Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Szilveszteri nevezések
Aqua Resort Szilveszter Rallye 2011
2011-12-23
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684368951
Napi oldal:
28950
Jelenleg:
964
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
257. • 2011-12-20 21:31:11
na szoval arra akartam kilyukadni , hogy már auto se lesz amivel versenyezni lehessen, olcsó meg egyáltalán nincs!homolog olcsó kocsi?dácsa logan:)meg a kupás lignit és utánna már jön a horror fenntartási költség

a kupás igniseket nagyon nem szabadot volna igy hagyni szélnek ereszteni

dehát a szövetségnek ugyan mit számít 10n2 es próbálkozó ha van helyettük 2-3 tuti bérletes evós kolega:)akit nem hoz zavarba egy kis párszázezres nevezési tétel...
nekem az 50 is sok , és mielőtt szétfikázna mindenki vagyunk igy ezzel páran:)

ja és inkább küldjétek az Iván szót a 1799 es számra:)
ö még életben tartotta eddig a rally szellemét!
256. • 2011-12-20 20:59:28
Az a baj ,hogy elcsúsztak a lehetőségek.
És nincsenek lépcsők.A Ladázást nem irom lépcsőnek a jóval félmilió feletti motorépitgetések már rég nem lehetnek kezdők alternativái:)
kezdhetsz suzukival (gti vagy kupás) mire talpraállitod , mert ugye van köztük pár ami már futkosott egy két idényt, lehet a "kedved" is elmegy:)ha elkezded megépíteni az mégtöbbe kerül , és nem kevés munka:)brutálisan kitartónak kell lenni, főleg ha apropénzből csinálod.Azt is tudnod kell , hogy már ott hátrányba indulsz a tehetősebb ellenfelekkel szemben mikor beneveztél:)Óriási különbség van egy uj versenygumi és egy százéves kopott s*** között.arrol ne is beszéljünk , hogy milyenek a különbségek futóműben még pici kategóriákba vastag bilstein katona és egy gyári felkeményitett között rugo stb .ég és föld,.
Következő lépcső ami igen nagy ugrás árban egy honda vti , de mivel ezek is sztritrészes alapok voltak , minden borsos hozzá.
és innen elfogyott az alternativa..
a typer r n3 as horibilis összeg az uj cliok szintén
annyiba kerül egy váltó hozzájuk mint egy két olcsobb régebbi n es kiskocsi:)de hogy képbe legyetek egy ás gti suzi válto is horror összeg a maga félmiliós tételével.ezeket reviziózgatod meg stb és máris pörögnek a dollárjelek:)pedig nem csillogó evókról beszéltem:)
A kezdők nem szivesen kezdenek már kis gyenge kocsin mint mi.
Nem menő egy kupás lélekvesztőbe tanulgatni,ma az dukál ha egyből komoly erős autót adnak a segged alá:)
Azt sem tudom milyen ,sosem ültem olyanban:)
na jó talán az Oriol féle gti erős volt a maga kategoriájában:)

és itt vége is mert innentől mehetsz evoval nemolcso ladával nemolcso bmwvel nemolcso r2 r3 stb
255. • 2011-12-20 20:51:02
Viszont azzal ti nagy tévedésben vagytok hogy az általatok kritizált versenyzők mástól veszik el a lehetöséget,ha ugy döntenek hogy nem költenek a rallyera akkor még kevesebb induló lesz és nem valószinü hogy 10-20 látványos ,gyors pilótáért fognak versenyt rendezni,mert lássuk be a versenyzők pénzén rendezi a rendező a versenyeket és nem a nézőkböl (ez tény még ha rosszul is esik a nézőknek).Nem azt kérem hogy szeressétek az álltalatok unalmasnak vélt versenyzőket de ne bántsátok őket,sokan nagyonsok pénzt ölnek ebbe a sportba.
254. • 2011-12-20 20:04:46
Így van, soha nem fog kiderülni mit tudok, mert csóró vagyok, sőt fogalmam sincs arról sem mit tudnék, nem vagyok egy sztrítfájter. Magam fajta embereknek ez jutott, a nézés, és az ebből maradó szép múlt.
vissza is sírom, mert az R1-be nem mehetett akkor mindenféle sztár...le kellett győznöd 20-30 kategóriatársod R2-ben hogy felkerülhess.
Fogják itt a wrc-re meg anyám tyúkjára, hogy nincs néző...nagy lófuttyöt!
1-2 emberért már nem mennek ki a nézők. Pécsen érdekes voltak......vajon miért.
Pár éve a Szilveszter rally is akkora parádé volt, ring külső, 649% os emelkedő utáni balos...mindenki csúszkált, tempósan...aztán belső ívre gumi került.
persze a lényeg, akinek nem tetszik nem megy...ez megy mostanság. Mondják az okosok, a magyarok birkák, semmiért nem reklamálnak, csak sodródnak az árral...ez igaz a rallyra is..nagy többség nem szol semmit...csak emelik kalapjukat.....
Elhiszitek, ha visszahoznák a régi szabályokat, feljutás, R2-ben ccm limit, 2-3 év után ismét lenne néző? Mint régen a R1 után jönne az R2.....lenne R1-ben 50-60 autó, meg kb. 100 az R2-ben...de élmény lenne ismét az R1, mert nem azt látnánk...."baze ezek nagyrészét egy sprinten agyonvernék"

de mindegy, erre nem is reagáljatok, mert már elkanyarodtam a témától..inkább bekussolok.
253. • 2011-12-20 18:44:25
A foci stadionok lelátóin sem csak csupa Fabregas meg Messi űl és szurkol. Viszont a játékosok értük játszanak még akkor is ha a lelátórol nem mindég dícsérik őket. Aki a pélyán van és mindegy milyen pályán legyen az foci, vagy rally pálya annak vállalni kell annak ódiumát is. Ha valaki meg mentálisan rosszul viseli a szurkolók kritikáit az rosszul viseli a vereséget is. Az nem válasz, hogy gyere mutasd meg Te, hogyan csinálnád, és a szurkoló csak azért nem fog eldugulni mert ő esetleg a pályán nem tudná megmutatni a tudományát. Amióta világ a világ mindíg voltak versenyzők és mindég voltak szurkolók. Amelyik versenyző a szurkolói kritika miatt meghátrál az mentálisan nincs a feladatra felkészülve. Az itt kialakult nézeteltérés egyik generálója egy elég erős minden bevezető nélküli minőségjelző alkalémazása volt (senkiházi). A fent leirtak érvényesek a sportesemények rendezőire is szerintem.
252. • 2011-12-20 18:34:39
Ezek közhelyek Balázs. Mi lenne akkor, ha mindenki akinek nem tetszik a mostani rendszer, nekilátna és versenyezne. El kell fogadni, hogy akinek van pénze, bátorsága, és arca versenyezni, azt kritika is érheti. Más sportokban ezek az emberek lemorzsolódnak, a rallyban pedig ficánkolnak.Mármint a kritizáltak. Lehet ebből élnek, jól keresnek, de vezetni nem tudnak. A színházban sem lesz mindenki színész, akinek nem tetszik egy-egy ripacs szereplése. Ha valaki éveken keresztül nem ér el semmit sem, vagy ugyanazon futottak még kategóriában áll helyt, mondjuk a kategória sokadik helyén, az költse inkább tehetséges fiatalokra a pénzt, akik tudnának csodát okozni. Szerintem.
251. • 2011-12-20 17:56:59
Tán mert az én rallyes pályafutásom is ugy kezdödött,hogy ugyanigy kritizáltam mint ti és kaptam egy alkalmat hogy megmutassam.Elsőre olyat égtem mint még soha,és rájöttem hogy a pálya széléröl dumálni a legkönnyebb azóta én is kussolok sőt most én csititalak titeket.
Amugy az álltalatok kritizált emberek rengeteget költenek erre a sportra .El is ihatnák vagy a családjuk se bánná ha rájuk költenék.
250. • 2011-12-20 17:39:48
Balázs. Te pont nem tartozol a megemlített alibis versenyzők közé. Nem tudom hogy miért pont Te írsz? Nincs önbizalmad? Hidd el, nem rád irányult a minősítés.

Köszi Zsolti, örülök hogy vannak akik úgy látják a dolgot mint én, és el is merik mondani.
249. • 2011-12-20 17:24:03
Kedves rallysjociCZ és Sibera !
Nektek a pálya széléről könnyü pofázni kritizálni,kiváncsi lennék rátok már egy versenyautóban,hogy ti mennyire vagytok bevállalós tökös gyerekek mert itt a fórumon nagyon annak tüntök,a versenyre nemcsak nézni lehet menni hanem nevezni is lehet...Ja annak vannak anyagi vonzatai, a legtöbb nézőt 1-2000 ft os belépő is elriaszt de a versenyzőtöl elvárja minden kanyarban a milliós károkat?Nekünk versenyzöknek oriási pénzekbe kerül egy egy verseny még ugy is ha nem törjük az autókat !Ha minden néző ugy gondolkozna mint ti akkor még a maradék versenyzőnek is elmenne a kedve a versenyzéstől.A régi szép idők elmultak ma már semmi sincs ingyen még annak is örülni kell,hogy ennyien áldoznak erre a sportra.Lehet nevezni és megmutatni milyen f***a gyerekek vagytok!
248. • 2011-12-20 16:51:15
Amit le írtál az valóban így volt.Abban az időben semmi nem volt messze nekünk.Rallye 2,utcai gumi,1300 A csoport a max,N csoport max 1600.Volt 120-150 induló.Ha eredményt akart valaki elérni nagyon bátornak kellett lenni,azok is voltak a fiuk.Nagyon szép emlékeim vannak arról az időszakról.Meg kéne talán kérdezni Csizi bácsit az akkori RSB vezetőt hogy hogyan csinálták,lehet hogy lenne egy két jó ötlete.Mi még most eljárunk versenyekre igaz egy Miskolc Rallye most messze van.Úgy látom én is hogy a mérhetetlen alkohol fogyasztás végett nem kívánatos a néző és lássuk be ebben van valami,amúgy is veszélyes sport a nézőkre is hát még ha gondoskodunk is róla hogy hatványozottan így legyen.
247. • 2011-12-20 09:22:21
Tévedés. Igazad van abban is hogy nem a rendezésért videókért kapsz pénzt, de kapsz és ez a lényeg. egyezzünk ki egy x be. Nem azon van a hangsúly h keres valaki rajta, hanem azon, hogy aki áldo z rá, az nem kap érte semmit sem, max 400 kocsiból 15 normálisan autózó pilótát. Mivel a gyorsasági megfordítása nagyban megzavarná a pilótákat, így lehet h a 400 nevezőből 100 menne látványosan, ezért többen mennénk ki, és nem lenne vita. De lehet ez már késő.
246. • 2011-12-20 09:19:22
Moniati. Eszem ágában sem volt Téged megbántani, mivel nem ismerlek csak látásból. Nem, nem rátok videósokra fotósokra gondoltam az alkoholosan integetők résznél. Tudod mire rágtam be egyébként? Arr ahogy az andris reagált, és le senkiházizott pár nézőt, akitől régebben remegett a videó felvételért. Na és azon, hogy , és ezt már többször több ember is szóvá tette, nagyon nem jó a ring külső, és uncsi már ebben az irányban. Meg lehetne fordítani, háta akadna látványosság. Tudom tudom, 45 fokos lejtő meg ilyenek. Bakker aki ezt leírta nem gondolkodik?? Szóval kifogások vannak. De nagyon sokan úgy érzik, hogy andris nagyon arra megy rá, hogy egy csöpp látvány se maradjon a nézőknek, maximum csak 30 kilométer per óra sebességgel. Szóval ez itt a felháborító, és még az, hogy a nézőt felesleges rosszá minősítették. Na ezért is van itt a rally ahol, na meg persze a sok magát versenyzőnek valló emberke miatt. Azt hiszem ezt a témát kivesétük, teljesen fölöslegesen, mert úgysem változik semmi sem.
245. • 2011-12-19 22:07:10
Kedves joczy!
Tévedésben vagy, én nem adom el a videókat, ugyanis ez a munkám, és ha kicsit is ismernél, tudnád, a Füredinek dolgozom, fényképeket meg a rally oldalunkra készítek, nem eladásra, tehát a fényképek abszolút nonprofit alapon megy.
Igen, egy módon pénzem van a felvételekből, mint a buszsofőrnek a buszvezetésből, ugyanis mindenkinek van munkája...
Képzeld el azt is, mi sem délben megyünk ki a pályára, hanem hajnalban, van úgy, hogy a nézők előtt.
Remélem a piásan integetőt nem ránk értetted, mert ha igen, el kell áruljam, én nem ismerek egy olyan videóst sem, akinek ez a MUNKÁJA, aki piásan állt volna valaha a pálya szélén.
A nézőkkel igazad van, sajnos egyre rosszabb tényező az, hogy egyre több a részeg, balhés néző és egyre kevesebb a normális rally-t szerető. Talán rájuk érti mindenki, hogy nem kívánt tényező, nem pedig arra aki normálisan is tud viselkedni...
Sibera-nek igaza van, egyre rosszabb a rally, de pont azért, amit ő írt le, mert féltik az autókat és mindenki űrtechnológiával akar menni. Ha a régi emberek mennének a régi kocsikkal, lehet mind1 lenne, hogy 5 vagy 25 lassító van a pályán, mert a régiek MENTEK, a maiak meg, tisztelet a kivételnek, csak mennek...
244. • 2011-12-19 22:00:11
Azért egy félreértést tessék elkerülni.
A tempós áttologatós egyeneseket (vagy kisebb kanyarokat), szívesen megnéznénk a 139 lassítófelvétel heyett.
köszi::) nem bántásból
csak erre lenne igény
mert azt már megtanultuk egy alap pályán melyik 5 kanyar és 10 lassító lesz a videókon.
243. • 2011-12-19 20:14:35
Most komolyan a rendezők nem jogosan mondják, hogy "nem kívánt tényező" az általad felvázolt fiatal, alkoholproblémákkal küzdő nézőkre?

Örüljünk, hogy valaki vállalja az anyagi kockázatot és normális versenyt rendez...
242. • 2011-12-19 19:53:42
Edelenyberes. Ne vedd magadra. Nem az ilyen normális emberekre céloztam, és ezt most komolyan mondom, vagyis írom. Hanem azokra, akik a mikun már reggel 8 kor technikai ko vereséget szenvedtek az alkoholtól, és még hideg sem volt, üvöltöttek 10 ig, majd eldőltek mint a rohadt nád. Nem földrajzi helyhez kötöm mint mások, hanem csak azt szerettem volna kifejezni, hogy nagyon felhígult a nőzősereg, és nem 1000 százalékban a rally szeretet miatt mennek ki a fiatalok, hanem a pia a buli miatt nagyrészt. Tény hogy kevesebb a néző? Tény, mert mindenhol ezt olvasod. Tény hogy ki lett több rendező álltal is hogy a néző nem kívánt tényező a versenyen??Ki lett jelentve. na itt a baj. Azt hiszem hogy mi és csapatunk már akkor járt füredis rallykra, mikor még itt sokan nem is tudták mi a rally. Akkor kibaszott más volt a helyzet. Nem volt ennyi lassító, és gumizás. Nézzétek meg, hogy akkor egy-egy ilyen versenyen mennyi lassító volt, és most ugyanazon rendezés alatt mennyi van. Szépen kiforrta magát a bevált helyek, és szépen megölte a látványt, egyetemben a verseny gumikkal.Ez van. El kell fogadni ezt, és más sport után nézni, majd pedig évvégén megnézni akár az andris videóját is, amiben az év bukásai és szép fordulásai benne vannak.
241. • 2011-12-19 18:51:28
Korom miatt elég sok ifjú ralifant ismerek (ahogy én is még fiatal vagyok), de ezt momentán még egyiküktől sem hallottam...
240. • 2011-12-19 18:50:20
Joci!
A Szilveszter Rali témába nem szeretnék belefolyni, de ezt a hozzászólásodat kissé bántónak érzem.
A pálya melletti alkoholizálás pedig úgy látom nem korhoz (és a rally.hu fórumozók véleményével ellentétben lakóhelyhez sem) köthető jelenség.

Talán azért isznak, hogy jobbnak tűnjön a verseny, vagy csak szimplán csalódottságukban? vigyorgok helyeslek
Az utolsó költői kérdésemet kéretik nem komolyan venni.
239. • 2011-12-19 17:08:54
Nem Joci! tudod mit mondanak az ifjak? Megnéznek egy régi videót, és az a véleményük, az autókban se futómű, se normális motor, se normális gumi nem volt, egy rossz libakergetőn jobb autók vannak... Ezt látják!!! Az eszükbe sem jut, azokkal az N-es, picit A-s autókkal üvegen mentek, és a nézőnek halálfélelme volt akár egy csibegyári kanyarban is mikor már a 10. autó csattant az oszlopnak, meg a 15. dőlt fel... "akkor megtehették" mindenki a saját határain ment, az volt a RALLY!
Most meg már a zsiguliba is szekós váltót raknak, meg űrtechnikát, aztán a gyorson meg gurulnak, nehogy baja legyen mert drága volt...
Most is megtehetnék, hogy határon rallyzzanak, csak az embernek van 3 millája akkor 3 millás autóval megy, ahelyett hogy menne 1.5-el és lenne rá 1.5 ha összecsukja...de nem.....jobb az egyenesben kilőni, a csóró meg hiába teszi oda magát a kanyarban, úgy kilőnek az egyenesben, nem tudja velük felvenni a kesztyűt.
Most ez megy, és akik nemrég csöppentek bele, nekik ez a rally!
238. • 2011-12-19 15:04:06
Még annyit, hogy azt vettem észre, hogy a régi nagy rallíyfanok tűntek el, és helyükre léptek a fiatalok, akik már az igazi nagybetűs rallyt nem láthatták, így ez van ezt szeretik. Nem bántom őket, de nagy részüknek a buli az, ha jól beisznak, és egy- egy pilóta visszaint a kocsiból. Lehet ezt is csodálni, biztos.
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k