|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Egerben nem tudták befejezni a futamot. Miskolcon az első nap után ők vezettek, de a végén a második hely miatt sem szomorkodhattak. Janikával beszélgettünk.
Az első verseny nem úgy sikerült, ahogy azt vártátok. Hogyan érkeztetek Miskolcra? Nehéz volt elhelyezni magunkat, hiszen nagyon kevés szakaszt tudtunk menni a szezonnyitón. Arra sem volt igazán idő, hogy bemelegedjünk. Apró dolgokat azért lehetett sejteni, de igazából úgy gondoltam, hogy Miskolcon láthatjuk majd meg, hogy hol is tartunk.
![]() Nem tartotok rossz helyen… Az első nap Ti vezettetek…
Egy kicsit előrébb tartottunk, igen. Igaz, hogy vezettünk egy picit, de úgy gondoltam még az első kör után is, hogy ez nem a mi versenyünk, nem fogjuk tudni megnyerni.
Nincs ezzel semmi baj. Sokat tudtunk előrelépni tavalyhoz képest. Az autó nagyságrendekkel jobban működik, kezelhetőbb. A dobálós, tempós részeken - és úgy általában a tempós részeken – még lehet bátrabban versenyeznünk. Azt nem mondom, hogy lassan mentünk, de lehet ott még gyorsabban. Az persze kérdés, hogy ez mekkora kockázattal jár. Erre még nem tudok válaszolni. De ott még van egy kis veszteségünk.
![]() Másodikak lettetek, csak Norbiékkal kellett versenyeznetek, a többiek végig mögöttetek voltak…
Jönnek a murvás versenyek. Mit vársz ezektől a futamoktól?
Murván is szeretnénk egy kicsit előrébb lépni az autóval!
Azt gondolom, hogy relatív alacsony sebességnél is elkezd az autó keresztbe menni. Ezen szeretnénk még dolgozni, hogy az autó hátulja tempós részen is biztosan álljon az úton. Lesz egy tesztünk, ahol majd ezt próbáljuk rendbe rakni. Amúgy az autó jól működik.
![]() Két murvás futam lesz csak az idén. Ennek örülsz, vagy lehetne több?
A fehérvári vegyes verseny nekem tetszett. És nem csak azért mert megnyertük :)
Kuriózum volt, csak régebben voltak ilyen futamok. Egy kis színt vitt a bajnokságba, hogy egyik nap mentünk murván, másnap pedig aszfalton. Van egy nehézsége, hogy át kell állnod egy másik útfelületre. Szerintem ez jó volt.
Ez a két murvás futam sem rossz. A Veszprém Rallye a maga másfeles szorzójával nehéz lesz. De azt elmondhatom, hogy én jobban szeretek murván versenyezni. ![]() A csapat partnerei: Total, A-HÍD Építő Zrt., Signal-Print, DOMINIUM INVEST Kft., Mammut, FERRO-PRESS, MUT Hungária, Peugeot Balogh, Fenstherm, morane investors, AUTO-SZOFT, CZIKOBA, Saubermacher, Allianz, GPR & PARTNERS Kft., Cirkont, SZATMÁRI, SZATMÁRI MALOM, PIRELLI, DEPÓNIA TECHNIKA KFT., Novus Creativus Ez a hír most jelenik meg 4006. alkalommal
![]() 2016.04.29-30.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |