Sok helyen fogja Imi mondani, hogy PADLÓ!
Ranga Lacikával beszélgettünk a szezonzáró futam előtt
2017-11-02
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763323785
Napi oldal:
61242
Jelenleg:
1061
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

sok_helyen_fogja_imi_mondani_hogy_padlo_1

Megint az autópályán értem el a két Ranga fiút, Eger felé tartottak és most Lacikával beszélgettünk arról, ilyen volt a hazai futam és mit vár az egri hétvégétől


Milyen volt a pécsi verseny?
Nagyon jó! A legjobb, hogy a saját ágyamban alhatok ilyenkor :)
Amúgy szerintem erős, jó tempót tudtunk autózni, vasárnap talán még közelebb kerültünk az elejéhez. Apró dolgok vannak még, ami hiányoznak a versenyzésemből. Nagy hibákat már nem követek el, de ezek a kis apróságok a végére összeadódnak. Ezekre kell jobban odafigyelnem.

Jó idő volt és azt gondolom, hogy sok néző is volt kint…
Nagyon sokan voltak!
Elfogultság nélkül próbálom mondani, hogy szerintem az év versenye volt eddig!
Sok néző, összetett, nehéz verseny és egy perc csúszás nélkül lezajlott.

sok_helyen_fogja_imi_mondani_hogy_padlo_2

Az új szakaszok is jót tettek a mezőnynek, szerintem. Talán azokon is mehettetek volna kétszer is…
Ha jól tudom, az egyik teszt jelleggel volt és innentől kezdve talán többször szerepel majd a programban.
 

sok_helyen_fogja_imi_mondani_hogy_padlo_3

Megy még a rivalizálás köztetek Petivel? 
Elengedted a házi csata kezét, vagy még benned van, hogy odacsapsz neki?
Mecseken a harmadik gyorsasági körül kicsit elkenődtem. Úgy éreztem, hogy jót jöttünk és majd az első háromba lesz az időnk és ott sem sikerült. De még úgy látszik, hogy nem állt nekem ez össze, de dolgozok, dolgozunk rajta! Nem adjuk fel!

Én úgy érzem, és ezzel már másokkal is beszéltünk: az év közben sokat gyorsult a mezőny eleje…
Mi is úgy gondoljuk! Nézegettük Peti tavalyi belsőjét, amikor már az R5-el ment itt a Mecseken és a mostani belsőket és azt látjuk mi is, hogy sokkal nagyobb a tempó, mint akkor volt. Most többet vállalt el, mint tavaly, amikor megnyerte a gyorsot és az most csak a negyedik időre volt elég például Fekeden. Felgyorsult a mezőny, nagyon!

Ez nem baj…
Semmiképp sem! Ez húz mindenkit! Mi is gyorsabban mentünk, mint ahogy például a Székesfehérvár Rallye-n, mégsem jutottunk előrébb, mert gyorsultak a többiek is. De ez tényleg jó!

Az egri pályák talán jól ismertek mindenki számára. Te is mentél már itt korábban, ugye?
Szerintem a mezőny szinte minden párosa ment már itt, én is mentem már itt Mitsubishivel is, Super1600-os Ignissel is. Nem idegenek a pályák, de mindenképp fel kell frissíteni a korábban megszerzett tapasztalatokat.

sok_helyen_fogja_imi_mondani_hogy_padlo_5

Amire biztosan emlékszem, hogy viszonylag egyszerű, de nagyon tempós pályák ezek, sokat számít az, hogy ki meri otthagyni a lábát a gázon…

Jól tudom, hogy egyféle áttétele van a váltótoknak? Mennyi a vége? És azt adja? :)
Igen, a Skodáknak egy végáttétele van a váltóknak. Úgy tudom, hogy 194 km/h és azt kiviszi :) :) :)

Reméljük, most hétvégén is jó idő lesz! Számít az, hogy november van? (Persze, hogy számít…)
Nyilván. Mentünk egy kicsit a kocsival és az biztos, hogy nehezebb felmelegíteni a gumikat és emiatt jobban fog csúszni, jobban oda kell figyelni. Reméljük esni nem fog a hétvégén.
Talán a viszonylag rövid gyorsok miatt kevésbé fognak kopni a gumik.

Ott ül melletted egy olyan navigátor, aki talán mindenkinél jobban ismeri ezeket a szakaszokat…
Azt hiszem én is, hogy talán Ő van itt legjobban képben és biztos vagyok benne, hogy sok kanyar előtt fogja majd mondani, hogy ’padló!’.

Mik az elvárásaid Magaddal szemben?
Az autót így év vége felé már nem szeretném összetörni, ha lehet.
Viszont hátradőlni sem szeretnénk, hiszen szoros a bajnokság állása és lehetünk ötödikek is és akár tízedikek is, ha úgy alakul. Kazár Miki négy pontra van tőlünk, Turán Frici is hatra, de a mögöttünk lévők is utolérhetnek. Mikinek is ez majdnem hazai pálya és Frici is ment már itt szinte mindenféle autóval, biztos vagyok benne, hogy képben vannak.
Azt hiszem jó kis meccs lesz még itt a végén!
Egy-két gyors után meglátjuk, hogy mik az erőviszonyok.

sok_helyen_fogja_imi_mondani_hogy_padlo_4

Azért az jó, hogy idén nem maradt el az egri rajtceremónia…
Nagyon jó, hogy rá van erre szánva egy külön nap, egy külön show. Egerben különösen így van ez, mindig rengeteg ember jön el, remélem most is. Emlékszem, hogy 7-8 évvel ezelőtt emberfalban jöttünk le a dobogóról és emberfalban mentünk még majdnem egy kilométert. Remélhetőleg most is sokan eljönnek!

 

Ez a hír most jelenik meg 2643. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k