Ugyanazzal az alázattal
Herczig Norbi nagy előnnyel tudott nyerni a szezonnyitón
2015-04-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776153231
Napi oldal:
91530
Jelenleg:
1126
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Ugyanazzal_az_alazattal_1

Herczig Norbert Igor Bacigállal az oldalán megnyerte a 2015-ös szezonnyitó futamot. A páros a jól bevált ŠKODA Fabia S2000 autóval versenyzett és a magyar értékelésben másfél perc előnnyel tudott győzni.


Ugyanazzal_az_alazattal_2



Először is enged meg hadd gratuláljak, mert úgy gondolom a versenyből kihoztátok mindazt, amit ki lehetett! Még korábban szó volt róla, hogy idén már R5-tel versenyeztek, de az még várat magára. Majd hirtelen nagyon sok R5-ös autó lett, nem ijedtél meg ugye? 
 
Tavalyról már kaptunk visszajelzést, volt összehasonlítási alapunk az R5 kontra S2000-el, hiszen nem is egy ment már korábban ilyen a mezőnyben. Kezdetben nem tudtuk magunkat hova tenni, de bíztunk a tudásunkban. Szent meggyőződésem az, hogy nincs akkora különbség a mezőnyben, mint amit most az időeredmény mutat, ehhez most kellettek a többiek problémái is, mind vezetéstechnikai, mind a műszaki hibáik. 
 
Hol léptetek el? 
Már szombaton sikerült kis előnyre szert tennünk, és az ezzel kapcsolatos érzésem is beigazolódott, hogy ez a verseny az első napon fog eldőlni.
Nagyon készültünk a mátrai gyorsasági szakaszokra, alapvetően az autónk is oda volt jó, oda talán nem kellett akkora végsebesség. Nagyon szeretjük ezeket a pályákat, és már nagyon sok kilométert autóztam a Mátrában. De az sem mellékes, hogy Igorral már a negyedik éve megyünk együtt, így tökéletes az összhang köztünk, és nagyon jól ismerjük az autónkat. Most már elmondhatom, hogy nincs olyan időjárás körülmény, amiben nem mentünk volna ezzel a kocsival. Korábban autóztunk már száraz időben, mentünk vizes úton slick abroncsokkal, nedves pályán is vezettünk már intermédia gumikkal, mindenféle szituáció megfordult már mióta ezzel a kocsival versenyzünk. 
 
Az első nap egy igazi munkaverseny volt nekünk, hiszen minden egyes gyorsasági után Igorral állítanunk kellett az autón, és azt gondolom ez is közrejátszott abban, hogy jól tudtunk menni. Muszáj megemlítenem (ez most nem a reklám helye), de a Michelin új mintája frenetikus volt, nagyon bejött nekünk, és azt gondolom nagyon sok múlt azon, hogy ezzel az abronccsal a saras, nedves részeken is bátran lehet közlekedni, nagyon jó tapadása volt.
 
Ugyanazzal_az_alazattal_3

Azt mondod, hogy az első napon szereztétek meg a győzelmet, miközben a másnapi hat gyorsból ötöt megnyertetek, egyedül a power stage-et nem sikerült behúzni. Így azt gondolom az sem volt rossz, hiszen a terpesi pályán nagyon gyorsan is lehet menni, amire ez az autó nem képes.
Bevallom őszintén a második nap úgy rajtoltunk el, hogy nem foglalkoztunk az eredménnyel egészen az utolsó gyorsasági szakaszig. Ott a hatodik gyors előtt álltunk majdnem fél órát, kihűltek az abroncsok, és akkor ott éreztem magamon először, hogy nem úgy megyek, ahogyan az elmúlt tizenhárom szakaszon. Ott az olyan szituációkban, ahol az előző körben közelebb engedtem a lassítóhoz az autót féktávon, most picivel előbb fékeztem, a neccesebb részt elspóroltam, főleg az első pár kilométerben, mert hidegek voltak a gumik, és úgy éreztem ezt most már nem szabad elhibáznom.
 
Kint van a miskolci kiírás, átnézted már, hogy milyen pályák vannak? Mi jut eszedbe róluk? 
Átnéztem, és becsukott szemmel már végigmentem azokon a szakaszokon, amiket ismertem. Fejben már összeraktam, hogy milyen váltóval kell majd mennünk, készülünk! :)
Eddig tizennyolc éves pályafutásom alatt nem sikerült még Egerben nyerni, csak Igornak, hiszen neki ez már a második győzelme volt ott. Nyilván most fel vagyunk villanyozva, de alapvetően ugyanakkora elszántsággal, ugyanazzal a maximalizmussal, ugyanannyi alázattal készülünk a következő futamra is. 
 
 Ugyanazzal_az_alazattal_4
Ez a hír most jelenik meg 3289. alkalommal
Share |
2015-03-27
Eger • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k