Végleges az RTE naptár
6 futam, abból kettő közös az ORB-vel
2013-02-09
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
764113354
Napi oldal:
39656
Jelenleg:
1311
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1029. • 2011-09-27 16:42:46
Személyesen ismerem a Suzukis srácokat, és senkinek nem kívánom, hogy ugyanezt átéljék...
De amíg ez a szutykos 3 mondat szerepel a kiírásokban, addig ez BÁRMIKOR megtörténhet ÚJRA!
"13.4. A versenyből való kiesés esetén a járművel nem lehetséges a verseny vége előtt elhagyni a szakaszt. A kiesett jármű feletti anyagi felelősség kizárólag a versenyzőpárosé, ezzel kapcsolatban a rendezőt semmilyen anyagi felelősség nem terheli. A versenyt feladott párosok futamba való visszaállásának nincs lehetősége."

Hol itt a logika és az ésszerűség? bizonytalan nemértem mérges

Egyébként azért hálás köszönet azért, hogy Lábatlant egyszer sem vették ki, pedig lett volna rá mód...
De ehelyett a Suzukis-VFTS eset helyett, igazán tarthattak volna 10 perc szünetet a két gyors között (arról már nem is beszélve, hogy nézőként jóformán egy centit nem tudtunk odébb menni, a kocsik meg nem jöttek az elején csak "5 percenként".)

Egyébként jó kis futam volt, semmi panaszra nem lehetne okom, ha nem ismerném a srácokat és a történetüket sírok
1028. • 2011-09-27 14:39:39
Az biztos,hogy a suzukis ezek után idén már biztosan nem indul,de a jövő is kétséges...Az anyagi kár is jelentős(az idegeskedésről nem is beszélve) ,de a VFTS-ben "gondolom" még több...A rendezőség pedig mossa kezeit...(?)jó,hogy ki nem tolták őket az út közepére...már csak ott lettek volna rosszabb helyen!Ezek után igenis vállalják a felelősséget és vagy ők fizessenek vagy az,aki szerint ott jó helyen voltak az autók...hányszor kell szólni,hogy valami történjen?Mérhetetlenül feldühít a szituáció.Csak az szervezzen bármilyen rendezvényt,aki vagy normális döntéshozó képességű embereket alkalmaz vagy vállalja a döntéseik után a felelősséget...Más kárára én is szívesen döntenék aztán hárítom a felelősséget... nemértemHát az agyam eldobom...!
1027. • 2011-09-27 12:21:49
Sziasztok! Mink voltunk a másik Suzukis Gézáék beesésénél! Én megkérdezném a záróautó és a nyitóautó vezetőit hogy miért hagyták figyelmen kívül a jelzésünket hogy nem jó helyen vannak az autóink! És húzzák le az autókat! Miért kellet ezt megvárni és csak utánna megoldani! Nem tudom még mostis röhögnek rajta??
1026. • 2011-09-27 10:34:16
type-r

Hát mi volt Veletek? Gellért is kiesik? Micsoda dolog ez! mérges
1025. • 2011-09-27 09:32:06
Pár fotó Bajótról:
stamas.hu
1024. • 2011-09-26 20:00:03
a délután ígért videó megérkezett, "jó szórakozást" hozzá mindenkinek kacsintok a balesetet szenvedőknek jobbulást!
1023. • 2011-09-26 19:48:26
Ha jól gondolom a Nagy-Varga Géza- Simon-féle Suzuki csattanására gondolsz. szontyoli
Szegény Barna Krisztián is ott esett el, jobbulást innen is neki! szontyoli
1022. • 2011-09-26 18:49:49
Ott voltunk,tudom,tényleg próbálták,de hiába!!! A legelsö hsz-emben le is irtam,h milyen választ kaptunk. Zsebemzsejte! 10 prc kellett volna elrakni az autókat,semmi több. Láttuk elre,h ez lesz,pedig nem vagyunk jósok,csak emberek,akik láttak már pár versenyt..... Kár a szócséplés,ez a rendezöség hibája,hát vállalják fel,ilyen egyszerü. Mondjuk az is elmond vmit,h utána még kb 5 autót elinditottak,én futottam le,h integessek nekik,h lassitsanak. Isteni szerencse,h nem lett nagyobb baj.
1021. • 2011-09-26 17:54:35
Sziasztok.Valóban rendezés nem volt hibátlan de erről nem is igazán szeretnék beszélni,írni.(olyan nagyon ügyes lennék akkor rendező lennék.)Nagyon szeretném meg köszöni a mezőnynek azt az élményt amit nyújtottal.Nagyon gyorsan és látványosan közlekedett szinte mindenki.Remélem a balesetet szenvedett versenyzők is hamarosan újból autóba ülhetnek hogy ismét egy élménnyel gazdagítsanak.
1020. • 2011-09-26 16:50:54
kisdojo!
adj kérlek egy másik mail címet, mert amit adtál azt visszadobálja az enyém, nem szeresse a gmail a freemail-t sírok
hamarosan jelentkezem arról a kanyarról egy kis összefoglalóval kacsintok
1019. • 2011-09-26 16:14:16
sziasztok. képeket videót hol lehet látni a versenyről?
1018. • 2011-09-26 12:25:02
Mindig is a kedvenceim közé tartozott az Esztergom rally, de az hogy 1 RTE versenyen egy 1-es suzuki a rescue és egy összetört BMW-t azzal akarnak félrehúzni az vicc.
Hogy lehet az hogy egy buszgumikból álló lassítóhoz ami 9 gumit jelent betesznek 1 embert akinek rádiózni kell, jegyzőkönyvet vezetni, gumikat visszrakni (volt hogy 150 méterről), közben nézze meg az 500-600 méterre lévő kanyart hogy van e olajfolyás, ja és még neki kellett megállítani a pályára verseny közben a menetiránnyal szemben felhajtó autót is.
És a legjobb hogy soha de soha életében nem volt még versenyen még nézni se !!! (Azt mondta nem is jön többet)
Ha egy tapasztalt sportbíró van ott az se biztos hogy sikeresen megoldja egyedül amit főhősünk egész jól megcsinált.
Igaz voltak kisebb hibái de tisztességgel helytált.
Az kinek a hibája hogy minden képzés és rutin nélküli embereket alkalmaznak a versenyen pályabíróként?
Nem kötekedek csak érdekel. Ki dönti el hogy milyen helyre milyen ember kerül?
1017. • 2011-09-26 11:36:24
Kérném azokat a nézőket, akik a lábatlani utolsó lassítónál esetleg fellelték az FDG-231 rendszámtáblát értesítsenek!
Köszönöm!! Farkas Zoltán +36209730053, frkszltn@yahoo.co.uk
1016. • 2011-09-26 11:05:08
Szia! Kár, hogy élőben nem tudtunk erről értekezni tegnap este. Több ponton igazad van, de az a helyzet, hogy a két Suzuki buktája és a VFTS érkezése között járt ott a rescue, pár szervezői autó, előfutó, satöbbi, szóval ha az éppen ott szolgáló fehérmellényes csóka pillanatnyi döntésének eredményét elemeznénk, akkor még talán beleférne, de most nem feltétlenül ez volt a helyzet.
1015. • 2011-09-26 10:58:34
Azért a VFTS mellett a Suzukiban is jelentős az anyagi kár, talán már nem is lesz érdemes kikalapálni az autót, ez lehet, hogy a páros további pályafutását is veszélyezteti... Ők egyébként gyakorlatilag mindenkit próbáltak rávenni, hogy pakolják el onnan a két Suzukit, de csak szerintük volt rossz helyen. Ami különösen érthetetlen: ha már ketten is eldobták ugyanott, akkor ki az az elmebeteg, aki még mindig nem látja a veszélyét egy harmadik perecnek... Aztán a harmadik baleset után valahogy mégis megoldották.
1014. • 2011-09-26 10:58:04
Itt vékony sávon lavírozunk azért. A rendező nincs ott személyesen minden eseménynél, és az általa oda delegált személyek nem mindig tudnak megfelelően döntést hozni. Nyilván ez így utólag hiba, de ha meg kiveszik teljesen azt is etapnak, akkor meg azért megy a hőbörgés. Na most akkor melyik ujjadat harapod? Utólag mindenki tudja mit kellett volna.
Hidd el estem már én is nem saját hibából, nem tudtam mást tenni, mint nyelni egyet, mert én vállaltam hogy ott lemegyek.
1013. • 2011-09-26 10:04:10
Sziasztok!
Ha valakinek megvan a 62-es becsúszása a jobb23-ról, legyetek szívesek elküldeni nekem a videót a kisdojo@freemail.hu-ra.
Előre is nagyon köszönöm!
Ezúton köszönjük a nézőknek, hogy kiszedték a kocsit az árokból!
1012. • 2011-09-26 09:38:16
Sziasztok!

A 16-os rajtszámú autóról(Kosztolányi fekete bmw-je) a hétvégi futamon úgy sejtjük, hogy a hosszú egyenes közepén levő lassítónál elhagytuk a bal hátsó sárvédő ívünket, ami tudjuk, hogy nem egy nagy dolog, de ha újra kell csináltatni, marhára nem olcsó sajnos. Ha valaki tud róla valamit, legyen szíves jelezze, hogy Tatabányán újra a régi fényében tündökölhessen a jármű. És örülünk, hogy ilyen sok néző élvezhetett egy ilyen látványos versenyt. Belülről is jó volt, a csúszásoktól eltekintve. Köszönjük, ha tudtok segíteni. forgatom a szemem
1011. • 2011-09-26 07:41:40
Ugye,ezt komolyan irtad,mert viccnek nagyondurva lenne..... Egy szűk kanyarban külsö iven ott hagyni 2 autót az szerinted rendben van?? Ha nem egy VFTS száll bele a Suzuba,hanem egy másik ugyan olyan,sokkal súlyosabb is lehetett vna a helyzet. Tudod,kiváncsi vnék,h ha te jársz pórul,mit irtál vna ide?? Nem szokásom senkit sem szidni,de ez nem kis hiba volt tőlük!!!!!!!!!!! mérges mérges mérges
1010. • 2011-09-25 22:07:22
Volt már olyan hogy Trabanttal nyertek gyorsot :)

Valószínűleg téves adat...
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k