LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Folytatódik a Technikai Szabadegyetem!
Október 30. csütörtök 19:00 - Dr. Hanula Barna tart előadást
2014-10-23
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770192059
Napi oldal:
139450
Jelenleg:
968
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
Technikai Szabadegyetem
oldalanként | növekvő
összesen: 57 hozzászólás • 3 oldal
37. • 2010-09-30 22:19:40
jahm, az idézet meg csak azért van az előzőnél mert különben mindig kiléptetett az oldal sírok
szóval az előadást köszönjük, ott leszünk legközelebb is!
35. • 2010-09-30 22:16:57
Igen tényleg nagyon jó volt! kacsintok
A vége felé sajnos lemerült az elem a mikrofonban, és elég fontos részt nem lehetett rendesen hallani hátul. Milyen elem kell bele? Viszek !!! helyeslek
Kedves Tanár Úr! A tüték hosszát mi határozza meg, van erre valami bevált standard szokás? (mint az 5-7 fok os dőlésnél) ill. a tölcsér vége kiképzésbeli különbség mit változtat?
Csak pár szóban ha lehetne....

34. • 2010-09-30 21:51:35
Nagyon jó volt az első felvonás, alig fértünk el az előadóban (következő remélhetőleg nagyobban lesz)!
33. • 2010-09-30 19:06:00
Elbeszélünk egymás mellett gyurma. Messze nem érdekelnek az anyagiak, Te feszegeted a kérdés ezen részét. Különben sem tartoznának rám. Csupán azt nem értem, látatlanban hogyan minősítheted valamely résztvevőnek az esetleges feljegyzéseit, fotóit ne megfelelőnek? Ez nem "nemtettszés" ez csak egy kérdés. Hagyjuk, magyarázd, ahogy akarod......
32. • 2010-09-29 15:51:48
Nem, Hillmann, nem így történt.

Év válaszoltam kedvesen a kérdésedre, hogy igen, tervezzük, hogy azok számára is elérhetővé tesszük az anyagot, akik hozzád hasonlóan nem jutnak el személyesen.

Másik felvetésre mondtam el, hogy én személy szerint nem örülnék, ha megosztásra kerülne tőlünk független felvétel. Ez totálisan pénzfüggetlen, azt hiszem, hogy ez ügyben nem kell magyarázkodnunk, mindenki erőn felül dolgozik ezért a sorozatért, és a leggyakoribb kérdés még most is az, hogy: "Nektek ebben mi a buli?"
Leginkább az, hogy még évek múltán is emlegetik a korábbi hasonló előadásokat, illetve van néhány ember, akiket ezeknek az előadásoknak köszönhetünk.

Nagyon sajnálom, ha elment a "maradék kedved is", kicsit nekem is elmegy, amikor ilyen hozzászólásokat olvasok, de ez a fórumos élet már csak ilyen, mindegy mit csinálsz, valaki tuti kifejezi nemtetszését... Belefér.

31. • 2010-09-29 12:43:16
Igen! Nekem is itt ment el a maradék kedvem az egésztől. Mindössze azt kérdeztem, hol találhatok majd az előadásokról valami leírást, képet stb.? Erre azonnal jött a válasz, hogy nem szeretnék, ha "nem megfelelő minőségű vágatlan anyagok válnának elérhetővé". megdöbbent Na jó akkor hagyjuk.... nemértem
30. • 2010-09-29 12:27:26
Azért hihetetlen egy népség ez a magyar. Az egyik örül, hogy lesz egy jó kezdeményezés, de elmondja az aggályait. A másik szintén örül, hogy lesz egy ilyen és gyorsan letorkolja az elsőt. Igazából mindenki jót szeretne, de eközben összevesznek.
mosolygok
Az előadás közben nehogy összeverekedjetek...
forgatom a szemem
Ui: Csak véletlenül olvastam el a topikot és vissza kellett néznem a cikkre, hogy hol is vagyok, mert az előadás, mint téma már elég korán elsikkadt.

További szép napot, sziasztok...
29. • 2010-09-28 20:04:52
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
28. • 2010-09-28 09:26:47
Kedves Phil!
Irásodban utaltál arra, hogy lehet akadályokba ötközne a részvétel az előadáson. Ha ez az utazás vagy az evvel járó költségek lennének, akkor ebben tudok segíteni. Kb 15-16 körül indulok Fehérvárrol. Ha gondolod velem tarthatsz!
Gondold végig,s írj bátran ha élsz a lehetőséggel!
27. • 2010-09-27 00:31:44
Kedves Hozzászólók!

Bár tisztában vagyok vele, hogy nehéz dolgot kérek, de próbáljuk meg ennek a kezdeményezésnek, és ezen keresztül ennek a topicnak a tisztaságát megőrizni valamelyest.

A kezdeményezés célja ismeretterjesztés, nem oktatás. Az előadás-sorozat távolról sem profit-orientált, sőt, kifejezetten egy olyan befektetés a szervezők, és például az "osztályfőnök" részéről, aminél fel sem merül az ellenérték fogalma. Tehát nem akarunk sem bevételt generálni, sem új ügyfeleket szerezni, egyszerűen szeretnénk, ha mindenki aki részt vesz, jól érezné magát, és ragadna rá valami.

Én magam is eleget vitatkoztam már ezen a fórumon, elég volt. Próbálunk ellenpéldát mutatni, hátha lehet pozitív, és konkrét dolgokkal is tenni az autósportért, nem csak kritikával.

Mindenféle célzásnak, és találgatásnak szeretném elejét venni, ha sikerül is összeállítani egy "színvonalas anyagot", annak esetleges vételára - ha lesz - biztosan nem fogja meghaladni a bekerülési költségét.

Ennek ellenére nem rajongok a privát felvételek készítésének ötletéért, mert nem szeretném, ha nem megfelelő minőségű, és vágatlan anyagok válnának elérhetővé.

Kérlek titeket, hogy tartsátok tiszteletben a kezdeményezés szellemiségét, és tegyétek félre a rosszindulatú megjegyzéseket, és vitákat.
Próbáljunk meg kivételesen a jó oldalát nézni ennek a dolognak!

Köszönöm,

Nattán Gyuri
26. • 2010-09-26 22:59:08
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
25. • 2010-09-26 21:48:02
Volt már nálam olyan ember (versenyző) aki hozott egy tengelyt (vezérmű) csak tengelyt, hogy szereljem be. Közöltem vele, hogy vonalba kell furatni a csapágyházat. Visszakérdezett az meg mi. Na én ezért sem bánom, ha valaki egy kis ismeretet szerez ebben a témakörben és nem nekem kell magyarázkodnom, hogy a tengely mellé van még egy kis mellékes munka és persze költség. A szervizben (versenyeken) dolgozó kollégák tudnának mesélni eleget a versenyzői hozzáállásról. Sajnos én is ahhoz a generációhoz tartozom akik a versenyeken saját maguk szögelték az autót a haverokkal. De ez az idő már elmult, mert most mindenki Loebnek született legalább is hozzáállásilag, szerelésügyileg.
24. • 2010-09-26 20:53:09
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
23. • 2010-09-26 19:42:51
Phil!
De "sajnos" van tapasztalatom az ügyfél - mester kapcsolatokról, azonban ha megtekinted - ha már említést tettem róla - Szuromi mester weboldalát, akkor ott láthatod, hogy nem egy autó (nem tákolmányok) például csak a mester vezérműtengelyét használják. Akkor a mester milyen garanciát, várható vagy elvárható teljesítménynövekedést garantájon, amikor a motor "belét" és a hengerfej hatékonyságát nem ismeri. Ebben a szemléletben szerintem összekevered az autószerviz - ügyfél kapcsolatot, ahol az elvégzett szolgáltatás és a beépített alkatrész garanciája egyértelmű megjegyzem ott sem mindig. Egyébként volt már egy tuning DVD próbálkozás, de az sajnos elbukott. Én személy szerint nem sajnálom senkitől az ismeretanyag megismerését és elsajátítását amennyiben csak magának és nem másnak okoz kárt.
22. • 2010-09-26 19:05:14
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
21. • 2010-09-26 17:06:36
Phil sporttárs!
Úgy látszik pályázol az oldalon (duen) a nem kívánatos titulus megszerzésére.
A versenyzők nem kérhetik és nem is kérik számon a mesterek munkáját - mivel az autó versenyképessége erősen pénzfúggő. Ergó azt kapod amiért fizettél. Nézzed meg, hogy a sok versenyautó közűl melyik, mennyi autó az, melynek motorja egy mester munkájának gyümölcse. Sokan maguk (versenyző vagy haverjai) "barkácsolják" a hengerfejet mindenféle szakértelem nélkül, valahol "baltásítatják" a főtengelyt, lekönnyíttetik a lendkereket és valamelyik mester vezérműtengelyét teszik fel. 300 fölötti tengelyt (vezérműtengely) vásárolnak és alkalmaznak utcai váltó használata mellett, holott ezzel a megoldással éppen ellenkező hatást váltják ki. Aki az alapvető dolgokkal sincs tisztában annak ez úgy is olyan mint, ha Mao Ce-tung tartana előadást a Kínai gazdaságról. A tuningról beszélni, elmélkedni kehet, a megvalósítás az már macerásabb, Szuromi mester sem kézzel farigcsálja már a hengerfejet és szemmel veri az áramlási folyamatokat. Gépek kellenek igen drága gépek. Egyszóval jó, hogy elméleti síkon "vágod" az anyagot (tuning) ha megvalósítani nem tudod (gépek hiánya). A nőről is lekerűl előbb-utóbb a ruha.
20. • 2010-09-26 15:27:16
nem is szeretném folytatni, csak megfogalmaztam egy véleményt rólad, ennyi....
de szerintem ezzel nem vagyok egyedül!
ennyi, pont!
19. • 2010-09-26 12:58:05
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
18. • 2010-09-26 11:51:32
Phil!

Olvasgatva itt a hozzászólásaidat, te eléggé egy megkeseredett ember lehetsz az állandó negatív kommnetekkel, már ne is haragudj!
"...és az a valószínűbb, hogy nem lehetek ott." - na ez lehet jobb lesz így
Technikai Szabadegyetem
oldalanként | növekvő
összesen: 57 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k