A tavalyi kassai bukás után kölcsön karosszériával és váltott navigátorokkal fejezte be az évet a kategória második helyen Matics Misi. Most a közös autódekorosunknál találkoztunk és beszélgettünk pár szót az idei tervekről:
A tavalyi kategória második hellyel meg voltál elégedve?Természetesen nem!
A háttérdolgok ismeretében azért már kicsit jobban néz ki ez a második helyezés. A 2013-as év talán a legnehezebb évünk volt az elmúlt évtizedben. Bízom benne, hogy idén több szerencsével tudunk versenyezni és nem lesz annyi gondunk, problémánk, mint tavaly volt, és egy kicsit nyugodtabban, felkészültebben tudunk majd versenyezni.
Kettő darab N4-es Mitsubishi állt tavaly a sátratok alatt a szervizparkban. Idén is így lesz?
Igen. Idén is ez a terv. Maradtunk az N csoportnál. Még kesze-kuszák a szabályok és nem láttuk értelmét átépíteni R4-re és az anyagiak is erősen aláhúzták a döntésünket.
Továbbra is szereltek a tavalyi bajnoknak, akit remélhetőleg idén megvertek?
Mi szervizeljük Rongits Ati autóját is. Azt gondolom már 2013-ban is bizonyítottuk, hogy nem a sátor alatt akarjuk legyőzni, hanem a versenypályákon. Maximális vagy még talán azon túli figyelemmel készítjük fel az autóját. Többet foglalkozunk azzal a kocsival, mint az enyémmel.
Végre nem piros-fekete lesz a versenyautótok, mint a magyar mezőnyben szinte minden második Mitsubishi... Új bódéba kerültek a motyók?
Nem, ez a törött bódé, az lett megcsinálva. De nyugodtan mondhatjuk újnak is, hiszen a két balos ajtón, a csomagtér-tetőn és a fenéklemezen kívül mindene új! Gyakorlatilag új! Már mérlegre is tettük és jobb, mint újkorában, milliméterre stimmel rajta minden, nincs elcsavarodva, eltekeredve.
Szakítottunk a piros színnel!
Három oka is van:
Gyakorlatilag az összes piros autómat totálkárra törtem. Lassan babonás leszek...
A másik, hogy a mezőnyben körülbelül húsz darab piros-fekete Mitsubishi közlekedik, próbálunk kicsit változtatni, nem beleolvadni a tömegbe.
És Te is mindig szidtál, hogy valami más színt használjunk végre... :-)
Biztos vagyok benne, hogy ez az új design mindenkinek tetszeni fog! Hol látjuk először az autót?
Picit most komolyabban próbálunk felkészülni a Miskolc Rally-ra, ezért már most, hétvégén az orfű-i versenyen indulunk. Sőt, előtte még tesztelünk is, és Markó Tibi versenyén már csak a teszt eredményét szeretnénk kipróbálni, hogy hogyan sikerült betekergetnünk, beállítanunk az autót.
Mesélj kicsit a navigátoraidról, a 'táppénzcsalókról'!
Hehe! :-)
Már mindketten dolgoznak!
Viczi (Viczena Gábor) még ki van állítva egyelőre. Az idei tervünk az volt, hogy a Vikivel (Zejda Viktória) megyünk a magyar bajnokságban. Emellett terveztük még a szlovák bajnokságot is, hiszen két futamunk közös és ott ez a két futam négy külön versenynek számít. Ez úgy látszik, hogy nehezebben fog összejönni, mintsem azt számoltuk, de azért még bizakodunk benne. És az év második felében ott mentem volna Viczivel.
Gondolom a bajnoki cím a cél.
Szeretnénk visszaszerezni!
Azért Rongón (Rongits Attila) kívül más is jöhet még. Messze nem csak kettőnkről szól ez a bajnokság, vannak nagyon jó kezű pilóták még! És másnak is lehet szerencséje, más is lehet szerencsétlen. Jó mérkőzések lesznek! Nem egy ügyes pilóta van, nem kettő! Sok!
Hasonló partnereket látok az autón, mint az elmúlt években...
Szerencsére a partnereink megmaradtak, továbbra is bíznak bennünk és ha minden igaz, egy-két újat is sikerül magunk mellé állítani és ennek is köszönhetően tudjuk majd végigvinni az idei évünket.