LCH Tavaszi LADA találkozó
Válasz Büki Ernő levelére
A Maximmun Racing Team válasza
2013-07-25
levél • Grátz Ferenc
h i r d e t é s
Összes oldal:
685156700
Napi oldal:
120853
Jelenleg:
1634
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Válasz!

Kedves Ernő!

Elöljáróban megjegyezném, hogy nem tartom a legalkalmasabb felületnek a legjobb és legolvasottabb magyar ralioldalt arra, hogy ezt a kérdést megvitassuk, de itt írtál, hát itt válaszolok.

Úgy gondolom attól, hogy nem értünk egyet bizonyos dolgokban még nem ülök háttal a moziban, nincs "rózsaszínpuleszem", sőt fényképes igazolványom is csak állami kiadású lapul a zsebemben, kézilabda meccsen pedig veled voltam utoljára.

A Maximmun Racing Team által beadott Felülvizsgálati Kérelmet nem óvásnak és főleg nem vitaindítónak szántuk. Legjobb tudomásom szerint a csapat senkinek nem adott felhatalmazást arra vonatkozóan, hogy ezt a Felülvizsgálati Kérelmet nyilvánosságra hozza, főleg nem úgy, hogy bizonyos mondatait kiemeled a saját szövegkörnyezetéből. Megbeszélhettük volna ezt egy kávé mellett is, ahogy az eddig is szokás volt! Nem igazán értem, hogy mire volt ez jó!

Mivel részleteiben Te már nyilvánosságra hoztad, így felteszem teljes egészében ide, hogy mindenki lássa, miről beszélünk!  >> klikk <<

thumb_valasz_buki_erno_levelere_1Azt írod csúsztatok! Feltettél egy ábrát - és többször hivatkozol is rá - ami szerinted az IE0 állomást és annak megközelítését ábrázolja! Szerintem meg nem! Ez az ábra valóban a 66. oldalon van, mindössze azzal az "apró" hibával, hogy mellé a következő van írva: IE/TC 1B.
Ez nem csúsztatás?

Az "itinerben megadott irány"-ról beszélsz az, IE0 állomásra! Az itinerben nincs megadott érkezési irány az IE0 állomásra, sőt az itinerben nincs IE0 állomás sem! Az itinerben az IE1B állomásra van megadva az érkezési irány, ergo az IE0 állomásra senki nem érkezhetett rossz irányból, hacsak nem a feloldó tábla felöl próbálkozott!

Azt írod, hogy még 3-4 páros érkezett ugyanabból az irányból mint Herczig. Azok miért nem mentek be saját idejük előtt az állomásra?

Az általunk kifogásolt esetben az IE0 állomásról beszélünk, aminek megközelítését - ezen a versenyen - semmi nem szabta meg és mivel nem szabályozta semmi, így bárhonnan érkezhettek a versenyzők az állomás bejáratához, mivel az a verseny kezdete, onnan indult az útvonal, az IE0 az origo! (RVSZ 16. oldal 2.16)
Mindketten tudjuk, hogy rossz volt az itiner, és a hozzád eljutott hírekkel ellentétben nem volt kijavítva, vagyis pontosítok nehogy csúsztatással vádolhass: nem volt kijavítva azoknak a versenyzőknek az itinerében a 66. oldalon szereplő 1. számú ábra, vagy annak szöveges része, akikkel ez ügyben a verseny óta beszéltem és persze az általunk használt 2 db itiner sem a javított fajtából való volt! Várom azok jelentkezését, akiknek van hivatalosan javított itinere a 20. Veszprém Rally-ról.

Azt írod: "Néhány kérdés felmerült bennem:
Miért nem volt arról jelentés, hogy a Herczig - Bacigál páros az "új" állomás miatt rossz irányból érkezett?"

Nagyon egyszerű a magyarázata! Azért, mert a szabály szerint nem érkezett rossz irányból úgy, ahogy a többiek sem (lásd feljebb). Az már más kérdés, hogy miért volt logikus egy jól láthatóan szalagokkal lezárt területen átvágva megérkezni az állomásra!

A kérdésfeltevésed egyébként pontatlan! Az állomásra nem a Herczig - Bacigál páros érkezett, hanem Herczig Norbert és az autó, ugyanis ekkor Bacigál Igor már bent ácsorgott az állomás területén (kezében a menetlevéllel, rajta az IE0, látótávolságban az IE0 feliratú sárga táblától), hiszen Ő is előrement gyalog, hogy megnézze hol is kell bemenni!
Kérlek ne hidd el nekem, hívd fel inkább azokat, akik mindezt látták! Mondjuk a versenyzőket, akik ott álltak szépen sorban...persze csak azért mert nem tudta senki, hogy hol van az állomás!

Néhány szó a "Dél-Afrikai srác" teljesítményéről: zseniális keze van, őstehetség, ráadásul fiatal és végtelenül közvetlen, szimpatikus srác, övé lehet a jövő!  
Abban a körben mikor megnyerte a szőci gyorsaságit, Pirelli K6-os gumikkal ment ki a szervizparkból. Ez a gumi ezen a versenyen, az adott körülmények között kizárólag arra az egy pályára volt jó, de arra nagyon! Olyan hőmérsékleten és olyan talajon tipikusan "egy gyorsaságis" gumi! És a másik két gyorsaságin mi történt? Leírom, ha valaki nem tudná: Szőc előtt Kislődön egy 4. hely és a kör befejező gyorsaságiján egy 9. hely a teljesen elrongyolódott gumikon. A két gyorsaságin kapott 11,8 és 15,6 másodpercet az elsőtől (kifújták az orrát?), míg Szőcön adott 4,1-et (szerinted kifújta az orrukat!) a másodiknak, azaz abban a körben kapott 23,3 másodpercet. Megérte? Marketing szempontból biztosan! Úgy gondolom, hogy aki azért küzd, hogy a versenyen a lehető legjobb eredményt érje el, annak ez a gumiválasztás taktikai hiba lett volna!

No de visszatérve a "sportszakmára"... Mint, ahogy Te is láttad nem óvást adtunk be, hanem egy Felülvizsgálati Kérelmet. Amennyiben óvni akartunk volna, akkor azt megtesszük ott a helyszínen és hidd el tudom hogyan kell szabályos óvást beadni! A verseny után döntött úgy a csapat (tudatában annak, hogy nem szabályszerű a beadványunk) hogy kérünk egy felülvizsgálatot az MNASZ-től. Nem a nézőktől, nem a duen.hu olvasóitól, nem a nagy nyilvánosságtól, hanem a hazai ASN-től, annak is egy olyan sportszakmailag elismert vezetőjétől, mint Faluvégi Péter Főtitkár úr! Szeretnénk látni a sportszakmai indokokat pontról-pontra leírva. Természetesen azt is tudni szeretnénk, hogy amennyiben nem a versenyző hibázott, akkor ki, vagy kik hibáztak és ezért a hibáért nekik mi a büntetésük! Ugye jól tudom, hogy az MNASZ nem csak a versenyzőket büntetheti? Biztosan nagyon tanulságos lesz számunkra!
A Felülvizsgálati Kérelem utolsó mondatát is vállalom, szakmailag továbbra is megalapozatlannak és etikátlannak tartom az FT határozatát!

Szuper Rallye témakörben írt soraidra inkább nem reagálnék, nem ér annyit az egész.

Hogy melyik versenyen vettünk részt?
Azon amelyiknek az itinerében a 66. oldalon nincs jelölve, sem lerajzolva az IE0 állomás! Még akkor sem, ha ezt többször is leírod. Ébren vagyok!
Azon a versenyen, ahol az óra hátrébb volt, mint ahogy én állítottam, de még jobb is volt így legalább mindenki látta...kivéve egy valakit.
Azon a versenyen, ahol mindenki tudta hol van az IE0 állomás, kivéve egy valakit.
Azon a versenyen, ahol a pályaellenőrző funkciót is betöltő záró autó, előfutó autók, stb. egyike sem jelezte, hogy rossz helyen és rosszul van felépítve az IE0  állomás.

Hopp...és még volt egy tévedésem, amit voltál szíves kijavítani - kösz -: korai érkezéseket írtam, és ez nem igaz! Valójában csak egy versenyző ment be korán az IE0 állomásra! Tévedtem!(?)

A Maximmun Racing Team részéről a téma lezárva!


2013-07-24

Baráti üdvözlettel Grátz Ferenc

 

Ez a hír most jelenik meg 6238. alkalommal
Share |
2013.07.12-14.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Veszprém Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k