LCH Tavaszi LADA találkozó
pestitomi
Pesti Tamás
2021-04-08 21:58:44
utolsó bejelentkezése
pestitomi

81 hozzászólás
12 kedvence van és 4 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
684788452
Napi oldal:
20418
Jelenleg:
1597
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
pestitomi hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 81 hozzászólás • 5 oldal
2011-05-08 21:39:09
Szia Zsolti!Abból kiindulva,hogy Robi 04.10-én írt utoljára, arra következtetek,hogy a németek eltiltották a fórumozástól. Arra meg nem is merek gondolni,hogy a "Moszkvics amazonok"-kal gyűlt meg a baja.

vigyorgok
2011-05-08 21:39:09
Szia Zsolti!Abból kiindulva,hogy Robi 04.10-én írt utoljára, arra következtetek,hogy a németek eltiltották a fórumozástól. Arra meg nem is merek gondolni,hogy a "Moszkvics amazonok"-kal gyűlt meg a baja.

vigyorgok
2011-05-08 18:08:15
Vagyis a 2,17 több,mint az 1...
2011-05-08 15:04:26
És arra rájött valaki,hogyan jön ki a kilóméterenkénti egy másodperces különbség? Nem gonoszkodás,csak érdeklődöm...
2011-05-02 22:59:36
Nem látszik a képen DuEn esernyője,tehát a fénykép az elhagyását követően készült. vigyorgok
2011-04-12 18:48:14
Lipi! Isten éltessen sokáig! Még néhány maratonon számítanék rád "szervízesként"!
vigyorgok
2011-04-04 22:28:23
Kedves Szabolcs! "Én meg amúgy sem szeretem budiból nézni a rallit." mondatoddal számomra Te lettél a nap hozzászólója. Mivel lehetőségeim szűkösek,így jutalmul sajnos csak a kedvenceim közé tudtalak jelölni... vigyorgok
2011-03-29 22:47:44
Jó helyen keresgélsz,a VFTS stimmel.Ebben az esetben is a kérdésben benne van a válasz,vagyis a KEY a Kulcs. vigyorgok Vagyis Kulcs-Kertész/VFTS.Nekünk nem sikerült leellenőriznünk,viszont néhány szavahihető versenyzőtárs látta a "homológ" rögzítéssel ellátott nyugtatót.
2011-03-29 19:50:51
Én is erre gondoltam...Szerintem az idén is másodpercek döntenek majd a dobogós helyek sorsáról és az "össszeszokás" alatt rengeteg pontot (meg mást is) lehet veszíteni. Sőt,olyan is volt már,hogy a két ideges ember a gyors végét sem várta meg.(Még túrából emlékszem ilyen extrém esetre.)Viszont biztosan mérlegeltek az érintettek.Majd meglátjuk...
Itt a billentyűzet előtt némileg könnyebb helyzetben vagyunk. mosolygok A fentiekhez kapcsolódó kérdés:ki volt az akinek-állítólag-a bukócsőhöz volt szigszalagozva(gyorsítóként, nyugtatóként,stb.) a Whiskey-s üveg? Természetesen nem kabalából...
2011-03-29 19:50:51
Én is erre gondoltam...Szerintem az idén is másodpercek döntenek majd a dobogós helyek sorsáról és az "össszeszokás" alatt rengeteg pontot (meg mást is) lehet veszíteni. Sőt,olyan is volt már,hogy a két ideges ember a gyors végét sem várta meg.(Még túrából emlékszem ilyen extrém esetre.)Viszont biztosan mérlegeltek az érintettek.Majd meglátjuk...
Itt a billentyűzet előtt némileg könnyebb helyzetben vagyunk. mosolygok A fentiekhez kapcsolódó kérdés:ki volt az akinek-állítólag-a bukócsőhöz volt szigszalagozva(gyorsítóként, nyugtatóként,stb.) a Whiskey-s üveg? Természetesen nem kabalából...
2011-03-28 21:45:55
Vajon az idei bajnokság végeredményét mennyire befolyásolják majd a navigátorok?Történt egy-két érdekes csere,kíváncsi vagyok mennyi idő kell az élversenyzőknek az összeszokáshoz...,de majd figyeljük,hány ideges ember lesz egy-egy autóban. kacsintok
2011-03-12 20:14:04
Két évvel ezelőtt Csüllög Zsolt műhelyében láttam egyet, úgy emlékszem,hogy nagyjából már készen volt az autó. Akkor már árulta,de nem tudom,hogy kihez került.
2011-03-12 20:14:04
Két évvel ezelőtt Csüllög Zsolt műhelyében láttam egyet, úgy emlékszem,hogy nagyjából már készen volt az autó. Akkor már árulta,de nem tudom,hogy kihez került.
2011-02-26 09:37:07
nevetek
2011-02-15 19:23:53
Dehogy voltak!Nekünk 2db Csepel lámpa volt az autón, melyek Ferrari-piros színük miatt igen jól mutattak,viszont koruknál fogva némi foncsor problémával küzdöttek. Ráadásul nem volt időnk megfelelően rögzíteni őket,így fékezéskor rövidült a fénysáv,gyorsításkor meg megnőtt,tudod a legendás 26+1LE... vigyorgok
2011-02-15 10:11:33
Még annyit:'90-ben volt egy A-s trabantos akinek 1 vagy 2 gyorson egyáltalán nem volt lámpája.Bevárta a következő indulót és rátapadva ment végig a gyorson.Ilyen akkoriban Cigánnyal is előfordult,még kis zsigulis korszakában. Szerintem ezek versenyzői oldalról óriási teljesítmények voltak(főként pl. Trabantoknál a melegedő és hatásukat veszítő dobfékek miatt) és a nézőknek is életre szóló élményt nyújtottak.Ezekről van valakinek személyes élménye?
2011-02-15 09:57:02
Peti!1990-ben(amikor ti,Ricsivel nem rajtolhattatok el)az első nap csak sötétben ment a RII..Én inkább csak a Trabantokat figyeletem,de jól működő pótlámpákat nem nagyon láttam.(Erről már múltkor írtam ide,de válasz hiányában hanyagoltam a témát.Pedig mint kiderül,mindenkinek nagy élmény volt...)
2011-02-08 21:58:06
Így már más,köszönöm! A címlap színösszeállítását látva már kezdtem megijedni.
vigyorgok
2011-02-06 20:55:42
Ádám!Az adatlapodon látható NSU ezek szerint a tiéd? Honnan került hozzád,mi a története?
2011-02-06 20:55:42
Ádám!Az adatlapodon látható NSU ezek szerint a tiéd? Honnan került hozzád,mi a története?
pestitomi hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 81 hozzászólás • 5 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k