRC értékelésben.
Örülünk és annak is, hogy az autót karcmentesen hoztuk haza.
Komlót kihagytuk, de most a ciprusi futamon támadunk.
Kicsit utolsó pillanatban sikerült elintéznünk az indulást és kilogisztikázni a futamot.
Onnan jelentkezünk, köszönjük a szurkolást!
>> SMS hírek Bujdos Mikiéktől <<
a csapat partnerei:








Ez a hír most jelenik meg 3507. alkalommal
Intercontinental Rally Challenge 2012
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|