h i r d e t é s
Összes oldal:
770147261
Napi oldal:
94652
Jelenleg:
974
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Egerben nem tudták befejezni a futamot. Miskolcon az első nap után ők vezettek, de a végén a második hely miatt sem szomorkodhattak. Janikával beszélgettünk.

Az első verseny nem úgy sikerült, ahogy azt vártátok. Hogyan érkeztetek Miskolcra?
Nehéz volt elhelyezni magunkat, hiszen nagyon kevés szakaszt tudtunk menni a szezonnyitón. Arra sem volt igazán idő, hogy bemelegedjünk. Apró dolgokat azért lehetett sejteni, de igazából úgy gondoltam, hogy Miskolcon láthatjuk majd meg, hogy hol is tartunk.
Nem tartotok rossz helyen… Az első nap Ti vezettetek…
Egy kicsit előrébb tartottunk, igen. Igaz, hogy vezettünk egy picit, de úgy gondoltam még az első kör után is, hogy ez nem a mi versenyünk, nem fogjuk tudni megnyerni.
Nincs ezzel semmi baj. Sokat tudtunk előrelépni tavalyhoz képest. Az autó nagyságrendekkel jobban működik, kezelhetőbb. A dobálós, tempós részeken - és úgy általában a tempós részeken – még lehet bátrabban versenyeznünk. Azt nem mondom, hogy lassan mentünk, de lehet ott még gyorsabban. Az persze kérdés, hogy ez mekkora kockázattal jár. Erre még nem tudok válaszolni. De ott még van egy kis veszteségünk.
Másodikak lettetek, csak Norbiékkal kellett versenyeznetek, a többiek végig mögöttetek voltak…
Jönnek a murvás versenyek. Mit vársz ezektől a futamoktól?
Murván is szeretnénk egy kicsit előrébb lépni az autóval!
Azt gondolom, hogy relatív alacsony sebességnél is elkezd az autó keresztbe menni. Ezen szeretnénk még dolgozni, hogy az autó hátulja tempós részen is biztosan álljon az úton. Lesz egy tesztünk, ahol majd ezt próbáljuk rendbe rakni. Amúgy az autó jól működik.
Két murvás futam lesz csak az idén. Ennek örülsz, vagy lehetne több?
A fehérvári vegyes verseny nekem tetszett. És nem csak azért mert megnyertük :)
Kuriózum volt, csak régebben voltak ilyen futamok. Egy kis színt vitt a bajnokságba, hogy egyik nap mentünk murván, másnap pedig aszfalton. Van egy nehézsége, hogy át kell állnod egy másik útfelületre. Szerintem ez jó volt.
Ez a két murvás futam sem rossz. A Veszprém Rallye a maga másfeles szorzójával nehéz lesz. De azt elmondhatom, hogy én jobban szeretek murván versenyezni.
A csapat partnerei: Total, A-HÍD Építő Zrt., Signal-Print, DOMINIUM INVEST Kft., Mammut, FERRO-PRESS, MUT Hungária, Peugeot Balogh, Fenstherm, morane investors, AUTO-SZOFT, CZIKOBA, Saubermacher, Allianz, GPR & PARTNERS Kft., Cirkont, SZATMÁRI, SZATMÁRI MALOM, PIRELLI, DEPÓNIA TECHNIKA KFT., Novus Creativus
Ez a hír most jelenik meg 4019. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|