KZ INVEST KUPA - 2024.jĂşnius 23. - DAKAR RING
Szilveszteri nevezések
Aqua Resort Szilveszter Rallye 2011
2011-12-23
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
698112857
Napi oldal:
12264
Jelenleg:
2339
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
257. • 2011-12-20 21:31:11
na szoval arra akartam kilyukadni , hogy már auto se lesz amivel versenyezni lehessen, olcsó meg egyáltalán nincs!homolog olcsó kocsi?dácsa logan:)meg a kupás lignit és utánna már jön a horror fenntartási költség

a kupás igniseket nagyon nem szabadot volna igy hagyni szélnek ereszteni

dehát a szövetségnek ugyan mit számít 10n2 es próbálkozó ha van helyettük 2-3 tuti bérletes evós kolega:)akit nem hoz zavarba egy kis párszázezres nevezési tétel...
nekem az 50 is sok , és mielőtt szétfikázna mindenki vagyunk igy ezzel páran:)

ja és inkább küldjétek az Iván szót a 1799 es számra:)
ö még életben tartotta eddig a rally szellemét!
256. • 2011-12-20 20:59:28
Az a baj ,hogy elcsúsztak a lehetőségek.
És nincsenek lépcsők.A Ladázást nem irom lépcsőnek a jóval félmilió feletti motorépitgetések már rég nem lehetnek kezdők alternativái:)
kezdhetsz suzukival (gti vagy kupás) mire talpraállitod , mert ugye van köztük pár ami már futkosott egy két idényt, lehet a "kedved" is elmegy:)ha elkezded megépíteni az mégtöbbe kerül , és nem kevés munka:)brutálisan kitartónak kell lenni, főleg ha apropénzből csinálod.Azt is tudnod kell , hogy már ott hátrányba indulsz a tehetősebb ellenfelekkel szemben mikor beneveztél:)Óriási különbség van egy uj versenygumi és egy százéves kopott s*** között.arrol ne is beszéljünk , hogy milyenek a különbségek futóműben még pici kategóriákba vastag bilstein katona és egy gyári felkeményitett között rugo stb .ég és föld,.
Következő lépcső ami igen nagy ugrás árban egy honda vti , de mivel ezek is sztritrészes alapok voltak , minden borsos hozzá.
és innen elfogyott az alternativa..
a typer r n3 as horibilis összeg az uj cliok szintén
annyiba kerül egy váltó hozzájuk mint egy két olcsobb régebbi n es kiskocsi:)de hogy képbe legyetek egy ás gti suzi válto is horror összeg a maga félmiliós tételével.ezeket reviziózgatod meg stb és máris pörögnek a dollárjelek:)pedig nem csillogó evókról beszéltem:)
A kezdők nem szivesen kezdenek már kis gyenge kocsin mint mi.
Nem menő egy kupás lélekvesztőbe tanulgatni,ma az dukál ha egyből komoly erős autót adnak a segged alá:)
Azt sem tudom milyen ,sosem ültem olyanban:)
na jó talán az Oriol féle gti erős volt a maga kategoriájában:)

és itt vége is mert innentől mehetsz evoval nemolcso ladával nemolcso bmwvel nemolcso r2 r3 stb
255. • 2011-12-20 20:51:02
Viszont azzal ti nagy tévedésben vagytok hogy az általatok kritizált versenyzők mástól veszik el a lehetöséget,ha ugy döntenek hogy nem költenek a rallyera akkor még kevesebb induló lesz és nem valószinü hogy 10-20 látványos ,gyors pilótáért fognak versenyt rendezni,mert lássuk be a versenyzők pénzén rendezi a rendező a versenyeket és nem a nézőkböl (ez tény még ha rosszul is esik a nézőknek).Nem azt kérem hogy szeressétek az álltalatok unalmasnak vélt versenyzőket de ne bántsátok őket,sokan nagyonsok pénzt ölnek ebbe a sportba.
254. • 2011-12-20 20:04:46
Így van, soha nem fog kiderülni mit tudok, mert csóró vagyok, sőt fogalmam sincs arról sem mit tudnék, nem vagyok egy sztrítfájter. Magam fajta embereknek ez jutott, a nézés, és az ebből maradó szép múlt.
vissza is sírom, mert az R1-be nem mehetett akkor mindenféle sztár...le kellett győznöd 20-30 kategóriatársod R2-ben hogy felkerülhess.
Fogják itt a wrc-re meg anyám tyúkjára, hogy nincs néző...nagy lófuttyöt!
1-2 emberért már nem mennek ki a nézők. Pécsen érdekes voltak......vajon miért.
Pár éve a Szilveszter rally is akkora parádé volt, ring külső, 649% os emelkedő utáni balos...mindenki csúszkált, tempósan...aztán belső ívre gumi került.
persze a lényeg, akinek nem tetszik nem megy...ez megy mostanság. Mondják az okosok, a magyarok birkák, semmiért nem reklamálnak, csak sodródnak az árral...ez igaz a rallyra is..nagy többség nem szol semmit...csak emelik kalapjukat.....
Elhiszitek, ha visszahoznák a régi szabályokat, feljutás, R2-ben ccm limit, 2-3 év után ismét lenne néző? Mint régen a R1 után jönne az R2.....lenne R1-ben 50-60 autó, meg kb. 100 az R2-ben...de élmény lenne ismét az R1, mert nem azt látnánk...."baze ezek nagyrészét egy sprinten agyonvernék"

de mindegy, erre nem is reagáljatok, mert már elkanyarodtam a témától..inkább bekussolok.
253. • 2011-12-20 18:44:25
A foci stadionok lelátóin sem csak csupa Fabregas meg Messi űl és szurkol. Viszont a játékosok értük játszanak még akkor is ha a lelátórol nem mindég dícsérik őket. Aki a pélyán van és mindegy milyen pályán legyen az foci, vagy rally pálya annak vállalni kell annak ódiumát is. Ha valaki meg mentálisan rosszul viseli a szurkolók kritikáit az rosszul viseli a vereséget is. Az nem válasz, hogy gyere mutasd meg Te, hogyan csinálnád, és a szurkoló csak azért nem fog eldugulni mert ő esetleg a pályán nem tudná megmutatni a tudományát. Amióta világ a világ mindíg voltak versenyzők és mindég voltak szurkolók. Amelyik versenyző a szurkolói kritika miatt meghátrál az mentálisan nincs a feladatra felkészülve. Az itt kialakult nézeteltérés egyik generálója egy elég erős minden bevezető nélküli minőségjelző alkalémazása volt (senkiházi). A fent leirtak érvényesek a sportesemények rendezőire is szerintem.
252. • 2011-12-20 18:34:39
Ezek közhelyek Balázs. Mi lenne akkor, ha mindenki akinek nem tetszik a mostani rendszer, nekilátna és versenyezne. El kell fogadni, hogy akinek van pénze, bátorsága, és arca versenyezni, azt kritika is érheti. Más sportokban ezek az emberek lemorzsolódnak, a rallyban pedig ficánkolnak.Mármint a kritizáltak. Lehet ebből élnek, jól keresnek, de vezetni nem tudnak. A színházban sem lesz mindenki színész, akinek nem tetszik egy-egy ripacs szereplése. Ha valaki éveken keresztül nem ér el semmit sem, vagy ugyanazon futottak még kategóriában áll helyt, mondjuk a kategória sokadik helyén, az költse inkább tehetséges fiatalokra a pénzt, akik tudnának csodát okozni. Szerintem.
251. • 2011-12-20 17:56:59
Tán mert az én rallyes pályafutásom is ugy kezdödött,hogy ugyanigy kritizáltam mint ti és kaptam egy alkalmat hogy megmutassam.Elsőre olyat égtem mint még soha,és rájöttem hogy a pálya széléröl dumálni a legkönnyebb azóta én is kussolok sőt most én csititalak titeket.
Amugy az álltalatok kritizált emberek rengeteget költenek erre a sportra .El is ihatnák vagy a családjuk se bánná ha rájuk költenék.
250. • 2011-12-20 17:39:48
Balázs. Te pont nem tartozol a megemlített alibis versenyzők közé. Nem tudom hogy miért pont Te írsz? Nincs önbizalmad? Hidd el, nem rád irányult a minősítés.

Köszi Zsolti, örülök hogy vannak akik úgy látják a dolgot mint én, és el is merik mondani.
249. • 2011-12-20 17:24:03
Kedves rallysjociCZ és Sibera !
Nektek a pálya széléről könnyü pofázni kritizálni,kiváncsi lennék rátok már egy versenyautóban,hogy ti mennyire vagytok bevállalós tökös gyerekek mert itt a fórumon nagyon annak tüntök,a versenyre nemcsak nézni lehet menni hanem nevezni is lehet...Ja annak vannak anyagi vonzatai, a legtöbb nézőt 1-2000 ft os belépő is elriaszt de a versenyzőtöl elvárja minden kanyarban a milliós károkat?Nekünk versenyzöknek oriási pénzekbe kerül egy egy verseny még ugy is ha nem törjük az autókat !Ha minden néző ugy gondolkozna mint ti akkor még a maradék versenyzőnek is elmenne a kedve a versenyzéstől.A régi szép idők elmultak ma már semmi sincs ingyen még annak is örülni kell,hogy ennyien áldoznak erre a sportra.Lehet nevezni és megmutatni milyen f***a gyerekek vagytok!
248. • 2011-12-20 16:51:15
Amit le írtál az valóban így volt.Abban az időben semmi nem volt messze nekünk.Rallye 2,utcai gumi,1300 A csoport a max,N csoport max 1600.Volt 120-150 induló.Ha eredményt akart valaki elérni nagyon bátornak kellett lenni,azok is voltak a fiuk.Nagyon szép emlékeim vannak arról az időszakról.Meg kéne talán kérdezni Csizi bácsit az akkori RSB vezetőt hogy hogyan csinálták,lehet hogy lenne egy két jó ötlete.Mi még most eljárunk versenyekre igaz egy Miskolc Rallye most messze van.Úgy látom én is hogy a mérhetetlen alkohol fogyasztás végett nem kívánatos a néző és lássuk be ebben van valami,amúgy is veszélyes sport a nézőkre is hát még ha gondoskodunk is róla hogy hatványozottan így legyen.
247. • 2011-12-20 09:22:21
Tévedés. Igazad van abban is hogy nem a rendezésért videókért kapsz pénzt, de kapsz és ez a lényeg. egyezzünk ki egy x be. Nem azon van a hangsúly h keres valaki rajta, hanem azon, hogy aki áldo z rá, az nem kap érte semmit sem, max 400 kocsiból 15 normálisan autózó pilótát. Mivel a gyorsasági megfordítása nagyban megzavarná a pilótákat, így lehet h a 400 nevezőből 100 menne látványosan, ezért többen mennénk ki, és nem lenne vita. De lehet ez már késő.
246. • 2011-12-20 09:19:22
Moniati. Eszem ágában sem volt Téged megbántani, mivel nem ismerlek csak látásból. Nem, nem rátok videósokra fotósokra gondoltam az alkoholosan integetők résznél. Tudod mire rágtam be egyébként? Arr ahogy az andris reagált, és le senkiházizott pár nézőt, akitől régebben remegett a videó felvételért. Na és azon, hogy , és ezt már többször több ember is szóvá tette, nagyon nem jó a ring külső, és uncsi már ebben az irányban. Meg lehetne fordítani, háta akadna látványosság. Tudom tudom, 45 fokos lejtő meg ilyenek. Bakker aki ezt leírta nem gondolkodik?? Szóval kifogások vannak. De nagyon sokan úgy érzik, hogy andris nagyon arra megy rá, hogy egy csöpp látvány se maradjon a nézőknek, maximum csak 30 kilométer per óra sebességgel. Szóval ez itt a felháborító, és még az, hogy a nézőt felesleges rosszá minősítették. Na ezért is van itt a rally ahol, na meg persze a sok magát versenyzőnek valló emberke miatt. Azt hiszem ezt a témát kivesétük, teljesen fölöslegesen, mert úgysem változik semmi sem.
245. • 2011-12-19 22:07:10
Kedves joczy!
Tévedésben vagy, én nem adom el a videókat, ugyanis ez a munkám, és ha kicsit is ismernél, tudnád, a Füredinek dolgozom, fényképeket meg a rally oldalunkra készítek, nem eladásra, tehát a fényképek abszolút nonprofit alapon megy.
Igen, egy módon pénzem van a felvételekből, mint a buszsofőrnek a buszvezetésből, ugyanis mindenkinek van munkája...
Képzeld el azt is, mi sem délben megyünk ki a pályára, hanem hajnalban, van úgy, hogy a nézők előtt.
Remélem a piásan integetőt nem ránk értetted, mert ha igen, el kell áruljam, én nem ismerek egy olyan videóst sem, akinek ez a MUNKÁJA, aki piásan állt volna valaha a pálya szélén.
A nézőkkel igazad van, sajnos egyre rosszabb tényező az, hogy egyre több a részeg, balhés néző és egyre kevesebb a normális rally-t szerető. Talán rájuk érti mindenki, hogy nem kívánt tényező, nem pedig arra aki normálisan is tud viselkedni...
Sibera-nek igaza van, egyre rosszabb a rally, de pont azért, amit ő írt le, mert féltik az autókat és mindenki űrtechnológiával akar menni. Ha a régi emberek mennének a régi kocsikkal, lehet mind1 lenne, hogy 5 vagy 25 lassító van a pályán, mert a régiek MENTEK, a maiak meg, tisztelet a kivételnek, csak mennek...
244. • 2011-12-19 22:00:11
Azért egy félreértést tessék elkerülni.
A tempós áttologatós egyeneseket (vagy kisebb kanyarokat), szívesen megnéznénk a 139 lassítófelvétel heyett.
köszi::) nem bántásból
csak erre lenne igény
mert azt már megtanultuk egy alap pályán melyik 5 kanyar és 10 lassító lesz a videókon.
243. • 2011-12-19 20:14:35
Most komolyan a rendezők nem jogosan mondják, hogy "nem kívánt tényező" az általad felvázolt fiatal, alkoholproblémákkal küzdő nézőkre?

Örüljünk, hogy valaki vállalja az anyagi kockázatot és normális versenyt rendez...
242. • 2011-12-19 19:53:42
Edelenyberes. Ne vedd magadra. Nem az ilyen normális emberekre céloztam, és ezt most komolyan mondom, vagyis írom. Hanem azokra, akik a mikun már reggel 8 kor technikai ko vereséget szenvedtek az alkoholtól, és még hideg sem volt, üvöltöttek 10 ig, majd eldőltek mint a rohadt nád. Nem földrajzi helyhez kötöm mint mások, hanem csak azt szerettem volna kifejezni, hogy nagyon felhígult a nőzősereg, és nem 1000 százalékban a rally szeretet miatt mennek ki a fiatalok, hanem a pia a buli miatt nagyrészt. Tény hogy kevesebb a néző? Tény, mert mindenhol ezt olvasod. Tény hogy ki lett több rendező álltal is hogy a néző nem kívánt tényező a versenyen??Ki lett jelentve. na itt a baj. Azt hiszem hogy mi és csapatunk már akkor járt füredis rallykra, mikor még itt sokan nem is tudták mi a rally. Akkor kibaszott más volt a helyzet. Nem volt ennyi lassító, és gumizás. Nézzétek meg, hogy akkor egy-egy ilyen versenyen mennyi lassító volt, és most ugyanazon rendezés alatt mennyi van. Szépen kiforrta magát a bevált helyek, és szépen megölte a látványt, egyetemben a verseny gumikkal.Ez van. El kell fogadni ezt, és más sport után nézni, majd pedig évvégén megnézni akár az andris videóját is, amiben az év bukásai és szép fordulásai benne vannak.
241. • 2011-12-19 18:51:28
Korom miatt elég sok ifjú ralifant ismerek (ahogy én is még fiatal vagyok), de ezt momentán még egyiküktől sem hallottam...
240. • 2011-12-19 18:50:20
Joci!
A Szilveszter Rali témába nem szeretnék belefolyni, de ezt a hozzászólásodat kissé bántónak érzem.
A pálya melletti alkoholizálás pedig úgy látom nem korhoz (és a rally.hu fórumozók véleményével ellentétben lakóhelyhez sem) köthető jelenség.

Talán azért isznak, hogy jobbnak tűnjön a verseny, vagy csak szimplán csalódottságukban? vigyorgok helyeslek
Az utolsó költői kérdésemet kéretik nem komolyan venni.
239. • 2011-12-19 17:08:54
Nem Joci! tudod mit mondanak az ifjak? Megnéznek egy régi videót, és az a véleményük, az autókban se futómű, se normális motor, se normális gumi nem volt, egy rossz libakergetőn jobb autók vannak... Ezt látják!!! Az eszükbe sem jut, azokkal az N-es, picit A-s autókkal üvegen mentek, és a nézőnek halálfélelme volt akár egy csibegyári kanyarban is mikor már a 10. autó csattant az oszlopnak, meg a 15. dőlt fel... "akkor megtehették" mindenki a saját határain ment, az volt a RALLY!
Most meg már a zsiguliba is szekós váltót raknak, meg űrtechnikát, aztán a gyorson meg gurulnak, nehogy baja legyen mert drága volt...
Most is megtehetnék, hogy határon rallyzzanak, csak az embernek van 3 millája akkor 3 millás autóval megy, ahelyett hogy menne 1.5-el és lenne rá 1.5 ha összecsukja...de nem.....jobb az egyenesben kilőni, a csóró meg hiába teszi oda magát a kanyarban, úgy kilőnek az egyenesben, nem tudja velük felvenni a kesztyűt.
Most ez megy, és akik nemrég csöppentek bele, nekik ez a rally!
238. • 2011-12-19 15:04:06
Még annyit, hogy azt vettem észre, hogy a régi nagy rallíyfanok tűntek el, és helyükre léptek a fiatalok, akik már az igazi nagybetűs rallyt nem láthatták, így ez van ezt szeretik. Nem bántom őket, de nagy részüknek a buli az, ha jól beisznak, és egy- egy pilóta visszaint a kocsiból. Lehet ezt is csodálni, biztos.
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
2024.06.21-25.

részletes infóink

2024.06.23.

részletes infóink

2024.06.22-23.

részletes infóink

2024.06.22.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k