h i r d e t é s
Összes oldal:
752778102
Napi oldal:
49105
Jelenleg:
1186
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|

Mindenki várja már az idei kezdést, az elmaradt első aszfaltos futam helyett most rögtön murva következik, így a napokban már mindenki ilyen talajon próbálgatja a technikát. Bujdos Mikiék is átépítették az autót, próbálgatták, állítgatták, melyről meséljen most ő.
Hogyan várjátok a bükfürdői futamot?
Év elején volt már az új autóval egy aszfaltos tesztünk, majd elmaradt az Eger Rallye, így most átépítettük a kocsit a bükfürdői pályákra, és most már fejben is megpróbálunk átállni a murvára. Volt egy fél napos tesztünk, ahol nagyjából 40-50 km-t tudtunk menni az autóval. Állítgattuk, megpróbáltunk hozzászokni a murvához, és vártuk, hogy előjön-e valami apró hiba – hiszen egy új autóról van szó -, de szerencsére minden rendben volt, abszolút problémamentesen üzemelt a kocsi. A futóművön kell majd kicsit még finomítani a jövő heti teszten, de ezt leszámítva elégedettek vagyunk.

Milyen az új autó a régi után?
Furcsa, hiszen más ez a kocsi, mint a régi, azon nagyobb szűkítő volt, másik váltó volt alatta, így ezt én most egy kicsit gyengének éreztem. Nem tudom, hogy mi volt ennek az oka, talán az is közrejátszott benne, hogy 32 fokos hőségben teszteltünk… De jó lesz ez az autó, a többi pedig már csak rajtunk múlik!
Bár még nem versenyeztetek a kocsival, murván és aszfalton is teszteltétek már. Melyik talajon tetszik jobban?
A múltkori aszfalt teszt nagyon tetszett, az időjárás is hűvösebb volt, és igazából nem is tudom, hogy mi az oka, de valamiért akkor dinamikusabbnak éreztem az autót. Lehet, hogy csak én szeretnék még gyorsabban menni, és most a murván ez valahogy nem sikerült. Nagyon csúszkált a kocsi, aminek egyrészt lehetett az oka a még nem tökéletes futómű beállítás is, de akár az is, hogy a teszt végére igencsak elfogytak a gumijaink. Eléggé kimerültem én is a végére, így nem akartuk erőltetni tovább a tesztelést, nehogy valami „apró baki” becsússzon, és magunknak okozzunk problémát a verseny előtt.

Nem bánod, hogy autót cseréltél?
Szívesebben cserélném más autóra is akár, de egyelőre nekünk még ezzel kell gyorsulnunk, hogy ott tudjunk lenni a dobogó környékén…
Tehát akkor a dobogó környéki eredmény a cél?
Ha már valaki elindul egy futamon, és versenyzik, akkor nem lehet úgy odaállni, hogy ne ez legyen legalább a minimum elvárás saját magával szemben. Ezt szeretnénk elérni mi is!

Milyen versenyre számítasz?
Megjelent a nevezési lista, de egyelőre még meg sem néztem... úgy hallottam, hogy nagyon kevés induló lesz, de az N4-es kategóriára szerintem nem ez lesz a jellemző, itt azért mindig elég sokan szoktak lenni. Biztos, hogy szoros, izgalmas verseny lesz! Az első versenyen megpróbálunk megfelelni magunknak, a partnereinknek és a nézőknek is persze!
A bajnoki futamok közül az egyik legtávolabbi helyszínen zajló versenyről van szó, talán ez a nézőszámnak nem fog annyira kedvezni, de bízzunk benne, hogy jó időjárási körülmények lesznek, melyek egyaránt kedveznek a mezőnynek és a pálya szélén állóknak is. Nem szeretnék újra 32 fokos meleget, hogy egész nap szaunázzunk az autóban, de valami kellemes, késő tavaszi időjárás jól jönne. Bízunk benne, hogy sokan fognak kilátogatni ide, szeretettel várunk mindenkit, és reméljük, hogy megfelelő szórakoztatást tudunk majd nyújtani számukra!
Remélhetőleg ezzel most elkezdődik a bajnokság is, és a kezdeti nehézségek ellenére kikerekedik a dolog, és egy szép, jó bajnokság fog összeállni!
Markó Tibinek pedig nagyon köszönjük, hogy az egészségi állapota ellenére ilyen nagy munkát fektet abba, hogy meg legyen tartva a Bükfürdő Rallye, és további jobbulást kívánunk neki!
a csapat partnerei:









Ez a hír most jelenik meg 4171. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|