Csak a jogdíj és a rendezési támogatás nagyságrendjének érzékeltetése miatt idézem ide:
Forrás: Magyar Közlöny 2018/135-ös száma:
a) 2019-ben szükséges legfeljebb 307 280 eurónak megfelelõ forintösszegû jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 22 760 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...
b) 2020-ban szükséges legfeljebb 307 355 eurónak megfelelõ forintösszegû jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 17 099 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...
c) 2021-ben szükséges 307 431 eurónak megfelelõ forintösszegû jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 11 605 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról....
d) 2022-ben szükséges legfeljebb 307 508 eurónak megfelelõ forintösszegû jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 5 876 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...
e) 2023-ban szükséges legfeljebb 307 586 eurónak megfelelõ forintösszegû jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 217 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...
...döntött a kormány, személyesen O.V. írta alá (mint minden Korm. határozatot)
A tisztánlátás érdekében: 1 € = 324,88 Ft / 2018.09.10.
A nyíregyházi stadionépítéssel kapcsolatban, nyilván hasonló okokból épül, mint a foci stadionok...
...de "Ajándék lónak ne nézd a fogát!"
Csak egy apró megjegyzés:
"...kiderült: a fõépületnél súlyos statikai problémákat találtak, így ahelyett, hogy integrálnák az új létesítményhez, le kell bontani. A tetõszerkezetet nem bírta volna el ugyanis."
A fõépületnek nem kellett volna elbírnia a tetõszerkezetet, mert azt a mellékelt képen látható (fehér) acél "V" tartók tartják, körbe az egész építményen.
Persze, a lényeg, hogy épül... Fehérváron, és Nyíregyházán...
Valószínûleg én nem értek hozzá, de azt hallottam, hogy ha melegednek, gyorsan kopnak a gumik, keményebb keverékkel kell próbálkozni. Igen, szerintem is a kemény keverék gyengébben fog (amíg be nem melegszik), de itt van hõenergia bõven. Azt a gumikeveréket még nem találták fel, amelyik úgy fog, mint a puha, de csak annyira kopik, mint a kemény...
Isten ments, hogy türelmetlenséggel legyek megvádolva, de nem lesz ERC-Botka-Herczig interjú? Qrvára várom...
http://rallyfeeling.hu/botka-davidek-igy-hemperegtek-az-azori-szigeteken-video/
"Az autó szenzációs, nagyon tetszik. Úgy van felkészítve, ahogy egy eladó autótól elvárható. Bízom benne, hogy nem fogok úgy járni vele, mint két évvel ezelõtt a Peugeot-val jártam."
"Már az elsõ métereken úgy éreztem: a helyemen vagyok! Nagyon tetszik az autó! Igazán élmény vele autózni!" – mesélte szinte ujjongva Dudu. "Máshogy kell vezetni, mint a DS3-at kellett, de bízom benne, hogy hamar megszokom ezt a stílust is! Fura, de jobban hasonlít a Mitsubishi-re, mint a Citroenre. Nem kell vele túlerõltetni semmit. Erõs a motorja, jó a futómûve, kezes a kanyarokban és a fékerõ is nagyon jól szabályozható. Minden méter, amit megtettem vele, azt sugallta: igen! Ez az!"
Hasznos volt ez a tudósítás. Megtudtuk, hogy a Kanári-szigetek egyik jellegzetes élõlénye, a váltó-gumigyûrût evõ mumus. Leggyakoribb fészkelõhely az EB futamok Parc Fermé-je.
Fõ ékezési ideje az éjszakai órák.
Ha ez sport, akkor az a nullával egyenlõ.
Ha üzlet, akkor nekünk ahhoz semmi közünk...
Köszönöm szépen, de én nem kérek több tudósítást
a Botka csapat ERC szereplésérõl...
Egyébként, összességében ebbõl a "diadalmenetbõl" annyi jött
le a tudósításokon keresztül, hogy Botkáék körül feltehetõen,
mûszakilag mindenki hülye az autóhoz, a pénzügyesek viszont
zsenik lehetnek...
Értem én, hogy takarítás, csak azt nem értem, hogy akik második nap hátrábbról indultak, azok rajtoltak elsõ nap az elején. Nekik ki takarított? Ahhoz, hogy második nap hátrábbról indulhassanak, ahhoz az kellett, hogy elsõ nap a spiccen legyenek. Takarítóként...
Értem én, hogy két kiló meg minden, de ha ezt félretesszük akkor is kezd egy egységes egésszé összeállni ez a kudarcsorozat, mondom ezt annak ellenére, hogy szeretném ha nem így volna.
2kg! -de a szabály, az szabály...
És arra is emlékszünk, hogy anno a széria Zsigulik, a lámpakeretek, és díszlécek hiánya miatt mentek annyira. Míg meg nem "buktak"...
...és, ha 3L-rel több benzin, vagy 2L-rel több ablakmosó lett volna az autóban?
"Ennél talán nagyobb gond, hogy a versenyautó sem indult még be a futam elõtt otthon a mûhelyben: „Az autóba bekerült az új fejlesztésû kit, amirõl kiderült, hogy még nem kaptuk meg minden alkatrészét. Az autót nem is tudtuk otthon beindítani, a mérnök segített itt és csak csütörtökön délelõtt, 1 órával a gépátvétel elõtt indult be elõször."
Az kétségtelen, hogy elszánt csapat a Botka csapat!
100 versenyzõbõl 99 biztos, hogy otthon marad, ha az autót nem tudja beindítani a garázsban...
Esetleg egy "ikaruszos" mérnököt is lehetne alkalmazni...
Az elõjelek meglehetõsen negatívak, de lássuk a folytatást!
Gratulálok Botka Dávid kitûnõ negyedik helyéhez, és külön gratulálok az autóért felelõs szerelõknek, mérnöknek.
Nem volt hiába a b@szogatás?! Õõõõ... az építõ jellegû kritika...