Végleges az RTE naptár
6 futam, abból kettő közös az ORB-vel
2013-02-09
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
764132269
Napi oldal:
58571
Jelenleg:
1141
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1209. • 2012-03-05 16:08:56
Így akkor kérdés hogy van e értelme Nyíregyházára utazni gépkönyvezni? Következő gépkönyvezési lehetőség?
1208. • 2012-03-05 16:07:20
Kiadja:
Eger Rallye 2012 szervezőbizottsága

Tisztelt Versenyzők és Sporttársak!

Szomorúan kell tudatnunk, hogy eddig megrendezett nyolc évadnyitó Eger Rallyet és ez idei évben eddig kettő hónap előkészítő munkát követően az Eger Rallye idei futamát nem tudjuk megrendezni!

Hittünk benne, hogy a nehéz körülmények ellenére is sikerülhet megteremtenünk a szükséges feltételeket! Sajnos be kell lássuk , hogy nem szabad – még a legnagyobb jó szándékkal sem – tovább éltetni a reményt, mert a versenyzőknek akaratunk ellenére
komoly károkat okozhatunk.

Szívfájdítóan nehéz döntés ez a részünkről, de akkor is ki kell mondanunk, hogy a körülmények diadalmaskodtak felettünk és felelőséggel idén nem tudjuk megrendezni az Eger Rallyet!

Külön köszönettel tartozunk azoknak, akik mellénk álltak és próbáltak segíteni a problémák megoldásában!
Természetesen, amennyiben még a jövőben lehetőséget kapunk rá, teljes erővel azon dolgozunk majd, hogy újraélesszük ezt a nagyszerű versenyt, mely nyolc évig volt a magyar és sokszor a szlovák bajnokságok méltó évadnyitó futama.

A rallye továbbra is az életünk, melyet nem szeretnénk feladni, de most a körülmények sajnos maguk alá gyűrtek minket…

Veszprém, 2012. március 5.

Tisztelettel:
Lakatos Róbert
1207. • 2012-03-03 19:10:35
Láttam most Duen gépkönyvezésen készült képei között, hogy voltak RTE H csoportos autók is. Ezek szerint számukra mégiscsak kiadható még a gépkönyv F vagy P csoportra?

nemértem
1206. • 2012-03-03 12:38:19
Összegezve! A rally2 ben a ruházat illetve az autó biztonsági egyéb felszereléseit űlés öv is ide véve a lejárt homologizációju kötelező, a homológ csak ajánlott. Itt egy link amiben tételes felsorolás van http://versenyfelszereles.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=147:rallye1csomag&catid=1:hirek&Itemid=2
Amiről a Balázs írt pl az öv 4 pontos gyorsoldós körcsattal, 3" széles vállrésszel, minden "övrészletben" cimkének kell lennie.
RTE gépköny és műszaki vizsga.
Amit a Balázsék kiharcoltak (RTE versenyautók vizsgáztatása) azt az új vezetőség eltörölte. A felügyeletnél (eknél) nem vizsgáztatnak RTE gépkönyves autót. Ha Miskolcon igen azt csendben hírdessétek, mert egyébként sem rendelet sem pedig szóbeli megállapodás nincs a KF - ek között.



1205. • 2012-03-03 08:20:47
Nem engem kell figyelmeztetni arra mit írtam. A mai napig egy árva levél sem érkezett a megadott email címre senkitől.

Mint ahogy a tájékoztatási felhívásra sincs reakció, érdeklődés.......

1204. • 2012-03-03 08:12:26
Információd hiányos!
2012.02.23.-án bukócsőkészítők vetették fel az ATB vezetőnek egy megbeszélés alkalmával.
A lényeg, hogy lépés történt a kérdésben.

Mint ahogy több kérdést is lehetne normálisan, megnyugtatóan kezelni ha végre venné valaki a fáradságot és megszervezne egy versenyzői összejövetelt.

Miért nem akar senki -az itt "ötletelők" közül- ezért tenni??
1203. • 2012-03-02 18:59:22
Érdekességképpen:

-az még sosem merült fel Rte gépkönyvezésen, hogy miért van a gépkönyv hátán 2 db érvényesítő rublika?????
-minden évben új gépkönyv kerül kiállításra, mikor sztem ez totál felesleges, mert ha nem változott semmi a jelenlegi gépkönyvezésen az előzőhöz képest, nem kéne új gépkönyvet kiadni, hanem a 2. rublikába kéne érvényesíteni
-egyrészt sem papír, sem új fénykép nem szükségeltetne ilyen esetben, ha viszont változás van valamiben, hátuljára felsorolható és pl az ára is csökkenthető lenne.

Persze ez csupán ötlet..
1202. • 2012-03-02 17:16:46
Balázs!

Értem én ami oda van írva, de ha megnézed a táblázatban az R2-nél a lejárt mező ki van húzva és a homológ mezőben szerepelő kötelező szó az egyetlen támpont. Ezért nem értem, hogy akkor ha lehet lejárt a szöveg szerint akkor a táblázatban miért van kihúzva.
Korábban úgy volt, hogy a lejárt volt kötelező, és a homológ ajánlott... szóval ezt valaki átírta, ami nem lehet véletlen...
1201. • 2012-03-02 17:03:38
Ezek szerint úgy tűnik, hogy akinek már tavaly volt gépkönyve az "megmenekült"! De mi van azokkal akik egy friss építésű autóval állnak oda a gépkönyvezésre?? Róluk még mindig nem mondott senki semmi konkrétumot... bizonytalan bizonytalan

1200. • 2012-03-02 17:00:12
Jól ugrott Be a téma, tényleg 1 évre adják a vizsgát! Bocsánat ez kimaradt az irományomból :D Meaculpa emberek vigyorgok helyeslek
1199. • 2012-03-02 16:54:46
Ez ugrott be nekem is menetközben.
1198. • 2012-03-02 16:51:22
realista,

már tavaly is 1 évre kapta a versenyautó a műszakit és ez idén is így van, nem a gépkönyv érvényességének végéig.
1197. • 2012-03-02 16:34:03
Ööö...ezt az állításomat revideálnom kell, a nagykönyv szerint így kellene lennie, de rájöttem, hogy koránt sem biztos, hogy a gyakorlatban is így van. neszóljszám király
1196. • 2012-03-02 15:14:44
Minden tiszteletem mellett ezzel nem igazán lehet beljebb lenni, mivel a vizsgát a gépkönyv érvényességi idejére adják, az a limit, így esetünkben levizsgázna egy autó, de a vizsga 2012.03.31-ig szólna. Persze ha valamely vizsgahely nem így értelmezné a jogszabályokat, az jó lenne. kacsintok
1195. • 2012-03-02 13:42:07
kzsolt

Ugye hasonlót olvashatunk majd a visszajáró licencdíjakról.
(gépkönyv miatt járó licenc)

Ugye emlékszel!
Mert információim szerint ezt Mészáros Iván és Pénzes Zsolt intézte, azt meg Te ígérted.
És ugye valami SKB tag vagy!

De itt van, ha felejtenél:

kzsolt 1143. 2012-02-28 18:56:28
Akik CSAK és KIZÁRÓLAG e miatt váltottak licencet, kérem jelezzék a koordinációs bizottság email címére írva!
skb@mnasz.hu
Ígérem, találunk rá megoldást!!!


1194. • 2012-03-02 12:56:03
jól sikerült a bemásolás......

Tehát: MNASZ.hu - Legfrissebb dokumentumok - Az Intéző Bizottság közleménye 2012.03.02.
1193. • 2012-03-02 12:53:39
"Az MNASZ IB a gépkönyvezés megújult rendszerének részét képező bukóketrec ellenőrzés folyamatának elősegítése érdekében
2012. január 1-i hatállyal, visszamenőlegesen csökkenti az MNASZ díjtételek között szereplő bukóketrec certifikát egyedi típusvizsgálati díját (MNASZ díjtétel V. fejezet, 10. pont) 31.500.- Ft-ról, 10.000.- Ft-ra.
Az ezen időpont után kiállított egyedi típusvizsgálatért befizetett magasabb díjat már befizetett versenyzők részére, a különbözet visszafizetendő."
1192. • 2012-03-02 11:00:22
Kari

A 132.oldalon ez van írva
"Jelenleg évényes homológizációnak megfelelő, de lejárt érvényeségű, min. 4 pontos biztonsági öv használata engedélyezett..."

EZ szerintem a táblázatot olvasva is egyértelmű.
Nem lehet régi fajta homológizációnak megfelelő (amiben még nem is volt minden szálban címke), , de lejárt érvényeségű lehet.
1191. • 2012-03-02 10:55:54
Szia

Bocsánat, ha hosszú de a regisztrációban mail cím nem volt, a telefonszám pedig nem a tied.

Azt, hogy illetékesnek gondolsz, nem tudom a mostani helyzetben mire alapozod.

Feind Gábor a technikai bizottság vezetője, az elérhetőségeit az MNASZ honlapján megtalálni, szerintem ő az illetékes, én maximum segíteni tudok annak aki megkeres.

Sajnos az RTE H csoportjának szabályait nem ismerem 100%-ban, így annak kapcsán nem tudok nyilatkozni.
Versenyautódat nem láttam így sajnos annak kapcsán is nehéz lenne.

Én próbáltam megírni, hogy a felmerült kérdések közül amire egyértelmű válasz adható arra mi a megoldás.

Véleményem szerint ha a biztonsági felszerelések rendben vannak, a jármű megfelel a közúti közlekedés szabályainak, valamint a rallye2 F csoportjára vonatkozó nemzeti előírásoknak akkor kaphat gépkönyvet.

Üdv.
1190. • 2012-03-02 10:21:58
@ Balázs!

Egy konkrét kérdésre egy konkrét választ szeretnék kapni! Úgy gondolom Te illetékes vagy az ügyben.

Van egy friss építésű VFTS ami az RTE H csoportja szerint lett megépítve. Még nem volt gépkönyve, hiszen idén készült el, idén lenne először versenye.

Mi lesz vele? Mit lehet csinálni? Kaphat-e gépkönyvet?

Köszönöm!

Üdv

Gábor
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k