Több, mint 90 autó
A szendrői átvételi listán ennyi páros található
2011-07-26
információ • 
h i r d e t é s
Összes oldal:
763616505
Napi oldal:
94986
Jelenleg:
949
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1969. • 2013-10-09 00:40:28
Joghoz értő ember nem csak azt tudja, hogy egy adott jogszabály elején minden esetben tisztázni kell azt, hogy az adott jogszabálynak kik az alanyai ( ahogyan az a sport törvényben is az első paragrafusban történik), hanem azt is tudja, hogy Magyarországon kivétel nélkül minden tárgyalás nyilvános, - hacsak a bíróság azt kivételes esetben zárttá nem nyilvánítja - így semmi akadálya annak, hogy hallgatóként részt vegyél egy ilyen tárgyaláson.

Annak, hogy ilyen tárgyalás egyáltalán legyen azonban előfeltétele, hogy a 2014-ben sulytani kívánt, most arcul csapott versenyzőkben végre legyen annyi kurázsi, hogy pertársaságot alakítsanak.

A perköltség legrosszabb esetben kb 1.000.000 Ft, amit az MNASZ "rendelet"-tel érintett kb 1000 versenyzőnek kell összedobnia.

Ezzel szemben ha a PTK 6.§-a alá eső bíztatási kár összegét ezen versenyzők megépített versenyjárműveik értéke és csak egyetlen évi versenyköltségük alapján - nagyon szerényen - átlagosan 3millió Ft-ban határozzuk meg, akkor az MNASZ-nek egy minimálisan 3.000.000.000 Ft összértékű kártérítési perrel kell szembenéznie.

Én garantálom neked, hogy ennek a kárértéknek az utólagos 10%-ért ( 300.000.000Ft munkadíj!!!) az ország legjobb ügyvédjei fognak előleg nélkül tolongani a megbízásért, mivel ez annyira tuti nyerő per.

Nem hiszem, hogy a gyorsasági és többi szakág be fogja ezt a kockázatot vállalni néhány rally rendező miatt...

1968. • 2013-10-08 22:47:35
Szeretnék elmennni arra a tárgyalásra. Kérlek szólj mindenképpen ha lesz.

Kíváncsi vagyok melyik bíróság meri kijelenteni, hogy "a sport törvény minden rendelkezése V E R S E N Y Z ŐK -re vonatkozik".
1967. • 2013-10-08 22:12:29
Na már egy egyszerű szleng kifejezést sem lehet leírni?
Talán szóközökkel engedi:
F R A N K Ó T akartam írni.
1966. • 2013-10-08 22:09:11
highand2!
Vagy nem érted, vagy nem akarod érteni. Tök mindegy hogyan magyarázod, végeredmény ugyan az. Fogadd el, Brumi86 írta a F****ót.
1965. • 2013-10-08 22:00:13
Amit leírtál, az tökéletesen összefoglalja az MNASZ nézőpontját.

Ez fog ízekre robbanni a tárgyalóteremben, amikor a bíróság kioktatja majd az MNASZ képviselőjét arról, hogy a sport törvény minden rendelkezése V E R S E N Y Z ŐK -re vonatkozik.

Ha nem így lenne, akkor nem lehetne egyesületi lövészversenyt, görldeszka versenyt, emeló ernyő versenyt, heggesztő versenyt, kovács versenyt, stb rendezni.

Se szeri-se száma a veszélyes üzem alá tartozó olyan sportoknak, amelyek versenyeit nem fogja össze szövetség.


Még jó, hogy aki a bíróságon a pulpituson üldögél, az csak olyan ember lehet, aki mindig, minden iskolájában, mindenből 5-ös volt.
1963. • 2013-10-08 20:35:15
Egészen pontosan két fogalom van: sportoló és versenyszerűen sportoló (ezen belül van hivatásos és amatőr).

Autóversenyezni csak sportrendezvényen tudsz. Sportrendezvény szervezéséhez a szakszövetség, vagy az országos sportági szövetség előzetes írásbeli hozzájárulása kell, ha az veszéllyel járó tevékenység folytatásának minősül.

A rallye az mnasz alá tartozik. Innentől kezdve nem lehet kikerülni a szövetséget...

(A futás nem jó példa, mert az nem minősül veszéllyel járó tevékenység folytatásának).
1962. • 2013-10-08 20:30:45
Remélem nem lesz per, mert az már tényleg a legutolsó stáció lenne. (kb. olyan, mint a döglött kutyába belerúgni) szontyoli
1961. • 2013-10-08 20:26:10
Nem neked címeztem csak nem találtam "hozzászólok" linket így nem volt más választásom mint rákattintani valaki hsz.-e alatt a "Erre válaszolok..."-ra. Nem személyed ellen szántam!
Már jó 10 éve játsza az MNASZ a sportszakmaiságon keresztül a biztonságra hivatkozva azt a játékát, hogy ellehetetlenítsen mindent és mindenkit aki a rallyval kapcsolatba kerül és nem az ő hasznát gyarapítja. Ez régen is látszott de mégis működött és úgy ahogy működik most is még a romba döntött rally 1. osztály után is. Erre próbáltam célozni.
1960. • 2013-10-08 20:02:19
Meglátjuk, ha lesz ilyen per, hogy a bíróság az Mnasz felügyelete alatti versenyeknek fogja-e tekinteni az RTE-t és az amatőröket, kíváncsian várom az esetleges eredményt.
1959. • 2013-10-08 19:38:47
Én teljesen biztos vagyok egy ilyen perben. A sport törvény pont nem jó példa, ugyanis a sport törvény szerint csak az versenyző, aki sportszövetség által kiírt, vagy engedélyezett versenyen indul.

Innentől kezdve az egész sport törvény alól kiesnek mindazok, akik nem ilyen versenyen indulnak. Ezek mind sportolónak számítanak ugyan, de mégsem számítanak sem amatőr, sem hivatásos versenyzőnek.

Ez így természetes, így normális. ha nem így lenne akkor egy "futapest" futóversenyen csak sportorvosi lehetne rajthoz állni. Ha nem így lenne, akkor az esti kocogásodhoz is sportorvosi és licenc kellene, szintúgy a vasárnapi kerti pinpongozáshoz.

Sajnos azt kell mondanom, hogy akik a sport törvényt írták, azok értik, hanem azok akik azt sportvezetőként olvassák, azok nem értik.

Tehát nem két kategória van - hivatásos és amatőr versenyző, hanem három:

- hivatásos versenyző
- amatőr versenyző
- amatőr sportoló.

Senkit sem lehet kényszeríteni arra, hogy sport tevékenységét sportszövetség keretén belül végezze. Nem létezik ilyen jogszabály.

Ezért tökéletesen biztos az MNASZ veresége egy perben.
1958. • 2013-10-08 19:25:43
Hát vérciki, de tényleg Molnár Ferenc. Mentségemre szolgáljon, hogy én nem használok googlit.

Ha csak ennyi hibát találtál a postomban, az nagyon jó.
1957. • 2013-10-08 18:37:02
...keke most jó nagy butaságot írtál!

Ha egy szervezetet nem tudsz megkerülni akkor a versenyzés lehetőségét más irányban folytatod.
Olvasd végig a kommenteket és látod majd az egységet ami a rallyról szól.
Hidd el ha lenne vagy lesz más megoldás nem fogja senki majd szidni az MNASZ-t.
1955. • 2013-10-08 18:16:46
Tolt a bánatos f.szom, én olyan mérhetetlenül utálom az Mnasz-t, hogy 12 éve nem versenyzek náluk, csak néha RTE-ben vagy amatörökön indulok, részben az aljas, undorító lehúzásaik, meg a pitiáner játszmáik miatt. Úgyhogy ezt címezd másnak, légszives, köszi.
1954. • 2013-10-08 18:08:28
Azt birom ebben az országban, hogy amikor páran látnak valamit, hogy rossz irányba megy és ezt szóvá teszik: akkor ők rohadt vészmadarak és bomlasztani akarnak a többség szerint.
Amikor lehúznak az emberekről újabb bőrt akkor mindenki siránkozik egy darabig aztán a többség alkalmazkodik és minden megy tovább.
Már réges régóta látszott, hogy ami ezzel a sportággal folyik az egy s*** de mégis toltátok tovább a szekeret hosszú éveken át...
1953. • 2013-10-08 17:38:06
Nem vagyok biztos annyira egy ilyen per kimenetelében, mint amit említesz, ott a sporttörvény, ami kizárólagos jogokat ad a sportági szövetségeknek.. Mondjuk én már láttam jópár meglepő-mulataságos-felháborító-elképesztő ítéletet, tehát emiatt is mondom ezt.
1952. • 2013-10-08 17:28:52
Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer még vissza sírom a KOKO korszakot, azt hittem hogy attól már nincs lejjebb, de mint kiderült van. nemértem
1951. • 2013-10-08 17:02:52
Sziasztok!

...highand2 véleménye mindenképp elgondolkodtató. Másoknak is el kellene gondolkodni, hogy benyelik-e azt aminek a másik végén szeretünk mi férfiak állni!
Pénzes Zsoltinkról csak annyit, hogy nem ezt az irányt ígérte, ahogy nagyon sokan az MNASZ-ben és az RSB-ben.
Abban minden hozzá szólónak igaza van, hogy a magyar autósport rally szagága mind a versenyzők, mind a nézők részéről a hanyatlás útján robog ötödik teli gázzal lefelé!
Hogy hol vannak többen az ugye senkinek nem kérdés???
Az, hogy egy ORB versenyen limitálni keljen a nevezők számát, az már csak történelem. Éppen ezért ne a múltba, hanem a jövőbe tekintsünk már előre. A rendkívüli közgyűlés abszolút aktuális, bár a tisztelt vezetőség nem fog oda állni az érintettek elé, egy ilyen pattanásig feszült légkörben. Felháborító, hogy úgy döntünk érdekekről, pénzről, érték tárgyakról, hogy nem foglalkozunk a következményekkel!!!!
Ha az MNASZ állna a túl oldalon ugyebár felháborodna?!!

A legvitatottabb kérdés a baleset. Kár rajta vitatkozni! A és B pont között egy versenyző megpróbál a lehetőségekhez képest a leggyorsabban végig érni! Ezért nem lassúsági versenynek nevezik!
Egyébként egy 1.3-as gti Suzukival is agyon lehet ütni egy néző csoportot, ha nem a megfelelő helyen állnak. Voltam néző, voltam navigátor, és pilóta is. Ha mindenki teszi a dolgát minimális a kockázat, de mivel az autósport veszélyes üzem mindenki sérülhet. Szigorodjanak a biztonsági szabályok, ne a lehetőséget szüntessük meg.
Engem nem érint még az 1.6-os szabályozás, de nem szándékozom a világ pénzét belelocsolni az MNASZ-es zsebekbe ha szeretné erősebb autóval menni.

Szeretném ha lennének olyan versenyző társak akik hajlandóak oda állni és megoldást találni a jelenlegi helyzetre. Még akkor is ha ez a tisztelt vezetőségnek nem is tetszik.

Aki erős autóval akar menni miért is ne tehetné?
Jaaaa, mert nagyon sok ORB versenyzőnek kéne kisebb kategóriákban menni.
Figyelem!! Nem zavar hogy milyen autóval mennek.
Az is nyílt titok hogy az anyagi kereteket számlagyárak biztosítják! Ha van pénz mindent lehet??
Minden véget ér egyszer, de a rally örök!!

NEM FOGOK FOCIT NÉZNI!
1950. • 2013-10-08 16:26:04
highand2!
Khmmmm!
/csak nem Molnár Ferencre gondoltál?/ kacsintok
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k