Több, mint százan
Képek a megbeszélésről
2012-03-24
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763520380
Napi oldal:
131230
Jelenleg:
706
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2473. • 2014-11-08 18:20:46
Végy egy zsigulit 50 pénzért. Tegyél rá 4 stomil gumit. És ha már megtanultál vele kocsizni mehetsz tovább... Hajrá
2472. • 2014-11-08 16:21:10
Szabó András!
Nem fogod elhinni, elsőre lehetett gondolni, hogy versenyezni szeretnél. :D
Viszont -kezdő létedre- úgy érzem túlliheged a dolgot.
Elől ilyen hátul olyan márkájú gumi, kímélő motor fordulat, aszfalt hőmérséklet, bla-bla-bla. Jó hogy a cipőméretet nem írtad le.
Először is, ülj le, gondold végig mennyi pénzt akarsz beleölni. Mert hogy csak beleölésről van szó, ami talán soha nem térül meg.
Na ha ezen túltette magad, és még mindig akarod, akkor bérelj egy autót, és nevezz be néhány versenyre. Ha tetszik -és némi eredmény is mutatkozik- akkor vagy vegyél egy saját gépet, vagy építs. A többin majd ráérsz utána agyalni.

Sok sikert! kacsintok
2471. • 2014-11-08 11:03:36
Úgy nézem itt inkább rallysok járnak.. ők meg most versenyen vannak..:-) Ha hazajönnek tudnak neked infót adni..:-)
2470. • 2014-11-05 06:33:36
A lényeget nem mondtam, de korábban már írtam: versenyzőnek készülök és közel sem az F1-be. Ja és azt tudom, hogy drága :D ennél kicsit többre vagyok kíváncsi :)

(Ha rossz topickba írok, az azért van, mert nem találtam jobban a pályaversenyzéshez kapcsolódót.)
2469. • 2014-11-05 05:59:49
Mi a véleményetek erről?
Főleg versenyzők véleményét várom, és ha megteszitek annál egy kicsit többet, hogy jó vagy rossz :D
Euroring:
Opel Calibra Turbo elsőkerék; közel 200LE (már nem új) motorkímélő üzem max. 4ezer-4,5-as fordulatig (itt 16-170LE-t tud a motor új korában); eől gyári méretű 205/55-ös (R16) Minerva (tescos) gumi; hátul nem gyári méret 255/45-ös (R17) Michelin. Mindkettő nyárigumi, hőmérséklet kb. 15°C vagy alatta, aszfalt kb. szintén akkörül max. 20°C (véleményem szerint).
Körök az egy órás edzés végére lementek az induló 1:44 környékéről 1:39-re (először voltam a pályán)
On board video a második félórában készült, ebből vannak részletek félóra elejéről, közepéről, végéről. (Az első félórában én magam is éreztem, hogy nagyon nem akar menni a dolog.)

https://www.youtube.com/watch?v=skiQMs4BJx0

Ha valakinek szükséges a pontosabb véleményezéshez meg van a teljes videó, eljuttatom. Minden vélemény érdekel.
2468. • 2014-11-04 20:35:01
Ja. Itt a közelünkben is volt, amíg használható volt az aszfalt a Mátrában.
2467. • 2014-11-04 20:18:19
Hegyiverseny............
De szép volt.
2466. • 2014-11-04 12:17:40
Sziasztok!
Remélem itt jó helyen járok a kérdésemmel:
Rólam azt kell tudni, hogy eddig nyílt napokon vettem részt a Hunaroringen illetve az Euro-Ringen, és most szeretnék versenyezni. Az egyik lehetőség a Swift Kupa (már felvettem egy csapattal a kapcsolatot ahová befizethetnék, de drágának találom), a másik a Magyar Time Attack saját autóval, ez kedvezőbb árban, de csak időmérő és jobb szeretnék rendes versenyt, de csak bizonyos anyagi kereteken belül.
A Swift Kupában a saját autó is jól hangzik, mert állítólag "csak" 1,5 millióFt-ba kerül egy ilyen autó.
Nem tudom milyen lehetőségek vannak még, mert hallottam többféle amatőr futamról, de az se tudott konkrétumot mondani róluk akitől hallottam.
Eleve nagyon kevés infót sikerült begyűjtenem amatőr pályaversenyzésről.

Egyik régi versenyző barátommal beszélgetve (ő rallyban versenyzett, de költségek tekintetében nyilván hasonlóak az arányok) arra jutottam, hogy valószínűleg teljesen amatőr verseny lenne a legköltség- és idő (nincs sok időm ügyintézéssel és autóépítéssel foglalkozni) hatékonyabb számomra, mint pl. a Magyar Time Attack (nem tudom ennek van-e alternatívája), vagy ha kicsit profibb szinten csinálom, akkor Swift Kupa (esetleg ennek egy még kisebb kategóriás alternatívája ha van) és érdemes befizetni egy csapathoz.

A pályán kívül a hegyiverseny is épp úgy érdekel.

Reptéri szlalomot látok kiírva, de az nem mozgat meg.

(A gokartból már kinőttem és indíttatásom sincs hozzá.)

(Láttam még valamilyen lehetőséget a Pannónia Ringen, de azt meg sem néztem, mert nekem messze van.)
2465. • 2014-11-04 08:39:26
Hagyjuk már!!! Kész röhej!!! helyeslek Szánalamas!

ORB veszélyeztetés??? Ezért az MNASZ egy két vezetőjének teljes vagyonát kellene befizetnie és még az is kevés lenne!

Hangulatkeltés, félrevezetés??? Na ez se különb!!!!

Tisztségviselők lejáratása??? Ezt elvégzik ők saját maguknak, ehhez egyáltalán semmi nemű segítség nem kell! Mással pedig fizettetik a kártérítést ehhez kell még pofa!

Nem is értem milyen hatóságnak érzik ezek magukat hogy ilyen összegű büntetéseket szabnak ki! Nem igaz hogy egy jogász nem tudná ezt az egész kártyavárat összeborítani már végre!!! nemértem
2464. • 2014-11-03 22:41:26

Ez meg...

"A Sporttanács javasolja az Elnökségnek, hogy a büntetést a
2015-ös Rallye bajnokságok lebonyolításának támogatására fordítsa."

...mondjuk azt is jelentheti, hogy ha jövőre versenyt rendeznek, és akkor ezt megkapják támogatásként, tulajdonképpen be sem kell fizetni.
kacsintok
2463. • 2014-11-03 15:22:30
171/2014 Sporttanácsi határozat:
-ORB veszélyeztetés,
-hangulatkeltés és félrevezetés,
-tisztségviselők lejáratása,

Mindez potom 1 milláért. Mondhatni baráti ár. Ráadásul a büntetés a jövő évi költségvetést növelheti.
Na, lépjünk tovább.............. forgatom a szemem
2462. • 2014-10-18 10:41:19
Mester!
Csak pont azt az egy valakit hagytad el a felsorolásból, akire én gondoltam.
;)
2461. • 2014-10-16 22:29:02

Bocs!

A "papagály" az pontos j-vel értendő. szontyoli

2460. • 2014-10-16 20:05:38

Rentábilis? -kinek?
A (külföldi) rendezőnek? -A sok nevezőnek mindenhol csak örülnek.
A versenyzőknek? -Ők mindig azt mondták, hogy kint jobb is, szebb is, olcsóbb is!
Az MNASZ-nek? -Tagsági díj marad, licence bevétel marad, nevezési díj a OB-re jelképes, de lenne, és kötelező szövetségi reklám az autókra (határ a csillagos ég). Egy aktatáskával és laptoppal, mit laptoppal! okostelóval meg lehetne csinálni.
Na jó, csak átmeneti megoldásként. forgatom a szemem
A hazai versenyek lehetősége sincs kizárva. A pályákat eddig is sok esetben az MNASZ intézte (Móci). Az osztrák, szlovák, cseh, román meg itt is tud rendezni, ha van pálya. És hoznák a saját szponzoraikat...
Tudod mit mondott a papagály a macska szájában? -Nem kell bes.arni!
kacsintok mosolygok
2459. • 2014-10-16 10:45:35
Gondolom sokaknak tetszene a Mester által elővezetett idea, azaz hogyan lehet "karba tett kézzel, kávézgatva" versenyt rendezni.
Ha ezt a megoldást még rentábilissá is tudják tenni, akkor jövőre készen van a rally-rendezés című szappanopera újabb forgatókönyve.
Talán ha elrendelnék, hogy ORB versenyt CSAK Magyarországon kívül szabad rendezni, más nemzeti bajnokságok betétfutamaként................. neszóljszám szontyoli
2456. • 2014-10-15 21:52:10
Most akkor az osztrák rendező van lebaszva ?
2455. • 2014-10-15 21:27:55

http://www.duen.hu/dl.php?d=mnasz&i=247

Mivel itt már semmi sem a szabályok szerint működik (ami lehet, hogy a szabályok hibája), ha én lennék (Isten ments!) az RSB vezetője, a következő képen jártam volna el a Bp. Rallye elmaradása miatt, az osztrák versennyel kapcsolatban:
Ugyebár van egy bejáratott osztrák verseny (Ausztria a művelt nyugathoz, az EU-hoz és nem utolsó sorban a FIA-hoz is tartozik), ami elvileg minden elvárásnak megfelel, mivel, hogy EU, meg FIA, meg stb.
Azt mondtam volna, hogy ez a verseny a magyar bajnokság futama, mindenki aki ezen részt akar venni, nevezzen az eredeti osztrák kiírás szerint, vegyen részt a versenyen és a hivatalos eredménylistából értékeltem volna a magyar versenyzőket az ORB-ben. Nem olyan bonyolult...
Feleslegessé vált volna (ami egyébként is felesleges) a magyar rendező, a magyar nevezés és díja, nagyjából minden, ami magyar. Viszont mindenkinek lett volna mért ideje, értékelése. Lényegében karba tett kézzel, kávézgatva lehetett volna egy ORB futamunk. És ez a jövőre nézve is megfontolandó lehetne, ha már a magyar rendező(k) renitenskednek. Arról nem is beszélve, hogy a Waldviertel Rallye rendezője is rendezhet versenyt a Mátrában, Bükkben stb. Vagy éppen a szlovákok...

2454. • 2014-10-10 22:02:49

Ezt hívják pünkösdi királyságnak! -nagy egyetértés lehet odafönn.
Hajrá Benyó!
("Az ellenségem ellensége a barátom.")
király

MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k