LCH Tavaszi LADA találkozó
Szilveszteri nevezések
Aqua Resort Szilveszter Rallye 2011
2011-12-23
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685273816
Napi oldal:
116819
Jelenleg:
1639
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
137. • 2010-12-30 18:58:56
oriens-elektronkft@t-online.hu
elöreis köszi
136. • 2010-12-30 18:43:40
Nyilasróka kaphatnék képet ha van a 96 os autóról?
135. • 2010-12-30 18:38:45
Omega3000 kérhetek egy mail címet, amire küldhetem?:) Első versenyhez képest szerintem nagyon szépet jöttetek:) Csak így tovább!!!
134. • 2010-12-30 18:18:36
Etelka!

Akkor még vannak jóérzésű rallykedvelő emberek :)

Viszont a többieknek sajnos igaza van nagyjából mindenben. Tény ami tény, és kintről is láttuk, hogy néhol katasztrofálisak voltak a körülmények, van ahol nem is vártunk senkitől semmit, örülhettünk ha nem kellett feltolni az autókat (mert ilyen is volt)...
Ám volt jó példa rá, hogy igaza van a többieknek. Sőt, pl a benzinkútnál elment 180 autó, 180 autóból 150 odak.ta a padkának. 150ből 150 úgy akart elfordulni, hogy odaesett, eltekerte, és várta a csodát. Sajnos a versenyzők 80%-a (nem csak itt, mindenhol!), így versenyzik, pedig ez így elég tré...
Aztán volt kb 30 versenyző, aki tudja hogyan kell vezetni, ők előre befordították az autót. Nekik elfordult, nem tolta az elejét, nem padkáztak se elejével se hátuljával, és sztem azon az 1 kanyaron 1-2 másodpercet vertek az összes többi versenyzőre...nem mellesleg a nézőknek mocskosul tetszett!
Persze alapvetően igaz, hogy csúsztatva nem a leggyorsabb, meg sokan vigyáznak is az autóra, "megértem" ("zsebpénzből" csinálom én is amit csinálok)...de mindig ott az a DE...igenis vannak helyzetek, amikor oda kell nyúlni a kézifékhez, és befordítani. Ilyen szempontból pl egyenesen sz.r a magyar rally (rally1től az amatőrig mind), a pilóták közül 1-2 kivétellel egyik sem tudja hogy működik...és ez gáz :(
Na mind1, jól elkanyarodtam a szilveszter rallytól :), és végül is most még annyira nem is panaszkodhatunk, mert a most látott versenyek után és a körülményekhez képest, tényleg nem volt rossz verseny. Még a micsuk is szépen mentek az elején (már amelyik persze), ez meg aztán tényleg ritka.

Úgy gondolom viszont, hogy aki micsuval versenyzik szezonok óta, de valójában nincs pénze rá, ezért spórolja, el kéne gondolkodni meddig is ér a takarója. Ha nincs rá, akkor miért akarja? Én sem ülök subaruban, mert nem tudnám fizetni...
Vagy az autóval kapcsolatos igényeket kéne alább adni (pl kisebb kategóriás, vagy pár évvel idősebb), vagy az osztályban kéne visszább vándorolni (rally1ből 2.be, 2ből RTE.be, stb stb)...

Bár ezt kevésbé érzem problémának, egyszerűen igaz amit a többiek mondanak, túl sok ott a tehetségtelen ember...

Változtatni nem tudunk, örüljünk együtt annak ami még maradt :)

üdv
133. • 2010-12-30 18:14:24
Pl a Barátomék a 3. körre, a m l kút utáni valamilyen kerítéses kanyarba álltak, és azt mondták hogy nagyon jó volt az a kör, de az első kettő kuka volt nézhetőség szempontjából. De az elgondolkodtató, hogy nagyon kevés embernek tetszett a verseny. Legyen ez is és a miku is újra az amatőröké, és ne a pénzről szóljon már minden, hanem tényleg a bulitól. Lehessen szavazni, hogy ki ment a leg látványosabban a kategóriákban, és az első 3 ilyet díjazni is lehetne. Ezt mondjuk egy sms el is lehetne összehozni, és ez pénz is lenne a rendezőnek. Ha a sok marha szavaz a megasz.arra, vagy a ziksz faktorra, szvsz erre is szavaznának. Csak ugye utána kellene járni. Hozzáteszem, a barumon már ez működik. Csak egy javallat, mert hamarosan senki nem fog a pálya mellett állni, ha így megy tovább.
132. • 2010-12-30 17:59:35
Szerintem is egyszerű a képlet: Van aki tehetséges, érzi a vasat a feneke alatt, van benne józan bátorság és úgy érzi, a rallyversenyen indul, akkor próbál kicsit gyorsabban menni az úton, mintha hétvégiautózna. És van akinek annyi köze van az autóversenyzéshez, mint egy épp munkába autózó hivatalnoknak...viszont, van lé, ott virít alatta a micu lancer. Nos ezek vannak egyre többen. Ezt látom én, az egyszerű nézö a pálya széléről, aki 1980 óta látogatja a versenyeket és manapság egyre több versenyről megyek rossz szájízzel haza. Talán be kéne vezetni valamiféle szabályt, mint a videojátékokban, hogy pl. az első kör végén az utolsó 5-10-akárhány versenyző kiesett. Ezt persze magam sem gondolhatom komolyan, de így talán mindenki megpróbálna kicsit igyekezni, "versenyezni", vagy rádöbbenne, hogy csak a pénze miatt nem odavaló. ...és még arról, hogy a kanyarban lapjával , csúszva, de eredménytelenül, vagy látványtalanul, de helyezésorientáltan autózni: hát nem tudom, de elnézve pl. a VB.-t, ott valamiért a kanyarokban is "odatevősen", bevállalósan mennek, a fene tudja, talán nem olvassák a Duen fórumokat...
131. • 2010-12-30 17:52:44
Helló,Peti vagyok(14). Az előfutó omega navigátora. Első igazi versenyünk volt,eddig csak FRT-re jártunk. Ezúton köszönjük a szurkolást, hóból való kitolásokat. Örülök ha valakinek tetszett az autózásunk. Ha van képetek küldjetek léci.
130. • 2010-12-30 17:30:52
Hajóka!
Nagyon szuperek a képek gratulálok hozzá!
129. • 2010-12-30 17:21:39
Tibike!

Egyszer menj fel egy havas éjszakán a Bükkbe, ott igaz hogy nem "versenyzőket" láthatsz, nincs nagy sátor, nincsenek hostes lányok, nincs csilli villi, csak egyszerű emberek akik a családi kocsival konyhapénzből mennek olyan tempót, hogy a mostani szilveszter rally mezőnyének nagy része megirigyelné.
A 3 kör alatt láttunk min.350-400 autót, kb. 40-re mondanám, hogy volt elképzelése arról, hogy mit is szeretne.
Az egész verseny egy büntetés volt, ja és nem csak a nagy hideg miatt...
128. • 2010-12-30 17:04:47
Mi először jártunk Szilveszter Rally-n öcsémmel és nekünk nagyon tetszett, lehet szerencsés helyet fogtunk ki mert látvány is volt, eksön is volt, jó volt na!!!
Köszönjük az élményt, videót már feltöltöttem kis oldalamra!!!
Rally-ban Gazdag Boldog Új Évet minden rallykedvelő embernek!!!
Üdv. mosolygok
127. • 2010-12-30 16:42:05
Yeti!

Teljesen igazad van.....csak a két végletre mutattam rá.....Aki rajzol szépen és kersztben megcsinálja a kanyart az biztos hogy király.....csak itt előttem az volt hogy valaki jobban becsüli azt hogy beesik mint eredménnyel célba ér még ha siralmas.Amúgy ASI meg Kazár meg turán meg a többieket tisztelem versenyzés szinten,de egy biztos,ők nem aggódnak ha elvisznek egy lassitót, gátlástalanul átmennek rajta,meg sem fordul a fejükben hogy mennyibe fog kerülni ez....
Én nem vagyok egy nagy pilóta mentem pár tódodrit suzukival(voltam abszolut első),15 éves korom óta az autóversenyzés tölti ki az életem,nincs egy forintom se,eladtam egy autómat hogy tudjak indulni ezen a versenyen egy EVO-val,mgeleptem magamat igy 30 évesen,kiszoptuk mert nem ilyen körülményekre számitottunk(szerintem senki).Magunkhoz képest is siralmasan mentünk az elején de a végére azért mentünk már az abszolutban is jókat(12).Kivülről siralmasnak tünhetett az biztos,de kiváncsi lennék ki kockáztatna több millió forintot egy ilyen versenyen ahol tükör jég(aki nem ment rajta az a felét nem is látta)az út.Gondolom nem csak mi vagyunk igy anyagilag....Mehettem volna ingyen egy Suzukival azzal lehet bátrabb lettem volna de ezt választottuk....Én tudom hogy siralmas amit a Rally I.-ben csinál a középmezőny de tényleg nem kevés pénz forog ott kocán,és szinte biztos vagyok ha a középmezőnyben is annyi lóvé lenne mint elől akkor ők is bátrabbak lennének.(erre én is most jöttem rá).....
126. • 2010-12-30 16:30:40
gabiS4Avant! Február 5 szombat. Mi már nagyon régen járunk ki. Itt döbbenünk rá, hogy lehet egy százas skodával is látványosan menni, vagy látványosabban mint egy micuval. Janner kimarad, svéd kimarad, de a stopa az örök, ha az egészség engedi..
Bettyke.
Sajnos azoknak az időknek vége, hidd el, sokan sajnálják ezt, és azt is, hogy az anyagi helyzet megváltozott sok embernél. Az egy nagyon jó verseny volt a hévízgyörki. Onnan mosolygó szájjal, sztorizva mentünk haza.
125. • 2010-12-30 15:55:02
Kedves Etelka!
Szerintem meg kevered a szezont a fazonnal...
Nekem a hajam kihullik tőle, mikor egy lapon emelgetik azokat akik ész nélkül esnek kelnek, megforognak minden kanyarban, állandóan vissza kell rakni őket a pályára....azokkal akik szépen autóznak! A kettő köszönőviszonyban sincs egymással!
Előbbihez csak elég hülyének kell lenni, sokszor még pénzt sem igényel a dolog, de tehetséget a legkevésbé sem. Nyilván nem olyan unalmas, mint a 20al gurulgató se nem gyors se nem látványos sereghajtók, ettől még nem gondolom, hogy elismerésre méltó lenne, sőt sajnálatos, hogy valaki őket tekinti a rally fenegyerekinek...
A mi rendezvényeinken is sokszor szomorúan konstatálóm, hogy a legjobban annak örülnek, aki berongyol a pályára, rááll a gázra, megforog, pörög alátekert kormánnyal, gumitfüstöl...aztán a népek meg csorgatják a nyálukat, meg verik a brét...ez a szégyen, de igen nagy. :(
Nem számít, hogy egy kanyart sem tudnak bevenni, ők a nagy emberek...

Vegyük már ettől külön azt, aki bár nem ér el időben jó eredményeket, ám mesteri módon rajzol le pontosan 1 ívből 1 kanyart keresztben, rakja egyikből át a másikba...csúszik határon a megfelelő gáz és kormány mozdulat eltalálásával...
Igen, ez az amihez tehetség kell, és ez az ami hiányzik a rallyból.
Legyen még több Jana :), (meg Koncz Robi -t minden versenyre vigyorgok)

További kellemest
124. • 2010-12-30 15:31:17
Tudom hogy hogy működnek a dolgok!De ha az ember tehetséges,azzal nem megy semmire!Ha nincs apuci mögötted a millióival vagy nincsen ismerettséged,kár elindulnod szponzort keresni,mert úgyis csak kiröhögnek!Amúgy annyit az egészről,hogy az ASI vagy a Turán vagy még volt egy pár aki tudott menni a körülményekhez képest normális tempót!Volt aki a jégmentes úton a mol kútnál jött vagy 20-szal és még ráhúzta a kézit,még jó hogy jött az egyenes,mert ott nagyon ment neki!
123. • 2010-12-30 15:12:25
Helóka!

Mikulás Rally, B.A.Z. Rally és most a Tóváros Szilveszter Rally. Ezek a versenyek igazi megmérettetések voltak sokak számára.
Íme ezekről a versenyekről a képek! Íme ezekről a versenyekről a képek!

Boldog Új Évet Kívánok!
122. • 2010-12-30 14:37:10
Joci,

mikor lesz? Ewrc-n fent van? Én ugyan megyek jövhéten Jännerre, meg vettem már repjegyet Svédbe .... de ha jó a Stopa, miért is ne? Van repkedő 130RS meg kukára tört Alfa164 is? :)
121. • 2010-12-30 14:35:31
Szerintem egyszerű a képlet, akkoriban töredékéből lehetett versenyezni és tizede ekkora összeget kockáztatott mindenki,ráadásul a vezetési stilus is más volt mindenki úgy ment(lapjával).De ma már ha eredményt akarsz elérni kevés hogy racsnizol és körzőzöl minden kanyarban akkor elvernek mint buzi a f***át(lehet igy is :D...).Csak össze kell hasonlitani egy 2000-s és egy 2010s RTE versenyt....(és ez még mindig jobb mint a Rally I.).Szerintem annyi a dolog hogy el kell dönteni,kinek mi a rally,hogy minden kanyarban széttapsolnak meg kitolnak,meg visszaboritanak,vagy hogy az eredménylistán te vagy legfelül.És ez senki szemére nem róható fel se ha lassan megy mert célba akar érni a 15milliós EVO-val(persze lehet mondani hogy akkor minek neki ilyen autó,de lehet ő szivesebben ül egy ilyenben ha megteheti mit egy 500ezer forintos gyilkos autüóban)és persze az is lehet hogy van egy megfelelő LADÁd és tényleg les***od az eredményt meg az autó épségét és akkor érzed jól magad ha minen kanyarban megforogsz meg ki kell szedni.A nézőknek persze tudjuk mi a jó..........És ez javulni nem fog sajna csakrosszabodi,de ez mindenhol igy van a világon aVB-n is.....Egyre kevesebb a néző a profi versenyeken....járni kell amatőrre de a legtöbb abból is profi lessz.....
120. • 2010-12-30 14:19:09
Hát ezzel mi is így vagyunk!
Köszönjük!
Mi is idegeskedünk mikor a pálya mellől nézzük egyre szörnyűbb a helyzet sajnos!95 tol járunk versenyt nézni akkoriban jó élményekkel tértünk haza manapság meg idegeskedve jó lenne megint olyan lenne ez a verseny mint a régi szép időkben!!

119. • 2010-12-30 14:15:24
Ha lenne még pár ilyen elvetemült, mint Ti, akkor sok néző visszajönne a pálya mellé...
118. • 2010-12-30 14:02:26
Hát így is lehet
http://video.racing.hu/utolso_2010
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k