LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Új autóval újabb teszt
Bujdos Miki már nagyon várja az első versenyt.
2012-05-06
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
770058568
Napi oldal:
5959
Jelenleg:
1724
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

uj_autoval_ujabb_teszt_2

Mindenki várja már az idei kezdést, az elmaradt első aszfaltos futam helyett most rögtön murva következik, így a napokban már mindenki ilyen talajon próbálgatja a technikát. Bujdos Mikiék is átépítették az autót, próbálgatták, állítgatták, melyről meséljen most ő.

Hogyan várjátok a bükfürdői futamot?
Év elején volt már az új autóval egy aszfaltos tesztünk, majd elmaradt az Eger Rallye, így most átépítettük a kocsit a bükfürdői pályákra, és most már fejben is megpróbálunk átállni a murvára. Volt egy fél napos tesztünk, ahol nagyjából 40-50 km-t tudtunk menni az autóval. Állítgattuk, megpróbáltunk hozzászokni a murvához, és vártuk, hogy előjön-e valami apró hiba – hiszen egy új autóról van szó -, de szerencsére minden rendben volt, abszolút problémamentesen üzemelt a kocsi. A futóművön kell majd kicsit még finomítani a jövő heti teszten, de ezt leszámítva elégedettek vagyunk.

uj_autoval_ujabb_teszt_3

Milyen az új autó a régi után?
Furcsa, hiszen más ez a kocsi, mint a régi, azon nagyobb szűkítő volt, másik váltó volt alatta, így ezt én most egy kicsit gyengének éreztem. Nem tudom, hogy mi volt ennek az oka, talán az is közrejátszott benne, hogy 32 fokos hőségben teszteltünk… De jó lesz ez az autó, a többi pedig már csak rajtunk múlik!

Bár még nem versenyeztetek a kocsival, murván és aszfalton is teszteltétek már. Melyik talajon tetszik jobban?
A múltkori aszfalt teszt nagyon tetszett, az időjárás is hűvösebb volt, és igazából nem is tudom, hogy mi az oka, de valamiért akkor dinamikusabbnak éreztem az autót. Lehet, hogy csak én szeretnék még gyorsabban menni, és most a murván ez valahogy nem sikerült. Nagyon csúszkált a kocsi, aminek egyrészt lehetett az oka a még nem tökéletes futómű beállítás is, de akár az is, hogy a teszt végére igencsak elfogytak a gumijaink. Eléggé kimerültem én is a végére, így nem akartuk erőltetni tovább a tesztelést, nehogy valami „apró baki” becsússzon, és magunknak okozzunk problémát a verseny előtt.

uj_autoval_ujabb_teszt_4

Nem bánod, hogy autót cseréltél?
Szívesebben cserélném más autóra is akár, de egyelőre nekünk még ezzel kell gyorsulnunk, hogy ott tudjunk lenni a dobogó környékén…

Tehát akkor a dobogó környéki eredmény a cél?
Ha már valaki elindul egy futamon, és versenyzik, akkor nem lehet úgy odaállni, hogy ne ez legyen legalább a minimum elvárás saját magával szemben. Ezt szeretnénk elérni mi is!

uj_autoval_ujabb_teszt_1

Milyen versenyre számítasz?
Megjelent a nevezési lista, de egyelőre még meg sem néztem... úgy hallottam, hogy nagyon kevés induló lesz, de az N4-es kategóriára szerintem nem ez lesz a jellemző, itt azért mindig elég sokan szoktak lenni. Biztos, hogy szoros, izgalmas verseny lesz! Az első versenyen megpróbálunk megfelelni magunknak, a partnereinknek és a nézőknek is persze!

A bajnoki futamok közül az egyik legtávolabbi helyszínen zajló versenyről van szó, talán ez a nézőszámnak nem fog annyira kedvezni, de bízzunk benne, hogy jó időjárási körülmények lesznek, melyek egyaránt kedveznek a mezőnynek és a pálya szélén állóknak is. Nem szeretnék újra 32 fokos meleget, hogy egész nap szaunázzunk az autóban, de valami kellemes, késő tavaszi időjárás jól jönne. Bízunk benne, hogy sokan fognak kilátogatni ide, szeretettel várunk mindenkit, és reméljük, hogy megfelelő szórakoztatást tudunk majd nyújtani számukra!
Remélhetőleg ezzel most elkezdődik a bajnokság is, és a kezdeti nehézségek ellenére kikerekedik a dolog, és egy szép, jó bajnokság fog összeállni!

Markó Tibinek pedig nagyon köszönjük, hogy az egészségi állapota ellenére ilyen nagy munkát fektet abba, hogy meg legyen tartva a Bükfürdő Rallye, és további jobbulást kívánunk neki!  

 

a csapat partnerei:

 

mindenkepp_versenyzunk_1

mindenkepp_versenyzunk_2

mindenkepp_versenyzunk_3

mindenkepp_versenyzunk_4

mindenkepp_versenyzunk_5

mindenkepp_versenyzunk_6

mindenkepp_versenyzunk_7

mindenkepp_versenyzunk_8



mindenkepp_versenyzunk_16

Ez a hír most jelenik meg 4227. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k