LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Ugyanazzal az alázattal
Herczig Norbi nagy előnnyel tudott nyerni a szezonnyitón
2015-04-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770129316
Napi oldal:
76707
Jelenleg:
1356
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Ugyanazzal_az_alazattal_1

Herczig Norbert Igor Bacigállal az oldalán megnyerte a 2015-ös szezonnyitó futamot. A páros a jól bevált ŠKODA Fabia S2000 autóval versenyzett és a magyar értékelésben másfél perc előnnyel tudott győzni.


Ugyanazzal_az_alazattal_2



Először is enged meg hadd gratuláljak, mert úgy gondolom a versenyből kihoztátok mindazt, amit ki lehetett! Még korábban szó volt róla, hogy idén már R5-tel versenyeztek, de az még várat magára. Majd hirtelen nagyon sok R5-ös autó lett, nem ijedtél meg ugye? 
 
Tavalyról már kaptunk visszajelzést, volt összehasonlítási alapunk az R5 kontra S2000-el, hiszen nem is egy ment már korábban ilyen a mezőnyben. Kezdetben nem tudtuk magunkat hova tenni, de bíztunk a tudásunkban. Szent meggyőződésem az, hogy nincs akkora különbség a mezőnyben, mint amit most az időeredmény mutat, ehhez most kellettek a többiek problémái is, mind vezetéstechnikai, mind a műszaki hibáik. 
 
Hol léptetek el? 
Már szombaton sikerült kis előnyre szert tennünk, és az ezzel kapcsolatos érzésem is beigazolódott, hogy ez a verseny az első napon fog eldőlni.
Nagyon készültünk a mátrai gyorsasági szakaszokra, alapvetően az autónk is oda volt jó, oda talán nem kellett akkora végsebesség. Nagyon szeretjük ezeket a pályákat, és már nagyon sok kilométert autóztam a Mátrában. De az sem mellékes, hogy Igorral már a negyedik éve megyünk együtt, így tökéletes az összhang köztünk, és nagyon jól ismerjük az autónkat. Most már elmondhatom, hogy nincs olyan időjárás körülmény, amiben nem mentünk volna ezzel a kocsival. Korábban autóztunk már száraz időben, mentünk vizes úton slick abroncsokkal, nedves pályán is vezettünk már intermédia gumikkal, mindenféle szituáció megfordult már mióta ezzel a kocsival versenyzünk. 
 
Az első nap egy igazi munkaverseny volt nekünk, hiszen minden egyes gyorsasági után Igorral állítanunk kellett az autón, és azt gondolom ez is közrejátszott abban, hogy jól tudtunk menni. Muszáj megemlítenem (ez most nem a reklám helye), de a Michelin új mintája frenetikus volt, nagyon bejött nekünk, és azt gondolom nagyon sok múlt azon, hogy ezzel az abronccsal a saras, nedves részeken is bátran lehet közlekedni, nagyon jó tapadása volt.
 
Ugyanazzal_az_alazattal_3

Azt mondod, hogy az első napon szereztétek meg a győzelmet, miközben a másnapi hat gyorsból ötöt megnyertetek, egyedül a power stage-et nem sikerült behúzni. Így azt gondolom az sem volt rossz, hiszen a terpesi pályán nagyon gyorsan is lehet menni, amire ez az autó nem képes.
Bevallom őszintén a második nap úgy rajtoltunk el, hogy nem foglalkoztunk az eredménnyel egészen az utolsó gyorsasági szakaszig. Ott a hatodik gyors előtt álltunk majdnem fél órát, kihűltek az abroncsok, és akkor ott éreztem magamon először, hogy nem úgy megyek, ahogyan az elmúlt tizenhárom szakaszon. Ott az olyan szituációkban, ahol az előző körben közelebb engedtem a lassítóhoz az autót féktávon, most picivel előbb fékeztem, a neccesebb részt elspóroltam, főleg az első pár kilométerben, mert hidegek voltak a gumik, és úgy éreztem ezt most már nem szabad elhibáznom.
 
Kint van a miskolci kiírás, átnézted már, hogy milyen pályák vannak? Mi jut eszedbe róluk? 
Átnéztem, és becsukott szemmel már végigmentem azokon a szakaszokon, amiket ismertem. Fejben már összeraktam, hogy milyen váltóval kell majd mennünk, készülünk! :)
Eddig tizennyolc éves pályafutásom alatt nem sikerült még Egerben nyerni, csak Igornak, hiszen neki ez már a második győzelme volt ott. Nyilván most fel vagyunk villanyozva, de alapvetően ugyanakkora elszántsággal, ugyanazzal a maximalizmussal, ugyanannyi alázattal készülünk a következő futamra is. 
 
 Ugyanazzal_az_alazattal_4
Ez a hír most jelenik meg 3279. alkalommal
Share |
2015-03-27
Eger • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k