pestitomi
Pesti Tamás
2020-03-24 15:15:00
utolsó bejelentkezése
pestitomi

81 hozzászólás
12 kedvence van és 4 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
526105790
Napi oldal:
36990
Jelenleg:
624
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam
Share |
pestitomi hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 81 hozzászólás • 5 oldal
2015-09-11 20:19:23
Szia Lipi! A statisztikák szerint 3 éve és 17 napja. kacsintok Azért kijössz "szervízpontnak" a Budapest Maratonra? Kb. 5 éve beszéltünk róla...
2015-05-06 22:29:11
Bocsánat, ez nem egy "közérdekű" üzenet: Joti, hetek óta kereslek, sajnos számottevő siker nélkül. El tudlak érni valahogy? Köszönettel: Pesti Tomi
2013-03-04 09:53:36
Rozi64 hozzászólása nálam 10 pontot ér. Az pedig, hogy írásának számszakilag teljesen lényegtelen része bekerült a "jó Magyar szokás"-ok közé, plusz 1 pont. ( Mondjuk, ha már szokásnak minősítjük illene kis m betűvel írni. ) Kevés a versenyek száma, kevés az induló, kevés a néző, még a hozzászólások száma is fogyatkozik? Manapság sokan ingyen szeretnének hozzájutni a dolgokhoz és most nem csak az anyagiakra gondolok. Ha valaki szereti nézni a rallye-t, áldozzon rá, ha versenyezni is szeretne, mondjon le nagyon,de nagyon sok egyéb dologról és sorolhatnám. A visszasírt időkben sem volt könnyebb, sőt! Ez is egy némileg általánosító hozzászólás, de néhány kommentet olvasva, már bocsánat, de nekem ilyesmik jutnak az eszembe.
2012-11-01 17:49:55
Papp Attila?
2012-07-20 17:05:03
Ez olyan mint maga a rallye,valaki minden futamon rajthoz tud állni,mások meg csak 1-2 versenyen. Talán érdemes lenne bevezetni a mínuszolást...
2012-06-20 10:01:21
Hujber? A bulvár mindenkit utolér. Bocs a közbeszólásért,de Te mindig nagyon pontos szoktál lenni. kacsintok
2012-04-06 18:28:08
Még annyit: ha valamilyen csoda folytán néhány éven belül elindulnánk a Historic Bajnokságban (persze, ha lesz) és megverne minket egy sokkal gyengébb autó (bizony lenne rá esély), a beíróban miről ismerünk meg? Csak azért kérdezem, mert ha neked adjuk oda a menetlevelet, nekünk újabb ~15 év kényszerszünet. vigyorgok
2012-04-06 18:16:22
Kedves Sibera! Szerintem Magyarország, de az egy másik fórum lenne… Úgy gondolom, hogy valamilyen, dictus magister féle megoldás lenne jó. Szerintem is menjen mindenki, aki tud, viszont a tempójának megfelelő rajtszámmal. Egyébként a visszasírt ’80-as, ’90-es években is a nézők nagy többsége a másodosztályt favorizálta ( szinte minden versenyen és kanyarban ezt tapasztaltam ), pedig az R1 gyorsabb, ha kellett pontosabb (persze ilyenkor a többség számára látványtalan ) volt. Én a versenyzőtársaimmal jártam versenyt nézni és nekünk a R1 volt a csúcs látványban is. Én nem élveztem annyira az eséseket, mert tudtam, hogy néhány esetben ez, a páros számára a rallye pályafutásuk legvégét is jelentheti. Volt néhány 1-2 versenyes ill. 1-2 gyorsos ismerősöm,barátom, tudnának mesélni… Nem értettem, hogy a nézők nagyobb része miért látja úgy, hogy aki felmegy R1-be, elfelejt vezetni, mindig spórol az autóval, stb. Tehát már akkor is volt egy ilyen antagonisztikus ellentét a R1 és R2 megítélése között. A feljutásról: akkor is volt pl. méltányossági licenc és voltak nagyon-nagyon népes és nagyon népes kategóriák. Az utóbbiakból a számok alapján könnyebb volt felkerülni, ismétlem a számok alapján, de ez ugyebár rallye. Viszont bármilyen feljutási rendszerről is beszélünk, a legfontosabb megmarad: A PÉNZ. Ha valakinek több van belőle, minden versenyen el tud indulni, nem kell annyira spórolnia, 100%-on mehet, többet tud edzeni(ez most a teszt ) ,erősebb/megbízhatóbb az autója, komolyabb szervízcsapatot tud megfizetni és sorolhatnám az ünnepek végéig. A lényeg: előbb vagy utóbb felkerül. Annak idején mi is vertünk túrában csontszéria Trabanttal majdnem teljes A-s trabis mezőnyt (az N-eseken kívül), meg jónéhány N-es Zsigulit. Aztán végül Opel Kadett GSi –vel „romboltunk” és minket vertek széria Suzukikkal. Én egyik esetben sem örültem volna, ha valaki ezért versenyzői engedélyeket vont volna be. Gondolom, hogy csak képletesen írtad, de akkor is bántó. Te végül nem indultál el egy versenyen sem, aki ezt már megtette vagy meg fogja tenni, én tisztelem és tisztelni fogom. Ez egy alap tisztelet, aztán ehhez jönnek a további jó vagy rossz tapasztalatok, de az alap meg kell, hogy maradjon. Az általánosítás viszont megsérti ezt.
Sajnos Magyarország más pályát fut be, mint Csehország, de ez is egy másik fórum lenne. A rallye pedig valamilyen formában a lenyomata. A csehekhez, pláne nyugati országokhoz képest nálunk kezd eltűnni az a bizonyos középosztály. Szerintem innen is jöhettek volna az általad javasolt kupákba, viszont ilyen társadalmi viszonyok között ez nagyjából kiesik. Tehát marad a felső kategória (autókban is ) ,aztán némi űr, majd a kisebb, olcsóbb versenyek. Persze ezt is oldalakon keresztül lehetne tagolni, mert így általánosító, ill. ez is csak egy vélemény.
A szponzorpénzekről meg miket is ír az a cikk, valamilyen szokatlanul erős anyagot szívott az író? kacsintok neszóljszám
2012-04-06 14:26:59
Kedves Sibera! Ha ennyi ideje és ennyire jól látsz minden problémát, javaslom, hogy alakíts pl. egy szurkolói klubot (pl. a fociban is van ilyen, sőt elképzelhető, hogy külföldön a rallye-ban is, ezt te jobban átlátod). Ha jól csinálod, elég sok embert tudsz mozgósítani és ezzel, az általad felépített háttérrel lehet, hogy el tudsz érni egy bizonyos mértékű érdekképviseletet. Hogy mekkorát és van-e egyáltalán értelme? Meg kell csinálni és akkor kiderül! Ezt csak azért írom, mert úgy gondolom, hogy az „okádás” –nak így önmagában semmi értelme,sőt inkább rombol. Eddigi hozzászólásidból arra következtetek, hogy versenyek rendezésében eddig nem segédkeztél, valami miatt versenyautóba sem ültél (bár megtetted volna…), viszont meglehetősen általánosító és bántó módon ütöd-vágod azokat, akik ezt már megtették. Kritikáid nagy része jogos, de ha te nem vállalsz semmit, akkor ez nagyon, de nagyon kevés… Még annyit: természetesen magyar szurkolói klubra gondoltam…
2012-03-08 22:44:46
Bocsánat,hogy beleszólok,de nekem is roppant gyanús ez a Zsolti... 2008 óta naponta lóg ezen az oldalon,írt 412 hozzászólást,navigátorkodik-már ha teheti-,ráadásul gyermekkora óta ott áll a pálya szélén(már amikor nem versenyautóban ül). Biztosan nagyon utálhatja a rallye-t... kacsintok Most meg jobban aggódik az IRC miatt,mint az Eger Rallye miatt,bár ha nagyon akarjuk,tényleg félre is érthetjük sorait... Úgy látom,hogy mindkettőtöknek szívügye a RALLYE,csak máshogy fogalmazzátok meg gondolataitokat, pedig látszólag csak egy apró "19"-es előtag különböztet meg benneteket. mosolygok
2011-07-05 23:16:52
Szerintem Bácskai Levente.
2011-06-02 15:44:01
Hajdu Sándor-Nagy Zsolt
Varga András
A többit vagy átküldtem,vagy nincs infóm. kacsintok
2011-05-30 22:32:27
Robi!Nézz már rá a regisztrációmban látható fotóra,a pólóm árulkodik a gyorsaságomról vigyorgok. Ennek jó oldala,hogy többet látnánk a nézőkből,viszont így meg szponzorokat találhatnánk nehezebben. nevetek Bár sokszor nem "logikus" a szponzorok viselkedése. neszóljszám
Manapság az urak veszik fel a hölgyek nevét,ha 30 év múlva majd ezt az időszakot kutatod,gondolj erre is! vigyorgok
2011-05-30 21:48:50
Nagyon türelmetlen vagy vigyorgok,írtam,hogy csak idő kérdése...
Darin János-Szabó Ferenc
Kovárik János-Hámori János
Maruzsi László-Bereczky Ferenc
Filkorn László-Filkorn Tibor
Végh József-Varga Tibor
Halász Zsolt-Bajnóczy Béla
Nyitrai József-Láng Lajos
Ludescher Lóránt-Letenyei József
Rétfalviné nevét-ismerve,hogy milyen ügyes vagy a női versenyzők felkutatásában-biztosan hamar kideríted,a 3 hiányzó navigátor esetében nem tudok segíteni,az én anyagaimban az adott sofőrök éppen más navigátorral indultak.
szontyoli Ha ezek a nevek is kellenek,priviben küldöm.
2011-05-12 23:35:43
Zoli! Köszönöm az infókat,nem is gondoltam több pletykára... Kérlek,add át neki néhány gödöllői rallyes üdvözletét!

2011-05-11 22:13:12
Mérey Lajos még nagyon sokáig fog infókkal szolgálni. Kb. 1 éve volt itt egy fénykép,melyen Deme Kálmán és Mérey Lajos szerepelt,a fénykép gazdája pedig azt írta,hogy sajnos már egyikük sincs közöttünk. Nagyon elszomorított a hír és akkor számomra nem derült ki,hogy Lajos hál' Istennek él! Mi van vele? Kérlek-ha tudsz-írj róla néhány pletykát!
2011-05-09 21:49:57
Hát,s***díniától még a végén eljutunk a "bűnös nemzet" nevezetű hazug agyrémig. Én sem várom meg,irány az oldottabb,vidámabb stb. "pletykafészek". Ha valaki finom magyar mézre vágyik,szívesen látom egy szelet mézeskenyérre. Viszont előre szólok:kicsi a csupor,mert nagy a család. kacsintok
2011-05-09 11:45:31
Szia Robi! Örülök,hogy megtörted-hozzád képest-igen hosszú hallgatásodat. Én is várom a mecseki híreket!
2011-05-08 22:06:39
Még valami:nem értem,hogy egy ilyen kérdés miért veri ki a biztosítékot,viszont az,hogy pl. Miskolcon két néző elütésénél rögtön át lettek számolva a dolgok Mitsu lökhárítóra, gumira, benzinre,hát az meg nem. Én egy iciri-piciri versenyző voltam, talán épp azért nem emlékszem arra,hogy annak idején pl. egy lábtörés hány Zsiguli sárvédőt ért? Nem hiszem... Bocsánat, már megint nem gondolkodtam és elfelejtettem,hogy ez egy másik fórum. vigyorgok
És végül a legfontosabb:magam és a nem fórumozó régi rallyes barátaim(akikkel együtt követjük az eseményket és néha számolunk is) nevében is gratulálok Turánéknak és Érdiéknek,csapatostul,mindenestül!!!
2011-05-08 21:53:52
Kedves Gabi! Ha már ennyire messzire mentél:a rallye helyzetén a fórumozók hozzászólásai sajnos(vagy szerencsére) nem fognak váltztatni. Néhányan közülük majdnem pontosan tudják,hogy miért "tart itt ez a sport",de egy fórumon sem fogják leírni...Vagy ezért,vagy azért... Sokan közülük meg pontosan tudják,hogy "mennyi munka,kitartás,kilincselés kell ahhoz,hogy eljusson egy csapat a rajtig. Éppen ezért "örülnek,izgulnak",vagyis nagyon szurkolnak-jelen esetben-a VB-sikerekért. Viszont esetleg kérdeznek is,hiszen ez egy fórum...
pestitomi hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 81 hozzászólás • 5 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
1415 16 17 181920
2122 23 24252627
2829 30 01020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
2020.09.25-28.

részletes infóink

2020.09.27.

hivatalos honlap

2020.09.25-26.

részletes infóink

2020.09.26-27.

részletes infóink

2020.09.25-26.

részletes infóink

2020.10.01-04.

részletes infóink

2020.10.10-11.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k