Új színekben Matics Miskáék
Orfűn már a szezonnyitóra tesztelnek
2014-03-14
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
794429148
Napi oldal:
84702
Jelenleg:
1137
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

uj_szinekben_matics_miskaek_1


A tavalyi kassai bukás után kölcsön karosszériával és váltott navigátorokkal fejezte be az évet a kategória második helyen Matics Misi. Most a közös autódekorosunknál találkoztunk és beszélgettünk pár szót az idei tervekről:


A tavalyi kategória második hellyel meg voltál elégedve?Természetesen nem!
A háttérdolgok ismeretében azért már kicsit jobban néz ki ez a második helyezés. A 2013-as év talán a legnehezebb  évünk volt az elmúlt évtizedben. Bízom benne, hogy idén több szerencsével tudunk versenyezni és nem lesz annyi gondunk, problémánk, mint tavaly volt, és egy kicsit nyugodtabban, felkészültebben tudunk majd versenyezni.

Kettő darab N4-es Mitsubishi állt tavaly a sátratok alatt a szervizparkban. Idén is így lesz?
Igen. Idén is ez a terv. Maradtunk az N csoportnál. Még kesze-kuszák a szabályok és nem láttuk értelmét átépíteni R4-re és az anyagiak is erősen aláhúzták a döntésünket.
 
Továbbra is szereltek a tavalyi bajnoknak, akit remélhetőleg idén megvertek?
Mi szervizeljük Rongits Ati autóját is. Azt gondolom már 2013-ban is bizonyítottuk, hogy nem a sátor alatt akarjuk legyőzni, hanem a versenypályákon. Maximális vagy még talán azon túli figyelemmel készítjük fel az autóját. Többet foglalkozunk azzal a kocsival, mint az enyémmel.
 
Végre nem piros-fekete lesz a versenyautótok, mint a magyar mezőnyben szinte minden második Mitsubishi... Új bódéba kerültek a motyók?
Nem, ez a törött bódé, az lett megcsinálva. De nyugodtan mondhatjuk újnak is, hiszen a két balos ajtón, a csomagtér-tetőn és a fenéklemezen kívül mindene új! Gyakorlatilag új! Már mérlegre is tettük és jobb, mint újkorában, milliméterre stimmel rajta minden, nincs elcsavarodva, eltekeredve.

uj_szinekben_matics_miskaek_6
 
Szakítottunk a piros színnel!
Három oka is van:
Gyakorlatilag az összes piros autómat totálkárra törtem. Lassan babonás leszek...
A másik, hogy a mezőnyben körülbelül húsz darab piros-fekete Mitsubishi közlekedik, próbálunk kicsit változtatni, nem beleolvadni a tömegbe.
És Te is mindig szidtál, hogy valami más színt használjunk végre... :-)

uj_szinekben_matics_miskaek_7
 
Biztos vagyok benne, hogy ez az új design mindenkinek tetszeni fog! Hol látjuk először az autót?
Picit most komolyabban próbálunk felkészülni a Miskolc Rally-ra, ezért már most, hétvégén az orfű-i versenyen indulunk. Sőt, előtte még tesztelünk is, és Markó Tibi versenyén már csak a teszt eredményét szeretnénk kipróbálni, hogy hogyan sikerült betekergetnünk, beállítanunk az autót.
 
Mesélj kicsit a navigátoraidról, a 'táppénzcsalókról'!
Hehe! :-)
Már mindketten dolgoznak!
Viczi (Viczena Gábor) még ki van állítva egyelőre. Az idei tervünk az volt, hogy a Vikivel (Zejda Viktória) megyünk a magyar bajnokságban. Emellett terveztük még a szlovák bajnokságot is, hiszen két futamunk közös és ott ez a két futam négy külön versenynek számít. Ez úgy látszik, hogy nehezebben fog összejönni, mintsem azt számoltuk, de azért még bizakodunk benne. És az év második felében ott mentem volna Viczivel.
 
Gondolom a bajnoki cím a cél.
Szeretnénk visszaszerezni!
Azért Rongón (Rongits Attila) kívül más is jöhet még. Messze nem csak kettőnkről szól ez a bajnokság, vannak nagyon jó kezű pilóták még! És másnak is lehet szerencséje, más is lehet szerencsétlen. Jó mérkőzések lesznek! Nem egy ügyes pilóta van, nem kettő! Sok!

uj_szinekben_matics_miskaek_4
 
Hasonló partnereket látok az autón, mint az elmúlt években...
Szerencsére a partnereink megmaradtak, továbbra is bíznak bennünk és ha minden igaz, egy-két újat is sikerül magunk mellé állítani és ennek is köszönhetően tudjuk majd végigvinni az idei évünket.

 

A csapat partnerei:


combit

rother


kalandok_es_gyorsulas_12


kalandok_es_gyorsulas_11

kalandok_es_gyorsulas_16

 



fussunk_neki_2
 

kalandok_es_gyorsulas_15

uj_szinekben_matics_miskaek_5

 

Ez a hír most jelenik meg 4553. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k