Ugyanazzal az alázattal
Herczig Norbi nagy előnnyel tudott nyerni a szezonnyitón
2015-04-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
794717636
Napi oldal:
50441
Jelenleg:
1062
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Ugyanazzal_az_alazattal_1

Herczig Norbert Igor Bacigállal az oldalán megnyerte a 2015-ös szezonnyitó futamot. A páros a jól bevált ŠKODA Fabia S2000 autóval versenyzett és a magyar értékelésben másfél perc előnnyel tudott győzni.


Ugyanazzal_az_alazattal_2



Először is enged meg hadd gratuláljak, mert úgy gondolom a versenyből kihoztátok mindazt, amit ki lehetett! Még korábban szó volt róla, hogy idén már R5-tel versenyeztek, de az még várat magára. Majd hirtelen nagyon sok R5-ös autó lett, nem ijedtél meg ugye? 
 
Tavalyról már kaptunk visszajelzést, volt összehasonlítási alapunk az R5 kontra S2000-el, hiszen nem is egy ment már korábban ilyen a mezőnyben. Kezdetben nem tudtuk magunkat hova tenni, de bíztunk a tudásunkban. Szent meggyőződésem az, hogy nincs akkora különbség a mezőnyben, mint amit most az időeredmény mutat, ehhez most kellettek a többiek problémái is, mind vezetéstechnikai, mind a műszaki hibáik. 
 
Hol léptetek el? 
Már szombaton sikerült kis előnyre szert tennünk, és az ezzel kapcsolatos érzésem is beigazolódott, hogy ez a verseny az első napon fog eldőlni.
Nagyon készültünk a mátrai gyorsasági szakaszokra, alapvetően az autónk is oda volt jó, oda talán nem kellett akkora végsebesség. Nagyon szeretjük ezeket a pályákat, és már nagyon sok kilométert autóztam a Mátrában. De az sem mellékes, hogy Igorral már a negyedik éve megyünk együtt, így tökéletes az összhang köztünk, és nagyon jól ismerjük az autónkat. Most már elmondhatom, hogy nincs olyan időjárás körülmény, amiben nem mentünk volna ezzel a kocsival. Korábban autóztunk már száraz időben, mentünk vizes úton slick abroncsokkal, nedves pályán is vezettünk már intermédia gumikkal, mindenféle szituáció megfordult már mióta ezzel a kocsival versenyzünk. 
 
Az első nap egy igazi munkaverseny volt nekünk, hiszen minden egyes gyorsasági után Igorral állítanunk kellett az autón, és azt gondolom ez is közrejátszott abban, hogy jól tudtunk menni. Muszáj megemlítenem (ez most nem a reklám helye), de a Michelin új mintája frenetikus volt, nagyon bejött nekünk, és azt gondolom nagyon sok múlt azon, hogy ezzel az abronccsal a saras, nedves részeken is bátran lehet közlekedni, nagyon jó tapadása volt.
 
Ugyanazzal_az_alazattal_3

Azt mondod, hogy az első napon szereztétek meg a győzelmet, miközben a másnapi hat gyorsból ötöt megnyertetek, egyedül a power stage-et nem sikerült behúzni. Így azt gondolom az sem volt rossz, hiszen a terpesi pályán nagyon gyorsan is lehet menni, amire ez az autó nem képes.
Bevallom őszintén a második nap úgy rajtoltunk el, hogy nem foglalkoztunk az eredménnyel egészen az utolsó gyorsasági szakaszig. Ott a hatodik gyors előtt álltunk majdnem fél órát, kihűltek az abroncsok, és akkor ott éreztem magamon először, hogy nem úgy megyek, ahogyan az elmúlt tizenhárom szakaszon. Ott az olyan szituációkban, ahol az előző körben közelebb engedtem a lassítóhoz az autót féktávon, most picivel előbb fékeztem, a neccesebb részt elspóroltam, főleg az első pár kilométerben, mert hidegek voltak a gumik, és úgy éreztem ezt most már nem szabad elhibáznom.
 
Kint van a miskolci kiírás, átnézted már, hogy milyen pályák vannak? Mi jut eszedbe róluk? 
Átnéztem, és becsukott szemmel már végigmentem azokon a szakaszokon, amiket ismertem. Fejben már összeraktam, hogy milyen váltóval kell majd mennünk, készülünk! :)
Eddig tizennyolc éves pályafutásom alatt nem sikerült még Egerben nyerni, csak Igornak, hiszen neki ez már a második győzelme volt ott. Nyilván most fel vagyunk villanyozva, de alapvetően ugyanakkora elszántsággal, ugyanazzal a maximalizmussal, ugyanannyi alázattal készülünk a következő futamra is. 
 
 Ugyanazzal_az_alazattal_4
Ez a hír most jelenik meg 3367. alkalommal
Share |
2015-03-27
Eger • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k